Підбір ключових слів для просування сайту
Складання семантичного ядра сайту, інакше кажучи, підбір ключових слів для просування сайту - це одна з найважливіших частин у роботі оптимізатора. Переоцінити цей етап робіт неможливо, адже це фундамент, який визначить, чи буде успішним просування сайту, успішним як для замовника, так і для виконавця.
Чому багато клієнтів розчаровуються в SEO?
Ви ніколи про це не замислювалися?
Причому ми поки що навіть не говоримо про ціни на просування сайту, не говоримо про терміни робіт з просування, не говоримо про досягнення або досягнення заповітного ТОПу.
Припустимо звичайну ситуацію, коли SEO фірму звернувся замовник, надав список ключових слів для розкрутки сайту. Фірма сумлінно виконала бажання клієнта – ТОП досягнуто, але чомусь замовник незадоволений результатом. Частково він розчаровується у SEO і все, на якийсь період часу він йде з інтернету, не просуває більше цього напряму.
Що повинен розуміти замовник, а точніше, що повинен врахувати оптимізатор при складанні семантичного ядра запитів для сайту?
Потрібно визначити точну словоформу просування запиту.
Потрібно виключити слова-пустушки із семантичного ядра.
Потрібно виключити явно накручені запити зі списку ключових слів.
Потрібно викреслити ключові слова із неадекватною вартістю просування.
Якщо цих правил дотримано, то залишиться лише 3 питання до просуванця, які можна вирішити старанною роботою, а саме:
Гарантії під час просування сайту.
Вартість пошукового просування.
Строки просування сайту за ключовими запитами.
Як я писав раніше - правильно складене семантичне ядро здатне принести реальні результати, але якщо цей "фундамент" зроблено погано, то замовник витратить як гроші, так і час у порожню, а значить і виконавець залишиться в мінусі, т.к. якщо замовник задоволений просуванням сайту - це означає одне, ви отримуватимете свої гроші протягом багатьох років.
Як підбирати ключові слова для просування сайту
Успіх просування сайту багато в чому залежить від правильної стратегії. А стратегія, своєю чергою, залежить від правильно підібраних ключових слів. Якщо на початку просування неправильно визначитися з ключовими словами, можна даремно витратити багато часу, зусиль і коштів.
Отже, ми зібрали всі необхідні ключові слова, розсортували їх за вкладками та почистили. Що далі?
Далі потрібно визначитися, які ключові слова ми будемо використовувати для просування головної сторінки сайту, а які для просування внутрішніми.
Основний принцип такий - щоб визначити, яку сторінку свого сайту просуватиме під той чи інший пошуковий запит, набираємо потрібний запит у пошукових системах і дивимося на перші 10 сайтів у пошуковій видачі.
Якщо в топ 10 є 2-3 і більше внутрішніх сторінок, то в більшості випадків за цим запитом можна просувати внутрішню сторінку свого сайту (хоча є такі жирні сайти, що їм нічого не варто просунути внутрішню, і вона буде потужнішою за головну сторінку будь-якого конкурента) .
Якщо в топі сайти представлені переважно головними сторінками, то сенсу просувати під цей запит внутрішню сторінку свого сайту немає - потрібна головна. За інших рівних умов головна сторінка сайту завжди потужніша за будь-яку внутрішню.
У багатьох випадках головну сторінку слід просувати під 5-10 запитів, внутрішні в ідеалі одна сторінка - один запит. Хоча на практиці часто це нереально через велику кількість пошукових запитів і сторінок, тому можна просувати кожну внутрішню під 3-5 однотипних запитів, які будуть містити 1-3 однакові слова.
Підбираємо «смачні» ключові слова
Щоб підняти трафік з пошукових систем, потрібно зробити 4 речі:
Визначитись із ключовим словом, яке ми просуватимемо.
Написати статтю, яка буде подобатися як пошукачам (тобто, вона буде seo-оптимізованою), так і вашим відвідувачам (ми ж не хочемо, щоб людина, потрапивши на вашу сторінку, яка знаходиться в топі, відразу ж пішла з неї тільки з через те, що вона переспамлена ключовиками і не несе абсолютно ніякої корисної інформації?).
Провести внутрішню оптимізацію просування цієї статті;
Провести зовнішню оптимізацію (закупити посилань, статей, провести рекламні кампанії у соціальних мережах тощо).
«Смачними» ключовими словами я вважаю ті слова, які практично не мають конкуренції, і які приносять багато цільового трафіку.
0 Коментарі