About Me

header ads

Як отримати посилання у важких нішах

 Над просуванням у якій "важкій" ніші працюєте ви? Якби ви могли поставити посилання на сайті вашої тематики, яким він був би? Саме на ці запитання фахівці SEOmoz відповіли із практичними прикладами.


Цей матеріал як їжа для роздумів, якщо торкатися практичних прикладів, але він повинен змусити вас думати, т.к. готові рецепти знижують ефективність роботи та здатність аналізувати.


Paddy Moogan: Мій звичайний метод "видобутку" посилань - це визначення того, що зробить просувається сайт цікавим і змусить користувачів самих ставити на нього посилання. У цій ситуації я не можу використати мій метод.


Нарощування маси посилань — це дуже складний і довгий процес створення цікавого контенту, на який захочуть послатися. Якщо ви добре попрацюєте над цією частиною процесу, то частина, що залишилася, буде не важкою.


Ветеринар - видобуток посилань на сайт


Від кого я хочу отримати посилання: Від користувача, який має вихованця та вебсайт.


Як ви збираєтеся завоювати з уваги: ​​Існує безліч форумів і онлайн спільнот власників тварин. Вступивши до їх спільноти, і, давши кілька безкоштовних ветеринарних порад, ви привернете увагу користувачів.


Як ви збираєтеся отримати посилання:


Почніть зі створення підтримки типу питання-відповідь, де користувачі можуть залишати питання, а ваші спеціалісти відповідатимуть. Також залиште свої облікові записи в Твіттері, Facebook або інших соціальних мережах, де користувачі також можуть поставити запитання. Потім відсортуйте питання, надавши пріоритет для тих користувачів, які мають свій вебсайт. Відповівши на їхні запитання насамперед, попросіть їх поділитися відповідями на власних сайтах.

Організуйте дошку оголошень, де інші ветеринари зможуть залишати свої резюме, а користувачі шукатимуть лікарів.

Дозвольте користувачам залишати фото їхніх вихованців та організуйте конкурс на найкращу фотографію із призами. Це приверне увагу багатьох.


MyOST: взагалі, на сайтах медичної тематики - рубрика "питання-відповідь" є вкрай перспективною як з точки зору генерації контенту, так і отримання посилань. Я справді рекомендую її реалізовувати. На одному з перших розроблених мною сайтів (давно це було, аж 2004 рік) була реалізована "консультація он-лайн", багато хто тицяв носом у те, на сайті стоматологічної клініки робити таке - утопія. Як бачимо - на сьогодні майже 400 запитань, а отже це майже 400 потенційних клієнтів. Чи багато це чи мало, для сайту регіональної стоматології? Я думаю – цілком достатньо.


"Швидкі" посилання:


За допомогою пошуку за каталогами ви можете знайти чудові сайти з SEO тематики для обміну посиланнями.


Ювелірний інтернет-магазин - отримання посилань


Від кого я хочу отримати посилання: із сайту чи блогу ювелірної тематики.


Як ви збираєтеся завоювати їх увагу: Існує величезна кількість форумів даної ніші, де ви можете залишити свої контакти і знайти цікаві для вас. Спробуйте пошук у Твіттері, який покаже вам усіх зацікавлених у ювелірній справі користувачів.


Як ви збираєтеся отримати посилання:


Найміть дизайнера, який розробив проект вашого власного дорогоцінного виробу. Попросіть користувачів проголосувати та з'ясуйте їхню думку з цього приводу.


Створіть сторінку з калькулятором, який вираховував би приблизну вартість виробу. Подбайте про те, щоб їй було легко поділитися та вставити на інший сайт. Ви можете запропонувати свій інструмент іншим власникам ювелірних сайтів замість посилання.


Люди завжди обережно купують ювелірні вироби та буде краще, якщо у них буде допомога у виборі. Напишіть інструкцію про те, як правильно вибрати дорогоцінну прикрасу.


"Швидкі" посилання:


Бонус для інтернет-магазинів, які також мають магазини в офлайні — якщо такий магазин розташований у торговому центрі і цей центр має свій сайт зі списком наявних магазинів, попросіть цей сайт поставити посилання.


SEO Програми для iPhone


Хочу зауважити, що це був один із найпростіших прикладів, оскільки SEOшники люблять посилатися на класні програми, особливо корисні для SEO.


Від кого я хочу отримати посилання: Від досвідченого SEO блогера з великою кількістю читачів.


Як ви збираєтеся завоювати їхню увагу: Зацікавлені в SEO люди дуже активні в Твіттері, почніть слідувати за ними та ставити запитання. Цього буде достатньо подальшого розвитку.


Як ви збираєтеся отримати посилання:


Якщо програма платна, тоді дайте кілька безкоштовних копій для огляду блогерами.


Якщо це новий продукт, про який ще ніхто не знає, то дайте кілька секретних доступів до нього, натомість на огляд.


Якщо реліз вашого продукту вже відбувся, то внесіть новації та дайте на beta-тестування.


Електричні велосипеди


Від кого я хочу отримати посилання: Від блогера, що любить все екологічно чисте, можливо, у якого вже є власний велосипед.


Як ви збираєтеся завоювати їхню увагу: В інтернеті є безліч спільнот, куди входять велосипедисти, які виступають за екологічно чисті продукти. Більшість з них мають свої твіттері акаунти. Так само є спільноти "зелених", де люди закликають дбайливо ставитись до природи.


Як ви збираєтеся отримати посилання:


Зробіть калькулятор, який підраховує скільки споживач витратив на бензин, заправляючи машину або мотоцикл, і скільки шкоди навколишньому середовищу це завдало.


Установіть на своєму сайті розділ. Де користувачі могли б продавати свої старі велосипеди та купувати нові.


Маскування звуку (перешкодами)


Контент може бути дуже кумедним, а ось результат — плачевним. Звуки маскують зазвичай у офісах для переговорів.


Допустимо, йде планування кадрів в офісі у голови кадрів, які не захищені від підслуховування.


Почути розмову який краще не чути не кожному співробітнику припаде до душі.


Ви можете запропонувати користувачам графіки, які показують ефект до та після маскування звуку, та показати відсоткове співвідношення маскування звуків.


Оголошення / Онлайн ринки


Тут, я б загострив увагу на якомусь одному розділі, скажімо продаж уживаних машин. Сфокусуйтеся на ньому і подумайте як можна отримати посилання. Однією з ідей буде написання скрипта або віджету, який показував би останні оголошення з цього розділу на інших сайтах.


Було б краще, якщо кожен сайт був лише про одну марку машини. Скажімо, BMW.


Портал, що продає модний одяг


Для інтернет магазинів часто дуже важко знайти посилання і я знаю чому. Вихід наступний - взяти всю індустрію в цілому і подивитися, який контент можна додати на сайт, який привабить посилання.


Тут я збираюся трохи збентежити і повторитись — створіть дошку вакансій у цій сфері, вона буде дуже цікава студентам, які в майбутньому стануть модельєрами. Зацікавлені в цьому люди обмінюватимуться та ділитимуться посиланнями на цей розділ.


Іншим способом може стати написання статті про те, як знайти роботу в індустрії моди. Якщо у вас вийде справді хороша стаття, то ви обов'язково отримаєте посилання.


Побудова маси посилань для інтернет-магазину з тисячами продуктами


Тут уже потрібно вдаватися до більш масштабних способів, оскільки побудова вручну посилань для тисяч сторінок не найкращий метод. Існує багато способів автоматизації цього процесу.


Я особисто вважаю, що найкращою автоматизацією процесу нарощування маси посилань для такого магазину будуть самі користувачі. Дозвольте користувачам написання своїх статей та зробіть цей контент доступним для обміну.


Дозвольте користувачам завантажувати фото та відео огляди нових продуктів на сайт, а коли ви його підтвердите на публікацію, дайте їм про це знати. Попросіть користувачів поділитися посиланням на огляд продукту з друзями.


Азартні ігри


Так, у цій ніші теж важко знайти посилання. Я використав би ту ж стратегію. Що і з інтернет-магазином, але тут люди не будуть посилатися на невеликий сайт про азартні ігри без вагомої причини.


Тому їм її треба дати.


Багато хто має досвід гри як на онлайн автоматах, так і на реальних. Вони мають досвід і є що порівнювати. Попросіть досвідчених гравців описати свої враження, нюанси гри на онлайн та офлайн автоматах.


Чи не брендовий одяг


Тут я б сподівався на студентів чи молодих дизайнерів. Якщо ви продаєте не брендовий одяг, ви можете почати співпрацювати з молодими дизайнерами, які хочуть, щоб про них дізналися.


Ви можете зв'язатися з університетами та коледжами, де у студентів-дизайнерів напевно буде величезний інтерес до співпраці замість невеликої реклами вашого сайту. Ви також можете використовувати сайти університетів.

Як отримати посилання у важких нішах


Дописати коментар

0 Коментарі