About Me

header ads

Глосарій

 Інтернет-маркетинг – це комплекс інструментів та методик, які допомагають позиціонувати та просувати товари та послуги через інтернет.


Інтернет-реклама, онлайн-реклама, online-реклама - це вся реклама, що розміщується в Інтернеті.


Оффлайн-реклама, offline реклама - це вся реклама поза мережею інтернет: білборди, реклама на ТБ, радіо, в пресі.


Банерна реклама - вид інтернет-реклами, що передбачає розміщення банерів на тематичних майданчиках в інтернеті.


Банер - вид рекламного оголошення, оформлений як статична або анімована картинка, при натисканні на яку користувач потрапляє на сайт рекламодавця.


Пошукова реклама – це реклама у пошукових системах: контекстна реклама, пошукове просування, медійно-контекстний банер.


Пошукове просування - це комплекс заходів, спрямованих на виведення сайту на перші позиції в природній видачі пошукових систем за певними ключовими фразами.


Ключова фраза, ключове слово, запит – слово або фраза, які вводить користувач у рядок пошуку будь-якої пошукової системи.


Видача, пошукова видача — сторінка пошукової системи, на якій представлені сайти та рекламні оголошення, які відповідають запиту користувача.


Природна видача, органічна видача — частина пошукової видачі, де представлені сайти, які найбільше відповідають на запит користувача, на думку пошукової системи.


ТОП 10 – перші 10 сайтів у природній пошуковій видачі.


Аудит сайту - це аналіз сайту, який дозволяє виявити всі фактори, що перешкоджають успішному просуванню сайту в ТОП 10. Аудит сайту обов'язково проводиться перед стартом робіт з пошукового просування і потім повинен повторюватися не рідше ніж 1 раз на півроку.


Оптимізація сайту - комплекс заходів, спрямованих на усунення всіх факторів, що заважають успішному просуванню сайту; адаптація сайту під пошукові системи


Алгоритм ранжирування — принцип, яким пошукова система визначає, у якому порядку потрібно відобразити всі сайти, відповідальні запит користувача.


Контекстна реклама — коротке текстове оголошення, що відображається у видачі пошукової системи за запитом користувача.


Сервіс контекстної реклами — система, яка дозволяє рекламодавцю самостійно розміщувати контекстні оголошення та керувати рекламною кампанією.


Медійно-контекстний банер — це статичний або анімований банер, який розміщується у результатах пошукової видачі за конкретним запитом.


Email маркетинг – це позиціонування та просування товарів, послуг за допомогою електронної пошти. Email маркетинг, на відміну спаму, має на увазі роботу з користувачами, які зацікавлені в отриманні додаткової інформації від компанії по email.

Електронна газета — це листи, що регулярно доставляють, однаково оформлені і містять багато корисної для цільової аудиторії інформації: новини, майстер-класи, анонси заходів і книг, поради професіоналів і т.д.


Сервіси email маркетингу – спеціальні програми, які дозволяють створювати та розсилати інформаційні листи за великим списком email адрес, а також аналізувати статистику щодо кожного випуску електронної газети.


SMM (Social Media Marketing), маркетинг у соціальних мережах – це діяльність, спрямована на підвищення лояльності цільової аудиторії до бренду чи персони за допомогою роботи у соціальних мережах, блогах та на форумах.


Просування у соціальних мережах — це поширення інформації про компанію, товар чи персону у соціальних мережах з метою збільшення впізнаваності.


Управління репутацією у соціальних мережах – це реагування на коментарі на адресу бренду та м'який вплив на громадську думку з використанням соціальних мереж.


Клієнтська підтримка у соціальних мережах – це організація масових консультацій клієнтів у спеціально створених для цього спільнотах у соціальних мережах.


Моніторинг соціальних мереж – це збір та аналіз інформації із соцмереж, необхідний для розробки та коригування стратегії комунікацій з аудиторією у соціальних медіа.


Сервіс моніторингу соціальних мереж — це спеціальна програма, яка дозволяє збирати великі обсяги даних із соцмереж та інтернет-ЗМІ, зокрема згадки компанії, конкретного товару чи людини.


Бренд-платформа – це сукупність усіх груп, сторінок та облікових записів компанії в соціальних мережах.


Контент у соціальних мережах - це статті, фотографії, відеоролики, онлайн-ігри, аудіоподкасти, які викладаються в соцмережах. Цікавий контент на бренд-платформі підвищує лояльність аудиторії до бренду.


Мобільний додаток - це програма, створена спеціально для використання на мобільному

наприклад, переглядати пошту, користуватися картою метро, ​​спілкуватися з друзями, редагувати текст тощо.


Геолокаційний сервіс — це мобільний додаток, який складається з набору інтерактивних карт з відмітками про навколишні об'єкти: кафе, магазини, кінотеатри та ін.


Лідогенерація - це робота з сайтом, спрямована на збільшення «корисних» дій, що здійснюються користувачем на цьому сайті.


Лід, корисна дія - це дія потенційного клієнта, яка наближає його до здійснення покупки, наприклад: заповнення заявки на сайті, завантаження прайс-листа, перехід на сторінку з контактами та ін.


Ретаргетинг - це інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє показувати рекламу тим користувачам, які вже відвідали сайт рекламодавця, але не здійснили покупку.


Таргетинг - це «націлювання» реклами на певну аудиторію за заданими параметрами (стаття, вік, регіон, час показу, кількість показів реклами одному користувачеві та ін.).


Відвідуваність сайту, трафік - кількість користувачів, які прийшли на сайт за певний час.


Лічильник - спеціальна програма, яка дозволяє збирати статистику відвідуваності сайту та аналізувати поведінку користувачів на сайті.


CTR (click-trough rate) — відношення числа кліків по рекламній об'яві до кількості показів цього рекламного оголошення, виражене у відсотках. Розраховується за формулою: CTR = Кількість кліків / Кількість показів * 100%.

Глосарій


Дописати коментар

0 Коментарі