About Me

header ads

Просування за низькочастотними запитами

 Перш за все, давайте розберемося, навіщо нам потрібно брати в обіг низькочастотні запити.


Поняття "довгий хвіст пошуку" існує з самого початку розвитку інтернет маркетингу, і з самого початку інтернет маркетологи шукають шляхи для охоплення якнайбільшої аудиторії за допомогою великої кількості контенту, задіяного для покриття максимально можливої ​​довжини "хвоста".


... найпопулярніші ключові слова становлять лише 3.25% від усього пошукового трафіку!


Більше того, навіть інші запити, які ми можемо віднести до топу, не мають значної переваги у всьому пошуковому трафіку:


ТОП 100 термінів: 5.7% від усього пошукового трафіку

ТОП 500 термінів: 8.9% від усього пошукового трафіку

ТОП 1,000 термінів: 10.6% від усього пошукового трафіку

ТОП 10,000 термінів: 18.5% від усього пошукового трафіку


Що з цього виходить. Ну наприклад якщо ви якимось чудовим чином отримали контроль над першою тисячею пошукових запитів на найпопулярніших пошукових серверах (Google, Yahoo!, Bing, Ask), то все одно ви не зможете отримувати весь пошуковий трафік, навіть більшу його частину.


Тому хвіст із непопулярних низькочастотних запитів має дуже велике значення, адже вздовж нього розподіляється більшість пошукового трафіку. Причому масштаби у яких виражене співвідношення "хвоста" до "голови" просто вражають.


Хто чи що є на сьогоднішній день головним ворогом під час просування сайту?


Тут особливо міркувати нема про що, головний фактор - це терміни просування сайту.


Чим більше низькочастотних запитів, тим складніше за всіма за ними стежити, хоча тут уже включається не механізм роботи "по позиціях", а механізм роботи "з трафіку".


Якщо моніторити 200-300 запитів на комерційному сайті - справа звична, тому що замовники не завжди готові працювати з трафіку, то працювати з семантичним ядром від 500 запитів - вже складніше.


Будь-який інформаційний портал чи сайт, з великим обсягом контенту, має працювати якраз на низькочастотній складовій. Є конкурентні низькочастотні запити, є не конкурентні, але кожен із них на місяць приносить свої 10-20 відвідувачів, зрештою.

Природно, коли повне семантичне ядро ​​буде в ТОПі, це дасть ефект ні сотні відвідувачів з пошукових систем, а тисячі і десятки тисяч.


Але є ще одне важливе зауваження – для інформаційних проектів. Йдеться не лише про визначення ключових слів, а й визначення ключових тематик для просування. Саме тематики будуть тією, часто низькочастотною складовою, яка має бути правильно сегментована. Для блогу - правильні напрямки, це сторінки тегів.


Чому багато оптимізаторів виключають сторінки з тегами з індексу – тому, що можна отримати санкції від пошукової системи. Але проблема ні в самих сторінках, а в контенті, що на них розташований. Якщо відсутні проблемні варіації з контентом, сторінки з тегами не завдадуть шкоди.


Дубль контенту - робите ви, а не сторінки, скорочуйте пости до анонсів, тоді буде лише контент, що частково дублюється.


Тому для просування інформаційних ресурсів за низькочастотними запитами потрібно:

Вирішити проблему контенту, що дублюється.

Визначити сторінки-напрямки просування конкретної теми.

Визначити цільові сторінки для кожного низькочастотного ключового слова.

Позбутися проблеми "конкуренції" сторінок-напрямків та окремих сторінок з ключовими словами.


Допустимо зараз до мене на просування надійшов сайт клініки, яка займається лікуванням від наркоманії, алкоголізму, ожиріння та інших проблем нинішнього людства.


Які запити одразу спадають на думку? Природно конкурентні та "лікування наркоманії", "лікування алкоголізму", "лікування тютюнопаління", "ефективне схуднення" тощо. Але рухати їх – це час, причому за деякими запитами, для нового проекту – відчутні тимчасові витрати.


Найпостійніші питання до пошуку — як схуднути, як скачати музику і що таке кохання. Їх задають щодня у середньому 6000 разів. У половині всіх випадків користувачів цікавить «як» і лише в 1,6% випадків – «навіщо»


Отже, ми складемо ядро ​​запитів з такою варіацією ключових слів, які дозволять нам отримати найбільшу кількість цільових переходів з пошукових систем, і до нього увійдуть: "як схуднути", "як кинути пити", "як кинути палити", "легкий спосіб кинути палити" " і т.п.


Якщо взяти повну розробку семантичного ядра для цього проекту, кількість запитів під отримання цільового трафіку перевищить 300 запитів. Чого буде достатньо, при вкладеннях 200-400 $, для отримання трафіку в 40-80 тисяч відвідувачів на місяць!


Довгий хвіст — техніка просування НЧ запитів


Довгий хвіст у SEO – це сукупність пошукових запитів із низькою популярністю.


Чи знаєте ви: в одній із презентацій Google опублікував цікаві дані. Виявляється, щодня пошукова система обробляє до 16% нових пошукових запитів, які ніколи не зустрічалися раніше.


Отже, довгий хвіст це НЧ та мікро-НЧ запити.


Голова і довга шия – це високочастотні запити, тулуб – середньочастотники, початок хвоста низькочастотники, а далі дуже довгий хвіст. Добре мати довгу шию та потужний тулуб, але довгий хвіст ще вигідніший.


Поясню. Допустимо ми продаємо верстати. Ключове слово токарний верстат — що можуть шукати користувачі, задавши запит пошуковику? Та що завгодно: від рефератів з токарних верстатів до відео з презентаціями верстатів. Який відсоток таких відвідувачів готовий придбати верстати? Чи не високий. При тому, що вартість просування буде дуже високою. То була, як ви розумієте, голова.


Купити токарний верстат або продам токарний верстат — вже цільові запити, конкуренція висока, проте, чи всі відвідувачі потребують саме ваших верстатів? Про регіон я не говорю, оскільки апріорі, ми дотримуємося регіональності і просуваємось саме там, де продаємо.


Далі? Допустимо, токарний верстат енкор корвет – відвідувач уже підготовлений, йдемо до хвоста? Будь ласка: купити токарний верстат енкор корвет, ще: купити токарний верстат енкор корвет по металу.


Відносний відсоток покупців у хвості набагато вищий ніж у голові. Хоча, звичайно, і кількість трафіку за окремим ключовим словом значно менша, але в сукупності сотні і тисячі таких запитів, як уже говорилося можуть давати до 80% трафіку! Враховуючи, що більшість ваших конкурентів витрачаються на голову і тулуб, хвіст можна отримати з мінімальними витратами або без них — на одному лише контенті і внутрішній перелінковці.


Добре, але якщо працюємо з головою та тулубом нам треба лише кілька статей і кожну з них просунути. А хвіст – це тисячі ключових слів, як написати стільки статей? Не кажучи про посилання. Насправді все просто, значною мірою отримати запити хвоста, вам допоможуть статті для ВЧ та СЧ запитів.

До початку просування сайту необхідно зібрати весь довгий хвіст запитів, створити структуру, за якою вони будуть розподілені, оптимізувати сторінки сайту під запити. Зазвичай таких сторінок є велика кількість.

Якщо це портал, то мова може йти не про сотні запитів, а про тисячі. І як показує практика мало компаній, які надають просування НЧ запитів. Набагато простіше працювати з ВЧ та СЧ запитами, та отримувати результат.


Просуваємо мікро НЧ запити


Мікро НЧ запит - це запит , який за частотністю менше і менш конкурентно, ніж НЧ. У моєму розумінні мікро НЧ можна віднести запити, які приносять 20-150 відвідувачів на місяць. Найчастіше я не звертав на них уваги, тому що вважав подібні запити на сміття. Виявляється саме ці вони приносять левову частку трафіку на більшість сайтів. Та й просунути подібні запити можна елементарною внутрішньою перелінковкою на сайті за короткий час (чого не скажеш про популярні конкурентні запити, на просування яких йде величезна кількість часу і грошей).


12 причин переходу на просування сайту за низькочастотними запитами


Уявіть, що у вас є комерційний сайт (старий чи новий – не важливо) і вирішено просунути його у пошукових системах. Яку концепцію просування ви оберете? Варіантів не так багато. Якщо спостерігати за проектами на фрілансі або вакансіями на форумах, то картина така, що власники сайту вже підібрали запити для просування та хочуть лише знайти виконавця, який зможе реалізувати їхні мрії. Найчастіше це високочастотні слова та словосполучення.


Настав час змін, конкуренція на високочастотні слова постійно зростає, пошукові алгоритми еволюціонують, перевага надається живим, активним та авторитетним сайтам. Дедалі більше оптимізаторів переходять на просування за низькочастотними (НЧ) запитами, знаходячи в цій концепції нові переваги, особливо це стосується контентних проектів та інтернет-магазинів.


Слід зазначити, що просування сайту низькочастотника підходить не кожному. Деякі створюють сайт не для розвитку онлайн-бізнесу та формування довіри, а більше як візитку своєї офлайн-компанії. Однак цей підхід, при готовності керівництва спрямовувати потенціал на розвиток проекту, може суттєво допомогти у досягненні поставлених цілей.


Плюси просування за низькочастотними запитами


Розглянемо, які ж переваги має розкрутка сайту з НЧ запитів у порівнянні зі стандартним ВЧ-просуванням?


1. Низька конкуренція


Як правило, низькочастотні запити є низькоконкурентними, тому для їх просування в ТОП Google за умови грамотної внутрішньої оптимізації може не знадобитися зовнішня підтримка у вигляді посилань. Тільки дуже конкурентних тематиках, де є мало НЧ запитів, можуть виявитися конкурентними.


2. Низька вартість запиту


Виходячи з попереднього пункту, для просування НЧ фраз не потрібні великі фінансові витрати.


Більше того, багато низькочастотних запитів за рахунок якості контенту самі виходять у топ.


3. Поступове вкладення коштів


При просуванні по низькочастотним фразам немає потреби виділяти одночасно великі бюджети, можна обмежитися невеликим початковим вкладенням і поступово, по можливості, розширювати групу запитів, що охоплюються.


4. Збільшення трафіку


Так як НЧ - просування передбачає створення додаткових сторінок з текстовим контентом, а судячи з теорії ймовірності, чим більше сторінок на сайті, тим більше точок входу і тим більше його відвідуваність, то ми отримуємо постійне збільшення трафіку на сайті.


5. Стабільність результатів

Сайт, який просувається за низькочастотними запитами, складно "завалити" або обігнати в конкурентній боротьбі, оскільки запитів може бути дуже багато і часто навіть не відомо, за якими саме фразами приходять на сайт конкурента. У цьому підході є суттєва конкурентна перевага.


Проблема одного запиту не вплине на інші проблеми, а проблема з однією сторінкою не вплине на загальну картину і сайт продовжуватиме генерувати трафік.


6. Контенту достатньо


Унікальний контент містить безліч різних варіацій входжень низькочастотних фраз. У поєднанні з грамотною перелінковкою він здатний дати приголомшливі результати без придбання зовнішніх посилань.


7. Сайт постійно розвивається


Унікальний контент додається на сайт, найчастіше порціями, у міру готовності. При додаванні нових розділів, статей, галерей і так далі, сайт можна вважати таким, що розвивається, і це відмінно позначається на відношенні до нього як відвідувачів, так і поскових систем.


8. Широке охоплення аудиторії


Динамічні сайти, що розвиваються, дуже перспективні і можуть охоплювати аудиторію набагато ширше, ніж статичні.


9. Не потрібен глибокий аналіз


Незважаючи на те, що багато хто пише, що для просування по НЧ потрібен глибокий аналіз і підбір низькочастотних словосполучень, до цього питання можна підійти інакше — просто розвиваючи сайт і наповнюючи його якісним унікальним контентом з основної або суміжної теми. Згодом, аналізуючи статистику відвідуваності, ви будуватимете подальші плани щодо розвитку ресурсу.


10. Розпаралелювання процесів


Ведення контентних проектів легко доручити кільком людям одночасно, наприклад, призначаючи кожному автору свій розділ чи сегмент сайту. Важко уявити, коли просуванням по ВЧ запиту займаються кілька людей, особливо незв'язаних між собою фрілансерів. Їм обов'язково потрібно діяти спільно, витрачаючи час на різні погодження та редагування, щоб не нашкодити позиціям сайту. У випадку з низькочастотним просуванням над проектом може працювати велика команда, у тому числі різних фрілансерів та людей, жодним чином не пов'язаних із SEO.


11. Відсутність досвіду просування


Не треба вивчати білі, сірі та чорні методи seo для просування сайту за низькочастотними запитами. При виборі цього підходу необхідні лише мінімальні знання, але все ж таки потрібно вміти писати тексти, або реалізовувати ідеї UGC (коли користувачі сайту самі генерують контент).


12. Інші переваги


У концепції просування за НЧ-запитами також є низка інших переваг, наприклад, цей метод вибирають при стабільності знаходження в ТОПі ВЧ-запитів та бажання подальшого збільшення трафіку; контентні проекти, як правило, частіше отримують безкоштовні зовнішні посилання, а також немає необхідності дбати про унікальні анкори. Знайдіть свої переваги!


Мінуси просування за низькочастотними запитами


1. Складність прогнозування витрат


У використанні просування сайту за низькочастотними запитами не можна порахувати його вартість відразу, оскільки це залежатиме від масштабу проекту та функціональності, що впроваджується. Замовляючи НЧ-просування в оптимізаторів, не можна запитати – Скільки це буде коштувати? – ціна може змінюватись і будь-яка з цифр може бути обґрунтована. Логічніше в цьому випадку платити фіксовану плату, а якщо просування виробляється самостійно, то виділяти бюджет як ми виділяємо його, наприклад, на місяць на продукти харчування для своєї сім'ї.


2. Постійна робота над сайтом


Так, над сайтом доведеться постійно працювати, щоб дотримуватися сформованої стратегії та досягати поставленої мети.


Якщо ви зважили всі "за" і "проти" і все ж таки вирішили просувати сайт за НЧ-запитами, вам необхідно придумати план розвитку проекту (з точки зору його використання відвідувачами та наповнення контентом), і потім уже знайомитися з методами оптимізації сайту.

Просування за низькочастотними запитами


Дописати коментар

0 Коментарі