Впізнаваність - це ступінь поінформованості про бренд потенційних клієнтів компанії, від якої залежить її статус на ринку. Цей показник важливий для всіх, хто хоче збільшити успішність та ефективність свого бізнесу, однак для комерційних брендів він має особливе значення, оскільки впливає на частку продажу та зростання прибутку. Якщо ваш бренд добре впізнається цільовою аудиторією, ваші шанси на успіх у розвитку компанії будуть набагато вищими, навіть незважаючи на існуючу конкуренцію в багатьох сферах. Наприклад, багато користувачів, які мають потребу в покупці ювелірних прикрас, не замислюючись, виберуть компанію Pandora, хоча аналогічний товар і навіть за нижчою ціною може бути представлений в інших марок цієї галузі. Вся справа в грамотно та якісно сформованому імені бренду та високому рівні його впізнаваності.
Далі ми розповімо про те, як компанії досягти високої популярності в мережі, але перш за все розглянемо, які типи впізнаваності існують:
• Top of mind – бренд, який споживачі згадують насамперед при згадці про конкретний товар. Показник впізнаваності таких компаній – понад 50%. Наприклад, у відповідь на питання «Який шампунь проти лупи ви знаєте?», найімовірніше, більшість аудиторії назве Head & Shoulders.
Щоб досягти кращого ефекту від бізнесу і надалі отримати більше прибутку, компаніям слід прагнути саме цього рівня впізнаваності.
• Спонтанна впізнаваність – споживачі називають бренд у низці інших, говорячи про конкретний товар. Наприклад, серед найавторитетніших марок автомобілів можуть називати Mercedes, Audi, BMW.
• Впізнаваність із підказкою – споживач може назвати бренд, але для цього йому потрібне нагадування, наприклад, у вигляді логотипу. Без нього згадати компанію буде досить складно.
Після того, як ви ознайомилися з класифікацією типів впізнаваності та з'ясували, який з них найбільше підходить вашій компанії, можна перейти до вибору способу досягнення бажаного результату. Розглянемо основні їх:
1. Офлайн реклама. Ви можете використовувати як канали найрізноманітніші ЗМІ: друковані, ТБ, радіо, зовнішню рекламу, проте не забувайте про те, що розміщення оголошень у них коштує дуже дорого, при цьому результат не завжди виправдовує витрати. Щоб споживач запам'ятав бренд, як мінімум потрібно буде запустити рекламний ролик на кількох каналах на ТБ і встановити на центральних вулицях міста кілька білбордів. Проте гарантувати, що це побачить саме ваша ЦА, практично неможливо. В результаті величезний бюджет на рекламу може бути витрачений марно. До того ж, відстежити ефективність такої реклами буде досить складно: необхідно провести повноцінне дослідження, на яке доведеться витратити багато часу та коштів.
2. Онлайн-реклама. Цей спосіб є менш витратним і при цьому дозволяє з більшою точністю визначити де зосереджена ваша цільова аудиторія і показати рекламу саме їй.
Такий спосіб буде корисним усім компаніям, які хочуть не лише підвищити рівень впізнаваності бренду, але й залучити більше лояльних клієнтів. Серед них можуть бути:
• компанії – лідери ринку (Coca-Cola, IKEA);
• компанії, що мають певну популярність у офлайні;
• e-бренди, які не мають представництва поза інтернетом;
• нові компанії, яким ще не вдалося заслужити довіру споживачів;
• компанії із негативною репутацією;
• компанії, що мають багато конкурентів на ринку.
Для підвищення впізнаваності бренду в мережі можна використовувати найрізноманітніші інструменти інтернет-маркетингу.
0 Коментарі