About Me

header ads

Трафік із соціальних мереж

 Трафік із соціальних мереж (SMM)


Маркетинг у соціальних мережах (SMM) – це широкий набір маркетингових інструментів взаємодії з аудиторією соціальних медіа (мереж, форумів). Залучення трафіку на сайт – лише одне із завдань, яке можна вирішити за допомогою грамотно спланованої та проведеної SMM-кампанії.


Використовуючи соцмедіа, можна ефективно:


• збільшити впізнаваність компанії та її послуг серед потенційних клієнтів;

• формувати та підтримувати репутацію чи імідж бренду\компанії;

• підвищити лояльність потенційних клієнтів до компанії, продукції;

• швидко сповіщати аудиторію про новинки, акції та інші події компанії;

• формувати попит на нові товари чи послуги;

• збільшувати відвідуваність товариства бренду.


Кому підходить


• Маркетинг у соцмедіа особливо корисний великим компаніям, які надають послуги (телекомунікації, туризм, готельне господарство або ресторанний бізнес), потенційні клієнти яких – активні користувачі соціальних мереж.

• Середньому та малому бізнесу – тим, кому важливо спілкуватися з аудиторією, формувати свою репутацію, надавати клієнтську підтримку.


Переваги


• Якісний, цікавий, корисний контент люди розповсюджуватимуть через соціальні мережі самостійно, без участі організатора (або з мінімальними зусиллями).

• В основі SMM лежить цінність громадської думки – повідомлення, що передаються за допомогою соціальних мереж, викликають більше довіри у потенційних споживачів.

• Ви можете точково впливати на цільову аудиторію, вибираючи лише ті майданчики, де ця аудиторія більшою мірою представлена, та використовувати найбільш сприятливі способи комунікації з нею.


Недоліки


• SMM не є засобом прямого продажу. Він спрямований на збільшення лояльної аудиторії, утримання її у соцспільнотах. SMM – це комунікації з користувачами, процес довгостроковий, що потребує певних ресурсів та постійної уваги. Якщо компанія не готова до тривалого спілкування зі своєю аудиторією, маркетинг у соцмедіа буде малоефективним.


SMM включає багато способів роботи. Як найбільш ефективні і популярні методи для залучення трафіку варто виділити:


• побудова бренд-спільнот: акумуляція в них цільової аудиторії та подальший «перелив» її на сайт;

• робота з блогосферою: розміщення рекламних матеріалів у популярних блогерів, підтримка дискусій, інтерес до постів у коментарях;

• репутаційний менеджмент: спілкування з аудиторією, нівелювання негативу, оперативне реагування та вирішення проблем, пов'язаних з послугами/продукцією вашої компанії, працює не так на залучення трафіку, як на утримання відвідувачів, сприяє їх поверненню на ресурс.


Досягніть кращих результатів


• Зверніться до професіоналів – дізнайтеся, як вибрати грамотного виконавця SMM-кампанії.

• Використовуйте досвід: Захід давно зрозумів, наскільки потужною зброєю може бути SMM, у тому числі для залучення трафіку.

Визначаємо ефективність рекламного інструменту


Ефективність – показник умовної ефективності рекламного інструмента; чим більше його значення, тим рекламніший інструмент/канал ефективніший: ви отримуєте максимальний результат за мінімальні вкладення.


Важливо!


Оскільки не весь трафік однаково корисний, найточнішу оцінку ефективності каналу ви отримаєте, приймаючи за результат (Р) не загальну кількість відвідувачів із певного джерела, а кількість цільових дій – замовлень, завантажень, переглядів чи реєстрацій, вчинених користувачами.


Як це працює


Поділивши бюджет (Б) на результат (Р), ми отримаємо середню вартість 1 цільової дії – чим вона менша, тим краще.


Якщо ми візьмемо зворотну величину – поділитимемо результат на бюджет, то з'ясуємо, скільки цільових дій ми отримаємо від відвідувачів з каналу N за 1 одиницю вкладених коштів. Відповідно, що більше цей показник, то краще.


Припустимо, при різній кількості заявок та різному бюджеті окупність кількох каналів однакова. Тоді вигідніше буде той із них, який дає більше заявок, тобто за однакової окупності працює ефективніше.


Висновок


Як бачите, існує велика кількість джерел, які здатні привести цільову аудиторію на ваш сайт. Ми сподіваємося, що тепер ви зможете вибрати трафікові канали, які найбільш підходять для ваших цілей, та ефективно використовувати їх.


5 рекомендацій:


1. Використовуйте різні джерела трафіку у комплексі.

2. Ретельно плануйте рекламну кампанію.

3. Аналізуйте результати: обов'язково використовуйте послуги веб-аналітики, порівнюйте результати, робіть висновки.

4. Покращуйте свій ресурс та клієнтський сервіс: реклама наводить відвідувачів – зробити їх клієнтами повинен ваш сайт та менеджери.

5. Не бійтеся звертатися до професіоналів: це заощадить ваш час, сили та кошти.

Трафік із соціальних мереж


Дописати коментар

0 Коментарі