About Me

header ads

SEO-текст, що продає

 Як написати SEO-текст, що продає


Створення класичного тексту, що продає, вимагає спеціальних знань, великого практичного досвіду і забирає багато сил і часу навіть у професійного копірайтера. Ми познайомимо вас із процесом створення тексту у спрощеній версії та розглянемо найважливіші моменти, які необхідно враховувати початківцям SEO-копірайтерам.


4 кроки до створення продаючого SEO-тексту


Тексти для будь-яких комерційних сайтів мають у своїй основі модель AIDA – Attention, Interest, Desire, Action, тобто Увага, Інтерес, Бажання, Дія. У розшифровці цієї абревіатури криються ті етапи, які має пройти відвідувач, щоб перетворитися на покупця.


Крок 1. Увага


Отже, відвідувач ввів у пошуковику свій запит. Він не поспішає з вибором, відкриваючи сайт за сайтом, оскільки тексти на їхніх сторінках залишають його байдужим – вони одноманітні, якщо не однакові, нудні або незручні. І раптом, відкривши черговий сайт, відвідувач розуміє, що на цьому ресурсі знаходиться все, що він шукає: УВАГА користувача залучив заголовок.


На думку класика рекламної справи Девіда Огілві, заголовки читають уп'ятеро частіше, ніж основний текст.


Правильно підібраний заголовок робить акцент на змісті тексту, що продає, крім того він повинен візуально виділятися на сторінці. У його формулюванні повинен бути запит, за яким користувач прийшов на даний сайт (це один з прийомів SEO-оптимізації).


Невизначені заголовки, наприклад "Викладемо шлях до щастя" або "Укладання плитки", помітно програють більш конкретному варіанту: "Укладання плитки від Х гривень за м2".



Щоб привернути увагу можна:


• Заінтригувати: «Ви ще не знаєте…? Дізнайтесь…!»

• Нагадати проблему: «Хочете/мрієте/прагнете…?»

• Оголосити про практичну користь повідомлення: «Як збільшити/досягти/підвищити…»

• Зробити привабливу пропозицію: «Безкоштовна книга/диск/бонус…»

• Вразити новиною: «Неймовірне відкриття…», «Сенсація!...»

• Обіцяти результати: «Якісні матеріали…», «Роботи в найкоротший термін…» (не забудьте згадати про обіцяне в тексті, інакше читач матиме враження, що його обдурили).


Практика:


Як приклад створимо текст для продажу фасадного сайдингу.


В цьому випадку заголовок може звучати так: "Надійний фасадний сайдинг за німецькою технологією" або "Хочете купити якісний фасадний сайдинг за вигідною ціною?" або «Фасадний сайдинг на 20% дешевший».


Не полінуйтеся написати 10-15 варіантів заголовка, щоб вибрати оптимальний.


Крок 2. Інтерес


Залучений заголовком відвідувач переглянув невеликий за обсягом текст (саме переглянув, оскільки інтернет-користувач прагне якнайшвидше знайти необхідну інформацію). Ковзкий погляд зачепився за ПІДЗАМІС - виділену фразу, маркований список, і текст викликав ІНТЕРЕС користувача.


Як показує практика, на цьому етапі найефективніше працює перше або абзац. Тут слід врахувати деяку специфіку тексту для сайту, що продає: відвідувач, який прийшов з пошукової системи, вже має інтерес до товару – інакше він не став би його шукати. Тому не варто у першому абзаці переконувати читача у тому, чого він і так хоче.

Наприклад: "Обшивка будинку сайдингом - це хороша можливість зробити будинок дуже красивим без великих фінансових витрат". Наш відвідувач переглядає сайти, щоб купити фасадний сайдинг, він уже знає, для чого йому необхідний цей матеріал.


Перший абзац повинен мотивувати відвідувача, повідомивши, що він знайде не просто потрібний йому товар, а отримає вирішення своєї проблеми.


Практика


Що цікаво людині, яка хоче купити фасадний сайдинг? Виконання його бажань: як правило, він хоче придбати товар якісний, красивий, недорогий та з доставкою. Напишемо, яким чином ці бажання можуть бути задоволені:


«У нашій компанії ви зможете купити фасадний сайдинг, виготовлений на німецькому устаткуванні «brand_name». Сайдинг виробляється з урахуванням українських кліматичних умов, він стійкий.


• до високих та низьких температур,

• механічних впливів,

• вплив сонячних променів.


Як офіційний партнер фабрики «company_name», ми продаємо сайдинг за ціною, рекомендованою виробником. У нас ви знайдете сайдинг вартістю від 400 до 900 грн. за м2. Доставка товару по Київській області є безкоштовною при замовленні на суму від 10 000 гривень».


Крок 3. Бажання


Отже, зацікавлений читач вирішив дізнатись більше. І чим далі він читає «правильний» текст, що продає, тим більше в ньому міцніє БАЖАННЯ отримати саме те, про що йому розповідають на даній веб-сторінці.


Бажання допомагає сформувати переважну частину тексту. На цьому етапі читач повинен отримати вичерпну і водночас якнайкоротшу інформацію про характеристики товару і, якщо такі є, про ключові переваги його покупки в конкретній компанії.


Великий плюс, якщо читачеві не доведеться думати, чим якась характеристика компанії чи товару буде йому корисна. Пишете про те, що для цього товару можна підібрати аксесуари? Додайте, що їх ніде більше не потрібно шукати – все можна купити тут, зараз. Хочете згадати гарантію у 3 роки? Уточніть, що це дає покупцеві можливість протягом найближчих трьох років не турбуватися про несправності та пошук майстра для ремонту, якщо все ж таки виникнуть проблеми.


Практика


«Чому вибирають сайдинг від «company_name»


5 років. 5 років – мінімальний гарантований виробником термін, протягом якого зовнішній вигляд та експлуатаційні якості сайдингу залишаться такими ж, як у день покупки. За умови правильного монтажу, цей термін може бути збільшений у кілька разів.


Додаткова теплоізоляція. Всі панелі щільно кріпляться одна до одної за допомогою клямок, що забезпечує їх максимально щільне прилягання. Завдяки цьому в зимовий час знадобиться менше часу та енергії на обігрів будинку, а влітку стіни не розжарюватимуться на сонці.


Простота догляду. Сайдинг має гладку поверхню, на якій не накопичується пил. Фасад достатньо 2-3 рази на рік промивати водою з садового шланга без використання будь-яких засобів для чищення».

Крок 4. Дія


І ось читач, який майже дозрів до покупки, добирається до останнього абзацу. Йому залишається лише вчинити ДІЯ. Кінцівка тексту покликана затвердити їх у цьому плані.


У заключному абзаці має бути посилання на сторінку «Контакти», а краще телефон відділу продажу, форма замовлення або адресу електронної пошти. Якщо безпосередньо на сторінці продається товар, логічно в кінці тексту розмістити кнопку «Замовити».


Прочитавши, що ваша компанія вже багато років працює на ринку, пропонує безкоштовну доставку або виїзд фахівця додому, бонуси та знижки, користувач вже готовий натиснути на заповітну кнопку «Купити» або бере телефон, щоб зателефонувати за номером, вказаним у тексті. З відвідувача сайту він перетворюється на покупця.


Практика


Завершимо текст аргументом, який ніде не згадувався раніше за текстом і зможе стати вирішальним під час виборів компанії-продавця.


«Не бажаєте переплачувати за зайві фасадні панелі? Замовте безкоштовний виїзд нашого фахівця для вимірювання площі фасаду та визначення необхідного запасу матеріалу.


Телефонуйте xxx-xx-xx або заповніть форму заявки нижче».

SEO-текст, що продає


Дописати коментар

0 Коментарі