About Me

header ads

Головна сторінка та перше враження

 Головна сторінка більшості сайтів – сторінка входу. Саме з неї починається знайомство людини з ресурсами вашої компанії. У цьому сенсі переоцінити її важливість важко. Необхідно з увагою віднестися до всіх елементів головної сторінки.


Ідентифікація сайту


Перше завдання, яке має вирішувати головна сторінка – відповісти на запитання відвідувача: «Чи це той сайт, що мені потрібен? Чи я знайду тут інформацію, яку шукав?». Тобто коротко та ємно розповісти про тематику ресурсу. З цим справляються логотип, слоган та заголовок. Вони дають можливість швидко зрозуміти тематику сайту, його суть.


Логотип та слоган у лівому верхньому кутку добре доповнюють один одного: «Вільне слово. Відчуй легкість спілкування». Великий заголовок у центрі сторінки «Усунення заїкуватості у дорослих та підлітків» чітко та ясно говорить про завдання сайту. Якщо людина шукала в Google щось на зразок «позбутися заїкання» і перейшла на цю сторінку, то у нього не виникне жодних сумнівів: ця сторінка те, що їй потрібно.


Звертаємо на себе увагу


Друге завдання – виділити веб-сайт серед конкурентів. Уявіть, що людина шукає недорогі натяжні стелі в Дніпрі. Переглядаючи результати пошуку, він вибирає з десяток сайтів і відкриває їх по порядку, витрачаючи на кожен не більше 10 секунд.


Ваше завдання зацікавити людину, переконати її в тому, що вона має зробити замовлення саме у вас. Найпростіше рішення цього завдання – описати вашу унікальну торгову пропозицію та конкурентні переваги.


Проте текст має бути невеликим і легко читатись «по діагоналі».


Бажання надати людині якомога більше корисної інформації зрозуміло, але проблема: люди не читають великих текстів в Інтернеті. Звичайно, якщо тільки вони спеціально не зайшли на портал новин. Найчастіше люди просто переглядають текст, намагаючись вихопити корисну інформацію.


Чим меншим буде текст, тим більша ймовірність, що він буде прочитаний. «Стіна» тексту може просто відлякати людину, і вона взагалі не зверне на неї уваги. Дуже добре працюють списки – вони полегшують сприйняття інформації.


Можна спробувати використати інфографіку, але будьте обережні: створення хорошої інфографіки потребує значних зусиль.


Слайдери та банери


Окремо варто згадати слайдери на головній сторінці. Як показує практика, слайдер добре привертає увагу відвідувачів, їм хочеться його погортати. Тому слайдери є ефективним способом донести інформацію. Але часто їх роблять абияк.


Показати цікаві товари магазину – не найгірший варіант використання.

Але, коли в слайдері більше 30 картинок – жодна людина не буде переглядати все. Результат: більша частина першого екрану зайнята марною інформацією.


Зворотній зв'язок


Допустимо, ви змогли чимось залучити відвідувача, і він задумався про замовлення товару вашої компанії. У цей момент стає важливо донести до людини інформацію про те, як вона може зв'язатися з вами.


Номер телефону та години роботи


Основний спосіб зв'язку (зазвичай це телефон) має бути розташований у шапці сайту, у правому верхньому кутку. Таке розташування вже стало нормою: воно використовується на велику кількість сайтів. Поруч із телефоном рекомендується розмістити інформацію про ваш режим роботи. Так відвідувачі зможуть зрозуміти, коли ви приймаєте дзвінки. Якщо робота ведеться цілодобово, то про це також варто написати.


Поширена практика, коли у шапці вказують два-три та більше телефонів. Посилання цього очевидне: якщо не зможуть додзвонитися по одному телефону, то додзвоняться по іншому. Однак, чому відвідувач повинен витрачати свій час на з'ясування вільного телефону? Практика показує, що дзвінків йде більше у випадку, якщо вказано лише один номер і перед користувачем не стоїть вибір, на який із номерів зателефонувати.


Якщо одного телефону недостатньо, організуйте багатоканальний call-центр. Клієнта не повинно хвилювати те, як ви приймаєте дзвінки. Телефон має бути один.


Регіон


У шапці сайту обов'язково розмістіть інформацію про те, в якому регіоні ви надаєте послуги. Інформація про географію надання послуг часто потрібна відвідувачам, щоб зрозуміти, чи підходить їм сайт чи ні.


Наприклад, перейшовши на сайт ветеринарної клініки, людина має бути впевнена, що вона розташована в його місті. І навпаки, якщо якийсь інтернет-магазин здійснює доставку по всій Україні, то про це також треба сказати.



Основне меню


Ще один важливий елемент головної сторінки – головне меню сайту. Воно допомагає зорієнтуватися у структурі сайту, швидко знайти потрібну інформацію. Деякі сайти грішать тим, що ховають меню від відвідувачів.


Головне меню має легко знаходитись на сторінці.


Меню видно одразу. Відповідно, людина легко може отримати доступ до найважливішої інформації.

Вітрина товарів


Вітрина товарів на головній сторінці – стандартне, але гнучке та ефективне рішення для інтернет-магазинів.

Як не дивно, деякі магазини досі воліють ховати товари на внутрішніх сторінках сайту, в каталозі. Каталог, безумовно, важливий, проте упускати можливість показати цікаві пропозиції відразу на головній сторінці ніяк не можна.


Використовуйте вітрину для розміщення найновіших, найпопулярніших товарів, акцій.


Вказуйте ціну, розмір знижки, кількість бонусів при покупці. Все, що може зацікавити потенційного покупця.


Проте слід уважно поставитися до специфіки своєї предметної галузі. Всі ці прийоми можуть бути недоречними для ваших товарів.


На головній сторінці немає цін, немає кнопки «Купити». І це правильно: вартість інструменту може становити кілька тисяч гривень. Покупці таких речей – не випадкові люди, купівлю фортепіано не можна назвати спонтанною.


Потрібний деякий час, щоб прицінитися, зрозуміти, який інструмент потрібний. Якби магазин із головної сторінки кидався на покупця з цінами та кнопками «Купити», то, швидше за все, тільки відлякнув би покупця.


Попередні підсумки


Про що сайт і де регіонально надаються послуги – два найважливіші питання, на які має відповідати головна сторінка. Щоб користувач якнайшвидше зміг зрозуміти, що він потрапив на потрібний сайт.

Основну роль тут відіграють логотип і слоган у лівому верхньому кутку сайту, контактний телефон та адресу, найчастіше розташовані у правому верхньому кутку сайту, заголовок на першій сторінці, який коротко і ємно передає суть сайту.

На сайті (краще – на головній сторінці) мають описуватися конкурентні переваги компанії. Дайте зрозуміти людині, чому вона повинна купувати товар саме у вас.

Як правило, багатьом власникам бізнесу складно визначити, а чим їхні продукти кращі за ті, що пропонують конкуренти. Вигадування переваг – процес творчий, і краще його доручити досвідченому копірайтеру-маркетологу.

Багато магазинів використовують слайдер. Безумовно, він може стати ефективним елементом, що підвищує інтерес відвідувачів до сайту. Однак найчастіше його ставлять просто так, щоби «як у всіх». І в цьому сенсі слайдери – справжній бич сучасних інтернет-магазинів.

У слайдері завжди повинна бути інформація, яка однозначно зацікавить відвідувачів: найпопулярніші товари, товари з великою знижкою по акції, конкурентні переваги компанії. При цьому тексти та картинки слайдів повинні відповідати один одному, а весь слайдер – відповідати стилю та цілям компанії.

Пам'ятайте, що формування довіри до сайту починається з першого враження

Головна сторінка та перше враження


Дописати коментар

0 Коментарі