Процес створення семантичного ядра можна поділити на кілька етапів.
Складаємо первинний перелік ключових слів.
Проаналізуйте сферу застосування вашого інтернет-ресурсу, спрогнозуйте та зберіть в одне ціле ті слова та словосполучення, які описують діяльність, товари, послуги вашого сайту. Зробити це ви можете самостійно чи спільно з друзями та колегами.
Як правило, основні запити будь-якого бізнесу широко відомі та зібрати їх повний перелік неважко. Виділіть 10-15 хвилин, щоб сісти та записати всі слова та фрази, за якими хочете, щоб сайт знаходили.
Ці фрази повинні включати:
• Всі варіанти назви товару або послуги, синоніми та переклади,
• Скорочені, помилкові, сленгові, професійні назви товарів чи послуг,
• Назви складових частин товару або послуг (наприклад, будівельні матеріали – цегла, цемент),
• Додаткові слова, за допомогою яких ми можемо формувати надійні запити (наприклад, недорого, дешево, купити, продаж, доставка та ін.).
Крім того, не забудьте про такі важливі пункти як:
• Аналіз сайтів конкурентів – вибираєте своїх прямих конкурентів та переглядаєте тексти їхніх сайтів, виділяючи та виписуючи всі слова, які можуть бути ключовими.
• Аналіз пошукової (контекстної) реклами на вашу тему – визначте, які слова використовують у рекламних оголошеннях ваші конкуренти.
• Опитування споживачів – поговоріть з потенційними клієнтами, запитайте, які запити вони вводили б, щоб знайти ваш продукт чи послугу.
Провівши таке ретельне первинне дослідження, ви отримаєте пристойний список ключових запитів. Однак у даного списку буде недолік - він створений "з голови", і ви могли просто випустити з уваги, не помітити або забути деякі важливі запити. Значить, настав час переходити до другого кроку.
Розширення списку
Для розширення списку СЯ можна використовувати безкоштовні послуги пошукових систем, а саме:
• Планувальник ключових слів Google.Adwords. З його допомогою ви зможете дізнатись прогноз показів певного запиту.
По черзі, вводячи кожне слово первинного списку в рядок пошуку будь-якого з цих сервісів, ви отримаєте розширений список уточнених та асоціативних запитів.
Уточнені запити – ті, що включають слово з первинного запиту. Наприклад, ввівши слово «подарунок», ви виявите 200 запитів із цим словом, які насправді вводили користувачі за місяць: «купити подарунок», «подарунок своїми руками», «подарунок для чоловіка» тощо.
Асоціативні запити - ті, які користувачі вводили разом з запитом, що вас цікавить. Наприклад, користувачі, які шукали «подарунок», вводили ще запити: «сувеніри», «незвичайні речі», «настільні ігри» тощо. Вони також можуть бути Вам корисні.
Зачистка
Відсіваємо зайве, тобто. невідповідні запити, за якими ви не просуватиметеся.
Насамперед видаляємо ключові слова, що не відповідають спрямованості інтернет-ресурсу.
По-друге, викреслюємо зі списку «запити-пустушки». До таких варто віднести запити, складені неправильно. Також запити, що мають низьку частоту показів у чистому вигляді.
Ще один вид «пустушок» – ВЧ запити з низьким чистим попитом та нетематичним шлейфом. Як приклад візьмемо слово «квіти» просування комерційного ресурсу. Його загальний запит по всьому світу складає 12966901 показів на місяць.
Тепер потрібно визначити чистий запит (без шлейфу). Для цього застосуємо вже відомий нам оператор «!».
Шлейф - список запитів, що включає слова основного запиту. Наприклад, наш основний запит "розкрутка сайту", до його шлейфу входять запити "метод розкрутки сайту", "розкрутка сайту безкоштовно" та інші
Оскільки чистий попит на запит «квіти» низький (всього 0,7% від попиту основного запиту) та його шлейф не тематичний, він є «пустушкою». Таким чином, кошти, витрачені на просування сайту в ТОП пошукової видачі за цим ВЧ запитом, не окупляться.
По-третє, виключаємо зі списку стоп-слова. У пошуковому просуванні під ними розуміють слова, що не стосуються тематики сайту. Наприклад, для продаючого сайту - "безкоштовно", "своїми руками" і т.д.
Збільшити трафік на сайт і підвищити його конверсію, просуваючись за запитами, що містять стоп-слова, немає сенсу. Тому, щоб не витрачати бюджет даремно, додавати їх до семантичного ядра категорично не рекомендується.
Фрази, що залишилися у вашому списку, повинні мати різну частоту показів.
Наслідуючи цей план, ви отримаєте якісний список ключових фраз, релевантних вашому сайту.
0 Коментарі