Після того як ви визначили, який тип цільових сторінок найбільше підходить під специфіку та цілі вашої компанії, і дізналися про те, якою має бути якісна landing page, ви можете переходити безпосередньо до її створення. Розглянемо популярні способи підготовки посадкових сторінок, що продають.
1. Створення цільової сторінки на аутсорсингу. Сьогодні на ринку існує безліч компаній, що пропонують послуги з підготовки всіх типів landing page. Знайти відповідного вам підрядника, який зробить всю роботу за вас, не складе труднощів. Зверніть увагу, що цей спосіб є найдорожчим, тому вибираючи його, ви завжди повинні враховувати можливості вашого бюджету.
2. Самостійне створення посадкової сторінки, що продає. Даний спосіб підготовки цільових сторінок дозволить значно заощадити ваш бюджет, але при цьому вимагатиме професійних навичок у сфері дизайну, веб-розробки та аналітики. Якщо ви не маєте таких знань, вибирати цей варіант вам не рекомендується.
3. Використання спеціалізованих онлайн-сервісів.
На просторах інтернету представлений широкий спектр інструментів для створення цільових сторінок та сайтів на основі шаблонів, кількість яких обмежена. Більшість сервісів підготовки цільових сторінок є платними, при цьому майже всі вони мають безкоштовні пробні версії (в основному від 14 до 30 днів).
Цього часу цілком достатньо, щоб не тільки створити якісну сторінку, що продає, а й оцінити її ефективність.
Розглянемо деякі з цих інструментів.
• LPgenerator – це платформа для підготовки автономних цільових сторінок. Даний сервіс дозволяє створювати та налаштовувати унікальні посадкові або використовувати вже готові рішення (200 шаблонів сторінок). При цьому ви зможете обійтися без знань у галузі веб-дизайну та HTML. У системі представлено 4 тарифи на використання послуг. У кожному з них є безкоштовне тестування сервісу протягом 14 днів.
• wPPage – система створення цільових сторінок, адаптована під WordPress. Серед її функцій – створення автономних посадкових сторінок за допомогою готових шаблонів та їх редагування відповідно до цілей вашої компанії. Ви можете працювати в сервісі онлайн або завантажити плагін на комп'ютер (останній варіант підходить для тих, хто вже має сайт на WordPress). За потреби ви можете скористатися безкоштовною 7-денною версією тестової системи.
• Wix – це онлайн-конструктор сайтів. Ви можете вибрати шаблони, що вас цікавлять, більш ніж у 10 різних категоріях («Бізнес та послуги», «Ресторани та готелі», «Дизайн», «Фото» тощо) та безкоштовно редагувати кожен з них відповідно до ваших потреб або створювати власні. Якщо жоден із запропонованих макетів вам не підходить, ви можете скористатися платною бізнес-версією конструктора та отримати ще більше варіантів для створення сайту.
Виберіть серед зазначених способів створення посадкових сторінок, що продають, той, який найбільше відповідає цілям вашої компанії та її ресурсам.
Як перевірити ефективність сторінки, що продає
Потрібна вам цільова сторінка створена, і користувачі купують на ній товари та замовляють послуги. Здавалося б, більше нема про що турбуватися. Але це зовсім так. Можливо, відсоток конверсії відвідувачів у клієнтів менший, ніж ви очікували. У цьому випадку, ваша сторінка недостатньо ефективна і її необхідно скоригувати.
Щоб визначити, чи приносить ваша посадкова бажаний результат, вам потрібно скористатися системою статистики, наприклад Google Analytics, і зробити в ній необхідні налаштування.
Коротко розглянемо цей процес:
1. Встановіть код Google Analytics на всіх сторінках вашого ресурсу.
2. Налаштуйте цілі. Для цього в панелі Адміністратор в меню системи виберіть відповідний розділ і натисніть кнопку + МЕТА:
Потім введіть її назву, вкажіть тип і натисніть "Далі". Для комерційного ресурсу в якості назви зазвичай вказується конверсія – натискання на кнопку або перехід за посиланням із закликом до дії.
Далі в полі «Мета» вкажіть значення «Рівне» та введіть URL-адресу сторінки, ефективність якої ви хочете відстежувати, – тієї, на яку користувач перейде після здійснення цільової дії на посадковій.
URL цієї сторінки має відрізнятися від URL стандартної для сайту сторінки підтвердження замовлення. Якщо це неможливо, необхідно скористатися налаштуванням багатоканальних послідовностей і вказати як стартову посадкову сторінку.
За потреби привласніть цілі грошову цінність. Потім завершіть налаштування, натиснувши кнопку «Створити ціль».
Після того, як ви закінчите встановлення цілей, система почне відстежувати статистику вашої сторінки і ви зможете отримати всі необхідні дані щодо них протягом певного періоду часу (тиждень, місяць, квартал).
3. Визначте кількість конверсій, які здійснюють користувачі на вашій посадковій сторінці. Для цього перейдіть в панель Звіти, виберіть Конверсії, розділ Цілі Огляд і проаналізуйте отриману статистику.
Якщо процент досконалих конверсій вас не задовольнить, вам рекомендується зайнятися вдосконаленням посадкової сторінки.
Для цього необхідно визначити, чи відповідає ваша сторінка вимогам, що висуваються до посадкових, що продають: уважно вивчіть її на предмет присутності конверсійних елементів і характеристик, поставте себе на місце відвідувача і подумайте, що б вам хотілося в ній змінити і покращити. Наприклад, використовувати інший колір кнопки заклику до дії, змінити зображення або його розмір, положення на сторінці, скоригувати текст і т. д. Кожен такий варіант буде наступною гіпотезою: якщо реалізувати цю зміну, кількість користувачів, які вчинили цільову дію, збільшиться.
Висновок
Ми розповіли вам про те, як збільшити кількість продажів та замовлень із сайту за допомогою ефективної цільової сторінки. Сподіваємося, що ці знання будуть вам корисні і ви зможете легко застосувати їх на практиці.
Дотримуйтесь вимог до створення посадкової, не перевантажуйте її зайвою інформацією – дайте користувачеві тільки те, що дійсно допоможе йому переконатися в правильності його вибору. Також не забувайте систематично стежити за тим, чи ця сторінка приносить бажаний результат, і коригувати її за потребою.
Якщо ваш ресурс пропонує велику кількість товарів та послуг, а отже, має безліч посадкових сторінок, вам необхідно підбирати для кожної з них релевантні запити, стежити за рівнем трафіку та спостерігати за тим, скільки користувачів здійснило конверсійну дію на певній сторінці. Цей процес є досить трудомістким і потребує багато часу. Щоб заощадити його, ви можете звернутися до професіоналів. Експерти SEO SEM знають, як зробити максимальну кількість відвідувачів сайту його клієнтами, і завжди готові допомогти вам у цьому.
0 Коментарі