About Me

header ads

11 порад зі складання успішних URL-адрес

 Тема з правильним складанням адрес сайтів вже неодноразово піднімалася, але я думаю що стаття виявиться корисною, хоча б для закріплення матеріалу.


Скільки не говори про це – на граблі все одно наступають знову і знову, це було, це є, і це буде так.


Одинадцять порад зі складання успішних URL-адрес – короткий посібник до дії.


1. Як опис вашого контенту


Зрозуміла URL - хороша URL. Якщо користувач тільки глянувши на адресний рядок браузера (або на посилання) навіть ще не заходячи на ваш сайт, має чітке уявлення про що він, значить по першому пункту ви все правильно зробили.


Такі URL-адреси дуже зручні не тільки для користувачів, але навіть розпізнаються пошуковими машинами.


2. Уникайте довгих адрес


Короткість – це перевага, а простіше кажучи – сестра таланту. Чим коротше URL, тим простіше його копіювати і вставляти, диктувати по телефону, написати на візитівці, або використовувати в сотнях інших незвичайних способів, всі з яких, безперечно, позитивно позначаться на зручності та брендовості вашого сайту.


3. Статичні адреси краще


Це не догма, але я з впевненістю можу сказати, що деякі пошукові системи зовсім інакше ставляться до статичних URL-адрес ніж до динамічних.


Звичайно, і користувачі не в захваті від URL'ів, де присутні символи "?," "&," і "=."


4. Описи кращі за цифри


Якщо ви вирішили мати у своїй адресі щось на кшталт такого: seom.info/1134/cat223/, тоді краще замініть його на: seom.info/category/seo/.


Навіть якщо слова в адресі не ключові або взагалі не мають жодного відношення до тематики сайту, використовуйте слова будь-де.


Як мінімум користь від цього буде в тому, що вам буде значно простіше здійснювати навігацію.


5. Ключовики ніколи не завадять


Якщо ви збираєтеся просувати свій сайт за висококонкурентними запитами, використовуйте будь-яку можливість отримати перевагу.


Ключові слова в URL є одним з важливих елементів вашої стратегії просування, створіть семантичне ядро ​​сайту, визначте список ключових слів для кожної сторінки, і приступайте до роботи. Для сторінок створюваних динамічно в CMS, створіть спосіб інтеграції ключових слів у URL.

6. Субдомени це не вихід


Перше, ніколи не використовуйте кілька субдоменів (наприклад, siteexplorer.search.yahoo.com) - це не потрібно, складно і довго. Друге, не забувайте, що субдомени обробляються пошуковими системами окремо від кореневих адрес, і інакше передають посилальну вагу.


У більшості випадків, коли виконана хороша перелінковка і використання субдоменів зведено до мінімуму, це не повинно мати жодних негативних наслідків. Але я все одно не став би ризикувати. Моя особиста думка, що переваги, які можна отримати від використання субдоменів незначні в порівнянні з потенційною небезпекою втратити вагу посилань.

На щастя, якщо ви все ще цим займаєтеся, ви можете зробити 301 редирект до основних доменів.


7. Менше папок


URL-адреса не повинна містити непотрібних папок (або слів або символів), це як чоловічі штани з довгими штанинами. Зайва тканина зовсім не потрібна і псуватиме зовнішній вигляд, і відповідно сприйняття вас іншими.


8. Тире найкращий роздільник


При створенні URL-адрес з кількох слів (наприклад у форматі фрази), тире це найкращий роздільник (наприклад, seom.info/2009/09/22/domain-trust/ ) інші можливі роздільники (в порядку, від кращого до гіршого): підкреслення (_), плюси (+) та пробіл.


9. Прагніть зручності


Якщо ви використовуєте певний формат, використовуйте його для всього сайту, не потрібно робити один розділ іншим від інших.


Дотримуйтесь інтуїтивно зрозумілого формату URL, щоб користувачі (і ті хто буде працювати над сайтом) розуміли структуру папок і сторінок усередині вашого сайту.


Це загальне правило, яке можна застосовувати для різних платформ. Не потрібно винаходити велосипед, достатньо використовувати те, що вже випробувано і добре себе показало на практиці.


10. Дотримуйтесь малих літер


Навіть незважаючи на те, що в URL-адресах можуть бути малі та великі літери, ніколи не використовуйте великі літери в структурі адрес вашого сайту.


Якщо такі, використовуйте 301 редирект для перенаправлення на нижньореєстрові версії адрес.


Крім того, якщо у вас багато тайп-ін трафіку, тоді 301 редирект перенаправлятиме користувачів які набирають URL великими літерами на "правильну" адресу.


11. Не використовуйте чужого


Немає сенсу у використанні чужого злегка зміненого URL (до якого доданий або прибраний один або кілька символів).


Це може ввести в оману користувачів, і в результаті викликати негативну реакцію (ніхто не любить що їх обдурювали) також пошукові системи не дуже люблять такі маніпуляції з доменами (підозрюючи такі сайти в неоригінальному контенті).


URL-адреси здаються найпростішими речами в SEO, але я майже з кожним клієнтом змушений повертатися до цієї теми.


Тут я змушений погодитися з Рендом Фішкіним, скільки про це не кажи - помилки будуть, хоча розробники CMS намагаються зробити так, щоб цього не траплялося, але цього мало.


Зрештою контент-менеджер або той хто наповнює сайт обов'язково зробить помилки, хоча зазвичай їх припускають ще на стадії планування та розробки сайту.

11 порад зі складання успішних URL-адрес


Дописати коментар

0 Коментарі