About Me

header ads

Як визначити погані посилання

 Як визначити погані посилання, шкідливі для просування


Отже, як знайти погані посилання? Зараз ми маємо на увазі, що у вас вже є список зворотних посилань сайту, отриманий через будь-який інструмент.


Донори


У першу чергу варто звернути увагу на домени, що посилаються.


 Відсутність мереж


Наявність мереж у зворотних посиланнях можна перевірити сервісом Ahrefs, зайшовши в меню “Посилаються IP-адреси” під час аналізу сайту. Сервіс групує сайти по підмережам, тому, не складно знайти домени, що посилаються, на одній IP-адресі або що знаходяться в одній підмережі.


Переходячи сайтами однієї з мережі, видно, що вони явно спамні. Ці посилання дають більше шкоди, ніж користі.


Також, бувають зустрічаються інші мережі, за якими складно визначити візуально, що вони є спамними, але посилань з них також потрібно позбавлятися. Пошуковці легко знаходять мережі сайтів і в кращому випадку їх не враховують, в гіршому знижують довіру до ресурсу і знижують його в рейтингу.


 Домен не спамлений


Під заспамленностью домену розуміється кількість вихідних нього посилань та його ставлення до вхідним. Сайти, створені для монетизації посилань, часто мають мало вхідних (на них рідко хтось посилається) та багато вихідних платних посилань. Визначте, скільки посилань йде на сайт за допомогою будь-якого із сервісів, а також на скільки сайтів посилається сам ресурс. Останнє можна зробити за допомогою пошукової системи Bing та оператора “linkfromdomain:”.


Наприклад, сайт є спамленим, оскільки на нього посилається всього 4 домени, а він на 83000, хоча візуально відразу знайти на сайті їх складно.


Тут необхідно використовувати кілька сервісів, щоб перевірити кількість вхідних та вихідних посилань, оскільки Bing не завжди показує вихідні (наприклад, сайти можуть закривати доступ до нього). Ставлення 1 до 1 вже є критичним для домену, а підозрілими (вже близькими до спамленості) можна вважати всі сайти, де відношення зводиться 1 до 2 (на одне вихідне посилання є всього два вхідні). Ви можете задати свій параметр жорсткості відбору, але в будь-якому випадку коефіцієнт "1 до 1" вже відсіє весь шлак, який шкодить вашій репутації та рейтингу.


Має трафік


Серед зворотних посилань слід позбавлятися всіх, донори яких не мають трафіку хоча б у 10-100 відвідувачів на добу. Відсутність трафіку говорить про низький авторитет сайту, і, відповідно, відсутність користі від отриманого з нього посилання. Часто також низький трафік побічно підтверджує використання спамних технік або занедбаність ресурсу. Такі посилання буде корисно фільтрувати.


Трафік можна оцінити за відкритими лічильниками на сайті, або за датою останньої новини/статті та кількістю коментарів. На крайній випадок за рейтингом Alexa. Посилання без трафіку – гроші на вітер! :)


Є трастовим


Останнє, що можна перевірити для домену, це наскільки він є трастовим, виходячи із посилальних зв'язків.


Звичайно ж, кожен із перелічених у цій статті факторів може мало про що говорити, якщо він не виражений суттєво. Однак, використовуючи їх у сукупності, можна знайти найшкідливіші посилання і почати чистку саме з них, поступово посилюючи фільтрацію.

Типи публікацій

Шаблонні статті з комерційним анкором


За час існування бірж статей і взагалі “статейного просування”, багато майданчиків були сильно спамлені, деякі спеціально створювалися для заробітку на статтях, отримати посилання стало простіше. Пошуковики зараз легко визначають подібні ресурси за низкою ознак. Якщо посилання на ваш сайт буде відповідати цим ознакам, ви потрапляєте в зону ризику. Зазвичай, це статті в розділі, на який практично ніхто не посилався, в якому майже кожна стаття містить посилання на сайти різних тематик з комерційним анкором.


Ті, хто зіткнувся з Пінгвіном, вже знають, що Google надсилає посилання на подібні статті у прикладах низькоякісних посилань. Якщо ви використовуєте подібні стратегії просування, зупиніться! Тут явна ознака "посилання для робота", яка алгоритмами оцінюється погано і завдає більше шкоди, ніж користі.


Футерні, сайдбарні посилання


Футери та сайдбари – це не те місце, де люди для людей ставлять посилання. Особливо, коли від сторінки до сторінки посилання та тематика змінюються. Деякі з них ще можуть зараз працювати, але все більше вони лише знижують довіру і включають антиспам, особливо у поєднанні з іншими факторами спаму, що використовується. І якщо ви взялися за чистку, то такого типу посилання теж слід забрати.


Протяги


нетематичні відкриті з комерційним анкором


Пошуковики погано ставляться до нетематичних протягів, особливо дозапобігли. Якщо у вас підозра на Пінгвін і ви не знайшли жодного поганого заслання, а при цьому є протяги, рекомендується їх закрити в nofollow і прибрати з них комерційний анкор. Використовуйте протяги для отримання клієнтів/аудиторії, а не заради SEO. Відповідно, якщо ви бачите, що сайт нездатний дати вам потрібну аудиторію, немає сенсу розміщувати на ньому протяг.


Анкори


Ще однією важливою групою сигналів є тексти посилань (анкори). Навіть отримуючи посилання з нормальних незаспамленних ресурсів, але використовуючи переспам в анкор-листі, можна потрапити під фільтр.


 Переспам в анкор-листі


Найкраще, коли анкор-аркуш виглядає природним.


Текст посилань це як звичайний текст, до нього застосовуються самі алгоритми (наприклад, BM25) з метою оцінки релевантності. Використовуючи тільки ключові слова без різного роду розбавки, легко включити антиспам-фільтр. Слідкуйте за тим, щоб анкор-лист був максимально різноманітним та на перших місцях


Щоб у ньому не стояла ключова фраза у прямому входженні. Двох-трьох згадок фрази достатньо, щоб виходячи з релевантності посилання документ був релевантний цьому запиту. Решта посилань більше допомагає конкретному документу заробити авторитет.


Якщо ви потрапили під фільтр, прибирайте всі зворотні посилання з прямим входженням ключа, це призведе лише до позитивних результатів.


мало брендової складової


Судячи з даних досліджень природних анкор-листів, перші місця в них займає брендова складова назва компанії або сайту.


При цьому потрібно дивитися не тільки в ракурсі всього сайту, але й по конкретних основних розділах, оскільки переспам та санкції можуть стосуватися лише одного з розділів сайту.

Follow vs Nofollow

Як згадувалося вище, спам-сигнали підсумовуються і за певному рівні може спрацювати антиспам. Відкриті (передаючі PageRank) посилання можуть погіршувати картину в спірних ситуаціях, коли алгоритму потрібно вирішити, чи ви маніпулюєте пошуком або посилання з'явилося природним чином. Тому Nofollow зараз у пріоритеті - можна закривати всі підозрілі посилання або рекламні кампанії, щоб випадково не потрапити під фільтр. З одним з інтернет-магазинів ми так робили, коли розміщували однакові прес-релізи на 100 різних міських порталах (все пройшло успішно).


То що лишається? Які посилання краще?


Комусь із читачів може здатись, що інших варіантів посилань не буває або отримати їх досить складно. Насправді це не так, потрібно просто бути цікавим чи корисним, щоб люди про тебе говорили (напевно, це один із принципів маркетингу). Краще одне хороше посилання (за всіма параметрами і, перш за все, за цільовим трафіком), ніж сотня і навіть тисяча поганих посилань із заспамлених ресурсів (єдиною метою яких є заробіток на посиланнях, які не несуть іншої додаткової цінності користувачам).


Також, зараз у ТОПі зустрічаються сайти зовсім без посилань і важливішими стають фактори юзабіліті та довіри.


Тож не бійтеся видаляти посилання. Це не найголовніший чинник ранжирування.

Як визначити погані посилання


Дописати коментар

0 Коментарі