About Me

header ads

Створення спільноти у соцмережі

 Може здатися, що створити групу в соцмережі дуже просто: лише натиснути кілька кнопок Facebook. Але це зовсім не так. Брендова спільнота – це особа вашої компанії, і для того, щоб вона гідно представляла її на просторах соцмереж, потрібно реалізувати декілька ключових етапів, кожен з яких має свої особливості. Розглянемо їх докладніше.


Проведення аналітики


Перш ніж розпочати діяльність у соціальних мережах, необхідно визначитися з цільовою аудиторією (ЦА). Від цього залежатиме успіх аналітичного етапу та хід подальшого просування компанії у соцмережі. Поставтеся до цього відповідально і заздалегідь уточніть всі важливі для вас характеристики користувачів: стать, вік, рід занять, географічне положення та ін. -50 років, що працюють в офісах.


Після того, як ви визначили ЦА, слід з'ясувати, в якій соціальній мережі вона зосереджена. І тому необхідно вивчити соціально-демографічний портрет кожної їх.


На сьогодні більшість великих компаній, як правило, ведуть роботи з просування бренду відразу в кількох соціальних мережах. Наприклад, IKEA, Samsung, Coca-Cola, Gillette, Lipton. Якщо в процесі аналітики ви визначили, що ваша ЦА – у Facebook та Pinterest, потрібно створити та розвивати групи відразу в обох соцмережах. Це дозволить збільшити охоплення цільової аудиторії та визначити, який майданчик ефективніше працює на ваші цілі.


Розробка стратегії


Правильно підібрана стратегія - ключ до успіху, тому підходити до реалізації даного етапу необхідно поступово, щоб у жодному разі не припуститися помилок.


Насамперед зверніть увагу на те, як ваші конкуренти поводяться на обраній вами території, як вони організують діяльність компанії у спільноті. Вивчіть стиль їхньої комунікації з передплатниками, активності, які вони проводять, контент, який викладають, визначте, що дозволяє їм постійно підтримувати інтерес користувачів. Озброївшись такими прикладами, ви зможете зробити свою спільноту ще кращою та ефективною.


Після цього можна сміливо переходити безпосередньо до розробки стратегії – плану, за яким ви вестимете роботу в спільноті. Вам потрібно продумати його ідею, контент, способи активації користувачів. Наприклад, якщо ви займаєтеся готельним бізнесом, розкажіть про найнезвичайніші готелі світу або проведіть конкурс на знання пам'яток.


Рубрикаація


Щоб на етапі створення та публікації контенту вам було простіше підібрати інформацію, заздалегідь складіть список тем або рубрик, які ви хочете висвітлювати. Зверніть увагу, що всі вони повинні відповідати концепції розробленої вами стратегії.


Наприклад, для спільноти, присвяченої весільні урочистості, можна підготувати наступні рубрики:


• Колекції весільних суконь.

• Незвичайні ідеї декору фотосесії.

• Поради щодо організації урочистостей.

• Інформація про послуги компанії.

• Проведення щотижневих конкурсів.


Перш ніж запустити спільноту та зробити її доступною для користувачів, опублікуйте кілька матеріалів (на 2–3 прокручування екрана вниз). Порожня група навряд чи викличе у користувача бажання залишитися і тим більше підписатися на її оновлення.

Наповнюючи співтовариство контентом, пам'ятайте, що потрібно обов'язково чергувати інформацію розважального характеру з брендованими матеріалами. Це дозволить вам підвищити рівень лояльності: передплатники будуть вдячні вам за корисні та захоплюючі публікації та сприйматимуть інформацію про вашу компанію більш позитивно.


Оформлення спільноти та розробка функціоналу


Ще однією важливою умовою для створення ефективної спільноти в соцмережі є її зовнішній вигляд та функціонал. Від того, як будуть виконані ці елементи залежить перше враження користувачів від вашої групи. Розглянемо кожен із них докладніше:


1. Створення дизайну


Передплатників спільноти потрібно зацікавити настільки, щоб вони захотіли провести там якнайбільше часу, який вони, зрозуміло, дуже цінують. Тому візуальне оформлення групи не повинно відштовхувати їх, а, навпаки, має сподобатися навіть найвибагливішому користувачеві. На щастя, сьогодні соціальні мережі надають широкий спектр можливостей для оригінального дизайну та верстки.


Ось кілька простих правил грамотного оформлення спільноти:


• Логотип та назва бренду – обов'язкові елементи. Переходячи у вашу групу, користувачі повинні звернути увагу на те, яка компанія в ній представлена.


• Якщо компанія має популярність серед користувачів (як, наприклад, Fanta), їй рекомендується пройти верифікацію. У соцмережах може бути безліч груп, присвячених вашому бренду, які не мають до нього відношення. Користувачі повинні знати, яка з них є офіційною і вступити саме туди. Відмітним знаком, який підтверджує такий статус спільноти, є галочка.


• Якщо бренд не впізнається та/або його назва не відображає суть діяльності компанії, вам слід використовувати інформативне зображення.


• Не слід перевантажувати текстом спільноту або використовувати колаж із кількох ілюстрацій. Виберіть одну яскраву картинку, що привертає увагу, і при необхідності додайте до неї коротку інформацію, наприклад, слоган або пропозицію взяти участь у конкурсі.


Пам'ятайте, що зустрічають по одязі, тому ваше співтовариство має бути оформлене на високому рівні. Неякісна верстка, незручна навігація викликають у аудиторії негатив і говорять про ваше байдуже ставлення до неї.


2. Підготовка опису компанії


Невід'ємним елементом будь-якої групи у соцмережі є інформація про бренд. Від того, наскільки вона відповідатиме потребам користувачів, багато в чому залежить їхнє рішення про вступ до спільноти. Спробуйте максимально компактно відобразити всі переваги вашої групи для потенційних передплатників і показати їм її цінність.

3. Розробка навігації спільнотою


Меню групи – ще один істотний елемент, до підготовки якого варто ставитися дуже уважно. Як правило, користувачі не мають бажання довго прокручувати сторінку спільноти, щоб знайти інформацію, що їх цікавить. Тому потрібно заздалегідь визначити найважливіші розділи (конкурси, правила групи та ін.) та додати їх до меню. Не забувайте про те, що воно має бути виконане в одному стилі з вашою спільнотою.


Після того, як співтовариство повністю готове до запуску, вам слід розпочати реалізацію наступних 2 етапів: залучення цільової аудиторії та залучення її до життя вашої групи. Пам'ятайте, що ці дії потрібно постійно вести з наступних причин:


• Чим більше користувачів вступає до вашої спільноти, тим вище шанси отримати більше шанувальників вашого бренду і, можливо, клієнтів, а також підвищити впізнаваність компанії.

• Якщо ви перестанете наповнювати групу контентом та спілкуватися з аудиторією, користувачі почнуть відписуватись від оновлень. Адже нікому не цікаво бути там, де нічого не відбувається. В результаті час та ресурси будуть витрачені марно.

Створення спільноти у соцмережі


Дописати коментар

0 Коментарі