About Me

header ads

Фактори ранжирування

 Щодня в мережі з'являється безліч сайтів, а ПС розробляють нові фактори ранжирування, завдяки яким у результатах видачі демонструються лише найкращі ресурси, які максимально підходять під запити користувачів.


Фактори ранжирування – це характеристики алгоритму 1 пошукової системи, за якими оцінюється сторінка сайту та визначається її позиція у видачі.


Для того, щоб сайт відповідав усім вимогам провідних пошукових систем і міг отримати високі шанси на влучення в ТОП, а отже, і великий потік цільових відвідувачів, проводиться його оптимізація.


Оптимізація сайту – це комплекс заходів, спрямованих на 1 покращення ресурсу, на підвищення його цінності в очах користувача та пошукових систем.


Розрізняють два її основні типи:


• зовнішня;

• внутрішня.


Зовнішня оптимізація, перш за все, полягає в нарощуванні посилальної маси, тобто в розміщенні на інших сайтах посилань, які ведуть на ресурс, що просувається вами. Робити це необхідно поступово, оскільки пошукові системи вкрай недовірливі до раптового зростання посилань на сайт. Якщо вони виявлять подібне на вашому ресурсі, то, швидше за все, застосують до нього санкції та його позиції у результатах видачі значно знизяться.


У зв'язку з останніми змінами в алгоритмах ПС посилальний фактор все менше враховується при ранжируванні сайтів. Якщо ще недавно можна було вивести ресурс у ТОП пошукової системи, тільки закупивши велику кількість посилань, то зараз зробити це вже не вдасться. Тому щоб отримати максимальний результат від просування, необхідно приділяти особливу увагу внутрішній оптимізації.


Її мета – безпосереднє покращення сайту. Вона включає безліч різних напрямків: роботу зі сторінками, структурою, оптимізацію заголовків та метатегів, оформлення ресурсу та підвищення зручності користування ним, роботу над контентом тощо.


Спеціаліст з оптимізації Ingate Digital Agency:


Приступаючи до оптимізації ресурсу самостійно або замовляючи послуги у професійних агентств, пам'ятайте, що її терміни залежать від багатьох факторів: розміру сайту, доробок, які на ньому проводилися, обмежень для просування тощо. Як правило, перші результати оптимізації можна побачити вже в протягом двох місяців.


Підготовка до оптимізації


Щоб підвищити ефективність внутрішньої оптимізації, до неї необхідно ретельно підготуватися, а саме:


• Зареєструвати ресурс у сервісі «Інструменти для веб-майстрів» Google. Він надає інформацію про стан сайту, його працездатність.


• Встановити лічильник Google Analytics. Це необхідно для того, щоб у процесі оптимізації і особливо після її закінчення можна було наочно оцінити результат виконаної роботи.


• Підготувати грамотне семантичне ядро, на основі якого складатиметься запит-сторінка, для визначення цільових сторінок запитів, що просуваються.


Розглянемо кожен із цих етапів:

1. Реєстрація в Google «Інструменти для веб-майстрів».


2. Встановлення лічильника на сайт Google Analytics


Аналітика – це спосіб отримати максимум інформації про відвідувачів вашого сайту: їх кількість, канали та джерела переходу, сторінки, час перебування на них, запити, за якими переходили користувачі.


3. Складання семантичного ядра


Семантичне ядро (СЯ) – це набір слів, їх морфологічних форм і словосполучень, які найточніше характеризують вид діяльності, товар чи послугу, запропоновані ресурсі.


Від того, наскільки якісно та грамотно буде сформовано СЯ, залежить стратегія просування ресурсу (цільові сторінки під певні пошукові фрази, контент, стратегія посилань) та рекламний бюджет. Це, зрозуміло, вплине на позицію сайту в результатах видачі та кількість його відвідувачів.


Процес підготовки семантичного ядра полягає в наступному:


• Підбір слів і словосполучень, що максимально підходять за тематикою та цілями сайту, які запитують користувачі в пошукових системах.

• Створення запит-сторінки – список, в якому вказано, за якими запитами просувати певну сторінку.


Щоб визначити, з яких запитів має бути ваше семантичне ядро, необхідно ознайомитися з їх типами. Серед безлічі типологій пошукових фраз сьогодні найпопулярніша класифікація за частотністю. У межах неї виділяють:


• Високочастотні запити – запити, які понад 10 000 разів на місяць вводять у пошуковий рядок.

• Середньочастотні (СЧ) – від 1000 до 10 000 разів на місяць запитуються у пошукових системах.

• Низькочастотні (НЧ) – користувачі задають їх менше ніж 1000 разів на місяць.


Визначивши запити якого типу ви хочете використовувати для просування вашого ресурсу, ви можете переходити до безпосереднього складання СЯ.


Після того, як всі необхідні дії з підготовки до оптимізації виконані, ви можете приступати до роботи з самим сайтом та виправлення всіх перешкод.

Фактори ранжирування


Дописати коментар

0 Коментарі