About Me

header ads

Піар та реклама

 В українській мові піар з'явився від прочитання англійської абревіатури PR (public relations), що в перекладі означає «зв'язок із громадськістю». Що таке піар? Це один із рекламних інструментів, за допомогою якого фахівці формують громадську думку про якусь компанію, послугу, товар або публічну особу.


Чим піар відрізняється від реклами?


Можна сказати, що піар — це більш тонка рекламна технологія. Реклама явно закликає споживачів купувати той чи інший товар чи скористатися якоюсь послугою. PR-фахівці діють по-іншому. Імідж вони виробляють за допомогою статей, інтерв'ю, прес-релізів та інших матеріалів у засобах масової інформації. Можна сказати, що піар-технології – це вміння використовувати емоції та думки людей для досягнення конкретних цілей. Наприклад, для піару якогось курорту можуть бути використані статті, що розповідають про пам'ятки цього місця, розважальні заклади, чисті пляжі і т.д. у позитивному ключі. Або, наприклад, розповідається про продукцію якогось заводу, про те, наскільки вона якісна та корисна, і при цьому ненав'язливо згадується про інвестора, завдяки якому був можливий запуск цього виробництва. Сутність піару - м'які ненав'язливі ходи, які викликають відторгнення в споживача на відміну прямої реклами, але які впливають на підсвідомість і створюють бажаний образ.


Застосування піару.


Піар може застосовуватися практично в будь-яких сферах життя, починаючи від соціального і закінчуючи релігійним. Навіть у соціальних мережах пропонують піар особистого профілю.


Що таке піар у Facebook?


Це коли збільшує популярність вашої сторінки шляхом додавання нових друзів. Зазвичай у своїй використовують елементарний спам. Крім білого піару, який має створювати позитивний імідж, існує і так званий «чорний піар». Дуже часто подібним чином розкручують зірок естради чи кінематографу: описують скандали у публічних місцях, непристойну поведінку, розпускають різні чутки та плітки. Це робиться для того, щоб викликати до людини підвищений інтерес із боку публіки. Людина стає відомою і впізнаваною, нехай навіть і такою ціною. Багато діячів шоу-бізнесу самі замовляють про себе ганебні статті, щоб досягти популярності. Іноді чорний піар використовується і в бізнесі як інструмент у боротьбі з конкурентами.

Піар та реклама


Дописати коментар

0 Коментарі