Як розмістити безкоштовне посилання на блог
Посилання на сайт безкоштовно і без особливих турбот хочуть отримати всі вебмайстри. Адже всі розуміють, що практично будь-яке посилання, що веде на сайт, нехай навіть заваляється, буде враховано пошуковими системами і піде в актив вашого проекту. Якщо, звичайно, зворотні посилання не будуть закриті від індексації пошуковими системами. Зворотні посилання закривають від індексації пошуковими системами з різних причин, але переважно це пов'язано з тим, щоб уникнути витоку статичної ваги (PageRank) з ресурсу.
І вам я також раджу перевірити відкритість зовнішніх посилань для пошукових систем і за необхідності закрити всі зовнішні посилання з вашого проекту, які можуть вести, наприклад, на сервіси лічильників відвідувань або якісь інші схожі сервіси. Тим самим, ви бережете статичну вагу всередині свого проекту, в результаті чого статична вага сторінок буде трохи більше і вони будуть трохи вище у видачах пошукових систем.
Де можна розмістити безкоштовне посилання та як це впливає на пошукову оптимізацію сайту.
Ну, це вже трохи не в тему, бо ця стаття присвячена насамперед проблемі пошуку сайтів, форумів, блогів, рейтингів, каталогів та інших ресурсів, на яких можна буде розмістити безкоштовне посилання на свій сайт. Взагалі, якщо ви знаєте, існує два основних положення пошукового просування сайту (SEO) - внутрішня оптимізація і зовнішня оптимізація.
Я наголошую в основному на внутрішню пошукову оптимізацію сайту, яка в першу чергу полягає в оптимізації текстів статей та створенні правильної внутрішньої перелінкування сторінок.
При грамотній внутрішній перелінковці - статична вага зворотних посилань рівномірно розподілиться по всіх сторінках зі статтями, внаслідок чого вони трохи підростуть у пошукових видачах за тими чи іншими запитами.
Крім цього правильне внутрішнє перелінкування дозволить найбільшій кількості сторінок вашого проекту потрапити до основного індексу Google, а відтак більша кількість сторінок вашого сайту братиме участь у пошуку і до вас прийде більше відвідувачів. Завдяки лише внутрішній пошуковій оптимізації, ваш сайт за деякими низькочастотними пошуковими запитами зможе потрапити в топ, а так само ви зможете отримати досить високе значення Google PageRank (PR) тільки за рахунок вдалої внутрішньої перелінкування сторінок.
Але все ж таки, однієї лише внутрішньої пошукової оптимізації буде недостатньо. Потрібно буде отримати хоч трохи зворотних посилань на свій сайт. Ці зворотні посилання допоможуть отримати статичну вагу для сторінок вашого сайту, а також допоможуть піднятися вашому проекту в пошуковій видачі за тими чи іншими запитами. Але, правда, тільки в тому випадку, якщо зворотні посилання міститимуть ключові слова, за якими просувається та чи інша ваша стаття.
Але навіть безанкорні зворотні посилання (без тексту посилання) передають статично вагу на ваш сайт та збільшують його траст. Звичайно ж, найпопулярніший і найпростіший спосіб отримання зворотних посилань (зовнішньої пошукової оптимізації сайту) - це покупка зворотних посилань на біржах подібних до Sape або ж на біржах вічних посилань, подібних GoGetLinks. Спосіб простий, але вам доведеться при цьому розлучитися з деякою кількістю грошових знаків, а це не завжди прийнятно для молодих проектів, перспективи та фінансові можливості яких ще не дуже високі.
Безкоштовні зворотні посилання на сайт з рейтингів блогів та каталогів RSS стрічок
Якщо ви просуваєте блог або сайт, який має таку річ як RSS стрічку (feed, фід), то безкоштовні посилання на сайт ви зможете отримати з так званих агрегаторів RSS стрічок (RSS каталогів) або ж з рейтингів блогів. Звичайно ж, не всі з каталогів RSS стрічок і рейтингів блогів дозволять вам розмістити безкоштовне посилання відкриту для індексації пошуковими системами, але з деяких з них ви все ж таки зможете отримати зворотні посилання, які будуть враховані пошуковими системами. Саме про такі RSS каталоги та рейтинги блогів і йтиметься в цій частині статті.
Для того, щоб при додаванні свого ресурсу в ці рейтинги блогів та каталоги RSS-стрічок у вас не виникло проблем, раджу вам попередньо налаштувати трансляцію своєї RSS-ленти через сервіс Feedburner. У вашій RSS стрічки зміниться адреса на подібну до цього:
1 http://feeds.feedburner.com/
Ви отримаєте можливість підраховувати та відображати на своєму сайті кількість передплатників на ваш RSS канал, а також ця інформація буде доступна і рейтингам, які використовують кількість передплатників на RSS стрічку, як критерій ранжування вашого проекту в рейтингу. Додавання вебсайту в рейтинги блогів або каталоги RSS стрічок досить просто здійснюється і не вимагає будь-яких хитрощів.
Шукати сторінки зі зворотним посиланням на ваш сайт, щоб додати її в аддурилки пошукових систем, теж, напевно, не має сенсу, та й у деяких випадках це досить складно чи взагалі неможливо зробити. Пошуковики самі знайдуть сторінки з вашими зворотними посиланнями на цих рейтингах блогів або RSS каталогах і проіндексують безкоштовні посилання на ваш сайт, якщо вони не будуть закриті від індексації. Почнемо з каталогів RSS стрічок, бо все одно з чого починати.
Отримуємо безкоштовні посилання на сайт із RSS каталогів
Спочатку почну з тих RSS каталогів, які точно дозволяють отримати відкриту для індексації пошуковими системами зворотне посилання, а потім наведу посилання на список решти RSS агрегаторів, які я знаю, а також дам посилання і поясню як працювати з програмою з напівавтоматичної реєстрації в каталогах RSS стрічок та додавання свого проекту до деяких каталогів блогів.
1. RSS каталог KanBan має ТИЦ=1000 і дозволяє отримати зі своїх сторінок безкоштовне зворотне посилання, відкриту для індексації пошуковими системами.
Url сторінки, де розташовані безкоштовні посилання на ваш сайт, ви можете для прискорення їх індексації пошуковими системами додати до аддурилки пошукових систем.
3. RSS каталог RSSReader має ТИЦ=100 і дозволяє отримати безкоштовне зворотне посилання на сайт, яке зможуть проіндексувати пошукові системи.
URL сторінки з безкоштовними зворотними посиланнями ви можете прогнати для гарантії їх індексації пошуковими системами по аддурилках.
Можливо, що частина зворотних посилань з цих RSS каталогів буде закрита для індексації пошуковими системами, але якісь зворотні посилання будуть проіндексовані пошуковими системами.
Автоматичний прогін (додавання) сайту за базою RSS каталогів та рейтингів за допомогою програми RssAdder
До речі, є досить зручний спосіб додавання свого ресурсу в RSS каталоги та деякі рейтинги блогів – це програма для напівавтоматичного прогону RssAdder.
Програма RssAdder не потребує встановлення. Вам достатньо буде розпакувати архів та запустити файл RSSAdder.exe. У вікні, що відкриється, вам потрібно буде заповнити всі поля в області "Інформація про RSS" і натиснути на кнопку "Зберегти дані про RSS", розташовану трохи нижче. Тепер можна буде розпочинати прогін за наявними в базі RssAdder RSS каталогами та рейтингами.
Для цього вам потрібно буде двічі клацнути на адресу першого каталогу в лівій колонці під кнопкою "Оновити INI" (ця кнопка вам може знадобитися, якщо ви завантажуєте з авторського сайту нову базу каталогів та рейтингів у форматі INI і скопіюєте її в каталог із програмою RssAdder) . В результаті, в центральній частині вікна програми відкриється сторінка додавання сайту в каталог, де більшість даних автоматично заповниться з полів, розташованих вгорі вікна програми.
Вам залишиться тільки заповнити всі обов'язкові поля, що залишилися, і при необхідності ввести код капчі. До речі, у мене не всі капчі виходило з вікна програми і мені доводилося копіювати адресу каталогу в звичайний браузер і проходити реєстрацію там. Загалом, програма працює не ідеально, але може істотно полегшити і прискорити розміщення безкоштовних зворотних посилань на ваш ресурс.
Отримуємо безкоштовні посилання на сайт із рейтингів блогів
1. Рейтинг блогів Epochta має ТИЦ=650 і з нього можна запросто отримати безкоштовні посилання на сайт за умови, що ваш ресурс є блогом або просто має RSS стрічку. Додати свій вебсайт можна на головній сторінці у правій колонці, де вам потрібно буде вказати адресу та назву вашого ресурсу, а також адресу RSS стрічки. Для того, щоб знайти сторінку зі зворотним посиланням, ви можете скористатись вбудованим пошуком.
2. Рейтинг блогів BlogRate має ТИЦ=140 і дозволяє розмістити безкоштовне посилання на своїх сторінках. Додати свій вебсайт можна в правій колонці головної сторінки рейтингу, а знайти сторінку з безкоштовними посиланнями на сайт можна скориставшись вбудованим пошуком і натиснувши в результатах пошуку по іконці схожої на RSS із зеленим знаком оклику "Подивитися відомості про учасника".
URL-адресу сторінки з безкоштовними зворотними посиланнями можна прогнати по аддурилках пошукових систем.
3. Рейтинг блогів Блогус має ТИЦ=160 і само собою дозволяє отримати безкоштовні зворотні посилання, інакше його не було в цьому списку джерел безкоштовних беків на сайт.
4. Рейтинг блогів Блог Бустер має ТІЦ = 140 і дає нам можливість безкоштовно розмістити посилання з потрібним анкором. Знайти сторінку з безкоштовним зворотним посиланням ви можете за допомогою вбудованого пошуку, ввівши назву свого блогу, а на сторінці з результатами пошуку вам потрібно буде перейти за посиланням "Докладно".
5. Каталог блогів Blogo має ТІЦ = 250 і дає можливість отримати зворотні посилання на сайт безкоштовно. Спочатку вам потрібно буде зареєструватися, а вже потім додати свій ресурс до цього каталогу. Знайти сторінку з безкоштовним зворотним посиланням ви можете за допомогою вбудованого пошуку, ввівши назву свого блогу, а на сторінці з результатами пошуку вам потрібно буде перейти за посиланням "Докладніше".
Зовнішні посилання із профілів
Складність для сайтів, що просуваються на некомерційні запити, полягає в тому, що пошукові системи перестали враховувати в цьому випадку покупні посилання. Пошуковики аналізують анкори (тексти) зовнішніх посилань та виділяють ті, які складаються з ключових запитів, а потім аналізують сайт донор (з якого проставлено це посилання) на предмет торгівлі посиланнями (якщо з донора будуть проставлені ще й інші зовнішні посилання, але вже іншої тематики) , то цей сайт буде зарахований до продажних).
Де і як отримати зовнішні посилання для пошукових запитів.
Ну і виходить, що купівля посилань для просування некомерційних запитів стає справою не рентабельною. Правда, можна спробувати закуповуватися безанкорними посиланнями (як текст посилання може використовуватися URL або слова «тут», «посилання» тощо).
Такі посилання не впливатимуть на ранжування сторінки в пошуковій видачі, але дозволять отримати якийсь траст. Хоча, це теж вилами по воді писано, бо на біржах посилань дуже мало трастових ресурсів і навіть більше того — деякі зовнішні посилання, куплені в біржі, можуть стягнути ваш проект вниз за рахунок переданого негативного трасту (чули, мабуть, історії, коли люди просувають проекти не купуючи нові, а навпаки, знімаючи вибірково деякі з куплених раніше оптом посилань із негативним трастом).
При покупці безанкорних посилань можна буде ще скористатися такою особливістю пошукових систем, як використання околоанкорного тексту як анкор. Краще буде використовувати навколоанкорний текст і праворуч і ліворуч від посилання, бо пошукові системи можуть у різний час використовувати різні алгоритми обліку тексту поруч із посиланням.
Те саме можна сказати і про наш спосіб отримання зворотних зовнішніх посилань — із профілів трастових сайтів. Якщо у вас буде можливість використати ключові слова в профілі до і після зворотного посилання, що проставляється, то не застосуйте цим скористатися. Таким чином, зворотні зовнішні посилання з профілів сприятимуть не тільки нарощуванню трасту та статичної ваги, а й можуть виявитися корисними у ранжируванні.
Але з посиланнями з профілів може виникнути така проблема, що у вас не буде можливості проставити посилання більшої довжини, ніж передбачено. Тому не завжди у вас вийде проставити зовнішнє посилання з профілю на потрібну сторінку (довжина URL може бути занадто велика), а тільки або на головну, або на сторінки рубрик, URL яких зазвичай коротше, ніж адреси сторінок зі статтями (які ви і просуєте в здебільшого за низькочастотними запитами). Принаймні у мене виникає саме така ситуація.
Інструкція з купівлі посилань у підписах на форумах
Купівля посилань у підписах на форумах є ефективним методом просування сайтів. Купивши посилання у підписах активних форумчан на популярних форумах за тематикою вашого сайту, ви зможете не тільки підживити сайт, що просувається великою кількістю тематичних посилань з потрібним текстом, але й отримати додаткових цільових відвідувачів.
За моїми спостереженнями, посилання з підписів відмінно накачують PR і добре впливають на зростання позицій у пошукових системах. Також посилання на підписи на форумах позитивно впливають на зростання ТІЦ. Крім цього, собівартість таких посилань у рази нижча, ніж при використанні багатьох інших методів.
Я широко використовую покупку посилань у підписах на форумах. Сьогодні я поділюся з вами особливостями цього способу просування. За співвідношенням витрати/ефект посилання у підписах на форумах дуже вигідні. У результаті ваш сайт отримує посилання з багатьох сторінок форумів, найчастіше з прикріплених тем, які переглядає велика кількість відвідувачів, а також з хороших сторінок, що знаходяться у видачі пошукових систем.
Як знаходити форуми з тематики
Якщо ви давно займаєтесь якоюсь тематикою, вам можуть бути відомі популярні форуми. Якщо ні – нічого страшного, форуми можна легко знайти за допомогою пошукових систем. Робимо такі запити (припустимо, тематика – мобільні телефони):
телефони форум
стільникові форум
мобільні форум
Які форуми найкращі для покупки підписів
Форум має бути тематичним. Чим вищі параметри ТИЦ та PR, тим краще. Важливий момент - не всі форуми підходять для придбання посилань у підписах.
Які форуми підходять для покупки посилань у підписах?
Посилання в підписах повинні бути прямими (без редиректу) і не повинні бути закриті через noindex і nofollow.
У яких форумчан краще купувати посилання?
Найкраще – у модераторів. Іноді зустрічаю теми, в яких модератори самі пропонують купити посилання на підписи. Модератори хороші тим, що вони мають особливі права і вони зазвичай більше прикріплених тим, ніж в звичайних користувачів.
Краще купувати посилання у підписах форумчан із великою кількістю повідомлень. На багатьох форумах є корисні у цьому плані функції.
Вартість посилань у підписах не залежить від ТІЦ та PR форуму, а також його знаходження в каталогах.
Основні фактори ціноутворення, на мій досвід, такі:
- статус користувача (модератор, полягає у спеціальних групах, типовий);
- авторитет користувача (можна визначити за репутацією або якщо трохи почитати його повідомлення);
- кількість повідомлень користувача (чим більше, тим краще);
- якість повідомлень (чим розгорнутіші і корисніші повідомлення, тим краще);
- кількість створених тем (у форумчанина мають бути не лише прості повідомлення, а й створені ним теми);
- дата реєстрації (що раніше, тим краще);
- місячна активність (скільки повідомлень на місяць у середньому, чим більше, тим краще).
Раджу попередньо швидко переглянути повідомлення користувача. Не рекомендую купувати посилання у підписах у флудерів, повідомлення яких складаються зі смайликів або нечленороздільних реплік типу “ыыы”, “йо, креведко” і “зачетно”.
Я часто купую посилання у підписах на форумах у тих форумчан, які створили популярні чи прикріплені теми з PR3-5. Часто такі теми проглядає велика кількість відвідувачів. Ще я люблю пробивати такі теми на предмет знаходження в пошукових системах (для цього можна набрати в пошуковій системі заголовок теми в лапках або просто набрати основні ключові слова теми). Якщо тема в топі пошукових систем - беремо відразу!
Якщо купити посилання в підписі у автора такої теми і грамотно і привабливо скласти текст посилання, то в результаті можна отримувати відвідувачів практично з пошукових систем. Тобто діємо не безпосередньо, а трохи в обхід.
Можна піти трохи іншим шляхом - якщо при вивченні топів потрібної вам тематики знаходите будь-яку тему форуму, то можете спробувати купити посилання на підпис у її творця.
Суть – постаратися поєднати кількість посилань з якістю.
Як складати текст посилання?
Текст посилання я не роблю довше 3-4 слів, частіше 2-3.
Якщо хочете зробити акцент на зростання позицій, використовуйте пошуковий запит. Для цього зайдіть на послуги підбору слів яндекса або рамблера і підберіть потрібний запит. Загалом, дійте за всіма правилами SEO. Я помітив, що посилання з підписів на форумах чудово працюють для середньочастотників (образно кажучи, для фраз із 2-3 слів).
Якщо хочете, щоб за вашим посиланням у підписі перейшло більше відвідувачів, то ви повинні зробити акцент на привабливість тексту посилання. Постарайтеся зробити його інтригуючим, але не відверто рекламним. Не вживайте слова "найкращий", "най".
До речі, відверто рекламні посилання у багатьох випадках розміщувати у своєму підписі форумчани не будуть. Можете зробити гарний банер чи юзербар, але тільки якщо форумчанин не проти.
0 Коментарі