Для чого потрібне семантичне ядро сайту?
Перш ніж створювати та просувати сайт, дуже важливо підібрати найбільш перспективні для просування у вашій ніші пошукові запити. Не можна їх брати просто так від балди. За одними Ви не зможете просунутися через велику конкурентність, за іншими немає сенсу просуватися, оскільки вони або зовсім не популярні, або не відповідають напряму Вашої діяльності і не принесуть жодної користі.
Семантичне ядро
Як з визначення, ключові слова охоплюють всю тематику, тобто, є досить широкі поняття. Для семантичного ядра найчастіше використовуються високо та середньочастотні запити, винятки робляться в дуже рідкісних випадках, наприклад, якщо сайт сам по собі присвячений дуже вузькій тематиці, або окремій частині якоїсь більш широкої тематики. Щоб спростити процес підбору ключових слів, розіб'ємо його на кілька етапів.
Первинний перелік запитів
Для початку необхідно скласти список запитів, за якими, як вам здається, сайт найчастіше знаходять відвідувачі. Якщо своїм знанням та інтуїцією ви не довіряєте, подібну статистику можна отримати в інструментах вебмайстра будь-якої пошукової системи, якщо ви додавали ваш сайт до неї за допомогою спеціальної сторінки. У семантичне ядро мають увійти найуспішніші запити, що характеризують різні напрями однієї тематики, якій присвячений сайт.
Не сенс укладати в семантичне ядро синонімічні ключові запити, краще з двох або декількох таких запитів вибрати один, за яким ваш сайт найбільш конкурентоспроможний. Також можна помістити в наш список ті запити, за якими сайт просунутий слабко, але на які ви в майбутньому покладаєте надії. У первинному списку може бути 30-40 запитів, що більше не потрібно.
Під час складання первинного списку використовуємо високочастотні запити. Їх можна поділити на кілька груп за типами.
За змістом
Інформаційні - Як вибрати ноутбук?
Навігаційні - "Сайт про роботу"
Транзакційні - "Купити комп'ютер", "Завантажити пісню" (що спонукають до дії)
За частотністю
Високочастотні - "Ноутбуки"
Середньочастотні - "Комп'ютери Asus"
Низькочастотні – «Планшетник Samsung Galaxy Tab»
За конкурентністю
Висококонкурентні
Середньоконкурентні
Низькоконкурентні
За географією
Геозалежні - «Купити холодильник» (людина хоче купити у себе в місті)
Геонезалежні - «Скачати музику»
Залежно від типів запитів, які підходять для Вашого бізнесу, розроблятиметься список ключових словосполучень та методів їх просування.
Відбір потрібних запитів для семантичного ядра
Після того, як попередній список готовий, починаємо відсіювати непотрібні запити. Оскільки нас цікавить підвищення релевантності сайту за основними запитами, відсіваємо найнижчі запити.
У результаті має вийти 10-15 ключових слів. Теоретично можна використовувати і більше, але тоді вага кожного окремого запиту буде нижчою. Взагалі, якість відбору запитів переважає над їх кількістю, правильно розставивши акценти сайту, можна досягти більшого успіху, ніж ганяючись за всім одразу.
Як показує практика, багато вебмайстрів самі звужують тематику сайту, щоб досягти високої якості контенту та підвищити конкурентоспроможність сайту за вузьким спектром запитів.
Тут дуже важливими є деталі. Врахуйте, що якщо ви займаєтеся роздрібною торгівлею, то є сенс брати фрази зі словами «куплю» або «продаж». Якщо ж оптовими постачаннями, то «постачання» та «оптом».
Наступний крок у складанні семантичного ядра сайту – перевірити відібрані запити щодо накрученості. Тобто якийсь запит може бути штучно навкручений саме для ПС. Для цього заходимо у сервіс від Google AdWords — Інструменти та аналіз > Інструмент підказки ключових слів.
Підведемо підсумок.
Для того, щоб скласти семантичне ядро сайту, треба відібрати ті словосполучення, які найбільше відповідають темі сайту, які найменш конкурентні і при цьому досить популярні та недорогі для просування у вашому регіоні (якщо запит геозалежний). Щоб вони не були пустушками (тобто за якими немає переходів) і не були накручені для однієї пошукової системи.
Заповнення мета-тегів
Після того, як ми маємо список ключових слів, його вже можна назвати семантичним ядром, ми укладаємо його в мета-тег keywords. Крім того, заповнюємо інші метатеги. У тег опису можна додати коротку інформацію про сайт, до того ж навіть без великої кількості ключових слів, вони там не потрібні.
У тег title необхідно укласти ємний заголовок, з використанням найширшого та ємнішого запиту, за яким сайт може просуватися. Використовувати багато ключових запитів або повторювати вміст тега ключових слів не потрібно, особливої користі це не дасть.
Складаємо семантичне ядро для контент проекту
Давайте для початку уявимо ситуацію:
Ви плануєте створити інформаційний ресурс в якійсь ніші, і для того щоб залучити дуже багато цільових відвідувачів для початку необхідно зробити СЯ (семантичне ядро) запитів для веб-сайту.
А тепер краще на прикладі:
Є сайт, наприклад, жіночої тематики, і в нього плануються розділи:
дієти, рецепти, секс, весілля, будинок та сім'я, мода, краса, розваги, кар'єра і так далі.
Як я роблю:
Спочатку підбираю ВЧ (високочастотні) запити
В даному випадку це дієти, рецепти, секс, весілля
ВЧ запити досить складно вивести в топ, але, як показала практика, вони дають відмінний трафік на сайт, тому їх просувати варто. За тими розділами, за якими я навів приклад, можна легко зробити 5000 тисяч унікальних відвідувачів на добу. Здебільшого це будуть високочастотні запити.
Далі підбираю СЧ (середньо частотні) запити
Такі запити, наприклад:
дієти для схуднення, кулінарні рецепти з фото і так далі
Ці запити я також підбираю для розділів і підрозділів. Вони менш конкурентні, але так само дають відмінний трафік на сайт.
І нарешті НЧ (низько частотні запити)
За цими запитами можна ловити тисячі трафіку, але знову ж таки все залежить від кількості статей на сайті.
А далі дати копірайтеру, щоб він заточував по 1-2 запити на статтю в 1000-3000 символів. При цьому, щоб вона була цікава для людей і відмінно оптимізована під 1-2 ключові слова.
Найчастіше постає питання – як підібрати велику кількість НЧ запитів?
Багато хто використовують у цьому випадку базу Пастухова, чудовий інструмент для підбору та складання семантичного ядра для сайту.
Наприклад, за запитом салату знайшлося 6937 ключових фраз, далі ми відсіюємо непотрібні та сміттєві цим же інструментом і отримуємо 500-1000 НЧ запитів для просування.
Далі вся справа за якісним контентом, та його кількістю. Чим більше його, тим більше слів ви заженете в топ пошукових систем і тим більше у вас буде трафіку.
0 Коментарі