Інтернет-маркетинг – це комплекс інструментів та методик, які дозволяють просувати ваші товари та послуги через інтернет.
Інтернет — це таке ж середовище для комунікацій із цільовою аудиторією, як і будь-яке інше офлайнове середовище — радіо, телебачення, преса.
Інструменти інтернет-маркетингу
›› Пошукове просування
>> Контекстна реклама
›› Медійно-контекстний банер
›› Просування в соцмережах
›› Управління репутацією
›› Клієнтська підтримка
›› Моніторинг соцмереж
Види інтернет-реклами
Сьогодні всю рекламу можна поділити на 2 типи: online та offline. Offline-реклама - це реклама поза мережею інтернет: щити на вулицях, реклама в газетах і журналах, ТБ реклама, реклама на радіо і т.д. Online-реклама – це реклама в інтернеті.
Банерна реклама — розміщення на тематичних сайтах графічних рекламних оголошень, тобто банерів. Банер - це статична або анімована картинка, при натисканні на яку користувач потрапляє на ваш сайт.
Банерна реклама в інтернеті найбільше схожа на зовнішню рекламу та рекламу в пресі: це відверта і часом набридлива реклама, проте яскраві образи дозволяють формувати попит на товар та зміцнювати імідж вашої компанії.
Використовувати банерну рекламу рекомендується, якщо вам потрібно:
›› охопити велику аудиторію;
›› підкріпити офлайнову рекламу рекламою в інтернеті;
›› вивести на ринок новий товар чи послугу;
›› сформувати імідж компанії чи бренду;
›› залучити нових клієнтів, якщо у вас є масовий продукт або послуга.
Ефект
1. Банерна реклама допомагає формувати попит на товари та послуги.
2. Зростає впізнаваність підприємства.
3. Компанія отримує нових клієнтів.
Що впливає результативність банерної реклами?
1. Правильність вибору рекламних майданчиків
Як вибрати із мільйонів сайтів ті, реклама на яких дасть максимальний ефект? Так само, як ви вибираєте ЗМІ для розміщення рекламних блоків та місця для білбордів: подумайте, чим цікавиться ваша цільова аудиторія, якими сайтами користується. При підборі майданчиків звертайте увагу відвідуваність сайту і кількість цільової аудиторії у ньому, тобто. на можливу кількість контактів аудиторії з вашою рекламою, а також на своїх конкурентів: де вони розміщують рекламу?
2. Місце розміщення банера на майданчику
Чому банер у шапці сайту коштує дорожче, ніж інші банерні місця? Тому що він впадає в очі користувачам, привертає їхню увагу. Чим далі банер знаходиться від «1-го екрану» (тієї частини сайту, яка видно без прокручування при заході на сайт), тим менша його ефективність і тим він дешевший. Та ж закономірність діє для розміру банера: чим більше банер, тим він помітніший на сайті і тим дорожче.
3. Сам банер
Чим привабливіший банер, тим більше людей перейдуть ним на ваш сайт. Рекламне звернення на банері має бути коротким і чітким, а анімація — доречною та ненастирливою.
Ефективність банерів зазвичай оцінюють за допомогою CTR або показника клікабельності (від англ. click-through rate). CTR — це відношення числа кліків до показів, виражене у відсотках.
Високий показник CTR може говорити про те, що:
›› ваш банер подобається аудиторії;
›› ви правильно підібрали майданчик, тобто. на ній висока частка вашої цільової аудиторії.
CTR анімованих банерів в інтернеті коливається від 0,01 до 2%.
Важливо!
›› Банерна реклама показується всім, хто зайшов на сайт, а значить, точність влучення реклами в цільову аудиторію досить низька.
›› Розміщення банерів в інтернеті потребує великих бюджетів порівняно з пошуковим просуванням — банерна реклама є результативною, якщо її багато.
›› Є користувачі, які не бачать вашої реклами на сайтах: вони навмисно відключають показ flash банерів у налаштуваннях браузера.
0 Коментарі