Як отримувати якісні посилання безкоштовно
Хочу поділитися з вами одним із своїх свіжих напрацювань у плані безкоштовного отримання якісних тематичних посилань. Я називаю його методом "битих" посилань.
Сувора реальність
Не секрет, що платно розмістивши посилання або статтю на близькому за тематикою сайті з хорошими показниками та відвідуваністю, у більшості випадків ви отримуєте середньої якості матеріал, який, якщо чесно, написаний копірайтером без душі, щоб заробити грошей.
У більшості випадків сторінка з вашим посиланням не буде помічена широкою цільовою аудиторією, на неї не буде природних посилань та згадок у соціальних мережах. Одним словом - вона не буде популярна, і за посиланням на ваш сайт практично не буде переходів відвідувачів. А чим більше переходів за посиланням на ваш сайт, тим воно ефективніше працює. Думаю, у майбутньому цьому параметру посилань пошукові системи приділятимуть все більшого значення.
Нині у просуванні сайтів головна якість, а не кількість. Описаний мною спосіб дозволяє отримувати якісні посилання, які ефективно працюють для просування сайтів і збільшення відвідуваності.
Все, що потрібно - це бажання і час, а також якісний контент на вашому сайті. Посилання виходять безкоштовні та вічні. Часто таким методом можна отримати посилання з сайтів, які взагалі не продають посилань і на яких дуже важко отримати посилання. На мій погляд, саме такі сайти є одними з найефективніших для отримання посилань та цільових відвідувачів.
Прошу врахувати, що я в жодному разі не претендую на те, що я першовідкривач методу “битих” посилань. Впевнений, що цим способом активно користуються багато оптимізаторів.
Одне посилання, отримане цим способом, за ефектом набагато краще за десятки і сотні посилань, отриманих іншими методами. Такі посилання – буквально ядерне паливо для просування сайтів.
Даний метод не вимагає будь-яких спеціалізованих навичок і його може використовувати будь-хто. Якщо у вас час обмежений, то цілком можна найняти для цього фрілансера.
Метод "битих" посилань добре працює в інтернеті. Слід зважити, що він підходить не для всіх видів сайтів. Найкраще його використовувати для контентних сайтів – блогів.
У сайтів статейної спрямованості. Можна використовувати і на інших видах ресурсів (корпоративних, інтернет-магазинах), але для цього потрібно, щоб на них був блог або хоча б розділ статей.
Практично на будь-якому сайті, вік якого становить 2-3 роки і більше, можна знайти зовнішні посилання, які ведуть до неіснуючих сторінок. Чим старший сайт, тим більша можливість знайти на ньому биті посилання.
Причин появи неіснуючих сторінок може бути багато – можливо, автор сайту перестав займатися своїм проектом та закинув його. У результаті сайт не працює, а всі його сторінки не існують. Або ресурс перевели на новий двигун, і при цьому всі адреси внутрішніх сторінок змінилися, а редиректи зі старих на нові адреси сторінок не зробили.
Схема дій
Загалом схема дій така - знаходимо тематичні сайти з віком від 2-3 років і визначаємо на них биті посилання.
Один із найкращих типів сайтів для методу "битих" посилань - блоги. Блогери часто ставлять посилання на інші ресурси за своєю тематикою.
Є два напрямки для того, щоб отримати посилання з блогу за даним методом – блогроли (невеликий список дружніх блогів тієї ж тематики на головній сторінці у бічній колонці), та різні тематичні добірки та статті.
Блоги з блогролами у своїй тематиці можна знайти таким запитом у Google:
блогролл ваша тематика
blogroll ваша тематика
Де замість "ваша тематика" пишете потрібний вам пошуковий запит.
Якщо чесно, шанс отримати посилання з блогролів дуже невеликий. Багато блогерів не будуть ставити посилання в блогролі на незнайомий їм ресурс. Тут потрібен інший підхід - наприклад, спочатку взяти у блогера інтерв'ю, кілька разів згадувати його блог у своїх постах, спрямовуючи на нього відвідувачів, робити ретвіти його повідомлень і т.д., а потім звернутися з приводу блогролу. Загалом витрати часу виходять дуже великі. Хоча, з іншого боку, ви отримуєте вічне посилання із головної сторінки якісного тематичного блогу.
У мене найкращі результати дає отримання посилань з різних тематичних добірок та статей. Шанс отримати з них посилання набагато вищий, ніж у випадку з блогролами. Але як знайти такі добірки та биті посилання у них?
Пошук битих посилань
Є безкоштовна програма Xenu для пошуку битих посилань на будь-якому сайті.
Запускаєте цю програму, заходьте до пункту "File - Check URL", вводьте адресу потрібного сайту і відзначаєте галочку "Check external links" (Перевірити зовнішні посилання):
І тиснете ОК.
Програма збере дані про всі сторінки сайту. Щоб отримати звіт, зайдіть у пункт "File - Report". Спливатимуть два вікна (про карту сайту та експорт), закрийте кожне з них, і потрапите на сторінку зі звітом.
Далі переходьте на вказані у звіті сторінки. Щоб швидко побачити побиті посилання на будь-якій сторінці, встановіть браузерні розширення. Вони відразу підсвітлять биті посилання, що заощадить ваш час.
Є розширення для браузера Google Chrome, яке дозволяє швидко визначати биті посилання на будь-якій сторінці та підсвічувати їх:
Check my links
Аналогічне розширення для Mozilla Firefox:
Link Checker
Також є платна програма Website Auditor, яка визначає сторінки з битими посиланнями та виводить їх у зручному та наочному вигляді.
Пошук тематичних блогів
Англомовні блоги можна знайти у каталогах блогів таким запитом у Google:
blog directory
Знайти потрібні блоги можна на рейтингах блогів, наприклад, blograte. У топах категорій знаходяться блоги з віком у кілька років і популярні у своїй тематиці.
Наприклад, нам потрібні сайти вебмайстерні тематики (підійдуть категорії SEO та Блогосфера на наведеному вище рейтингу). Відкриваємо блоги і знаходимо на одному з них добірку, наприклад, з посиланнями на статті про плагіни Wordpress. Одне із посилань "бита", тобто веде на неіснуючу сторінку. Припустимо, це була стаття про плагін Wordpress для безпеки.
На своєму сайті ми пишемо велику та якісну статтю з великим списком плагінів Wordpress для безпеки, а також наводимо корисні поради для блогерів щодо покращення безпеки їхніх сайтів.
Якщо у вас вже є така стаття – взагалі чудово.
Листування з блогерами
Після цього через кілька днів пишемо власнику сайту, на якому ми знайшли бите посилання, лист такого плану:
Здрастуйте, [вказуєте ім'я блогера]!
Мені дуже подобається ваш сайт, я його регулярно читаю. Дякую Вам за корисні матеріали, багато хто з них мені знадобився.
Під час прочитання Вашої статті [вказуєте адресу статті з битим посиланням] я виявив, що жодної з наведених сторінок [вказуйте адресу неіснуючої сторінки] з плагінами про безпеку більше не існує.
Я днями опублікував велику і докладну статтю з цієї теми. Сподіваюся, вона буде цікавою для читачів Вашого сайту. Буду дуже вдячний, якщо Ви додасте посилання на мій пост у Вашу статтю.
З повагою
Ще одне напрацювання
Поділюсь ще одним своїм доробком. Чого тільки не зробиш своїм читачам. Якщо ви знайшли кілька сторінок із битими посиланнями, то для максимального ефекту потрібно вибрати для розміщення посилання найпотужнішу сторінку.
Найпростіший спосіб – орієнтуватися на Google PR сторінки. Що вище PR сторінки, то краще. Цей параметр можна визначити, коли ви заходите на потрібну сторінку за допомогою розширення для браузерів RDS Bar.
Для масової перевірки PR у списку сторінок можна використовувати різні сервіси та програми, знайти які можна такими запитами у Gooogle:
масова перевірка pr
mass pr check
Але в умовах нинішніх алгоритмів пошукових систем Google Pagerank все менше впливає, і враховувати тільки його не зовсім доцільно. Потрібна комплексніша оцінка авторитетності сторінки. У мене розміщення посилань з авторитетності сторінки дає більший ефект, ніж розміщення PR.
0 Коментарі