Особливості просування інтернет-магазину
Інтернет-магазини мають ряд відмінних рис, які необхідно враховувати при їх розкручуванні в пошукових системах.
Підготовка сайту інтернет-магазину до просування
Перший етап оптимізації інтернет-магазину починається задовго до старту кампанії, а саме на стадії створення та наповнення сайту. Важливо випустити веб-ресурс у велике плавання підготовленим до SEO, а не вносити корективи тоді, коли поступ йде повним ходом.
Почати треба з аналізу конкурентів у першій десятці видачі. Вводячи в рядок пошуку ключові запити, що цікавлять вас, подивіться, які сайти пошуковик ранжує вище інших. Зверніть увагу на їхній зовнішній вигляд, юзабіліті, організацію сторінок, обсяг каталогу та принцип його розбиття на категорії, вартість товарів та умови доставки.
Користувачі відкривають одразу кілька сайтів із ТОПу та порівнюють їх. Якщо з якоїсь причини їх не влаштує каталог, асортимент, вартість товару, організація доставки, вони зроблять замовлення у вашого конкурента.
На основі вилучених з аналізу висновків необхідно зробити сильний сайт, здатний скласти конкуренцію лідерам видачі. Пам'ятайте про комерційні показники, вони відрізняють інтернет-магазин від інших сайтів і великою мірою впливають на ранжування.
До них належать контактні дані магазину, процес оформлення замовлення, актуальна інформація про ціни, відсутність реклами на сторінках сайту.
Вказуйте адресу та розміщуйте блоки інтерактивних карток Google Maps. Не використовуйте спливаючі вікна для реалізації кошика, перевага надається HTML-посиланням, що ведуть на відповідну сторінку сайту.
Кожен товар повинен мати актуальну ціну. Виключено розміщення банерів та контекстної реклами на сторінках магазину.
Не рекомендується допускати просування майданчика за наявності порожніх категорій у каталогах. Необхідно кинути всі сили для того, щоб до відкриття магазину в розділах каталогів були присутні всі товари, або їх велика частина.
Розробка стратегії
Після того, як ви проаналізували сайти топових конкурентів і побудували концепцію свого сайту, необхідно розробити стратегію просування. Головне, що потрібно пам'ятати, що SEO-розкрутка нового сайту займає тривалий час.
Залежно від тематики та конкурентності запитів може знадобитися від двох до шести місяців. У цей час можна використовувати контекстну рекламу, отримуючи відвідувачів «тут і зараз».
Середній час виведення одного запиту в ТОП - 2-3 місяці. Цей термін умовний, тривалість залежить від частотності та конкурентності запиту.
Варто зважати на те, що SEO-кампанію не можна ставити на паузу. Запустивши посилальний просування, необхідно постійно підтримувати активну зовнішню масу посилань, навіть якщо ви маєте справу з сезонним товаром. Зупинка кампанії загрожує втратою досягнутих позицій, відновити які буде складно.
Вибір регіону — один із найважливіших пунктів у стратегічному плані. Видача комерційних сайтів геозалежна. Користувачі в Києві та Кривому Розі за одним і тим самим комерційним запитом бачать абсолютно різні сайти.
Тому відразу потрібно вирішити, який регіон є пріоритетнішим для просування. Це важливо щодо оцінки бюджету, моніторингу конкурентів, закупівлі посилальної маси та інших завдань пошукового просування.
Рекомендується вибирати регіон, де знаходиться ваш офіс. Просуватися по всій Україні є доцільним лише в тому випадку, якщо у вас є представництва в цільових регіонах. Для кожного з них потрібно створити сайти на піддоміні та присвоїти їм регіон на підставі адреси, вказаної на сторінці контактів.
Наступний момент – складання семантичного ядра. Перед початком просування необхідно визначитися, за якими ключовими запитами ви претендуєте займати верхні рядки видачі.
Для інтернет-магазину характерним є просування за низькочастотними та середньочастотними запитами — назвами товарів, моделей, категорій каталогу. Варто включити також фрази зі статистики Вордстат, які ще шукали користувачі з цими ключовими словами.
Просувайте цільові сторінки товарів. Наберіть великий пул низькочастотних запитів, наприклад, найменування моделей. Це буде набагато дешевше, швидше та ефективніше, ніж просуватися по десятку високочастотних запитів, таких як «ноутбуки».
Крім того, ви досягнете високих показників конверсії, оскільки клієнти приходитимуть за конкретним товаром, який вони шукали.
Робота з семантичним ядром не закінчується на момент запуску кампанії. Це постійний процес, оскільки в ході просування з'явиться необхідність додавання нових ключових слів або виключення неефективних.
Зрештою, планування бюджету. Витрата на посилальне напрям залежить від того, скільки грошей витрачають ваші конкуренти.
Сервіс аналізує всю посилальну масу конкурентів із ТОП30 і на підставі даних щодо їх витрат виводить рекомендований бюджет, достатній для того, щоб вийти на випередження.
Внутрішня оптимізація сайту
Після всіх підготовчих робіт переходимо безпосередньо до просування. Почати слід із внутрішньої оптимізації, тобто покращення низки характеристик самого сайту. Сюди відноситься оптимізація HTML-тегів, отримання унікального контенту, внутрішнє перелінкування та встановлення системи аналітики.
Рекомендоване заповнення тегів для магазинів: TITLE товару - «назва+артикул+ключі» (телевізор Samsung UE46F8000AT ціна, відгуки).
TITLE головною - "назва + категорії" (інтернет-магазин побутової техніки: холодильники, морозильні камери). H1 - "найменування + артикул" (фотоапарат Canon 7D).
Насущне питання для власників інтернет-магазинів: де знайти унікальний контент. Для десятка товарів нескладно написати авторські тексти зі входженням ключових слів, але наповнити тисячі карток описом шляхом гри з характеристиками досить проблематично.
До того ж унікальності тексту такий спосіб не додасть. Вихід із цієї ситуації простий — створення розділу відгуків про товари та огляди. Людям властиво ділитися думкою про товар чи послугу, це можна і потрібно використовувати для свого сайту. Пошуковик лояльно ставиться до такого контенту та враховує його при ранжируванні.
Внутрішня перелінковка для інтернет-магазину має бути грамотною та логічною. Пошуковик завжди оцінює посилання в контексті, до чого саме вони мають відношення на цій сторінці.
У перелінковці можуть брати участь аналогічні товари, наприклад, які стосуються тієї ж категорії, чи доповнюють товари, які рекомендується придбати з цією позицією. ПС позитивно сприймає цю інформацію, вбачаючи у ній користь відвідувачів.
Важливо використовувати Google Analytics. Ця система аналітики допомагає власнику майданчика відстежувати поведінку відвідувачів на сайті та вивчати показники конверсії. Пошуковики також отримують цю інформацію і враховують її при побудові видачі.
Зовнішня оптимізація сайту інтернет-магазину
Зовнішня оптимізація полягає у розміщенні зворотних посилань на свій сайт на інших майданчиках рунета. Пошукові системи при ранжируванні враховують не тільки якість сайту і поведінкові характеристики, але і кількість ресурсів, що посилаються на нього.
Зворотні посилання можна отримати двома способами: шляхом покупки на біржах посилань і ручної простановки в соціальних мережах і тематичних майданчиках.
Джерела безкоштовних зовнішніх посилань — постінг у соціальних мережах, прес-релізи на невеликих сайтах новин, статті в блогах. Не використовуйте прогін каталогами, це лише зашкодить просуванню.
Для успішного просування інтернет-магазину в ТОП пошукових систем потрібно: хороший сайт, грамотна стратегія, оптимізація ресурсу з урахуванням вимог пошукових систем та покупка зовнішніх посилань на якісних майданчиках.
Планова розкрутка інтернет-магазину
Інтернет-магазини мають кілька важливих переваг, завдяки яким розкрутка інтернет магазинів — це на сьогоднішній день одне з найбільш затребуваних інтернет-супроводів. По-перше, немає потреби витрачати гроші на утримання складських приміщень — можна домовитися з постачальниками працювати на замовлення, по-друге, інтернет-магазини працюють у режимі нон-стоп (навіть у святкові дні можна оформити замовлення). Крім того, покупець може ознайомитися з будь-якою інформацією щодо товару; у деяких випадках кур'єр привозить додому до покупця зразок товару та аксесуарів до нього, і, нарешті, покупець має можливість порівняти відразу кілька позицій, це дозволяє прийняти більш обдумане та правильне рішення. Як ви вже зрозуміли, розкрутка інтернет магазинів - справа дуже важлива і потрібна.
Але, не спокушайтеся. Не відразу після відкриття магазину почнуть «йти» всі користувачі мережі Інтернет. Для того, щоб віртуальний магазин приносив дохід, необхідно організувати потік, що стабільно збільшується, орієнтованих на покупки відвідувачів, втім, у цьому випадку віртуальний магазин мало чим відрізняється від реального.
Планомірне залучення аудиторії.
Існує кілька простих способів залучити нових покупців. Не секрет, що більшість користувачів починає пошук необхідного товару чи послуги у ПС. І, як каже статистика, відсоток переходів за першими трьома посиланнями становить близько 18%, за п'ятим посиланням наближається до 3%, ну, а ті, хто ближче до 10-го місця у видачі, отримують всього 1% від усієї аудиторії. Тобто сайт постійно повинен перебувати у видачі на перших місцях, тільки якщо людині дуже потрібно, він піде на другу чи третю сторінки, інакше його пошуки закінчаться на перших 10 позиціях. Способи залучення користувачів на сайт особливою оригінальністю не відрізняються, але до рекомендацій, які дають оптимізатори, потрібно прислухатися дуже уважно.
Стандартизована пошукова оптимізація.
Багато користувачів впевнені, що розкрутка інтернет магазинів, яка передбачає, що інтернет-магазин буде займати перші позиції, сприяє тому, що з компанією взаємодіятимуть практично всі організації з обраної цільової аудиторії. Але це завжди так. Потенційні споживачі товарів та послуг віддають перевагу найбільш інформаційно корисним та релевантним сніпетам. Отже, навіть займаючи високі позиції, потрібно оптимізувати сайт регулярно. Оптимізація допомагає знизити витрати на залучення аудиторії.
Вартість контекстної реклами.
Загальновідомо, що контекстна реклама — це найшвидший спосіб потрапити на верхівку пошукової видачі. Хоча ефективність контекстної реклами, на наш погляд, трохи перебільшена, тому що багато користувачів поки що не зовсім вміють визначати рекламні оголошення. Одним із найістотніших мінусів контекстної реклами є її ціна, вартість одного кліку може досягати 10 $.
Швидке просування у соціальних мережах та на тематичних форумах.
Майже всі великі інтернет-магазини мають фан-сторінки або тематичні групи в соцмережах. Використання соц.мереж вигідно в плані інформування потенційних покупців про діяльність магазину. Зараз ситуація складається так, що користувачі поки не готові робити активні покупки, ґрунтуючись на членстві у групі того чи іншого магазину.
Універсальні програми для мобільних пристроїв.
Створення спеціальних додатків для iPhone і Android для розробників великих інтернет-магазинів зараз - справа звичайна. Такі програми — це ще один спосіб інтернет-маркетингу для залучення додаткової аудиторії користувача; вони значно спрощують процес вибору та замовлення товарів. Встановлення додатків на мобільні пристрої суттєво збільшує кількість повернень в інтернет-магазин. За таким принципом працюють з аудиторією такі гіганти інтернет-торгівлі, як Amazon та eBay.
Конверсія чи трансформація.
Трансформація залучених користувачів у потенційних та реальних покупців процес не менш складний, ніж підвищення позицій у видачі. Недостатньо залучити відвідувачів в Інтернет-магазин, потрібно ще подбати про такий важливий чинник, як конверсії. Потрібно розуміти, що допомагає покупцеві здійснити покупку в Інтернет-магазині?
Позитивні відгуки.
Чим більше позитивних відгуків, тим вища ймовірність того, що користувач здійснить покупку. Є різні способи «накрутки» відгуків, але все-таки краще якщо природні відгуки цей факт буде фіксуватися пошуковою системою як додатковий плюс сайту, якщо система виявить порушення сайт потрапить під фільтр, і тоді про користувачів можна буде тільки мріяти.
Репутація сайту
Репутація інтернет-магазину в мережі відіграє важливу роль у його просуванні. Якщо користувач визначить, що відгуки про Інтернет-магазин здебільшого позитивні, тобто товари, які продаються на сайті, якісні — це суттєво збільшить кількість повторних звернень.
Юзабіліті та креативний дизайн.
Щоб користувачі могли максимально просто та швидко вибрати та замовити товар, потрібно організувати процес продажу максимально просто. Тобто інтерфейс має бути візуально легким, процес оформлення угоди комфортним, можливість оплати має передбачати як віртуальні, і реальні гроші.
Мораль.
З усього вищенаписаного стає ясно, що розкручування інтернет-магазину - це процес не з простих. Постійно потрібно враховувати та аналізувати масу факторів: проводити різноманітні тестування та постійно стежити за репутацією. Але засмучуватися не варто, ринок фахівців з інтернет-маркетингу пропонує послуги достатньої кількості професіоналів дуже високої кваліфікації.
0 Коментарі