About Me

header ads

SEO F.A.Q. – 30 запитань та відповідей

 1. Чи передає посилання в тегу noindex ваги?


Так. Робот по ній переходить, посилання передає вагу, але анкор посилання не враховується.


2. Як купувати робочі посилання?


Найвірніший спосіб – напрацьовувати свій White List, перевірений часом. Всі інші методи експериментальні і засновані на знаннях та досвіді інших людей.


Перед покупкою сторінка донора і сам донор має пройти низку перевірок:


1. Пузомірки (характеризують посилальну масу)

2. Індексація (характеризує відсутність фільтрів та хорошу структуру донора)

3. Перевірка контенту (обсяг, зовнішня унікальність, внутрішня унікальність, тематичність акцептора)

4. Інші параметри (вік, трафік, дизайн, тематика, незаспамленість тощо)

5. Тип сторінки (не тегова, не розділ, не версія друку тощо)


3. Що таке морфологічні входження та як їх використовувати?


Морфологічне входження – це будь-яка словоформа вихідного запиту (відмінки, відмінювання, рід, число). Морфологічні входження використовують для:


• Розбавлення анкор-листа

• Розбавлення тексту (уникнення фільтрів на переспам)

• Підвищення ймовірності бути у ТОПі за всіма словоформами запиту


4. Як вибрати якісні сайти для розміщення посилань із того ж GoGetLinks?


1. Кількість індексованих сторінок у Google

2. Є трафік, бажано пошуковий та “із закладок”

3. Сайт не торгує посиланнями на автоматичних біржах

4. Якщо це блог, то у нього мають бути коментарі до постів. Свідчить, що блог живий

5. Кількість вихідних має бути великим. Часто використовують ліміт у 30-40% кількості сторінок (1 посилання на 3 сторінки в індексі)


5. Як правильно підібрати анкори та в якій кількості, як їх розбавляти?


Анкори (тексти посилань) підбираються залежно кількості запитів на сторінці.


Найпростіше, якщо на сторінці один запит. Для кожного типу запиту підбирається схема розбавки, залежно від стану та віку сайту.


НК - мінімальна розбавка, СК - середня розбавка, ВК - велика розбавка.


Для молодих сайтів – велика розбавка, для середніх – середня, для вікових – мінімальна.


Оцінюючи віку варто враховувати стан посилальної маси.


Якщо на сторінці більше одного запиту, варто враховувати сумісність запитів та варіанти перетинів. Для ВК запитів розбавкою може бути чисте входження СК на одній сторінці.


6. Чи враховуються урли, анкором яких є точка чи нижнє підкреслення?


Тимчасово враховуються до тих пір, поки ПС не спалить спам. Після таких посилань ігноруються.


7. Чи збільшується вплив seo-посилань залежно від часу їхнього знаходження на сайті-донорі?


Вік посилань відіграє велику роль у лінкбілдингу. З часом посилання набирає вагу поступово і працює не відразу. На основі аналітичних досліджень було виявлено, що необхідну вагу дає посилання з віком 2-3 місяці.

8. Ефективніше та економічніше: біржі посилань або розміщення статей назавжди/на час (щомісячна оплата)?


Залежно від поставлених цілей, запитів та самого сайту типи розміщення посилань можуть бути по-різному ефективні та економічні.


Віковий сайт при просуванні НЧ запитів може спокійно обійтися біржовими посиланнями. У той час, як молодому сайту ефективніше просуватиме середньоконкурентні запити статтями та вічними посиланнями.


Якщо просування планується довгострокове, то ефективніше та економічніше буде використовувати статті назавжди. Тимчасове розміщення підходить для клієнтських веб-сайтів.


9. Безанкорний поступ – реальність?


Як розбавка маси посилань – досі працює. До анкор-листу не має жодного відношення, однак, вага на сторінку, що просувається, і на сайт в цілому передається.


10. Склейка посилань – міф чи реальність?


Сама собою склеювання посилань – міф. Під склейкою розуміють те, що посилання з однаковими анкорами не враховуються, "склеюються". Однак, занижене ранжування при великому відсотку точних входжень в анкор-аркуш існує.


11. Що робити, якщо посилання перестали давати результат? Як визначити неякісного донора та замінити його?


Визначити дає посилання результат чи ні неможливо. Можна визначити, чи вона враховується ПС.


Посилання враховується ПС і швидше за все працює, якщо:


1. Сторінка донора присутня на панелі вебмайстра

2. Сторінка донора в індексі

3. Текст посилання проіндексований (всередині сайту)

4. Посилання є у збереженій копії сторінки донора


Визначити неякісного донора можна за пунктами вищими. Замінювати донора потрібно згідно з тим самим фільтром, через який пройшов перший донор, зберігши анкор.


12. Чи виступає ім'я блогера (з посиланням на блог) у коментарях як анкор?


Так, якщо воно не обрамлене тегом <noindex> і посилання не заборонено атрибутом rel=”nofollow”.


13. Чи враховує ПС посилання у коментарях на буржуазних блогах, які не мають ноуіндексу? Чи передається вага?


Посилання враховуватимуться, але вплив на просування буде мінімальним, якщо сайт-донор повністю англомовний.


14. При проставлянні статей перевіряю у зовнішніх посилань. Як правило, зі сторінки йде 2 мої на 2 різні сторінки мого сайту + який-небудь лічильник. Лічильники не завжди закриті ноіндексом, отже, вага сторінки розтікається. Наскільки сильний витік ваги це дає? Або краще шукати донорів, де максимум 1 лічильник?


ПС чудово визначає популярні лічильники, вага сторінки по лічильниках не витікає. Також безглуздо закривати лічильник тегом <noindex>, оскільки цей тег закриває від індексації лише текстову частину виділеної області.


15. Система Міралінкс (наприклад) не дозволяє використовувати посилання, що складаються більш ніж з 5 слів. Чи вважається природним способом розведення анкор-листу посилання цілими пропозиціями?


В даному випадку не буде стільки природним, скільки безглуздим способом розведення. До того ж анкор посилання не визначає її природність. Природне посилання може містити в анкорі як одне слово, так і ціле речення.


16. Що має великий вплив: посилання з фрі-платформи (блогспот, жж і т.д.) або з автономного сайту/блогу?


З безкоштовних платформ вага передається нижче, ніж із автономних сайтів. Однак вплив може бути більшим. Це з безліччю чинників: поточний анкор-лист, стан порівнюваних сайтів та інших. Однозначної відповіді це питання дати неможливо.

17. Чи найбільша вага передається між сайтами однієї тематики?


Вага та тематика поняття дещо несумісні. Вага залежить від якості сайту. А тематика визначає вплив одного сайту на інший. За інших рівних, два сайти (тематичний і не тематичний) можуть передавати одну й ту саму вагу за посиланням, надаючи різний вплив.


18. Чи призведе масове використання посилальних агрегаторів до фільтрів на анкор-листи?


Швидше за все, питання передбачає "фільтри за переспам анкор-листа". Посилальний агрегатор - автономна система, що купує посилання з мінімальним контролем. Мінімальний контроль визначається лише правилами покупки. Цілком ймовірно, що "запущений", неправильно налаштований проект може бути приречений на фільтри до анкор-аркуша. Щоб уникнути подібних ситуацій, потрібно читати відгуки, цікавитися у служб підтримки, ставити питання знаючим людям і розробникам технологій (самих агрегаторів і примочок у вигляді стратегій).


Також, при одночасному використанні кількох агрегаторів має шанс потрапити під різні санкції ПС. Тому, якщо користуватись агрегатором, то лише одним у рамках одного сайту.


19. Сайт продає посилання в sape, а інший (при тих же пузомірках віці та природному ТІЦ) продає їх руками. Кількість зовнішніх посилань та інші параметри однакові. Який сайт передаватиме більше ваги і чому?

Чи розуміє ПС код sape, чи ріже вага посилань та приблизний відсоток урізання ваги?


Якщо за основу взяти ідеальну ситуацію і обидва сайти з однаковими параметрами, то швидше за все сайт, що розміщує посилання вручну, буде передавати більше ваги. Пов'язано це з:


• Відсутністю “миготіння” посилань

• Можливим підбором більш релевантних сторінок

• Можливо різними блоками розміщення посилання (контент, футер, сайдбар, інші блоки)


ПС визначає не код Sape, а:


• Місце розташування посилання

• Миготіння


Ці два чинники (конкретно у цій ситуації) є вирішальними. Згідно з ліцензією ПС, сайт не має права розміщувати у себе посилання за гроші. В автоматичній формі тим паче.


20. Чи передає посилання з прес-релізу «тут», «тут», «там» вага?


Так. Однак, з великих вікових порталів вага посилань може бути заниженою.


21. Чи можна вибити із видачі сайт за рахунок зовнішніх посилань? У якому разі це можливе?


Можна вибити сайт, що активно просувається покупними посиланнями. Погіршити позиції сайту, який активно не купує посилання не можна. Зумовлено це динамічною “не природною” масою посилань, до якої можна підлаштуватися і переспамить анкор-лист (наприклад).


22. Яке посилання, розміщене в статті, має більшу вагу? 1. Посилання з

target = "_blank". 2. Посилання з target="_blank" та осмисленим title. 3. Голе посилання. 4. Посилання лише з title?


Цей експеримент приречений на провал, якщо він проводитиметься у відриві від інших факторів. Провести ж експеримент, враховуючи інші чинники, неможливо тому, що вони впливають один на одного.


Проте, між зазначеними пунктами ПС немає права вибирати якийсь пріоритетний , тому швидше різниці немає. Всі інші випадки, що спростовують, - швидше за все збіг.

23. Чи є залежність між кількістю комерційних та некомерційних анкорів – яке має бути співвідношення у %?


Для початку потрібно визначити що таке "комерційний" та "некомерційний". Зміст в анкорі слів: замовити, купити, доставка, продаж – припускають комерційний запит. Комерційні та інформаційні запити ПС вміє розділяти. В рамках одного запиту безглуздо ставити в анкор слова для різних типів запитів (для комерційного запиту інформаційні і навпаки).


Однак, відсоток комерційних запитів від загальної кількості запитів, що просуваються, характеризує комерційну приналежність сайту.


Не потрібно робити комерційні сайти для просування інформаційних запитів та навпаки. Однак розмішувати контент сайту (і отже запити) у деяких випадках вигідно.


24. Чи передається вага з піддоменів, якщо на один сайт створимо штук 100 піддоменів, наповнимо контентом, і з потрібним анкором посилаємося на основний домен?


Такі посилання будуть передавати вагу так само як і будь-яке інше зовнішнє вхідне посилання. Однак пошукова система може легко "розкусити" план маніпулювання видачею за допомогою цієї схеми. Тому з метою підвищення позицій не варто користуватися цією схемою.


25. Чи мають посилання з ресурсів з високою відвідуваністю більшу вагу для ПС, ніж з ресурсів, що не відвідуються?


Так. Відвідуваність сайту (не накручена) говорить про його якість – приклад непрямого впливу. До прямого впливу можна віднести можливі переходи за посиланням (визначення робочого, природного заслання).


26. Чи є сенс робити свої тематичні міні-мережі під ПС, щоб здешевити просування ВЧ ВК запиту?


Так. Але здебільшого створення сіток є дорогим і трудомістким задоволенням. Найголовніше – оцінити ситуацію і зрозуміти: чи потрібна сітка, чи ефективніше вона працюватиме в даному випадку?


Плюси:


• Повний контроль посилань

• Повний контроль донорів

• У результаті велика вигода та економія бюджету


Мінуси:


• Зазвичай великі початкові грошові витрати

• Збільшення терміну просування


27. Чи має кількість тексту до і після проставленої на сторінці посилання?


Безперечно. Якщо посилання проставлено після великого відсотка тексту від усього на сторінці, то воно стає "підозрілим". Підозра підтверджується, якщо інші зовнішні посилання проставлені приблизно після того ж % тексту від сторінки (тобто ймовірно, що футер). А це вже натяк на продажність, причому автоматичну.


Якщо посилання знаходиться в перших 50% тексту, то воно має найбільшу вагу і вплив (статистично).


28. Яка максимальна швидкість закупівлі посилань для молодих та старих сайтів без ризику санкцій?


Швидкість купівлі посилань розраховується на основі віку сайту (як обов'язково слідство – маса посилань).


Для молодих швидкість покупки має бути меншою, ніж для старих сайтів.


Для молодих сайтів: швидкість покупки посилань низька (наприклад, до 3-6 посилань на добу, з періодом через 2-3 дні)


Для середніх сайтів: швидкість купівлі посилань середня (наприклад, до 10-15 посилань на дент, з проміжками в 2-3 дні)


Для вікових сайтів може бути висока, але не бажано (наприклад до 50 посилань на день, з деякими періодами)


Молодий сайт передбачає відсутність початкової маси посилань і невеликий вік. Середній – є початкова маса посилань, вік сайту до 1-1,5 року. Віковий – трастовий ресурс, з гарною масою посилань.


Кожен сайт вимагає індивідуального підходу.

29. Чи існує вибуховий вибух (швидкий приріст посилань)?


Під визначення вибухового вибуху потрапляє ситуація, коли посилання втрачають свій ефект (вага, вплив) якщо були закуплені в дуже великих кількостях за мінімальний проміжок часу.


Для того, щоб уникнути "посилального вибуху", посилання потрібно купувати плавно і в невеликих кількостях.


Вихід з-під фільтра: зняти всі покупні посилання (закуплені протягом останніх 3-4 тижнів) і замінювати повільно на нові.


30. Яка оптимальна періодичність чищення донорів у біржі посилань (кожен ап, місяць…)?


Бажано - кожну 1-2 тижні видаляти посилання, які не проіндексувалися протягом ~ 3-4 тижнів.

SEO F.A.Q. – 30 запитань та відповідей


Дописати коментар

0 Коментарі