Розбавляємо посилання під час просування сайту
Якщо правильну оптимізацію сайту зроблено, далі потрібні посилання, і ось як я їх розбиваю при просуванні проекту.
Процентний розподіл:
постові 25%
контекстні посилання 15%
Sape 50%
статті назавжди 10%
Постові
На початку просування сайту потрібно купувати постові, перевірено, чи працює взагалі відмінно. Чим постові хороші так це тим, що одразу потрапляє в індекс та дає вагу.
Але тут є велике АЛЕ:
Постові повинні розміщуватися відразу в новому пості, а не після того, як пост проіндексується.
Якщо відразу не розмістити, то, можливо, він врахується через пару тижнів і то не факт.
Контекстні посилання
Відмінно працюють, добре враховуються, потрібно просто добре вибирати ресурс. Контекстні посилання зараз мають можливість купувати в авторитетних ЗМІ.
На початковому етапі просування отримати вагу з авторитетних сайтів буде тільки на руку, плюс посилання розміщуються назавжди.
Sape посилання
Тут ясна річ. Створення проекту, створення описів, та закупівля за певними фільтрами. Сапа як кермувала, так і керуватиме поки що, в плані ефективності та ціни. Оскільки якщо просуватися лише посиланнями назавжди, доведеться витратити в рази більше, і результат буде робитися довше.
Статті назавжди
І наостанок не забуваємо про біржі статей, тому що там є багато тлумачних тематичних сайтів. Хоч на багато цін і завищена, але іноді все одно варто придбати для перспективи. Статті чудово працюють, тільки по грошах виходять набагато дорожче орендованих посилань і постових, тому що потрібно ще й стаття, а контент так само коштує грошей.
Висновок: потрібно мати множинні джерела посилань для сайту, що просувається, і тоді все завжди буде добре.
Практичні поради щодо нарощування посилальної маси
Останнім часом з'явилося дуже багато статей на тему клієнтського просування, що ми йдемо західним шляхом, тут нічого нового не придумаєш. Маркетинговий підхід впроваджується все більше і більше в розум SEO оптимізаторів. Давайте "зацінимо" як вони роблять це там - на заході.
Те, чим ми постійно займаємось – це консультування клієнтів. Після наших консультацій вони можуть самі нарощувати масу сайту. Всі добре знають, що побудова маси посилань дуже важке заняття навіть для SEOшника, що працює повний день.
Для спрощення цього завдання ми зібрали деякі рекомендації та приклади, виконати які легко і вони виправдовують час, витрачений ними. Метою даного посту є знайомство з простими рекомендаціями щодо пошуку блогів та сайтів, з яких ви можете отримати посилання.
Яка ваша Унікальна Комерційна Пропозиція
УКП (унікальна комерційна пропозиція) — це унікальність ваших товарів/послуг, яка відрізняє вас від конкурентів. Особисто для мене це одна з найважливіших частин стратегії нарощування маси посилань. Саме на цій стадії ви можете визначити те, що принесе вам посилання, але не принесе посилання вашим конкурентам.
Саме ці унікальні риси вашого бізнесу є кроком із 3 місця пошукової видачі на перше.
Ключ до успіху - для визначення УКП мало просто подивитися на сайт. Існує велика різниця між тим, яке УКП є на сайті та які перспективи загалом має ваш бізнес. Саме тому при пошуку УКП слід спочатку проаналізувати бізнес цілком.
Нижче я навів деякі переваги компаній, які можуть допомогти в отриманні нових посилань:
Професійність співробітників
Якщо ваші співробітники добре відомі як професіонали у своїй сфері, тоді вони можуть надати вам деякі переваги. На веб-сайті компанії вони можуть зробити деякі огляди серйозних партнерів, продемонструвати свою компетентність, що обов'язково буде враховано відвідувачами. Також вони можуть зв'язатися з клієнтами та попросити їх про залишення відгуків на веб-сайті або посилання на ваш веб-сайт із сайтів партнерів.
Продукти
Існує кілька шляхів, щоб отримати посилання, якщо у вас є інтернет-магазин. Ви можете надіслати приклади продуктів експертам сфери, блогерам або звичайним покупцям, щоб ті у свою чергу зробили огляди та опублікували на своїх сайтах. Також ви можете дати кілька продуктів як подарунок/благодійну акцію замість посилання на ваш сайт.
Купони знижок
Ви можете роздавати купони знижок тим сайтам та блогерам, які роблять огляд та залишають посилання на ваші продукти. Зробіть так, щоб вони мали бажання користуватися даними знижками і ділитися ними зі своїми відвідувачами. Це збільшує рейтинг блогерів, їх читачі будуть задоволені, а ви, в свою чергу, отримаєте більше трафіку на сайт.
Email розсилка
Дана методика нарощування посилальної маси є однією з найдешевших. У наш час, якщо ви просите про обмін посиланнями, ви, найімовірніше, не отримаєте його. А як щодо того, щоб запропонувати сайту обмінятися посиланнями і на додаток до цього ви щомісяця розсилатимете їх новинний бюлетень своїм користувачам? Замість цього сайт отримає деякий приріст трафіку, а ви посилання.
Використання мікросайтів
Даний метод також як і метод з email розсилкою не є дорогим. Замість посилання на ваш сайт ви можете запропонувати посилання з мережі ваших невеликих сайтів. Даний метод ще вигідніший для вас, якщо ви можете контролювати сторінки, що не належать до вашого домену. Згадайте сторінки Facebook, Twitter.
Посилання за якісний контент
Перегляньте контент на вашому сайті. Іноді можна знайти нові частини цікавого контенту, що залишився "в тіні". Якщо ви знайшли такий контент, подбайте про те, як повідомити про нього користувачів. Можливо він заслужить кілька додаткових посилань.
"Зелена" політика компанії
Тут принцип наступний: у мережі існують сайти та компанії, які посилаються на сайти фірм, які дотримуються екологічно чистої політики.
Благодійна діяльність компанії
Даний вид діяльності чудовий з погляду PR (зв'язку з громадськістю) і може дати вам посилання з сайтів новин і сайтів благодійних організацій. Деякі сайти мають сторінки, на яких вони перераховують людей та організації, які допомагають їм. Вам буде не тільки приємно від того, що вам вдячне суспільство, а й від того, що ви отримуєте посилання.
Залучення персоналу, який має вільний час
Іноді буває так, що деякі співробітники компанії зайняті непостійно. Саме в ці проміжки часу ви можете залучати їх до SEO роботи. Ви можете давати їм такі невеликі завдання як написання уривків контенту, постінг у Twitter, різні форуми та інші соціальні мережі.
Якими б не були ваші УКП, головне те, що ви постійно використовуєте їх у стратегії нарощування маси посилань.
Саме тому ви і повинні шукати такі сайти, які пошлеться на вас лише завдяки вашим УКП. Тепер давайте перейдемо до наступного кроку стратегії нарощування маси посилань — пошуку відповідних посилань.
ВИКОРИСТОВУЄМО РОЗШИРЕНИЙ ПОШУК GOOGLE
Зверніть увагу, що до основного запиту ви можете додати кілька додаткових ключових слів. Також ви можете використовувати ключові слова, які трохи відхиляються від основного і отримайте більш розширену видачу.
Не забувайте про свої УКП
Продовжуючи ідею використання УКП вашої компанії, ви можете використовувати її у пошуку. Наприклад, якщо перевагою вашої компанії будуть "купони знижок" або "спеціальні пропозиції", тоді ви можете створити наступний пошуковий запит:
економний блог + "купони знижок"
Даний запит націлений на ті блоги, тематика яких спрямована на економію грошей і де користувачі зможуть отримати купони знижок або додаткові рекомендації. Саме такий сайт буде чудовим майданчиком для розміщення посилання.
Пошук сайтів з можливістю публікації гостьових постів
Для пошуку сайтів, де дозволено гостьовий постінг, можна використовувати безліч запитів:
inurl: гостьовий-пост-SEO
Цей запит непоганий тим, що він спрямований на власників блогів, які використовують ці слова в заголовках та URL. Також, для економії часу я не став включати більш розширений запит, наприклад, "гостовий пост-інструкція з SEO".
Наступний запит: inurl: category/guest
Цей запит примітний тим, що він може співпадати зі структурою URL Wordpress, що може призвести до гостьових постів.
Запит: ключове слово+блог+серпень 2022 inurl: гість
Перевага цього запиту полягає в тому, що він зводить результати пошуку до активних блогів. Якщо в блозі є пости цього місяця та року, значить він не покинутий, активний, а у вас є більше шансів на те, що вам дадуть відповідь.
Пошук "білих" каталогів
Для пошуку "білих" каталогів ви можете використати наступний запит:
ключове слово inurl: каталог-купити-текстовий-анкор-pr
Ви можете змінювати цей запит як вам заманеться за допомогою подібних ключових слів. Ідея цього запиту в тому, що ви не будете розміщувати посилання в тих каталогах, які відверто просять гроші за розміщення посилання.
ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЩЕ ОДНУ МОЖЛИВІСТЬ ПОШУКУ GOOGLE "ПОХОДЖЕННЯ" (similar)
Це справді швидкий та ефективний метод. Коли ви використовуєте пошук потрібних для вас сайтів у Google, пошуковик підбирає сайти, які відповідають вимогам вашого запиту. До кожного типу сайтів Google також підбирає схожі, побачити такі сайти ви можете, натиснувши на посилання "схожі" (в англійській версії пошуку - similar)
Дана можливість виводить список додаткових сайтів, де ви, можливо, зможете розмістити своє посилання.
Внесіть трохи креативу у вивчення конкурентів
Існує кілька інструментів, які можуть допомогти вам у локальному пошуку, а також пошуку місць, де ви зможете отримати посилання.
Однак, у мене в запасі є ще кілька порад, які також зможуть допомогти:
Пошук телефонів конкурентів
Знаючи номери телефонів ваших найактивніших конкурентів, ви можете легко визначити з яких-небудь бізнес каталогів вони отримують посилання, в яких бізнес-каталогах їх немає. Вбиваючи в пошук їх номери телефонів ви заощадите час, краще робити множинний запит:
"0800 123 4567" або "0700 123 4567" або "0845 123 4567".
Цей метод коштує часу, витраченого нею.
Взагалі вивчати конкурентів дуже цікаво і потрібно. Наприклад можна глянути як фільтрує ті чи інші сітки Google, Bing або Yahoo. Причому, як бачимо, не лише за варіаціями телефонного номера. Аналіз конкурентів – справа вкрай цікава.
Контроль якості
Ось ще одне питання, яке ми постійно чуємо від наших клієнтів: "А як визначити, що ця сторінка підходить для розміщення посилання?" І знову, дати відповідь на це питання не так просто, оскільки досвідчені SEOшники використовують свій інстинкт як інструмент і тому вони просто знають хороша сторінка чи ні.
На жаль, більшість SEOшників не мають такого досвіду і вашим клієнтам буде просто не під силу зробити це. Однак, ось кілька питань, які допоможуть вам зробити певні висновки щодо якості цієї сторінки:
Чи знаходиться сторінка в кеші пошукової системи?
Для розміщення посилання відповідь має бути "так", якщо звичайно сторінка не зовсім нова. Перевірити можна у Google Toolbar.
Скільки посилань, які ведуть інші ресурси, є цій сторінці?
Назвати певну допустиму кількість вихідних посилань на сторінці складно, оскільки це залежить від багатьох факторів. Однак, я б точно не ризикнув встановлювати посилання на сторінці, у якій вихідних посилань більше, ніж посилань на внутрішні сторінки. Крім цього, я б засумнівався як сторінку, якщо кількість вихідних посилань наближається до 100.
Перевірити це можна за допомогою плагіна Search Status для Firefox.
Скільки беклінків має домен цілком і сторінка окремо?
Перевірити це можна за допомогою плагіну Search Status, SEO Book Toolbar або SEOmoz Toolbar, а також використовувати інші плагіни для SEO.
Чи знаходиться сайт у топі видачі за назвою сайту чи URL-сторінки?
Якщо веб-сайт не з'являється у видачі, це означає, що з ним щось не так. Цей швидкий спосіб показує, чи застосовувалися до сайту якісь санкції з боку пошукових систем чи ні.
Перевірити це ви можете у пошуку популярних пошукових систем!
Домогтися розміщення посилання
Відібравши потрібні сторінки, ми підійшли до останнього кроку: "Добитися розміщення посилання".
Давайте подивимося, що ми проробили до цього:
Виявили наші УКП
Використовували ці УКП для пошуку посилань
Провели контроль якості відібраних посилань
Отже, ми підійшли до останнього кроку – розміщення посилань. Тут і починається все найцікавіше!
Отримання посилань для мене зводиться до 3 речей:
Використання зібраних даних та УКП.
Змусити помітити себе.
Встановлення зв'язків.
Якщо ви будете дотримуватися цього плану, тоді ваші конверсії, отримання посилань, збільшаться. А тепер давайте детально розглянемо кожен із пунктів плану.
Використовуйте дані та УКП вашого бізнесу
Про це я вже згадував вище і ще раз хочу повторити, що при листуванні з людиною, у якої ви хочете отримати посилання, обов'язково розповідайте про свої переваги перед іншими. Якщо ви хочете отримати посилання, тому що ваша компанія є "зеленою", розкажіть про це! Вкажіть посилання на сторінку вашого сайту, де описано принципи роботи вашої компанії. Тоді ви виглядатимете більш переконливими.
Простіше кажучи, розкажіть, чому хтось повинен посилатися на вас.
Зробіть так, щоб вас помітили
Щоб хтось захотів послатися на вас, ви повинні зробити так, щоб на вас звернули увагу.
Це особливо важливо зробити перед тим, як попросити посилання. Ось кілька способів зробити це:
Прямий лист
Телефонний дзвінок
Твіттер
Коментування блогу
Надіслати трафік на їхній сайт
Прямий лист
Цей спосіб використовують багато SEOшників. І він дійсно працює, хоча багато хто і каже, що ні.
Існує безліч підходів до правильної e-mail листування. .
У свою чергу я подарую вам кілька швидких порад:
Поясніть, яку користь для них ви можете принести.
Поясніть чітко і послідовно.
Завжди звертайтеся на ім'я.
Згадайте про щось особливе — про їхній хороший запис у Твіттері чи блозі.
Якщо вони знаходяться неподалік вас, обов'язково розкажіть звідки ви.
Не забирайте надто багато часу – вони зайняті люди.
Телефонний дзвінок
Це чудовий спосіб отримати посилання, просто візьміть телефон до рук! Тут є деякі нюанси, коли, через свій бізнес, власник сайту не працює онлайн. Але цей спосіб хороший тим, що ви можете отримати миттєву відповідь, заощадивши при цьому час.
Так, я знаю, що всі ми схиблені на комп'ютерах і не любимо використовувати телефон. Але повірте, це не так важко як здається, і після кількох дзвінків ви увійдете у смак. Якщо ви не можете перебороти себе, тоді ви можете попросити робити це за вас будь-кого іншого. Якщо у штаті ваших співробітників є ті, хто люблять побалакати, то це великий плюс.
Твіттер
Даний метод залучення уваги залежить від вашої ніші. Список рекомендацій привернути увагу користувачів:
Слідуйте за ними.
Визначте те, що найбільше вони люблять писати.
Для більш детальної інформації відвідайте їхній сайт.
Подивіться які записи вони люблять ре-твіт (retweet).
Ре-твіт їх записи.
Ведіть конструктивне спілкування.
Завжди запитуйте їхню думку з приводу.
Головне тут налагодити спілкування та привернути увагу, а в майбутньому вони вам допоможуть.
Коментування блогу
Ні, я не маю на увазі залишення посилань у записах блогу, ви виглядатимете як спамер. Я говорю про пошук якісних блогів, залишення осмислених та корисних коментарів. Це змусить власників блогу пошукати ваше ім'я в інтернеті та натрапити на ваш сайт. Після цього вони, швидше за все, захочуть зв'язатися з вами.
Напрямок трафіку на їхній сайт
Усі блогери та власники якісних сайтів завжди перевіряють джерела трафіку їхніх сайтів. Якщо ваш сайт з'явиться в їхній статистиці, вони напевно зацікавляться і зайдуть на ваш сайт.
Вам навіть не доведеться посилатися на їхній сайт з вашого основного сайту, згадайте про УКП: мікросайти та розсилки. Ви можете поставити посилання на них з вашого мікросайту або посилання в e-mail розсилці вашого основного сайту. Яким чином ви не скористалися б, вони завжди помітять вас і у вас буде більше шансів встановити дружні зв'язки і отримати посилання.
Встановлюємо зв'язки
Якщо вам пощастило і на вас поставили заслання, не зупиняйтеся на цьому. Не робіть так, щоб про вас думали "отримав заслання і звалив". Продовжуйте підтримувати зв'язки з власником сайту і хто знає, можливо, він зможе допомогти вам ще в чомусь. Можливо, таке спілкування може перейти в більш серйозні бізнес-відносини.
Якщо вам навіть не дали посилання, не ігноруйте їх. Відповідайте їм і будьте вдячні тому, що вони витрачають на вас час і, можливо, в майбутньому їх привабить інший контент.
Простіше кажучи – не спалюйте мости.
Висновок
Тепер у вас є безліч порад та інструкцій з отримання якісних посилань, використовуйте їх самі, або піднесіть своїм клієнтам. Обов'язково спробуйте розібратися з усіма рекомендаціями!
0 Коментарі