Що мотивує людей натискати кнопку “назад” під час відвідин вашого сайту? Чому вони йдуть так швидко і що можна зробити в цьому випадку?
26 причин, через які відвідувач піде з вашого сайту за 10 секунд
Після роздумів я зрозумів, що є набагато більше негативних факторів, ніж здається на перший погляд. Окремо, деяких факторів може бути недостатньо для того, щоб відвідувач пішов із сайту, однак, у сукупності вони дуже погано впливають.
Не так просто створити відвідувачу комфортні умови, кожен із сайтів має якісь свої особливості. Однак, зверніть увагу на ті негативні фактори, яких можна уникнути на сайті, усунути їх, щоб затримати відвідувача та отримати більшу довіру.
Почнемо з найбільш жахливих:
1. Музика на веб-сайті.
Вона зводить з розуму. Коли я заходжу на сайт і відразу ж наражаюся на небажану какафонію неприємної музики, я йду з нього негайно. Такі сайти дуже дратують.
2. Попапи (випливаюча реклама).
Досі зустрічаються на сайтах. Якщо ви хочете завалити мене попапами, то я мабуть піду. Чим швидше ви мені покажете попап, тим швидше я піду. Тобто, я належу ще більш-менш толерантно до попапів, які з'являються через 30-60 секунд, якщо контент при цьому мене зацікавив.
3. Банер-заставка
Інформаційний тиждень має бути перейменований у заставний тиждень. Ніхто не любить чекати. Коли я натискаю на посилання, то планую відразу перейти до сторінки, а не перекидатися на іншу з величезною рекламою.
4. Пейджинг (посторінкова навігація)
Ви дійсно хочете, щоб я завантажував 10 сторінок для перегляду 10 зображень з коротким описом або для прочитання списку топ10 на 10 сторінках, якщо це можна чудово помістити на одній? Пейджинг – це дешевий трюк для збільшення кількості показів рекламних блоків на сайті, це єдина причина, для чого перегляд інформації роблять таким незручним.
5. Повільне завантаження сторінок
Не примушуйте мене чекати! У мене дорогий Інтернет і дуже погано, коли ваші повільні сторінки створюють мені неприємності. Якщо мені дійсно потрібно відвідати ваш сайт, я звичайно ж почекаю, але якщо я зайшов з цікавості, то швидше за все швидко покину його.
6. Реклама завантажується раніше за контент
Це так само погано, як і повільне завантаження. Деякі вебмайстри розміщують дуже багато реклами перед контентом, таким чином, доки не завантажиться перше, не завантажиться і друге. Повільні рекламні сервери уповільнюють роботу сайту. Вебмайстри повинні про це знати.
7. Погана навігація
Погано організована навігація це один із смертних гріхів, який ви можете заробити як веб-професіонал. Навігація має бути інтуїтивно зрозумілою, наочною та простою. Навігацію на флеші роблять найстрашніші грішники.
8. Неймовірні сторінки та посилання
Я лише хочу отримати відповідь на своє запитання. Якщо мені не вдається знайти це просто і швидко, тоді я шукатиму в іншому місці. Ваша робота – допомагати людям шукати потрібну їм інформацію. Саме тут потрібен аналіз та оптимізація.
9. Відсутність ключової інформації
Нещодавно я відвідав сайт готелю Hoxton для пошуку вартості житла. Після кількох хвилин пошуку я зрозумів, що жодних даних про вартість кімнат немає. Це вражає. Тільки після бронювання кімнати можна одержати її вартість. Я перейшов на сайт готелю Zetter, принаймні тут є все потрібне.
10. Вимога негайної реєстрації
Навіщо? Чому зараз? Може спочатку подразнити мене чимось? Час це все!
11. Багато блискучої нісенітниці
Терпіти блискуче світло можна тільки в нічному клубі. Так, він може привернути увагу, але не те, на яке ви очікуєте. Ці елементи, напевно, зроблені у відчаї завоювати хоч якусь увагу і при цьому дуже дратують. Є тільки один виняток із правил – якщо було спеціально обрано цю тему оформлення сайту відвідувачем.
12. Помилки
Помилки та неписьменний лист не дадуть відвідувачеві правильних сигналів.
13. Погані шрифти
Жодна розсудлива людина не залишить сайт безпосередньо через естетику шрифтів, але погані варіанти скажуть лише про те, що ви не докладаєте зусиль. Таким чином, разом з іншими факторами, це погано вплине на досвід відвідувача.
14. Вузькі сайти
Існують сайти, розроблені для моніторів з роздільною здатністю 800х600 пікселів, які мене засмучують. Хіба вас ні?
15. Вирівнювання сторінки по лівому краю
Не можу пояснити чому, але сайти, які вирівняні по лівому краю, а не по центру – це приблизно 2002 рік. Мені здається це поганою особливістю.
16. Сайти-клони
Звичайно, мені більше подобається стандартизація (наприклад, щоб біля кошиків в інтернет-магазинах було розміщено посилання на інструкцію), але це не означає, що дизайн потрібно копіювати з інших сайтів. Хто хоче отримати звання наслідувача?
17. Застаріла інформація на головній сторінці
Мені подобається бачити секцію новин чи блогу на головній сторінці. Заголовків та дат було б достатньо. Якщо останні новини були опубліковані в січні 2014-го, то я довго ще не повернуся на цей сайт.
18. Мало пояснень
Коли я відвідую сайт вперше, я повинен бути обізнаний протягом кількох секунд про те, що це за компанія та чим вона займається. Іноді я чешу потилицю кілька хвилин. Опишіть коротко і ясно, що це за сайт.
19. Жаргон
Я схиляюся до думки, що вам треба спрямувати свої зусилля туди, де не світить Сонце.
20. Проблеми з версткою
Постійно проаналізуйте сайт! Визначте, які браузери найбільше використовують відвідувачі. У деяких браузерах ваша верстка може сильно "поїхати".
21. Флеш
На мій погляд flash-сайти це безглуздо, навіть без інших недоліків. Терпілий я лише у виняткових випадках.
22. Немає сторінки “Про нас”
Багато сайтів уникають сторінок типу "про нас" з незрозумілих причин. Іноді я відвідую сайт просто для того, щоб дізнатися більше про компанію і якщо такої сторінки немає, я втрачаю менше, ніж ви.
23. Сайти, що містять лише відео-ролики
Використовувати відео для розповіді про свою компанію або про специфічні продукти та сервіси добре для стартапу. Якщо у мене є час і бажання, можливо, я подивлюся пару хвилин, але краще, щоб була текстова версія (також це добре для seo).
24. Нудно та непрофесійно
25. У деяких сайтах немає жвавості, немає особистості і вони однаково нудні. Інші дуже віддалені від того, що від них очікують. На обох сайтах будуть більші показники відмов.
26. Сторінки з поганим контрастом
Погана колірна схема сайту може ускладнити читання тексту. І якщо ти не можеш нічого побачити, то малоймовірно, що читатимешся.
0 Коментарі