Маркетинг у соціальних медіа (Social Media Marketing, SMM) – це комунікації з аудиторією соціальних мереж та форумів від імені бренду. Сьогодні більшість прогресивних компаній створюють власні корпоративні сторінки та спільноти у багатьох популярних соцмережах (Facebook, Pinterest), за допомогою яких вони активно взаємодіють із цільовою аудиторією, наповнюють сторінки корисним та захоплюючим контентом, проводять вікторини та конкурси серед користувачів. На перший погляд може здатися, що всі ці дії в основному мають розважальний характер, проте вони виступають як потужний інструмент підвищення лояльності до вашого бренду.
Лояльність - це стійке позитивне ставлення аудиторії до компанії в цілому, яке може виражатися в рекомендаціях її послуг іншим особам та постійним покупкам продукції даного бренду.
Формування в аудиторії лояльного ставлення до вашої компанії, її послуг та продукції є одним із першочергових завдань, які має ставити перед собою кожен власник бізнесу. Підвищуючи рівень цього показника, ви зможете досягти таких цілей:
• розвинути у потенційних клієнтів довіру до бренду. Заохочуючи активність передплатників, ви показуєте, як їхня думка та участь у житті бренду важлива для вас. Значний вплив тут також позитивні відгуки інших учасників, яким, як правило, довіряють. Якщо у користувача з'явиться потреба в послузі, яку надаєте ви та ще кілька компаній, він, найімовірніше, вибере вас і порадить зробити це своїм друзям та знайомим;
• усунути негатив компанії, керувати її репутацією. Постійно підтримуючи спілкування з користувачами у спільноті, ви зможете відстежувати негативні коментарі та відгуки на адресу вашої компанії, своєчасно обробляти їх та змінювати думку аудиторії на позитивну;
• збільшити впізнаваність бренду. Якщо ви розміщуватимете в групі інформативний та цікавий контент, ваші передплатники будуть із задоволенням ділитися ним на своїх сторінках. У результаті про ваш бренд зможуть дізнатися більше користувачів, які, можливо, також зацікавлені у ваших послугах.
Переконавшись у тому, що лояльність відвідувачів безпосередньо впливає на розвиток вашої компанії, у вас, напевно, виникне питання:
Чому саме соцмережі?
Можна виділити 3 головні причини, через які варто почати просування вашого бренду саме там:
1. Популярність каналу та широке охоплення аудиторії. Щороку соцмережі стають все більш важливим елементом життя більшості користувачів інтернету.
2. Сприятлива атмосфера. У соціальних мережах користувачі перебувають у «своїй тарілці» і почуваються досить комфортно. Мета їх проведення часу – отримання нової інформації, розвага та спілкування, тому те, що ви пропонуватимете в співтоваристві, повністю відповідає їх потребам і сприйматиметься позитивно.
3. Відсутність прямого рекламного ефекту. Люди скептично ставляться до реклами та не люблять її. Але пости компаній у спільнотах, які, по суті, є промоматеріалами, здебільшого сприймаються ними як розвага та не викликають негативу.
Підвищення лояльності до бренду у соціальних мережах – це чудова можливість благотворно вплинути на успіх вашого бізнесу. Використовувати її необхідно як відомим компаніям, так і тим, хто тільки починає свій шлях на вершину: популярним брендам потрібно підтримувати любов і прихильність клієнтів, а маловідомим фірмам доведеться завоювати довіру аудиторії.
0 Коментарі