Семантичне ядро (СЯ) – це база пошукових слів, словосполучень та морфологічних форм, що найбільш точно характеризують вид діяльності, товари та послуги, які пропонує сайт.
Як уже було сказано раніше, СЯ – це основа роботи кожного seo-фахівця, фундамент у успішному пошуковому просуванні сайту. Без підбору ключових слів цілі не будуть досягнуті, будь то продаж товарів або послуг, пропозиція та реалізація інфопродуктів або просто монетизація для отримання прибутку за рахунок реклами.
Якщо семантичне ядро сайту складено неправильно, відвідувачів із пошукових систем чекати не варто. Вони просто не знайдуть ваш інтернет-ресурс, тому що його не буде у пріоритетній зоні видачі за актуальною тематикою сайту запитів.
Отже, поставитися до процесу складання СЯ слід дуже серйозно, адже від цього залежить доля вашого проекту!
Чинники, що враховуються при складанні СЯ
Існує безліч факторів, які необхідно враховувати при складанні СЯ
Перерахуємо основні фактори, які вам потрібно буде враховувати при підборі ключових слів для просування сайту:
• Кількість показів чи частотність
За частотою та кількістю показів всі запити можна поділити на високочастотні, низькочастотні та середньочастотні.
Високочастотні (ВЧ) – найбільш популярні пошукові фрази, які часто шукають користувачі мережі Інтернет. Частота такого запиту понад 10 000 показів на місяць. Наприклад, «ремонт квартир» – 484 110 показів на місяць.
Зважаючи на велику затребуваність, просування по ВЧ вважається найбільш фінансово витратним, складним і трудомістким, при цьому не завжди виправданим.
Середньочастотні (СЧ) – запити, що мають відносну популярність.
Їх не можна зарахувати ні до ВЧ, ні до НЧ. Частота показів коливається від 1000 до 10000 на місяць. Наприклад, «ремонт квартир в Одесі» – 1342 покази на місяць. Використання таких слів є найпопулярнішим і найоптимальнішим методом SEO просування.
Низькочастотні (НЧ) – тип ключових слів, який запитується найрідше. Частота менша за 1000. Наприклад, «швидкий ремонт квартир» – 432 покази на місяць. Незважаючи на мінімальну затребуваність запиту, просування НЧ досить ефективно.
Використовуючи максимальну кількість ключів з низьким рівнем конкуренції (йдеться про тисячі і навіть десятки тисяч фраз) можна отримати гарний приплив цільових відвідувачів.
Правильним кроком початку розкрутки молодого сайту є наповнення інтернет-ресурсу контентом з низькочастотниками. Так ви зможете заслужити довіру пошукових систем (отримати траст), що допоможе в подальшому просуванні.
Зазначимо, що точних кількісних характеристик, що відносять запит до того чи іншого виду щодо його частоти, не існує.
• Чистий попит – кількість показів запиту без словосполучень, до яких він входить
Наприклад, кількість показів запиту «обігрівачі» входять усі інші запити з цим словом: «інфрачервоні обігрівачі», «газові обігрівачі» тощо. Важливо врахувати частоту основного запиту без урахування інших запитів, тобто. чистий попит без урахування інших запитів.
• Кількість показів без використання морфологічних форм
Слід враховувати морфологію запиту (відмінювання, відмінювання та інше) – тобто. скільки людей шукає саме словосполучення "ремонт квартири", а не "послуги з ремонту квартири".
• Наявність релевантних 2 пошуковим запитам сторінок
Потрібно не просто підбирати запити, а підбирати так, щоб ваш сайт був найкращою відповіддю на цей запит. Тобто. якщо в інтернет-магазині музичних інструментів фото гітар є тільки в розділі каталог товарів, то не варто використовувати запит фото гітари для його просування.
• Конкурентність запиту
Щоб визначити, скільки грошей потрібно для просування, необхідно оцінювати конкуренцію на запит, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. По конкуренції запити можна розділити на висококонкурентні, середньоконкурентні та низькоконкурентні.
Висококонкурентні запити (ВК) – запити, за якими у пошуковій видачі знаходиться багато оптимізованих під них сайтів. Наприклад: "купити мультиварку". Просування за такими запитами буде дорогим.
Середньоконкурентні (СК) – запити, що характеризуються непоганою кількістю трафіку та середньою конкуренцією. Просування такого запиту вимагатиме менших фінансових вкладень, ніж під час розкручування ВК. Наприклад: «купити мультиварку у Дніпрі».
Низькоконкурентні (НК) – ключові запити, що не мають популярності. Використовуючи такий запит, потрапити до ТОП можна лише за рахунок внутрішніх факторів оптимізації. Наприклад: «купити мультиварку редмонд у Дніпрі».
1 У морфологічному входженні одне або навіть кілька слів запиту користувача змінені за формою шляхом відмінювання або відмінювання.
2 Релевантна сторінка – це сторінка сайту, яка змістовно відповідає запиту користувача.
Слід розуміти, що кожен висококонкурентний запит буде високочастотним і кожен високочастотний запит буде висококонкурентним.
• Показник відмов (кількість відвідувачів, які переглянули не більше однієї сторінки)
Якщо користувачі, що потрапили на сайт за певним запитом, будуть швидко йти з сайту (відсоток відмов буде більше 20%), можливо, ваш сайт не відповідає даному запиту і варто ще попрацювати над сайтом.
• Сезонність запиту
Сезонний запит – це такий запит, частотність якого набуває популярності у певну пору року. Наприклад, пік популярності ключового слова «Новий рік» припадатиме на грудень місяць. Якщо під такий запит заздалегідь написати статтю або включити його до контенту вашого сайту, можна отримати хороший трафік.
• Геозалежність запиту
Геозалежний запит – це запит, за яким враховується регіональна прив'язка сайту. Наприклад, запити «доставка піци, замовлення квітів» є геозалежними.
І користувачі, які вбивають їх у різних містах та регіонах України, отримуватимуть різні відповіді.
Геонезалежний запит – запит, результати видачі яким не залежать від розташування користувача. Наприклад, при введенні запиту «завантажити книгу» користувачі побачать однакову інформацію незалежно від регіону, де вони знаходяться.
0 Коментарі