About Me

header ads

Продажі інтернет-магазину

 Як подвоїти продажі інтернет-магазину


SEO та оптимізація конверсії сайту можуть подвоїти його трафік та продажі. Нижче наведено рекомендації норвезького консультанта Тронда Лінгбо (Trond Lyngbo), який на прикладах своїх клієнтів демонструє вражаючі результати.


Як бути з товарами, яких немає у наявності?


Це від кількох чинників, але загалом можна рекомендувати таке.


Залишіть сторінки. Якщо товар у майбутньому з'явиться, залиште сторінки як є. Не треба їх видаляти чи замінювати. Запропонуйте альтернативні товари. Якщо якісь речі продані, пропонуйте дуже схоже за допомогою рекомендаційних віджетів на сайті. Наприклад:


— Ті самі товари в іншому кольорі.

— Нові моделі чи версії.

- Схожі товари інших брендів.

— Інші товари в тій же категорії, що відповідають якості та ціні.


Таким чином, ви надасте споживачеві хороший сервіс, вони це оцінять. Також це допоможе пошуковим системам визначити релевантні сторінки та краще зрозуміти структуру сайту.


Повідомляйте користувачам, коли товар з'явиться. Завжди показуйте очікувану дату повернення товару у продаж, щоб користувач міг зайти на сайт пізніше та купити його.


Запропонуйте замовлення із затримкою. Нехай люди замовлять цей товар і пообіцяйте вислати його, як тільки прийде свіжа партія. Потенційні покупці, які дуже хочуть купити цю річ, не заперечуватимуть, щоб зачекати на своє замовлення додатково кілька днів.


Пом'якшіть удар. Запропонуйте покупцеві втішний бонус, як зниження ціни товару в новій партії. Можливо, людина зацікавиться купити відсутній товар пізніше.


Що робити з товарами, знятими з виробництва?


Будь-який інтернет-магазин має товари, які вже ніколи не повернуться через появу нових моделей або стилів. Деякі власники просто видаляють сторінки. Але з погляду SEO це погано, а також з погляду юзабіліті, тому що у когось ця сторінка могла перебувати в закладках.


Відповідне рішення залежатиме від багатьох речей.


Постійний 301 редирект із старих моделей на нові. Якщо старі моделі замінені на нові,

використовуйте 301 редирект зі старих сторінок на сторінки нових моделей. Так ви збережете старі SEO напрацювання і не втратите трафік.


Перенаправляйте на батьківську категорію. Вам потрібно вирішити проблему відвідувача. Якщо у вас є інші схожі товари, що виконують ті ж функції, що й знятий з виробництва, ви можете спрямовувати відвідувача до батьківської категорії товару.


Видаліть товари, контент та адреси. Коли у вас немає схожих пропозицій, ви можете повністю видалити сторінку, використовуючи 410 код статусу (у http-заголовках), який повідомить Google, що сторінка була видалена назавжди і ніколи не повернеться.


Використовуйте старі адреси. Якщо у вас продаються якісь звичайні товари, де технічні специфікації чи номери моделей не такі важливі, можна використовувати старі адреси для нового товару. Так ви збережете авторитет сторінки.


Деякі товари заслуговують на життя. Деякі товари можуть мати інформаційну цінність для колишніх клієнтів або інших, які шукають порівняння. У такому разі залиште сторінки. Попередні покупці зможуть отримати інформацію, допомогу та сервіс через ці сторінки.


Як працювати із сезонними товарами?


Тут метою має бути посилення категорій. Сконцентруйтеся на категоріях та зв'яжіть з ними товари за допомогою хлібних крихт та посилань в описі. Оптимізуйте найбільш важливі картки товарів з максимальним потенціалом, а решту зусиль з SEO спрямовуйте на категорії.


Якщо ви плануєте запустити популярний товар, для якого знаєте, що буде великий попит, додайте сторінку “Скоро вступ” (coming soon), розмістіть тут унікальний контент, повідомлення та форму попереднього замовлення та інтегруйте соціальні медіа.

Для щорічних релізів продукту, додайте номер року до URL сторінки (наприклад, website.com/category-subcategory/product-name-2021/) та здійсніть 301 редирект на нову версію, коли вона буде актуальна.


Як оптимізувати нові картки товарів?


Хороша структура сайту та перелінкування дуже важливі для ранжування нових карток товару. Посилайтеся на них з головної сторінки, категорій та інших карток товару, щоб пошукові системи швидко їх знаходили та індексували.


А що робити з картками товару із неунікальним контентом?


Мало хто із власників інтернет-магазинів замислюється про унікальність контенту на картках товару. Багато хто бере контент із загальної бази даних (наприклад, від постачальників), що призводить до дублювання та пов'язаних з ним seo-проблемами.


Додайте контент до ваших найбільш популярних товарів. Знайдіть найпопулярніші або найпопулярніші товари, використовуючи інструменти веб-аналітики, після чого вручну додайте контент на ці сторінки.


Збільште розділ категорій. Ви не можете зробити нормальний опис для 100 тисяч різних товарів.


Натомість оптимізуйте сторінки категорій цих товарів.


Додайте UGC (контент, що генерується користувачами). Цей контент може відокремити сторінки від інших схожих документів у мережі. Коментарі та огляди від клієнтів не тільки покращать вашу SEO-кампанію, але також збільшать конверсію у продажу.


Як бути з варіаціями товару (різні кольори, розміри та ін.)?


Деякі товари практично однакові за винятком кольору або розміру. Якщо для них робити різну адресу сторінок, то виникне дубльований контент, що призведе до поганого ранжування та постійної зміни релевантних сторінок. Також товари можуть ранжуватися за неправильними ключовими фразами (наприклад, сині джинси показуватимуться тим, хто шукав червоні).


Перегляньте свій сайт і, можливо, ви знайдете товари, які можуть продавати краще, якби ранжувалися за правильними ключовими фразами.


Як оптимізувати сторінки категорій?


Після головної сторінки сайту – рубрики є найпопулярнішими та найпотужнішими сторінками.


Працюйте зі сторінками категорій як із окремими головними сторінками сайту. Дивіться на категорії як групу сильно пов'язаних карток товару.


Додайте ці сторінки контенту.


Розміщуйте зовнішні посилання на сторінки категорій. Використовуйте контент-маркетинг, гостьовий блогінг чи навіть платні прес-релізи.


Додайте мета-теги до сторінок, які можуть розповсюджуватись у соціальних мережах. Дивіться стратегічно на розшарування посилань у Google Plus, Twitter або в інших сервісах. Розмістіть усі необхідні теги на сторінках категорій.


Проконтролюйте, як представлені сторінки категорій. Спроектуйте сторінки категорій таким чином, щоб максимально задовольнити пошукові системи та користувачів.


Використовуйте ЧПУ. Це часто призводить до швидких результатів, оскільки дає чітко зрозуміти пошукові системи, про що ця сторінка, а також допомагає користувачеві – але не варто спамити на адресі сторінки. Найкраща структура адреси для категорій:


— Категорія: site.com/category/


- Підкатегорія: site.com/category/subcategory/


- Картка товару: site.com/category-subcategory/product-name/


Як керувати внутрішньою перелінковкою та структурою сайту?


Внутрішні посилання допомагають досягати SEO ефекту без зовнішніх витрат. Але перелінкування несе в собі не лише функцію отримання документами посилань для SEO. Зручність тут також відіграє велику роль. Організація хорошої структури потребує планування та займає час.

Запропонуйте навігацію за категоріями. Користувачам буде простіше зрозуміти, що вони побачать у підкатегоріях. Намагайтеся робити посилання тематичними (релевантними контексту).


Посилайтеся на схожі товари у тій же категорії. Подивіться на це з точки зору очікувань користувача, але також використовуйте потрібні ключові фрази в посиланнях.


Використовуйте "хлібні крихти" на всіх картках товару та категоріях. Це дасть можливість користувачам та пошуковим системам робити навігацію до батьківської категорії.


Чи варто допускати розміщення контенту користувача?


Дозвольте користувачам також залишати контент на вашому сайті, звичайно, якщо ви не боїтеся чесних відгуків про ваші товари або послуги. Є два основні плюси в UGC-контенті:


- Більше конверсій та продажів;


— Унікальний контент ранжується вище та надає свіжості сайту.


UGC-контент на картках товару пожвавить ваш сайт, хороші огляди піднімуть конверсію, користувачі стануть частиною спільноти, потенційні клієнти побачать постійну активність, що додасть компанії більше довіри.


Створіть спільноту задоволених користувачів. Публікуйте відгуки та огляди покупців.


Розповсюджуйте блог-пости ваших клієнтів. Використовуйте витримки із позитивних відгуків для демонстрації відвідувачам, що вони можуть вам довіряти. Довіра – це король та соціальні медіа допоможуть легко це презентувати.


Використовуйте Schema.org. Мікророзмітка відгуків додасть зірочок до сніпетів у результатах пошуку для карток товару, а це збільшить клікабельність сніпету і приведе більше трафіку.


Інтегруйте соціальні медіа на картки товару. Інстаграм, коментарі від фейсбуку,

пінтерест та гугл+ можна інтегрувати на ваш сайт як соціальні докази. Розміщуйте фото щасливих покупців, які використовують ваші товари.


Нове SEO вимагає знання психології відвідувачів, а не знання технологій сайту.


Як інтегрувати SEO на етапі дизайну сайту?


Дизайн це не лише візуальне подання сайту. Дизайнер повинен працювати в команді із SEO-консультантом, аналітиком, юзабілістом та іншими фахівцями. Вам необхідно виділити їм час та бюджет.


Коли дизайн сайту розробляється разом з інформаційним проектуванням, ви посилюватимете весь сайт з кожною новою публікацією товару і будете впевнені у простій індексації сайту пошуковими роботами. Також, гарний дизайн та контент, разом із задоволеним користувачем, генерують більше продажів.


Помилки у плануванні призводять до провалу. SEO необхідно інтегрувати в бізнес/сайт на стадії планування ще перед тим, як ви почнете працювати з прототипами та дизайном, але не після того, як сайт вже буде запущений. Створення класних шаблонів для категорій та організація гарної перелінкування карток товару дуже ефективні.


SEO для e-commerce на відміну від традиційного SEO. В e-commerce SEO-консультант повинен орієнтуватися у різних напрямках, добре розуміти психологію людини, юзабіліті та оптимізацію конверсії, веб-аналітику, орієнтуватися у веб-дизайні та розробці, SMM та комунікаціях, копірайтингу та навіть економіці. Хороший SEO-консультант у сфері e-commerce також має глибокі знання в галузі торгівлі та як функціонує роздрібна торгівля.

Дизайн у e-commerce ніколи не завершиться. Це постійний процес А/В тестування для пошуку кращих варіантів.


Як уявити на сайті пов'язані товари?


Відображення пов'язаних товарів на сайті може також збільшити продаж. Тут необхідно відображати лише релевантні товари, бажано персоналізовано для кожного відвідувача та які є в наявності. Дизайнер та розробники повинні опрацювати внутрішні посилальні зв'язки.


- Будьте релевантні. Якщо користувач прийшов на сторінку з останньою моделлю iPhone, пропонуйте йому релевантні товари, враховуючи вартість, якість і знання про покупця. Останній Google Nexus може бути релевантним, але любителі Apple ніколи його не куплять! Вимірюйте та оптимізуйте рекомендаційні товари.


- Положення/розміщення. Товар на сторінці повинен виділятися та сяяти. Дайте йому простір, не змішуйте його з іншими пропозиціями. Використовуйте з розумом простір на сторінці і не витрачайте час на товари, які не продаються або не є популярними.


Як оптимізувати внутрішній пошук сайту?


Дивно, що оптимізуючи сайт під пошук Google, фахівці забувають його оптимізувати під свій власний внутрішній пошук. Вони недооцінюють роль внутрішнього пошуку та втрачають продажі. Люди шукають з помилками, вводять синоніми, зайві символи дефісів чи прогалин, тому не потрапляють на сторінки товарів, що шукаються. А маємо потрапляти.


Слідкуйте за використанням форми пошуку. Використовуйте інструменти, які дозволяють побачити ключові фрази користувачів та вважайте прибуток, який вони генерують.


Враховуйте популярні запити. Ці запити говорять про те, що ваш товар є популярним і може приносити хороший дохід. Також вони можуть говорити, що люди не знайшли, коли зайшли на ваш сайт.


Використовуйте карту кліків, щоб відстежувати, як поводяться користувачі на головній сторінці, сторінках категорій та картках товару.


Думайте про результати вашого пошуку, як про лендінг. Пошукові результати мають бути релевантними та допомагати користувачам вирішувати їхні проблеми. Переконайтеся, що ви закрили від індексації сторінки пошуку.


Дослідіть ключові фрази, введені у пошуку. Дивіться, що шукають люди, щоб залучити нові ідеї про товари або покращення сервісу, визначте найбільш популярні товари, знайдіть за допомогою цього інструменту проблеми на сайті з пошуком чи зручністю використання.


Протестуйте пошук та зафіксуйте помилки. Введіть кілька ключових фраз і подивіться, що вам буде показано в результаті. Якщо ви пофіксувати те, що не працює, продаж різко вистрілять.


Оптимізуйте внутрішній пошук. Переконайтеся, що кожен пошуковий запит призводить до правильного продукту.

Як оптимізувати зображення та відео товарів?


Якість ваших зображень, фотографій та відео безпосередньо впливає на те, що відвідувач відчуває по відношенню до товару. Класні картинки розповсюджують у соцмережах. А можливість розставляти теги чи коментарі до фото робить контент унікальним. Ваш бренд міцнішає, коли поширюються чутки. З оптимізованими картинками можна отримувати більше трафіку з пошуку за зображеннями.


— Використовуйте зображення високої якості. Створіть спеціальну атмосферу на сайті, це дозволить краще продавати. Витрати на замовлення хорошого фотографа будуть гарною інвестицією у найкращі товари на сайті. А відео може працювати ще краще.


— Оптимізуйте зображення. Імена файлів, альтернативний текст, заголовки та інші дані мають бути короткими та описовими. Це можливість дати пошуковим системам зрозуміти, про що ваш медіа-контент.


- А/B-тестування. Спробуйте одну картинку, потім іншу, щоб подивитися, яка з них дає найкращу конверсію.


Чи потрібно приділяти увагу мобільним пристроям?


Мобільні девайси дуже важливі і не варто їх ігнорувати в SEO-стратегії для інтернет-магазинів. Пропонуйте користувачеві мобільного пристрою версію сайту для ПК. Деякі користувачі віддають перевагу стандартній веб-версії сайту, навіть коли заходять з мобільного. Запропонуйте опцію перемикання, але не перекидайте їх на головну сторінку, як роблять багато інтернет-магазинів.


Як працювати з безпекою?


Клієнти переймаються безпекою своїх покупок в інтернеті. Вони надають вам персональну та фінансову інформацію, ви повинні їх запевнити, що ці дані у безпеці. Залиште візуальні підтвердження. Наприклад, SSL-протокол, логотип Visa та інші стандарти безпеки або сертифікати. Це суттєво збільшить продажі.


Деякі ховають подібну інформацію далеко у футері або надають її на запит, не давайте таких помилок.


Ще кілька порад для інтернет-магазинів


Періодичний SEO-аналіз. SEO постійно змінюється, як ваш сайт. Підходьте до оптимізації стратегічно.


Використовуйте панель Google для веб-майстрів. Це безкоштовний інструмент, який допомагає вебмайстрам виправляти безліч помилок.


Впроваджуйте аудити. Просто слідкувати за даними недостатньо. Знаходьте, що потрібно покращувати на сайті та навіщо. Проблеми з індексацією, дублюванням чи санкціями з боку пошукових систем необхідно вирішувати негайно.


Інвестуйте у SEO-інструменти. Інструменти допомагають ідентифікувати проблеми і кожен із них має свої переваги. Рекомендується використовувати різні інструменти та сервіси для SEO-аналізу.


Аналізуйте дані. Все, що ви робите, можна зробити краще, але у вас немає ресурсів робити все відразу. Тому, необхідний аналіз, щоб розставити пріоритети та знайти ті галузі, які варто покращувати насамперед.


Затримки розробки мобільної версії сайту можуть убити ваш бізнес.


Неможливо розкрити усі питання SEO для інтернет-магазину в одній статті. Однак наведені тут поради допоможуть більшості сайтів збільшити продажі. Але пам'ятайте, що тут є лише вершина айсберга.

Продажі інтернет-магазину


Дописати коментар

0 Коментарі