Інтернет-маркетинг – це комплекс інструментів та методик, які допомагають позиціонувати та просувати товари та послуги через інтернет.
Інтернет-реклама, онлайн-реклама, online-реклама - це вся реклама, що розміщується в Інтернеті.
Оффлайн-реклама, offline реклама - це вся реклама поза мережею інтернет: білборди, реклама на ТБ, радіо, в пресі.
Банерна реклама - вид інтернет-реклами, що передбачає розміщення банерів на тематичних майданчиках в інтернеті.
Банер - вид рекламного оголошення, оформлений як статична або анімована картинка, при натисканні на яку користувач потрапляє на сайт рекламодавця.
Пошукова реклама – це реклама у пошукових системах: контекстна реклама, пошукове просування, медійно-контекстний банер.
Пошукове просування - це комплекс заходів, спрямованих на виведення сайту на перші позиції в природній видачі пошукових систем за певними ключовими фразами.
Ключова фраза, ключове слово, запит – слово або фраза, які вводить користувач у рядок пошуку будь-якої пошукової системи.
Видача, пошукова видача — сторінка пошукової системи, на якій представлені сайти та рекламні оголошення, які відповідають запиту користувача.
Природна видача, органічна видача — частина пошукової видачі, де представлені сайти, які найбільше відповідають на запит користувача, на думку пошукової системи.
ТОП 10 – перші 10 сайтів у природній пошуковій видачі.
Аудит сайту - це аналіз сайту, який дозволяє виявити всі фактори, що перешкоджають успішному просуванню сайту в ТОП 10. Аудит сайту обов'язково проводиться перед стартом робіт з пошукового просування і потім повинен повторюватися не рідше ніж 1 раз на півроку.
Оптимізація сайту - комплекс заходів, спрямованих на усунення всіх факторів, що заважають успішному просуванню сайту; адаптація сайту під пошукові системи
Алгоритм ранжирування — принцип, яким пошукова система визначає, у якому порядку потрібно відобразити всі сайти, відповідальні запит користувача.
Контекстна реклама — коротке текстове оголошення, що відображається у видачі пошукової системи за запитом користувача.
Сервіс контекстної реклами — система, яка дозволяє рекламодавцю самостійно розміщувати контекстні оголошення та керувати рекламною кампанією.
Медійно-контекстний банер — це статичний або анімований банер, який розміщується у результатах пошукової видачі за конкретним запитом.
Email маркетинг – це позиціонування та просування товарів, послуг за допомогою електронної пошти. Email маркетинг, на відміну спаму, має на увазі роботу з користувачами, які зацікавлені в отриманні додаткової інформації від компанії по email.
Електронна газета — це листи, що регулярно доставляють, однаково оформлені і містять багато корисної для цільової аудиторії інформації: новини, майстер-класи, анонси заходів і книг, поради професіоналів і т.д.
Сервіси email маркетингу – спеціальні програми, які дозволяють створювати та розсилати інформаційні листи за великим списком email адрес, а також аналізувати статистику щодо кожного випуску електронної газети.
SMM (Social Media Marketing), маркетинг у соціальних мережах – це діяльність, спрямована на підвищення лояльності цільової аудиторії до бренду чи персони за допомогою роботи у соціальних мережах, блогах та на форумах.
Просування у соціальних мережах — це поширення інформації про компанію, товар чи персону у соціальних мережах з метою збільшення впізнаваності.
Управління репутацією у соціальних мережах – це реагування на коментарі на адресу бренду та м'який вплив на громадську думку з використанням соціальних мереж.
Клієнтська підтримка у соціальних мережах – це організація масових консультацій клієнтів у спеціально створених для цього спільнотах у соціальних мережах.
Моніторинг соціальних мереж – це збір та аналіз інформації із соцмереж, необхідний для розробки та коригування стратегії комунікацій з аудиторією у соціальних медіа.
Сервіс моніторингу соціальних мереж — це спеціальна програма, яка дозволяє збирати великі обсяги даних із соцмереж та інтернет-ЗМІ, зокрема згадки компанії, конкретного товару чи людини.
Бренд-платформа – це сукупність усіх груп, сторінок та облікових записів компанії в соціальних мережах.
Контент у соціальних мережах - це статті, фотографії, відеоролики, онлайн-ігри, аудіоподкасти, які викладаються в соцмережах. Цікавий контент на бренд-платформі підвищує лояльність аудиторії до бренду.
Мобільний додаток - це програма, створена спеціально для використання на мобільному
наприклад, переглядати пошту, користуватися картою метро, спілкуватися з друзями, редагувати текст тощо.
Геолокаційний сервіс — це мобільний додаток, який складається з набору інтерактивних карт з відмітками про навколишні об'єкти: кафе, магазини, кінотеатри та ін.
Лідогенерація - це робота з сайтом, спрямована на збільшення «корисних» дій, що здійснюються користувачем на цьому сайті.
Лід, корисна дія - це дія потенційного клієнта, яка наближає його до здійснення покупки, наприклад: заповнення заявки на сайті, завантаження прайс-листа, перехід на сторінку з контактами та ін.
Ретаргетинг - це інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які вже відвідали сайт рекламодавця, але не здійснили покупку.
Таргетинг - це «націлювання» реклами на певну аудиторію за заданими параметрами (стаття, вік, регіон, час показу, кількість показів реклами одному користувачеві та ін.).
Відвідуваність сайту, трафік - кількість користувачів, які прийшли на сайт за певний час.
Лічильник - спеціальна програма, яка дозволяє збирати статистику відвідуваності сайту та аналізувати поведінку користувачів на сайті.
CTR (click-trough rate) — відношення числа кліків по рекламній об'яві до кількості показів цього рекламного оголошення, виражене у відсотках. Розраховується за формулою: CTR = Кількість кліків / Кількість показів * 100%.
0 Коментарі