About Me

header ads

SEO F.A.Q. – 51 запитання та відповідь

 1. Чому після апдейту ГЗ запити просіли, а ГНЗ ні?


Формула ранжування для регіонів (ГЗ запити) та по всій Україні (ГНЗ) різниться (як мінімум коефіцієнти параметрів), тим самим після апдейту динаміки позицій щодо ГЗ та ГНЗ запитів можуть відрізнятися.


Якщо запити просіли, потрібно перевірити регіональні чинники та присвоєння сайту відповідного регіону.


2. Що робити, якщо ТІЦ не піднімається?


Забути про те, що він може підніматися штучно та працювати над сайтом.


3. Що робити, якщо Платон не хоче давати потрібну інформацію?


• смикати його до тих пір, поки не дасть, ставлячи правильні конкретні питання

• Спробувати самому зрозуміти

• Читати форуми

• Шукати схожі ситуації

• Запитувати у знаючих людей


4. Що краще за 10 ГС, 20 сателітів чи 1 СДЛ?


Краще не замислюватися про такі питання та робити корисні сайти.


5. Як підняти ТИЦ?


Отримувати тематичні посилання.


6. Які сайти дають ТИЦ?


• Якісні

• Не спамлені

• Тематичні


7. Як не потрапити під фільтр ПС?


Дотримуватися його правил.


8. Який вік сайту впливає на позиції у видачі?


Прямої залежності немає, але віковий сайт має більший рівень довіри до пошукової системи та вище ранжується.


9. Як часто бувають АПи видачі, ТІЦ, ПР?


Графік майбутніх апдейтів недоступний. В середньому:


• Ап ЯВ: 1-3 рази на тиждень

• Ап тІЦ: 1 раз на 1-2 місяці

• PR: останнім часом не оновлюється масово, але бувають коригування. Може не бути півроку


10. З чого розпочати просування сайту?


1. Визначення цілей та цільової аудиторії

2. Складання семантичного ядра

3. Аналіз конкуренції


Ці пункти включають чимало дій. Тільки після них варто приступати безпосередньо до просування сайту.


11. Як зробити привабливий сніпет?


1. Мати чисте входження у сніпеті

2. Мати закінчену думку у вигляді кількох пропозицій у сніпеті

3. Максимально ємно та інформативно відповісти на запит у межах сніпету

4. Зацікавити актуальною інформацією

5. Аналізувати за допомогою Google Analytics дані пов'язані з переходом, лояльністю відвідувачів


12. Як стежити за поведінкою роботів на сайті?


1. Вебмайстер ПС

2. Функціонал CMS

3. Логи сервера


13. Чи впливає ТІЦ на пошукову видачу?


Ні. Безпосередньо не впливає, але ТІЦ характеризує масу сайту. А вона своєю чергою характеризує успішність ранжування.


14. Що легше рухати: старий домен чи молодий?


Якщо вік сайту в порівнянні буде один, вік домену не відіграє ролі.


15. Чи можна отримати фільтр за копіпаст?


Так, сторінки з копіпастом не ранжуються високо. Більш того, можна потрапити під фільтр АГС або бути зовсім забаненим через те, що сайт не нестиме корисної для користувача інформації.


16. Чи ефект від «трастових баз сайтів»?


Так, ефект є – продавці непогано заробляють.


17. Чи можна прокачати тиц сапою?


Так. Тільки підвищення ТІЦ не повинно бути причиною купівлі посилань, воно має бути наслідком.


18. Чи відвалиться ТИЦ на купленому старому домені?


Якщо не поновити колишній сайт або хоча б його тематику, то відвалиться.


19. Чи залежить результат просування (ризик бана, фільтра тощо) від обраної CMS (системи керування сайтом)?


Безпосередньо ні. Але, побічно CMS:


• Можуть формувати неправильну структуру сайту

• Можуть відображати однакові заголовки на кожній сторінці

• Наскрізні h1

• Можуть виводити неправильні URL (в javascript)

• Можуть генерувати не валідний код

• Неправильно працювати з сервером

• Забороняти пошуковим роботам правильно пересуватися сайтом

• Інші неякісні штуки


Тому варто читати відгуки про CMS, шукати сайти на цій системі управління, перевіряти – як вони почуваються у пошукових системах. Варто звертати увагу платні CMS, т.к. за ними більш пильна увага з боку розробників.


20. Чи сприймаються роботом ПС регулярні вирази у файлі robots.txt?


Ні.

21. Як присвоїти сайту тематику?


Поповнювати строго тематичним контентом.


22. Що краще використовуватиме просування: статті, каталоги, біржові посилання, постові?


Не можна тримати яйця в одному кошику. Посилальна маса має бути різнорідною і комбінованою.


23. Чи впливають посилання з різних блогів *.livejournal на індекс цитування?


Усередині блогів цієї платформи впливають. За межами – ні.


24. З чим може бути пов'язаний швидкий приріст відвідувачів під час апдейту ПС?


• Просідання конкурентів (в результаті – виведення сайту в ТОП за випадковими запитами) та відкат

• Позиції змінюються не для всіх сайтів відразу, за близькими до топу запитами можна на якийсь час вийти на перші місця

• Уявні відвідувачі сайту можуть бути пошуковими роботами, які активно “бігають” сайтом


25. За яким принципом розташовані посилання на панелі вебмайстра?


Зовнішні посилання у вебмайстрі сортуються не за вагою, що передається, як сміливо передбачає більшість оптимізаторів. Посилання сортуються відповідно до релевантності службового запиту, що їх отримує з бази. У будь-якому випадку, смислового навантаження розташування посилань не несе.


26. При просуванні класично вважається, що простіше просувати головну сторінку (більшу вагу), що робити, якщо головна сторінка блогу має динамічний контент, а просуваються в більшій частині ВК-запити. Як зберегти не лише щільність ключа, а й точність входжень?


• Написати пост із потрібним текстом, закріпити його на головній сторінці. Пост нікуди не подінеться, а під ним оновлюватимуться свіжі пости

• Створити сторінку, прикріпити її на морду


27. Як просувати регіональну пошукову систему за цінами?


Швидше за все SEO тут не допоможе. Актуальними методами будуть:


• Соціальні мережі

• Прес-релізи в інтернет ЗМІ

• Піар на форумах

• Огляди у блогах

• Контекстна реклама


28. Які існують вікові періоди сайту та стеля віку, як фактора (5-10 років, нескінченність)?


Вікові періоди сайту не поділяються суворо. Поділ за віком – ініціатива оптимізаторів.


Як приклад можна застосувати:


• Молоді сайти – до півроку

• Середні сайти – від півроку до півтора-двох років

• Вікові сайти – від двох до 4-5 років

• Старі сайти – понад 5 років


29. Як досягти швидкої індексації щойно поставленого посилання? (повідомити пошукову систему про те, що на сторінці відбулися зміни)


• Посилання з розкрученого облікового запису Twitter дозволяє швидко реагувати роботам

• Поставити посилання з головної сторінки сайту на змінену сторінку

• Направити робота через який-небудь відвідуваний сайт, проставивши з нього посилання на сторінку

• Прогнати сторінку сервісів робітників (!) соціальних закладок


30. Як ПС реагують на чистоту коду таких важливих тегах, як, наприклад h1 чи а?


Великої уваги це не загострюється, але краще робити обходитися без вкладених тегів і атрибутів в заголовках h1 щоб зайвий раз не заплутувати робота.

31. В даний час безанкорні посилання вважаються краще для підняття пузомірок, а анкорні, навпаки, для збільшення позицій, чи це правда?


Анкор на ТІЦ не впливає, його відсутність також. На позиції навпаки впливають як анкорні, так і безанкорні посилання.


32. Як просувати НЧ, якщо в топі Вікіпедія та інші потужні ресурси, але не під цей запит?


Доопрацьовувати контент до більш повного розкриття запиту. У ТОП-е Вікіпедія (безглуздий топ) швидше за все тому, що кращої відповіді (документа) не було знайдено.


33. Що робити, якщо сайт «застряг» на 2-3 сторінках і купівля додаткових посилань вже не допомагає?


Концентруватись на тексті документа, доводити його до досконалості. Можливо, буде плюсом написання статей, які розкривають додаткову інформацію запиту, що застряг, посилаючись на основну сторінку.


Аналіз конкурентів у разі дуже допоможе.


34. Що таке «фільтр афіліатів»?


Афілійовані сайти – це сайти, які ПС порахував сайтами однієї компанії та за однаковим запитом залишає лише основний у видачі.


Навіщо? Сайти-клони роблять для того, щоб зайняти 2 місця (і більше) у ТОП-10.

Два афілійовані сайти не можуть бути в ТОП-і за однаковими запитами.


Основні причини потрапляння під фільтр афіліатів:


1. Однакові телефони

2. Однакові адреси

3. Однакові назви компаній

4. Однаковий контент

5. Однаковий дизайн


35. Як вийти з-під фільтра афіліатів?


Щоб вийти з-під фільтра афіліатів потрібно:


• Відмовитися від клонованих сайтів та просувати основний


36. Як просувати сайти на нових доменах? Скільки потрібно чекати, перш ніж підуть результати у них щодо СЧ, ВЧ?


Просувати нові сайти на свіжих доменах потрібно дуже акуратно та стримано. Активна робота з масою посилань не вітається (хоча, деякі тематики та типи сайтів припускають швидке агресивне зростання посилальної маси, але в більшості випадків він випадковий, природний) в той час, як активна робота з внутрішнім контентом завжди буде плюсом.


У перших місяцях отримання посилань потрібно звести до мінімуму, загостривши увагу на контенті та юзабіліті. Просувати ВЧ та конкурентні запити не рекомендується, вихід у ТОП-10 за ними практично не можливий, варто обмежитися ПК та СК запитами.


За конкурентними словами на результати можна чекати довго, зазвичай просувати такі запити варто лише після року.


37. Чому за умов жорстких алгоритмів у топах можна знайти сайти з перерахуванням ключових слів і без title за серйозними запитами?


• Недоопрацювання алгоритмів

• Тиснення великою масою посилань і бюджетами, докори внутрішньої оптимізації

• Покращена відповідність запиту сайту загалом

• Можливо, ці серйозні запити не є конкурентними.


38. Що робити, якщо сайт не показується навіть по НЧ, а індексується добре і ПС наполегливо пише, що фільтрів немає?


Можливо, ці НЧ є більш менш конкурентними. Якщо ж ні, і є впевненість у відсутності фільтрів, то для виведення будь-якого запиту потрібен час. Варто звернути увагу на динаміку позицій цих запитів та на внутрішню оптимізацію.


39. Компанія змінила свою назву. Було куплено нове доменне ім'я. Старий домен активно просувався. Чи можна якось склеїти ці два імені, щоб все прокачування зі старого передалося на нове?


Якщо структура старого та нового сайту (в даному випадку змінився лише домен) однакова, то чудовим виходом буде переадресація за допомогою 301-го редиректу.

Кожен URL старого домену варто переадресувати на відповідний URL нового домену.


40. Чи правда, що на швидкість просування в ТОП зараз більше впливає час, який сайт просували, ніж вік сайту?


Час просування сайту не можна розглядати у відриві з віком сайту. По суті, час просування це вік посилань, вік внутрішніх сторінок і текстів, динаміка збільшення кількості внутрішніх сторінок та інше.

Так, час просування дуже впливає на швидкість виходу в ТОП-10.


41. Як визначити, що сайт забанили? Чи достатньо відсутність сайту в індексі?


Для того щоб перевірити сайт на бан, його домен потрібно спробувати додати до ПС. Після додавання видається результат процедури. Якщо сайт забанен, буде написано: "заборонено до індексації".


42. Наскільки ефективно позначається SMO, просування у соціальних мережах на пошукове просування?


Досить ефективно. Оскільки SMO ​​впливає на деякі фактори, такі як поведінкові.


43. Для яких тематик ефективно SEO, для яких SMO?


Все просто. Визначивши цільову аудиторію сайту, можна зрозуміти, чи вона користується пошуковими системами, якщо запитуваність ключових слів, якого плану (розваги, послуги) і т.д.


Якщо цільова аудиторія націлена на розвагу, спілкування або тематику сайту дуже вузька, але нова, то швидше за все SMO буде ефективною.


В інших випадках (популярна тематика, послуги, товари, висока запитуваність, користування пошуковими системами) SEO буде першим у списку способів розкручування.


44. Як пояснити різке падіння пошукового трафіку на веб-сайт?


• Просіли запити (змінився регіон, замінилися релевантні сторінки)

• Проблеми (бан, фільтри, погана індексація, тех.проблеми, погане управління роботами, хостинг)

• Інші проблеми (афілірованість, конкуренти тощо)


45. Чи є користь у прогоні за білими каталогами?


Каталоги дають уявлення про те, наскільки якісна маса посилань. Якщо були здійснені прогони тисячами каталогів, то позитивного ефекту це дасть, особливо, якщо прогони були автоматичними.


Уявлення нинішніх псевдооптимізаторів про білі каталоги дуже не правильні. Якісний каталог має бути не тільки білим і модерованим, але й мати хорошу структуру, індексацію, чітку тематику, правильне управління роботами, шаблонний дизайн і т.д. Таких каталогів небагато, їх кількість вимірюється у кілька сотень. Позитивний результат з ручної реєстрації в таких каталогах все ж таки спостерігається.


46. ​​Постійно скачуть релевантні сторінки (то морда, то внутрішньо), хоча позиції тримаються в ТОП-10, чому?


Скачуть сторінки тому, що ПС знаходить кілька сторінок зі схожим ступенем релевантності.

Варто переглянути внутрішню оптимізацію цих сторінок.

Утримання позицій у ТОП-10 при зміні релевантних сторінок характеризує хорошу структуру сайту та масу посилань, яка якісно розподіляє вагу по внутрішніх сторінках.


47. Зареєстрував гарний домен у зоні .ua, чи я зможу зробити на ньому проект не тільки під Україну, а й під західну Європу та інше зарубіжжя?


Так, тільки слід задуматися про актуальність та необхідність сайту під зарубіжжя.


48. У мене є сайт – варезник з ТІЦ та PR, але його не приймають у жодні біржі посилань, що мені робити?


Заробляти на трафіку, корисності у SEO варезники зазвичай не несуть.


49. У трьох відомих агрегаторах дуже велика різниця у прогнозованому бюджеті на просування. Чому і як зрозуміти який бюджет наближений до дійсності?


Різниця у бюджеті характеризується тим, що кожен агрегатор аналізує бюджети конкурентів та вважає їх по-різному. Є 2 варіанти вибору бюджету:


1. Ставити рекомендований бюджет обраним агрегатором

2. Ставити мінімальний бюджет (з кількох) та поступово його збільшувати


50. Як не потрапити до бан ПС?


Робити якісні сайти, первинною метою яких не є заробіток у сапі та інших біржах.


51. Звідки взявся такий тег - <nofollow>?


Такого тегу немає.

SEO F.A.Q


Дописати коментар

0 Коментарі