Сподіваюся, поради вам знадобляться, і ви уникнете тих помилок, які зробив я.
Не вирощуйте масу посилань занадто швидко. Коли я вперше прийшов у SEO, я створив сайт і був сповнений ентузіазму, не розуміючи, що маю робити все крок за кроком. Я розумів, що наступних місяців не зможу повторити розпочате. Як і слід було очікувати, мої позиції злетіли, але й упали також швидко. Цієї ситуації можна було уникнути, дотримуючись більш рівномірного та плавного підходу.
Тег meta descriptions важливий! Навіть якщо цей тег не впливає на позиції, він підвищує CTR.
Не спокушайтеся позиціям і трафіку. Все змінюється щомісяця, а чи не щодня чи щотижня (прим. тобто. потрібно працювати регулярно, а чи не зупинятися на досягнутому).
Існує дуже тонка грань між аналітикою та одержимістю. Коли я тільки починав, я
готовий був дивитися позиції мого сайту щодня, щогодини, думаючи, що щось зміниться. В результаті я витрачав час на те, чого не міг змінити. Той самий час краще витратити на нарощування маси посилань або написання додаткових статей на блог.
Немає нічого кращого, ніж хороший продукт. Я оптимізував багато сайтів і зрозумів, що найкраща SEO тактика – це добрий продукт (і це ніколи не зміниться).
Існує величезна різниця між оптимізацією сайтів електронної торгівлі, посадкових сторінок для генерації лідів, невеликих сайтів та сайтів, що наповнюються користувачами. Ви повинні зрозуміти не тільки поточний стан сайту, але і його тип, оскільки вся ваша стратегія повинна обертатися навколо типу сайту, з яким ви працюєте.
Різні прийоми приходять та йдуть, але креатив ніколи не помре. Ви не помилитеся, якщо надасте клієнтам те, що вони хочуть, і знайдете креативний спосіб зробити це.
Вік – лише цифри. Вік домену та сайту, безумовно, фактор ранжирування, але нехай молодість сайту не лякає вас. Є багато інших факторів ранжування, які дають вам можливість випередити конкурентів.
Не так вже й важко перевершити великі бренди. Я виявив, що чим більше бренд, тим більший бюджет, але довше вони приймають рішення. Тільки подумайте, скільки зусиль потрібно, щоб рухатися вантажному судну порівняно з катером.
Урізноманітнюйте все, що ви робите. Google знецінює (клеїть) посилання зі схожими параметрами.
SEO розвивається разом із маркетингом. Пошукова оптимізація ускладнюється з кожним днем, тому дуже важливо читати останні новини з SEO індустрії.
Напишіть тексти для людей. Так, SEO важливо, але якщо ваш сайт не виправдовує очікувань користувачів, які знайшли вас через пошук, тоді немає сенсу йти на всі ці труднощі для вищих позицій.
Кожному SEO-фахівцеві потрібно знати мови програмування. Код сайту відіграє велику роль в оптимізації, тому знайдіть час, щоб ознайомитися з тим, що відбувається за лаштунками.
Реального досвіду немає альтернатив. Ви можете прочитати всі книги та блоги у світі по SEO. Але є стільки тонкощів, що поки ви не почнете робити, ви не зможете зрозуміти, наскільки добре працюють ті чи інші тактики та стратегії. Мені пощастило працювати із сотнями різних сайтів, і на своєму гіркому досвіді я перевіряв, що працює, а що ні. Поки ваш сайт не забанять і поки ви його не виведете з бана, ви не зможете бути впевнені у своїх знаннях на 100%.
Милі тварини – це погано! Щоразу, коли Google викочує апдейти з тематичними назвами типу Панда чи Пінгвін, знайте – настав час турбуватися.
Все взаємопов'язано. Згадайте rel="canonical", rel="alternate" та rel="author". Існує кілька rel - тегів і це основа, необхідно стежити за ними належним чином, так як кожна деталь може допомогти у збільшенні PageRank та покращенні SEO-показників на вашому сайті.
Інтернет-маркетинг ніколи не помре. (не важливо: SEO, ASO, PPC, CRO, мобільний, email чи інші види). Щомісяця-два я читаю статтю про те, що SEO вмирає. Справа в тому, що SEO ніколи не помре. SEO буде розвиватися, сайти, які ми оптимізуємо будуть змінюватися, але основи та концепції будуть існувати поки люди будуть розробляти веб-сайти.
Вибір ключових слів – дуже важливий момент. Ви просто повинні зробити це правильно, інакше все, що ви напрацюєте надалі, може піти псові під хвіст.
Немає нічого кращого, ніж унікальний контент. Перестаньте обманювати себе, що переписані статті з інших сайтів мають особливе значення для вашої аудиторії.
Завжди краще бути природним, аніж супер переоптимізованим. На мій погляд, Пінгвін був першим кроком до того, що в майбутньому буде ще більше санкцій за переоптимізацію. І не кажіть, що я вас не попереджав, коли ваш переоптимізований сайт отримає перші санкції.
PageRank – це чергові цифри. Існує безліч інших важливіших даних, які ви повинні відстежувати: внутрішні вихідні посилання зі сторінки, а також зовнішні вихідні та вхідні посилання. Це краще, ніж просто фокусуватися на PageRank.
Ви можете виміряти авторитетність та довіру. Якщо ви не приділяєте належної уваги цим метрикам, то вважайте, що ви вже програли своїм конкурентам.
Показник відмов – дуже важливий. Це невеликий фактор у SEO, але величезний для ROI. Ви повинні працювати постійно, щоб зменшити показник відмов, тоді ваш сайт буде більш цінним для користувачів, і це дасть вам найкращий ROI. Якщо ви можете зменшити показник відмов на 25%, 25% користувачів зроблять на сайті те, що від них очікується.
SEO фахівці та замовник повинні працювати разом. Хороший продукт – єдина та найкраща річ для SEO. Саме тому ви повинні працювати спільно з командою замовника, щоб бути впевненим, що оптимізуєте сайт правильно.
Розробники люблять використати гучні слова. Не дозволяйте їм залякати вас. Ставтеся до програмістів шанобливо та намагайтеся говорити з ними на їхньому рівні. Робота з технарями не повинна бути такою складною, як ви вважаєте.
Хай живе <title> тег!
301-й редирект і 404-а помилка - важливі! Якщо ви не оптимізуєте дві складові вашого сайту, то втрачаєте велику нагоду для залучення відвідувачів.
SEO - диво. Після роботи над більш ніж сотнею сайтів, я зрозумів, що завжди існує те, що не залежить від нас. Часто це відбувається через неповне розуміння ситуації, нестачу функціоналу або неповноту інформації про історію сайту. Завжди є місце фактору невизначеності, ви повинні бути готові до цього.
Немає нічого кращого за релевантність. З точки зору створення контенту, оптимізації сайту, нарощування маси посилань, релевантність має бути пріоритетом для сайту.
Проблема швидкості є актуальною з 1999 року. Чим швидше ваш сайт, тим краще (хоча багато людей забувають про це).
Нестача даних – не проблема. Навіть якщо у вас немає всієї необхідної інформації, ви можете рухатися вперед, поки розумієте ваш продукт і клієнтів.
Не намагайтеся вплинути на сайти конкурентів у результатах пошуку. Для вашої карми краще уникати подібних темних справ. Натомість витратите ваші сили на залучення додаткових посилань, більше оптимізуйте сайт. Вам не потрібно грати в обороні, поки ви знаходитесь на лідируючих позиціях у видачі.
Завжди намагайтеся навчатись у ваших конкурентів. Не турбуйтеся, якщо ваш сайт має погані позиції. Натомість, спробуйте визначити методи та стратегію 5 ваших конкурентів, які мають кращі позиції в порівнянні з вами. Далі спробуйте ці методи на своєму сайті.
Не сплачуйте за різноманітність SEO інструментів, виберіть основні. Існує безліч сервісів і програм, але я знайшов мої улюблені, які зазвичай дозволяють швидко справлятися з повсякденними завданнями.
За гроші позиції не купиш. Гроші допомагають, але насправді все вирішує хороша стратегія.
Краще бути у безпеці, ніж шкодувати. Це стосується всіх SEO прийомів. Пошукові системи стають все суворішими, тому будь-якою ціною уникайте всього, що може бути витлумачено як переоптимізація.
Не женіться за посиланнями, клієнти важливіші. Пошукові системи не можуть зруйнувати ваш бізнес, якщо він побудований на взаємовідносинах із клієнтами, а не на SEO метриках.
Занадто багато чого - це погано. Не фокусуйтеся на якомусь прийомі надто багато. Хто знає, може, через рік ваша посилальна маса поставить сайт під удар. Якщо ви відчуваєте, що це морально не правильно - не робіть цього
Дізнайтеся, як ви можете покращити CTR за рахунок досвіду вивчення рекламних щитів. Рекламні щити мають дуже мало часу, щоби привернути нашу увагу, тому вони майстерно вміють «впарювати» швидко. Коли рекламний щит вам попадеться на очі, спробуйте зрозуміти, яке його завдання і як він привернув вашу увагу.
Діліться своїми знаннями. SEO - складна штука, це означає, що завжди є можливість допомогти людям з різних питань. Ви не повинні бути занадто таємними з приводу того, чим ви займаєтеся. Давати знання людям – хороша карма, зробіть це та гарне прийде.
Існує різниця між маркетингом, рекламою та брендингом. Якщо ви не знаєте різницю між цими напрямами, але маєте стратегію для кожного аспекту вашого бізнесу – ви багато пропустите.
Завжди майте стратегію. У світі достатньо можливостей, які завжди відволікатимуть.
Використовуйте мобільні програми. У наші дні є програми для вирішення будь-яких проблем. Пов'язано це з життям, SEO чи просто з пошуком.
Не оптимізуйте під соціальні мережі, просто будьте собою. Не потрібно намагатися виглядати природно, просто будьте природними.
Не орієнтуйтеся лише на гроші. Якщо ви починаєте бізнес, не робіть це лише заради грошей. Причому якщо ви починаєте створювати SEO-компанію, ви можете це зробити майже без грошей.
Будьте вдячні. Говоріть «дякую тобі» хоча б одній людині на день.
Продумуйте ідеї. Навіть якщо у вас є десятки великих ідей, не поспішайте реалізовувати все одразу. Дочекайтеся відповідного моменту.
Навчіться говорити «ні». Чи не кожна пропозиція буде на користь вашому бізнесу. Якщо можливість не відповідає вашій концепції, позбавтеся її.
Не перенапружуйтесь. Ще один клієнт або проект можуть призвести до стресу (не кажучи вже про втрачені терміни). Уникайте цього за будь-яких можливостей.
Не існує супер швидких способів досягнення чогось, як у SEO, так і в житті. Якщо хтось стверджує протилежне, він намагається продати вам щось.
Рівень конверсії має бути вашою основною метою. SEO реально працює, якщо ви бачите збільшення прибутку за рахунок ваших зусиль.
Найпростіше отримати зворотні посилання за рахунок якісного контенту. Створення хорошого контенту та мотивація людей до того, щоб вони ділилися цим контентом – найпростіша формула залучення зворотних посилань.
Робіть моніторинг галузі невід'ємною частиною вашої роботи. Щодня, скануйте заголовки SEO новин, завдяки цьому ви не пропустите головного.
Відвідуйте діджитал заходу. Якщо це працює для Білла Гейтса, то напевно спрацює і для вас. Спробуйте знайти кілька днів на рік для відвідування таких заходів.
Ви не можете перехитрити провідні пошукові системи. Google наймає найкращих вчених, інженерів та докторів наук по всьому світу щороку. Шанс, що на одному з блогів ви знайдете якийсь трюк, який дозволить перехитрити всі ці уми, не дуже великий.
Нема кращого уроку, ніж свої помилки. Ви будете помилятися, вам буде погано, але якщо ви зможете отримати уроки з вашого досвіду, як я зробив вище, ви будете більш успішними.
0 Коментарі