Що таке SEO-копірайтинг?
Уявіть собі, що ви прийшли до магазину, де всі продавці глухонімі чи відповідають на ваші запитання малоінформативними фразами та рекламними слоганами – навряд чи ви захочете там щось придбати. Веб-ресурс, що продає товари та послуги, підпорядковується тим же принципам торгівлі: його мета – «умовити» користувача, він повинен надати відвідувачу таку інформацію, яка зміцнить його рішення купити тут і зараз. Сайт може "говорити" за допомогою дизайну, структури, зручності у використанні. Але основним способом донести інформацію до потенційного покупця був текст. З текстами, що продають, споживач знайомий давно: з того моменту, як було написано перше рекламне оголошення. Проте текст, що продає, для інтернет-сайту виконує ширше коло завдань, і для його створення звичайних прийомів копірайтингу мало. Тут у роботу має включитися фахівець із SEO-копірайтингу.
SEO-копірайтинг (search engine optimization copywriting) – це техніка створення та редагування текстів для веб-сайтів, які:
• зручні для читання та сприйняття інтернет-користувачами;
• забезпечують конверсію: спонукають читачів до дій, вигідних власнику сайту (до покупки товарів, замовлення послуг, дзвінків, підписки на розсилку інформації тощо);
• відповідають вимогам пошукових систем.
Таким чином, основними завданнями SEO-копірайтингу є:
• надання відвідувачам сайту корисної інформації у зручній для них формі; просування сайту за певними запитами у пошукових системах;
• вплив на купівельну активність користувача через текст;
• просування сайту за певними запитами у пошукових системах.
0 Коментарі