About Me

header ads

Залучення передплатників

 Домогтися постійного потоку в групу відвідувачів, які ставатимуть вашими передплатниками, можна кількома способами. Кожен з них має свої особливості та специфіку. Розглянемо найпопулярніші методи залучення аудиторії до спільноти, які можна використовувати у таких соціальних мережах, як Twitter, Pinterest та Facebook.


Деякі користувачі принципово не хочуть вступати до спільноти першими. Їм обов'язково потрібно, щоб у групі на момент їх появи вже перебувало хоча б 100 осіб. Якщо ви вважаєте, що це ваш випадок, використовуйте офферів – тих, хто за певну винагороду стає учасником групи. При цьому врахуйте, що очікувати якоїсь активності від цих передплатників не варто.


1. Таргетована реклама. Принцип роботи цього каналу полягає у показі оголошення лише тим категоріям осіб, які у ньому зацікавлені. Якщо ви продаєте товари для риболовлі та вашою цільовою аудиторією є чоловіки віком від 25 до 55 років, які захоплюються цим заняттям, ви можете вказати таку інформацію в налаштуваннях. У результаті реклама показуватиметься лише аудиторії, що відповідає цим характеристикам. Як параметри націлення ви можете вказати демографічні (стаття, вік, сімейний стан), географічні (країна, місто, область, район, вулиця, станція метро) дані, соціальний статус (вуз, факультет, місце роботи, посада тощо). ), інтереси та захоплення та ін. Як правило, таргетоване оголошення складається з заголовка, зображення та короткого опису. Оплата здійснюється за клік. Даний вид реклами успішно використовується як у великому, так і малому бізнесі.


2. Френдинг являє собою запит на додавання в друзі користувача соціальної мережі, що вас цікавить, з метою просування спільноти.


Слід зазначити, що цей спосіб залучення передплатників не завжди зручний: вибір ЦА є досить скрутним і займає тривалий час. Ви можете скористатися функцією пошуку, переглядати групи, подібні до тематики з вашої. Однак ймовірність того, що запит на додавання до друзів надійде потрібним людям, не велика.


3. Посів – розміщення на майданчиках з вашої ЦА посту, що спонукає користувачів вступити до групи. Як правило, він складається із зображення та тексту. У ньому ви можете описати цінність, яку отримає користувач, передплативши оновлення вашої спільноти.


Щоб отримати максимальний ефект від посіву, необхідно спочатку правильно вибрати майданчик для розміщення матеріалів. До неї пред'являються дві основні вимоги:


• Тематичність. Майданчик повинен повністю або частково відповідати спрямованості вашої групи, її передплатники повинні бути зацікавлені в інформації, яку ви розміщуєте. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем жіночої косметики, корисним буде розміщення посту в групі про макіяж, а також, наприклад, про кулінарію та моду – там, де зосереджена ваша ЦА. В іншому випадку навіть якщо контент буде дуже високої якості, вам навряд чи вдасться досягти результату.


• Інтерактивність. Важливо, щоб користувачі мали можливість поділитися вашим постом, наприклад, на своїй сторінці в соціальній мережі.


Для більшого охоплення аудиторії та отримання кращого ефекту від посіву такі пости слід одночасно розміщувати на кількох майданчиках, наприклад, на сайтах та спільнотах у соцмережах.


Ви також можете отримати цільовий трафік до спільноти, якщо передплатники будуть ділитися його матеріалами на своїх особистих сторінках. Це залежить від контенту групи.

Залучення передплатників


Дописати коментар

0 Коментарі