Періодично зустрічаю в топі різних тематик, причому на 1 місці сайти, що не мають покупних беків. У всякому разі, ці беки не бачить yahoo. Натомість бачу різні сайти обміну посиланнями, на яких стоять кнопки, що ведуть на сайт у топі. У чому секрет такого поступу?
Секрет такого просування – особливо тематичного посилального обміну. Серед моїх конкурентів у кількох тематиках також є сайти, які стабільно тримаються в топі за конкурентами ВЧ за будь-яких алгоритмів тільки на посилальному обміні (плюс внутрішні фактори). Одного разу я витратив не одну годину, щоб розібратися внаслідок такого впливу обмінних посилань, і спочатку не знайшов ніяких особливих відмінностей обмінних донорів від покупних. Але після знайомства з Мадридською доповіддю з'явилося одне припущення, яке чудово пояснює “особливу” вагу посилального обміну.
Як стало відомо з Мадридської доповіді, алгоритм ПС вміє відрізняти продажні та природні посилання (і сторінки, що продають посилання) для того, щоб по-різному враховувати їх при ранковому посиланні. Логічно припустити, що природні посилання мають більшу вагу, ніж продажні. Згідно з мадридською доповіддю, донор вважається “продажним”, якщо він містить кілька вихідних посилань на сторонні ресурси РІЗНИХ тематик (практично будь-який майданчик із сапи чи іншого брокера містить сотні та тисячі посилань на різнотематичні ресурси). Виходить, що якщо всі вихідні посилання відносяться до однієї тематики, такий донор не буде вважатися "продажним", і цілком імовірно, що посилання на нього сприйматиметься як природне і матиме більшу вагу.
Якщо придивитися до сайтів, які тримаються в топі за рахунок посилального обміну, можна помітити, що більшість їх партнерів змінюються посиланнями тільки з сайтами однієї (своєї) тематики, за рахунок чого посилання з них можуть вважатися природними і мати більшу вагу, ніж посилання, куплені через біржу з майданчиків, що посилаються на все поспіль.
Цілком можливо, що саме в цьому і полягає секрет особливого впливу тематичного обміну на позиції сайту.
Кількість і якість посилань разом із правильним текстами анкору є дуже вагомими факторами, які враховуються пошуковими системами при ранжируванні, тут немає жодних секретів, це загальновідомо.
Я завжди був прихильником розсилання посилання, тому намагався отримувати посилання з найбільшої кількості джерел наскільки це було можливо, мені здавалося в такому випадку посилання виглядатимуть більш природно і будуть вважатися пошуковими системами якіснішими.
Внутрішні посилання: скільки посилань надто багато?
У SEO вже давно йдуть дебати про те, яка максимальна кількість внутрішніх посилань може бути розміщена на одній сторінці.
Постарайтеся уникнути занадто великої кількості посилань на сторінці (тут ця "надто велика" кількість починається від 100 посилань).
Багато хто запитав, а яким чином ми встановили, що саме 100 посилань є тим магічним числом і чи є воно строгим лімітом чи просто рекомендацією. Щоб відповісти на ці питання, я збираюся звернутися до історії та знайти наслідки перевищення цього бар'єру у 100 посилань.
Звідки ми взяли число 100?
З'явилося число 100 вперше з офіційних джерел Google і потім розпочало свою подорож багатьма інтернет-ресурсами. У березні 2009 року Метт Каттс, в одному зі своїх постів, вперше цитував наступну фразу з інструкції Google для вебмайстрів:
Слідкуйте за тим, щоб кількість посилань на сторінці була меншою за 100.
Згідно з цим лімітом, пошукові павуки завантажували певну кількість інформації на сторінці. Ліміт у 100 посилань відмінно працював для занесення копій сторінок у пошуковий кеш.
Чи накладуть на сайт санкції за перевищення цієї кількості?
Перед тим, як заглибитись далі, я хотів би сказати, що за перевищення цього ліміту жоден сайт ще не отримав жодних санкцій з боку пошукових систем.
Чи є число 100 досі обмеженням?
Після того, як Метт Каттс прокоментував інструкцію Google, звідти зникла наступна фраза - "менше, ніж 100". Підтвердили це і численні дослідження та експерименти SEOшників та обговорення у блозі Google. Інженер Google, Джон Му, сказав наступне: 100 посилань на сторінці — це лише рекомендація. Існує безліч сторінок, де кількість посилань перевищує 100 і це не є проблемою. Якщо ваша сторінка має достатньо трасту, Google у будь-якому випадку буде зацікавлений у тій сторінці, на яку вона посилається.
Як і багато інших "лімітів" Google, це число не є точним і залежить від авторитетності сайту. Крім того, Google не стоїть на місці, а разом з цим змінюється і це число (особливо після введення Кофеїну).
Отже, чи має місце це обмеження сьогодні?
Якщо коротко, то "так". У SEO незмінно працює таке правило: що більше посилань на сторінці, то менше ваги передає кожна з них. Ось що про це думає Метт:
У будь-якому випадку, ви ділите PageRank сторінки між сотнями посилань, тому кожне посилання буде передавати лише незначну кількість PageRank.
Тобто це звучить так: чим більше посилань на сторінці - тим менше ваги передає кожна з них.
Згадуємо головну властивість посилань
Ми з вами живемо і спостерігаємо ті часи, коли посилання призначаються, в основному, для пошукових роботів, ми складаємо і стежимо за правильними анкорами, намагаємося передати максимум ваги з донорів, шукаємо донорів із кращими пузомірками тощо. Захопившись цією грою, ми забули основне призначення – бути клікнутим! Що це означає? Давайте розберемося.
Безанкорні посилання
Розставляючи посилання на свої сайти на таких ресурсах, як форуми, блоги або навіть соціальні мережі, ми намагаємося хоч-не-хоч вставити ключове слово в анкор, забуваючи, що посилання при цьому стає спамним і натиснути на неї хочеться все менше і менше. У той час, як за безанкорними посиланнями "дивись тут", "на сайті" або "сюди" зазвичай переходять зацікавлені відвідувачі.
Пошукові системи також знають про важливість цих посилань і враховують навколишній текст.
Посилання з nofollow
Так, посилання, закриті в noindex для ПС або мають атрибут nofollow для інших пошукових систем, не передають ваги, проте вони передають відвідувачів і це найважливіший фактор, яким треба керуватися при розміщенні своїх посилань на сторонніх ресурсах. Нехай посилання в коментарях на блозі закриті від індексації, однак це не означає, що до вас за посилання з коментарів на чужому ресурсі не може прийти ваш клієнт.
Посилання з редиректом
На деяких сайтах посилання закривають, пускаючи користувачів через редирект. Для багатьох це стає перепоною, і оптимізатори не хочуть розміщувати посилання на подібних ресурсах, оскільки це не дасть користі їхнім сайтам щодо підвищення ВІЦ. Однак, згадайте твіт-ефект, коли редиректние посилання, до того ж закриті в nofollow, дають відмінний трафік.
Основна функція посилань – показати відвідувачам, що та сторінка, яку вони читають, не є останньою і що попереду на них чекає багато цікавого “по темі”. Посилання ставляться для того, щоб їх клацали, переходячи на ресурс, що цікавить. Невже ви чекаєте на клієнтів лише з пошукових систем? Пошуковики займають лише незначну частку тих можливостей, які надає Інтернет. Будь-які сайти, де спілкуються люди, мають ваших потенційних клієнтів, наприклад, цей блог. Нехай посилання будуть двічі в редиректі, закриті від індексації або просто згадані в тексті (без гіперпосилання), нехай вони будуть на сайтах з нульовими показниками ТІЦ і PageRank, однак якщо ці посилання можуть залучити вам хоч єдиного клієнта, то повірте, вони вже зіграли свою роль та окупили ваші витрати!
Користь від nofollow посилань
Коли був придуманий цей атрибут, розробники гугла не могли припустити, що майже на всіх сайтах всі посилання будуть загортатися в ноуфоллоу. Мета була відсікти дійсно не надійні посилання.
Але вийшло так як вийшло і пошукові системи зіткнулися з іншою проблемою - стало важко враховувати голосування посиланнями через те, що більшість з них не рекомендують слідувати за посиланням.
У зв'язку з цим посилився вплив покупних посилань, т.к. вони завжди такі, як потрібно.
Звичайно потрібно намагатися добувати відкриті посилання, але це зовсім не означає, що деякі nofollow посилання не принесуть вам користі.
Поняття трастовості у кожного ПС різне, тому 100% формули та гарантії корисності nofollow посилання вам не дасть.
Ще хочу додати особисті спостереження за посиланнями із соціальних мереж закритим у nofollow.
Як правило, від них ніякої користі крім швидкої індексації та трафіку немає.
Але я помітив, що в панелі вебмайстра у мене іноді з'являються такі посилання (twitter, facebook)
Індексація таких посилань залежить не тільки від трасту донора і акцептора але і від кількості лайків (або як це називається в кожній системі), коментарів, а також авторитету користувачів мережі, хто залишив ці лайки та коментарі.
Точних цифр дати не можу, але стверджую деякі посилання з соц. мереж (закриті nofollow) чудово передають вагу.
Методи отримання зворотних посилань на Інтернет-магазин
Нижче наведено деякі з простих методів отримання зворотних посилань на сторінки товару для вашого Інтернет-магазину, які не вимагають грошових витрат, а лише тимчасових.
Почніть вести блог.
Багато компаній ведуть блог, щоб бути ближче до клієнтів, розповідати їм про події, новини, знижки, конкурси і т.д. Однак, вести блог також добре для SEO, тому що хороші статті (пости на блозі) завжди приваблюють хороші посилання. Ви можете створити блог на окремому домені, але краще зробити його в окремій директорії свого сайту.
Напишіть унікальні описи товару (властивості та переваги) з посиланнями на сторінки та надішліть їх у різні каталоги статей.
Писати статті, тим більше унікальні — дуже трудомістка справа, проте гра вартує свічки. Свої статті ви можете надсилати до хороших релевантних каталогів.
Напишіть щось оригінальне про товар і перевірте, чи послалися на вас із блогів чи соціальних мереж.
Оригінальність викладеного в онлайн праці залежить від вашої уяви і нічого більше. Спробуйте написати те, що зацікавить не тільки ваших клієнтів, а й багатьох інших користувачів мережі, які будуть раді поділитися посиланням на ваш сайт зі своїми друзями та знайомими.
Створіть посібник з використання вашої продукції та зішліться на сторінку цього продукту.
Посібників у мережі багато, але завжди можна зробити краще. Якщо у вас вдасться створити хороше керівництво з використання вашого товару, його можуть опублікувати також на кількох інших ресурсах з посиланнями на ваші сторінки.
Розмістіть сторінки із продукцією на соціальних сайтах.
Соціальні сайти та мережі дуже популярні останнім часом, на них люди діляться своїми думками, оглядами та посиланнями між людьми з однієї групи.
Створіть ком'юніті для ваших товарів та рекламуйте там за можливості сторінки з вашою продукцією.
У багатьох мережах є можливість створювати групи (або спільноти), які надають гарну можливість самостійно розміщувати посилання на сторінки своєї продукції.
Беріть участь на відповідних для ваших товарів форумах.
Форуми це самі соціальні мережі. У жодному разі не спамте в них, а лише шукайте підходящі, де люди будуть раді розміщеному вами засланню або огляду.
Додайте RSS стрічку новин для сторінок категорій.
Встановлену RSS стрічку можна використовувати не тільки для повідомлення передплатників про новий матеріал, але також для розміщення її в спеціальних RSS каталогах та отримання зворотних посилань.
Змонтуйте відео про товар і додайте його на сайти, подібні до YouTube.
Ви публікуєте свій відеоролик на одному відеосервісі і він автоматично публікується на кількох інших сайтах. Заощаджується багато часу і ваш відеоролик побачить набагато більше глядачів.
Розішліть посилання на потрібні сторінки вашим потенційним клієнтам по email при додаванні нового товару або знижок.
У мережі є хороший сервіс RSS на Email, за допомогою якого можна передплатити розсилку, вказавши RSS адресу. Також у них можна замовити спеціальну послугу додавання реклами в розсилку.
Розмістіть посилання на свою продукцію у розсилці інших людей.
Отримати зворотні посилання в масових розсилках інших людей або спеціальних сервісів — дуже гарний крок, оскільки залучаються зацікавлені люди.
Замовте у блогерів огляд ваших товарів.
Зробіть на своєму сайті сторінку інформації про продукт та зішліться на сторінку товару.
Поставте посилання на сторінку продукції з інших релевантних сторінок сайту.
Додайте кнопки соціальних закладок на кожну сторінку.
Використовуйте скрипт “надіслати другу” на кожній сторінці.
Створіть інформери для товарів та пропонуйте розміщувати вебмайстрам їх на інших пов'язаних сайтах.
Залишайте коментарі на інших блогах, але переконайтеся, що коментар відноситься до продукту або категорії та залиште посилання.
Це лише деякі з способів отримання зворотних посилань на категорію або саму сторінку товару в Інтернет-магазині, також деякі з них можна застосовувати і для інших типів сайтів. Якісь із цих методів добре впливають на рейтинг у пошукових системах, проте вам необхідно переконатися, що посилання розміщуються на релевантних ресурсах.
0 Коментарі