About Me

header ads

Як не купити посилання з поганого сайту

 У цій статті будуть розібрані моменти, які підходять для поганих сайтів, власники яких користуються деякими хитрощами. Якщо ви не купуватимете з подібних проектів посилання, то заощадите свої кошти.


Відразу невелика примітка. Не обов'язково якщо той чи інший пункт підійшов для якогось проекту, то він має бути обов'язково поганим кандидатом для розміщення на ньому посилання. Все-таки майданчик потрібно оцінювати за комплексними факторами та характеристиками.


Сітки сайтів


Сітки сайтів роблять насамперед для заробітку. По-перше, вони довго не живуть, а по-друге, посилання з них не мають високої ефективності. Як визначити сітки?


Однакове, чи подібне оформлення, структура, дизайн. Якщо ви бачите схожі один на одного ресурси, то з великою ймовірністю ви маєте справу з сіткою. Деякі дещо ускладнюють процес визначення сітки, роблячи унікальні дизайни. Але все одно структура, специфіка деяких елементів видають їх. Якщо вам попалися подібні майданчики, то вивчіть їх уважніше.


Подібні чи однакові показники ТИЦ, PageRank. Як правило, якщо люди створюють сітки, то нарощують пузомірки однаковими способами. На виході виходять однакові чи подібні показники тематичного індексу цитування, іноді PR. Це ще один момент, який має збентежити вас. Також може бути приблизно однаковий час розміщення заявок.


Подібні чи однакові ціни на розміщення. Деякі вебмайстри ставлять однакові ціни на свої майданчики із сітки. Це можна іноді помітити у біржах.


Назва домену


Чи не відповідність доменного імені тематиці проекту.


Логотип


На деяких майданчиках логотип не відповідає тій самій тематиці сайту.


Логотип не пов'язаний з доменним ім'ям.


Низька ціна


Так Так . Це спокуса - купити посилання з майданчика, який має гарні пузомірки (ТІЦ, PR) за низькою ціною. Але не завжди варто йому уподібнюватися. Що бажає вебмайстер, поставивши низьку ціну? Правильно, швидше і більше продати посилань, опинитися у якомога більшій кількості цінових фільтрів. По-перше, ресурс швидко спамляється. По-друге, власник його не цінує, а отже, ці пузомірки були досягнуті якимось неприродно-чесним шляхом.

Лічильник від LiveInternet


Це досить популярна система статистики в російськомовній частині інтернету. При оцінці відвідуваності майданчика найчастіше дивляться і на лічильник від liveinternet. Але вульгарні вебмайстри знають, як обійти цей момент.


Замість лічильників там просто картинки. Перевіряємо, щоб переконатись.


Насправді він навіть не зареєстрований у системі. Ну і, щоправда, навіщо? Картинку поставили. Також підозріло потрібно ставитися до тих, хто не ставить лічильник взагалі (відвідуваність можна прикинути по alexa), хто ставить його, але приховує статистику, хто ставить його, але прибирає посилання з лічильника (можна піти на liveinternet і перевірити, чи там зареєстрований сайт) . Декілька разів потрапляв на випадки, коли лічильник ставився взагалі від іншого ресурсу.


Співвідношення ТІЦ, PR та відвідуваності


Ці показники у нормальних сайтів зазвичай співвідносяться. Якщо високий тематичний індекс цитування, то PageRank з відвідуваністю на належному рівні. Якщо спостерігається великий дисбаланс, то щось не так.


Який висновок можна зробити з цього? При покупці посилань дивитися потрібно не тільки на значення ТІЦ, але також звертати увагу на безліч різних факторів, розглянувши які, прийняти те чи інше рішення. Таким чином, можна непогано заощаджувати свої кошти чи бюджет клієнта.

Як не купити посилання з поганого сайту


Дописати коментар

0 Коментарі