About Me

header ads

Контекстна реклама

 Контекстна реклама (контекст, КР) – це короткі текстові або графічні оголошення, що відображаються у результатах видачі пошукових систем або на тематичних майданчиках – сайтах-партнерах рекламної мережі ПС або контекстно-медійної мережі Google (КМС) – відповідно до запитів, які користувачі вводять у пошуковий рядок. Для проведення рекламної кампанії за контекстом можна скористатися спеціалізованими сервісами, такими як Google AdWords.


Розглянемо кожен із видів розміщення контекстних оголошень та з'ясуємо, як вони можуть впливати на ступінь впізнаваності компанії.


Контекстна реклама у видачі пошукових систем


Багато хто вважає, що єдине завдання контекстної реклами, втім, як і багатьох інших інструментів інтернет-маркетингу, – залучити на ресурс якнайбільше трафіку, і переважно цільового, який надалі конвертуватиметься в клієнтів. Однак, це не зовсім так. За допомогою контекстних оголошень цілком успішно також можна підвищувати впізнаваність вашого бренду.


Яким чином це зробити? Розглянемо цей процес з прикладу.


Допустимо, користувач хоче замовити домашнє інтернет-телебачення і звертається з цим питанням до ПС. Він вводить у рядку пошуку відповідний запит, наприклад, «установка інтернет-телебачення». У результатах видачі йому демонструються оголошення контекстної реклами, де згадується бренд.


Щоб ваше оголошення показувалося користувачам за правильними запитами, вам необхідно скласти коректне семантичне ядро.


Варто зазначити, що назва компанії може відображатися як у заголовку, так і тексті оголошення.


Заголовки читають у 5 разів частіше, ніж текст, тому при налаштуванні рекламного оголошення намагайтеся згадувати бренд саме в ньому якнайчастіше.


Якщо користувач відразу перейшов по оголошення на ресурс – це відмінний результат, він докладніше ознайомиться з вашою пропозицією на сайті, вивчить переваги роботи з вашою компанією, сформує до неї лояльне ставлення, запам'ятає бренд і, можливо, здійснить покупку.


Однак, якщо переходу на ресурс не було, не варто вважати оголошення неефективним. Навіть не клікнувши на вашу рекламу, користувач надалі при згадці товару асоціюватиме його саме з вашою компанією, і, ймовірно, звертатися безпосередньо до вас.


Важливу роль цьому питанні також грає і місце показу оголошення. Найвигіднішим є спецрозміщення – блок над результатами видачі ПС. Такі оголошення гарантовано відображаються під час введення запиту, який містить ключове слово, зазначене у його налаштуваннях. Чим частіше ваша реклама буде показуватися на цій позиції, тим більша ймовірність того, що користувачі помітять оголошення, перейдуть на сайт і запам'ятають бренд. Однак пам'ятайте, що і ціна показу в цьому блоці вища, ніж решта. Тому при виборі місця розміщення враховуйте можливості вашого рекламного бюджету.


Зверніть увагу, що ціна входу в спецрозміщення формується в залежності від CTR (клікабельності) оголошення за конкретним ключовим словом та ставками конкурентів по ньому.


Переваги:


• Оголошення бачать лише зацікавлені користувачі.

• Є можливість швидко коригувати рекламу в налаштуваннях, зменшити або збільшити кількість оголошень тощо. Будь-які зміни набирають чинності протягом 15–30 хвилин.

• Можна вибирати найкращі позиції показу об'яв, самостійно керуючи бюджетом. У системі контекстної реклами (Google AdWords) використовується аукціонна модель ціноутворення.

• Контекстна реклама відображатиметься незалежно від постійних змін у алгоритмах ПС.


Недоліки та обмеження:


• Конкуренція у контекстній рекламі – одна з найвищих. Є багато охочих розмістити оголошення в найкращих блоках видачі ПС, тому за право завоювати ці позиції доведеться поборотися і, можливо, витратити на це чимало коштів.

• Оголошення обмежено кількістю символів. Максимальний розмір заголовка Google AdWords – 25 символів. Тому, якщо підвищення впізнаваності бренду не є для вас першочерговим завданням, а вам, наприклад, необхідно збільшити продаж із сайту, краще згадати в оголошенні перевагу товару або додати інформацію про акцію.

• Сильний рекламний ефект. Користувачі менше довіряють контекстним оголошенням, ніж органічній видачі, можуть сприймати їх як агресивну рекламу та ставитися негативно. Тому якщо ваша компанія – новачок і зовсім невідома на ринку, цей інструмент слід використовувати з обережністю.

Як зробити ваше рекламне оголошення ефективнішим?


• Включайте назву бренду в заголовок або текст оголошення.

• Намагайтеся максимально відобразити в оголошенні вигоду вашої пропозиції. Якщо користувачі захочуть купити товар у майбутньому, при виборі компанії вони не тільки пригадають ваш бренд, а й те, що ви пропонуєте найкращі ціни, умови тощо.


Контекстна реклама на тематичних майданчиках


Крім видачі ПС контекстна реклама також може розміщуватися на тематичних майданчиках – сайтах-партнерах КМС Google, пов'язаних з тематики з оголошенням або за допомогою технології ремаркетингу, яка дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше вже відвідували ваш сайт, а тепер переглядають інші ресурси.


Розглянемо цей процес з прикладу. Користувач зацікавлений у покупці мультиварки. Він звертається до ПС, вводить відповідний запит у пошуковий рядок, переходить на ваш ресурс із контекстного оголошення, але швидко залишає його, так і не здійснивши цільової дії. Через деякий час користувач у пошуку кулінарного рецепту переходить на сайт, близький за вашою тематикою, і знову бачить на ньому рекламу зі згадкою вашого бренду. Так відбуватиметься і надалі на подібних тематичних ресурсах. Щоразу користувач буде все більше звертати увагу на оголошення вашої компанії, і впізнаваність вашого бренду значно зросте. Коли він все ж таки вирішить придбати мультиварку, він, не замислюючись, набере в пошуку назву компанії, яку згадає першою, тобто вашою.


Контекстне оголошення може бути оформлене по-різному в залежності від того, партнером якої мережі є сайт, на якому воно розміщено.


Сайти-партнери контекстно-медійної мережі Google дозволяють розміщувати рекламу у 2 форматах:


• текстовому:


Такі оголошення складаються із заголовка, тексту та посилання на сайтах.


• графічне.


Розміщуючи оголошення в такому вигляді, ви можете пропонувати користувачам кілька товарів одночасно або повідомляти про існуючі на вашому сайті знижки та акції.


Перевагою цього формату є можливість використовувати візуальні елементи (фотографії, картинки, анімацію). Такі оголошення, як правило, помітніші і більше привертають увагу користувачів. Для того, щоб краще нагадати про бренд, рекомендується використовувати в оголошенні логотип компанії.


Як майданчики для розміщення контекстного оголошення також можуть виступати соціальні мережі. Великою популярністю користується соцмережа Фейсбук. Вона надає можливість показу реклами саме тим користувачам, чиї дані відповідають її налаштуванням. Такі оголошення можуть містити заголовок, зображення та короткий текст.


Переваги:


• Оголошення бачать лише користувачі, які раніше вже цікавилися ним.

• Логотип та інші візуальні елементи, розміщені в оголошенні, краще сприймаються користувачами, викликають позитивні емоції, формують лояльне ставлення до бренду та підвищують довіру.

• За потреби ви можете оперативно внести зміни в налаштуваннях оголошення та скоригувати його.

Недоліки та обмеження:


• Аудиторія менш зацікавлена у покупці товару на даний момент. Наприклад, кілька тижнів тому користувач вибирав за допомогою ПС меблі для кухні, а тепер він переходить на сайт аналогічної чи суміжної тематики і знову бачить на ньому рекламу кухонь. Оскільки після того, як у користувача була потреба в покупці, пройшов деякий час, ймовірність того, що вона досі актуальна, невисока. Можливо, він запам'ятає бренд, проте може не перейти на сайт і не здійснити покупку зараз.

Надаємо послуги з контекстної реклами

Контекстна реклама


Дописати коментар

0 Коментарі