About Me

header ads

Фактори ранжирування

 196 основних факторів ранжирування в Google


Можливо, ви вже знаєте, що Google використовує близько 200 факторів ранжирування у своїх алгоритмах… Так що ж вони являють собою?


Сьогодні ваш день, тому що я зібрав їх усіх разом у цьому повному списку. Дехто вже перевірено. Декілька з них під сумнівом. Інші взагалі є домислами ідіотів. Але у будь-якому разі вони всі тут.


Фактори домену


Різниця між доменом, зареєстрованим 6 місяців тому і доменом, який існує рік не така вже й істотна.


Іншими словами, вік домену враховується ... але це не дуже важливо.


1. Ключові слова у доменному імені верхнього рівня


Не дає належного ефекту, як було раніше, але їх наявність у доменному імені, як і раніше, є дієвим фактором. Зрештою, вони відображаються жирним шрифтом в адресному рядку.


2. Ключове слово на першому місці в домені


Учасники SEOMoz погодилися, що ті сайти в доменних іменах яких на першому місці знаходиться їх цільове ключове слово більш релевантні, ніж ті, у яких його немає або воно стоїть у середині імені.


3. Термін реєстрації домену: у патенті Google затверджується:


Цінні (правильні) домени оплачуються на кілька років уперед, у той час як непотрібні (неправильні) домени рідко використовуються більше ніж рік. Тому дата закінчення терміну реєстрації домену може використовуватися для передбачення «правильності» сайту.


4. Ключове слово у піддоменному імені: SEOMoz's учасники також погодилися, що цей фактор підвищує релевантність.


5. Доменна історія: Сайти з непостійними хостингами (через whois) або падіння можуть змусити Google "скинути" історію сайту, видаляючи посилання, що стосуються даного домену.


6. Винятково підходящий сайт: EMDs*, як і раніше, може дати вам перевагу, якщо звичайно це якісний сайт. Неякісні сайти можуть бути опущені в пошуковому результаті завдяки EMD апдейту.


7. Публічна та приватна інформація про домен: Прихована інформація про домен може говорити про те, що: «там є що приховувати». Matt Cutts на Pubcon заявив:

Коли я перевіряв інформацію про домен цих сайтів, щоразу отримував: "це приватний захищений хостинг". Це досить незвично. Включена приватність хостингу не означає обов'язково, що сайт поганий, але якщо ці фактори зібрані разом, можна буде впевнено говорити про підозрілість сайту.


8. Підозрюваний власник домену: У випадку, якщо Google ідентифікує певного користувача як спамера або т.п, він уважно ставиться і ретельно перевірятиме всі сайти, якими він володіє.


9. TLD* певної країни: Наявність у сайту національного домену своєї країни(.ua .ukr) (підвищує релевантність цього сайту в даній країні), але обмежує його потенціал щодо решти світу.


(TLD – Top Level Domain – домен верхнього рівня)


Чинники на сторінковому рівні


10. Ключове слово у тезі «title»: Тег «title» на сторінці є другим за важливістю складових сторінки (крім самого контенту) і тому дуже впливає на релевантність сайту.


11. Тег «Title» починається з ключового слова: згідно SEOMoz, теги «title», що починаються з ключового слова, дають значно більший ефект, ніж якщо вони будуть знаходитися в іншій частині тега.


12. Ключове слово у тезі «Description»: Це також дуже важливий показник релевантності.


13. Ключове слово у тезі «H1»: Тег «H1» це другий за важливістю після «title» тег, який значно впливає на релевантність сайту.


14. Ключове слово часто використовується в контенті сайту: Поява ключових слів у контенті сайту частіше за будь-які інші є позитивним фактором у релевантності сайту.


15. Довжина контенту: Сайти з великою кількістю слів у контенті, вважається, можуть покрити тему ширше. Microsite Masters співвіднесли довжину контенту на сайті з позицією на сторінці результатів пошуку.


16. Щільність ключових слів: Хоча зараз це не має такого великого значення як раніше, проте Google використовує цей показник, щоб визначити основну тему сайту. Але не варто переходити межі, інакше це може серйозно нашкодити.


17. Прихований семантичний показник у ключових словах (LSI*): Ключові слова LSI допомагають пошуковим машинам зрозуміти справжнє значення слова, якщо у нього більше одного, наприклад: (компанія Apple або фрукт). Присутність або відсутність ключового слова LSI також може бути показником якості сайту та його контенту.


(LSI – Latent Semantic Indexing – прихований семантичний показник)


18. Ключові слова LSI у тегах «title» та «description»: Як і у випадку з контентом, Ключові слова LSI у meta тегах станиці допомагають вибрати правильне значення між синонімами. Також є позитивним фактором релевантності сайту.


19. Швидкість завантаження сторінки HTML: Google та Bing використовують швидкість завантаження сторінки як фактор релевантності. Пошукові машини можу оцінити орієнтовну швидкість, судячи з коду сторінки та розмірів файлів, що знаходяться в ній.

20. Контент, що повторюється: повторюваний контент на сайті (навіть трохи змінений) негативний вплив на його релевантність.


21. Атрибут "Rel=Canonical": При правильному використанні даного атрибуту, ваш контент не буде розпізнаний Google як повторюваний.


22. Швидкість завантаження сторінки в Chrome: Google також може використовувати базу Chrome за показниками завантаження враховуючи швидкість сервера, використання CDN та інші не пов'язані з HTML показники швидкості.


23. Оптимізація зображень: Зображення на сторінках сайту передають Google важливу інформацію його релевантності через назву (Заголовок, опис, підпис).


24. Давність оновлення контенту: Google Caffeine нещодавно, великодушно оновила свої новини, спеціально для користувачів, що зачекалися. Наголошуючи на важливості цього факту, Google показує дату останнього оновлення контенту певного сайту.


25. Частота оновлень контенту: Частота внесення правок та оновлень є також фактором свіжості контенту. Додавання та видалення цілих розділів набагато ефективніше у питаннях релевантності, ніж внесення дрібних поправок або заміни порядку слів.


26. Історія оновлення контенту: Як часто контент оновлювався? Щодня, щотижня? Частота оновлень також відіграє важливу роль, як фактор свіжості контенту.


27. Перевага ключового слова: наявність ключового слова в перших 100 словах вмісту сайту є позитивним фактором релевантності.


28. Ключове слово у тегах «H2», «H3»: Наявність ключових слів у цих тегах дають слабку ефективність, як зауважили SEOMoz's.


29. Порядок ключових слів: Точний збіг у порядку ключових слів у запиті буде позитивно впливати на релевантність, на відміну від сайту з ключовими словами в іншому порядку. Наприклад: Користувач шукає: "способи гоління котів". Сторінка з оптимізованими ключовими словами під цю фразу "способи гоління кішок" будуть мати більшу релевантність, ніж сайти з ключовими словами в іншому порядку "способи для гоління кішок".


30. Якість вихідних посилань: Багато SEO експертів посилання на авторитетні сайти підвищують довіру і до вашого, слідство підвищується релевантність.


31. Тема сайтів вихідних посилань: згідно з SEOMoz, пошукові машини можуть використовувати спрямованість сайтів, на які ви посилаєтеся як фактор релевантності. Наприклад, якщо у вас сайт про машини, а ви розміщуєте посилання на сайт про фільми, то Google може це прийняти за негативний фактор у запитах користувача на тему «машини».


32. Граматика та орфографія: Хороша грамотність та орфографія контенту на вашому сайті безперечно хороший знак, хоча Cutts висловив змішану думку на тему важливе це чи ні.


33. Показник оригінальності контенту: Викладається на вашому сайті лише оригінальний

контент? Google використовує додатковий показник оригінальності контенту і якщо вміст вашого сайту був скопійований з іншого ресурсу, це відіграватиме негативну роль у релевантності сайту.


34. Корисний додатковий матеріал: Згідно з нещодавно опублікованою директивою Googlе,

корисний додатковий контент – показник якості сторінки. Приклади: конвертери валют, кредитні калькулятори та сайти рецептів.


35. Кількість вихідних посилань: Занадто багато "dofollow" посилань можуть зменшити релевантність сторінки.


36. Медіа: Зображення, Відео та інші медіа складові можуть бути показником якості контенту.


37. Кількість внутрішніх посилань, що відправляють на сторінку: Кількість внутрішніх посилань, що відправляють на цю сторінку, можуть бути знаком важливості цієї сторінки щодо інших на одному сайті.

38. Якість внутрішніх посилань, що відправляють на сторінку: Внутрішні посилання з авторитетних сторінок сайту можуть дати більший ефект, ніж посилання сторінок із низьким PR.


39. Непрацюючі посилання: Наявність великої кількості непрацюючих посилань, можуть бути знаком занедбаності, а відповідно і низької якості даного сайту.


40. Рівень аудиторії: Немає сумніву, що Google оцінює рівень аудиторії сторінок сайтів.


Але що ж Google робить з цією спірною інформацією? Деякі стверджують, що проста інформація "basic" рівня проста для розуміння більшої кількості людей, слідство має більш високу релевантність. Однак, Linchpin SEO встановив, що рівень аудиторії, це один із факторів, який відокремлює якісні сайти від дешевого купленого у рерайтерів контенту.


41. Партнерські посилання: Самі по собі партнерські посилання, можливо, не вплинуть негативно на релевантність сайту, але якщо їх буде занадто багато, то алгоритми Google можуть ретельніше перевірити ваш сайт за іншими показниками, щоб переконатися, що він не є «партнерським».


42. HTML помилки/WC3 валідація: Велика кількість HTML помилок або неякісно написаний код є фактором низької якості сайту. Багато SEO експертів вважають, що WC3 валідація є слабким показником якості.


43. Авторитетність доменного хостингу: Усі факти говорять за те, що релевантність сайту з авторитетним хостингом буде вищою, ніж у сайту з менш авторитетним.


44. PageRank сторінки: В цілому, сторінки з більш високим PR, також будуть мати вищу релевантність та навпаки.


45. Довжина URL: Search Engine Journal журнал помітив, що надмірно довга URL може негативно позначитися на релевантності сайту.


46. ​​URL шлях: Сторінки, URL яких ближче до домашньої сторінки трохи можуть збільшити свою релевантність.


47. Поправки користувача: Хоча це не підтверджено, Google виклав патент на систему, яка дозволяє впливати на пошукові результати на сторінці результатів пошуку.


48. Категорія сторінки: Сторінка, яка знаходиться в якійсь категорії – це позитивний фактор релевантності. Сторінка, яка відноситься до категорії близько пов'язаної з пошуковим запитом, отримає куди більш високий показник релевантності порівняно з тією, яка менш пов'язана або взагалі не пов'язана із запитом.


49. WordPress теги Теги є особливим фактором релевантності WordPress. Згідно Yoast.com: “Єдиний спосіб покращити ваше SEO це – зв'язування однієї частини контенту з іншого, а якщо конкретніше – угруповання постів один з одним”


50. Ключове слово в URL: Ще один важливий фактор релевантності.


51. URL Рядок: Категорії URL рядку читаються Google і можуть дати зрозуміти йому про що ця сторінка.


52. Вказування джерел: Посилаючись на джерела, наприклад наукову статтю, можна також підвищити свою релевантність. У директиві Google також зазначено, що браузерам слід стежити за джерелами в їх публікаціях.


53. Маркери та нумерація тексту: Розбиття вашого контенту на частини маркерами та нумерацією допомагає читачам легше засвоїти його, текст стає зрозумілішим. Можливо, Google також це розуміє та віддає перевагу контенту з маркерами та нумерацією.


54. Пріоритетність сторінки на карті сайту: Пріоритет сторінки можна надати у файлі sitemap.xml.


Більш пріоритетні сторінки можуть мати більшу релевантність.


55. Занадто багато вихідних посилань: Прямо з раніше згаданого «Документа оцінки якості».


Деякі сторінки мають занадто багато посилань, відволікаючи від основного змісту сторінки.

56. Кількість додаткових ключових слів: Наявність додаткових ключових слів на сторінці може також дати Google знак якості сторінки.


57. Вік сторінки: Хоча Google і віддає перевагу свіжому контенту, стара сторінка, на якій контент постійно оновлюється, буде вигравати в іншої новішої сторінки.


58. Зручний для користувача макет сторінки: Ще раз посилаючись на директиву Google:

Макет сторінки найвищої якості робить набагато помітнішим її основний контент.


59. «Припарковані» домени: У грудні 2011 року Google апдейт значно зменшив частоту відображення «припаркованих» доменів.


Фактори сайту


60. Зміст у контенті цінної та унікальної інформації: Google стверджує, що вони полюють на сайти, які не вносять нічого нового, особливо на так звані партнерські.


61. Сторінка «Зв'яжіться з нами»: Не раз вищезгадана директива стверджує, що Google віддає перевагу сайтам із достатньою кількістю ”контактної інформації”. Також буде перевага, якщо ваша контактна інформація відповідатиме з інформацією домену.


62. Довіра до домену / TrustRank: Рейтинг довіри до сайту визначається тим, скільки сайтів з високим рівнем довіри посилаються на ваш - це фундаментальний фактор.


63. Архітектура сайту: Добре спроектована архітектура сайту (особливо архітектура silo) допомагає Google розібрати ваш контент належним чином.


64. Оновлення сайту: Як часто оновлюється сайт – особливо, як часто на сайт додається новий контент – це найважливіший показник свіжості контенту сайту.


65. Кількість сторінок: Кількість сторінок на сайті не є важливим показником авторитетності сайту, але принаймні цей сайт буде легко відрізнити від «партнерського» сайту.


66. Наявність карти сайту: Наявність карти сайту допомагає пошуковим машинам індексувати ваші сторінки ретельніше, покращуючи релевантність.


67. Uptime сайту: Довге «відключення» вашого сайту через технічні роботи або проблеми на сервері можуть зашкодити вашій релевантності.


68. Місцезнаходження сервера: Місцезнаходження сервера може впливати, якщо воно відрізняється від розташування запиту. Особливо важливо у пошуках «у своєму регіоні».


69. SSL Сертифікат (Сайти електронної комерції): Google підтвердив, що вони звертають увагу на сертифікати SSL. Це стосується сайтів з електронною комерцією, які використовують SSL сертифікати.


70. Сторінки "Правила обслуговування" та "Політика конфіденційності": Ці дві сторінки допомагають Google зрозуміти, що цей сайт є надійним "членом" всесвітньої мережі.


71. Повторення локального контенту: Повторення сторінок та meta інформації на вашому сайті може негативно вплинути на релевантність вашого сайту.


72. «Breadcrumb» Навігація: Це зрозумілий користувачеві спосіб організації архітектури вашого сайту, який допомагає йому (і пошуковим машинам) де вони знаходяться.

73. Мобільна версія сайту Офіційна позиція Google – наявність мобільної версії – це показник уважності сайту до користувача. Сайти одержують нових додаткових користувачів, які використовують мобільні пристрої.


74. YouTube: Немає сумніву, що відео на YouTube надають перевагу на сторінці результатів пошуку (можливо навіть тому, що YouTube є власністю Google).


75. Юзабіліті сайту: На сайті, незручному у використанні або з поганою навігацією, завжди маленький час знаходження на сторінках, що негативно впливає на релевантність сайту. Це незалежний алгоритмічний фактор, який черпається з величезних баз даних користувача.


76. Використання інструментів Google Analytics та Google Webmaster: Дехто вважає, що наявність цих двох інструментів на вашому сайті збільшує його індексацію. Це також може безпосередньо впливати на релевантність вашого сайту, тому що Google доступно більше способів аналізувати ваш сайт.


77. Відгуки користувачів/Репутація сайту: Відгуки людей на таких сайтах, як Yelp і RipOffReport ймовірно мають значення на релевантність сайту. Google навіть опублікував статтю, де розповідалося про намір прислухатися до відгуків користувачів.


Посилальні фактори


78. Посилання зі старих доменів: Посилання зі старих доменів можуть бути кориснішими, ніж з нових.


79. Кількість доменів, що посилаються на ваш сайт: Даний показник є одним з найбільш важливих факторів релевантності в алгоритмах Google, так, ви можете спостерігати графік від SEOMoz (горизонтальна вісь – позиція в сторінці результатів пошуку).


80. Кількість C-Class, що посилаються на ваш сайт IP-адрес: Цей показник свідчить про ширший різновид сайтів, що посилаються на вас.


81. Кількість веб-сторінок, що посилаються на ваш сайт: Повна кількість сторінок, що посилаються на вас, навіть одного сайту – це також фактор релевантності.


82. Наявність «Alt» тегів (для посилань-зображень): Текст у «Alt» тегу є текстом зображення.


83. Посилання з доменів .edu або .gov: Matt Cutts заявив, що даний фактор не впливає на релевантність сайту, проте деякі SEO фахівці все ще думають, що алгоритми пошукових систем мають окреме місце і для цього показника.


84. PR сторінок, що посилаються: PageRank сторінок, що посилаються на ваш сайт, надзвичайно впливає на релевантність.


85. Авторитетність доменів, що посилаються на ваш сайт: Даний фактор грає окрему роль в оцінці «важливості» посилання (так наприклад: природно, що посилання з сайту доменом .edu і PR8 буде більш цінне, ніж зі звичайного сайту з PR3).


86. Посилання від конкурентних сайтів: Посилання від інших сайтів, що знаходяться з вашою в одній категорії щодо пошукового запиту, можуть бути ціннішими, ніж навіть більш точне влучення ключових слів.


87. Посилання на ваш сайт у соціальних мережах: Кількість людей, які поділилися вашим посиланням у мережі, впливає на її цінність.


88. Посилання від «поганих сусідів»: Так звані посилання від «поганих сусідів» можуть зашкодити вашому сайту.


89. Пости від гостей: Посилання від постів гостей — особливо в рідному середовищі автора — можуть бути не такими цінними, як контекстні посилання на тій самій сторінці.

90. Посилання на головну сторінку власного сайту: Посилання, що відправляють на головну сторінку, можуть відігравати особливу важливість в оцінці самого сайту, отже, цінності посилання.


91. Посилання зі значенням атрибуту Rel «Nofollow»: Одна із спірних тем у SEO спільноті.

Офіційне слово Google: “Загалом ми не звертаємо на це увагу.”

Але є ті, хто думає протилежне, принаймні, в окремих випадках. Наявність певного відсотка «nofollow» посилань може свідчити про природність їх походження (не шляхом спаму).


92. Різноманітність типів посилань: Наявність неприродно великого відсотка посилань з одного ресурсу (наприклад: блогів або форумів), може розпізнатися як спам. Інакше кажучи, посилання різних ресурсів – ще одне знак «природності» їх походження.


93. “Спонсорські посилання”: Такі слова як “спонсор”, “партнерське посилання” та “спонсорське посилання” може зменшити цінність цього посилання.


94. Контекстні посилання: Посилання додані до тексту контенту є більш корисними, ніж посилання з порожньої сторінки або десь в іншому місці сторінки.


95. Надмірна кількість 301 редиректів до сторінки: Посилання направляючі через 301 редирект зменшують частково (або навіть повністю) PR згідно Webmaster Help Video.


96. Текст зворотного посилання: Як описано в цьому описі алгоритму Google:


Перше, текст посилання часто дає більше справжньої інформації про сторінку, ніж вона сама про себе.

Очевидно, що текст посилання зараз не такий важливий як раніше (і ймовірно іноді навіть є знаком спаму), але, як і раніше, це, хоч і німого, але збільшує релевантність сайту.


97. Текст внутрішнього посилання: Цей параметр – ще один фактор релевантності сайту, хоча можливо він оцінюється по-іншому з параметром текст зворотним посиланням.


98. Наявність атрибута «title» у посилання: Атрибут посилання «title» (текст, який з'являється при наведенні курсору на посилання) також використовується як слабкий, але все ж фактор релевантності.


99. Посилання з сайтів із національним TLD: Наявність посилань із сайтів із національними доменами (.ua, .ukr) може допомогти збільшити релевантність у цій країні.


100. Розташування посилання в контенті: Посилання, що знаходяться у верхній частині вашого контенту, будуть мати більшу релевантність, ніж ті, що знаходяться в нижній.


101. Розташування посилання на сторінці: Розташування посилання на сторінці є важливим. Загалом, посилання, що знаходяться безпосередньо всередині вашого контенту, будуть більш цінними, ніж ті, що знаходяться в бічній панелі.


102. Релевантність посилань від схожих сайтів: Посилання з сайту, який схожий на тему з вашим, буде більш релевантним, ніж від сайту зовсім іншої спрямованості.


103. Релевантність посилань від схожих web-сторінок: The Hilltop Algorithm пише, що посилання зі сторінки, яка близько пов'язана за змістом до вашої, буде більш релевантною, ніж від сторінки з іншою темою.


104. "Настрій" тексту навколо посилання: Google, можливо, може визначати, чи є посилання на ваш сайт частиною чийогось відгуку чи ні. Посилання з позитивним «настроєм» тексту навколо неї можуть мати більшу релевантність і навпаки.


105. Ключове слово в атрибуті "title" посилання: Google віддає окрему перевагу посиланням з ключовими словами в їх "title" ("Експерти посилаються на експертів".)


106. Велика "швидкість" розповсюдження посилань: Сайти з великою швидкістю розповсюдження посилань, як правило, мають перевагу на сторінці пошукових результатів.

107. Маленька "швидкість" поширення посилань: Маленька "швидкість" поширення посилань відповідно зменшує релевантність.


108. Посилання з “Hub” сторінок: Aaron Wall стверджує, що отримання посилань з топ-ресурсів або «Hub» ресурсів на певну тему дає вам спеціальну перевагу.


109. Посилання з авторитетного сайту: Посилання з так званих "авторитетних сайтів" швидше за все більш ефективне, ніж з маленького чи підозрілого.


110. Посилання від Вікіпедії: Хоча такі посилання є «nofollow», багато хто вважає, що посилання від Вікіпедії дають вам трохи довіри до поваги в «очах» пошукових машин.


111. «Оточення» зворотного посилання: Слова, які знаходяться поруч із зворотним посиланням, допомагають Google зрозуміти, про що та чи інша сторінка.


112. Вік зворотного посилання: Згідно з патентом Google, більш старі посилання мають більше цінностей, ніж нові.


113. Посилання від справжніх сайтів та спам-блогів: Завдяки широкому розповсюдженню блогів, Google віддає більшу перевагу посиланням від “справжніх сайтів”, ніж з “фальшивих” блогів. Для розрізнення одних від інших, Google можливо використовує як параметри бренд сайту і показник взаємодії користувача.


114. "Природне" походження посилань: Сайти з посиланнями "природного" походження, як правило, мають більш високу релевантність.


115. Взаємні посилання: У схемі створення посилань Google написано, що бажано уникати надмірної кількості взаємних посилань.


116. Посилання створені користувачами: Google здатний відрізнити посилання, залишені користувачами від посилань власника того чи іншого сайту. Наприклад, Google знає, що посилання з офіційного блогу WordPress на адресу en.blog.wordpress зовсім різна річ, порівняно з besttoasterreviews.wordpress.


117. Посилання через Редирект 301: Посилання через Редирект 301 можуть втратити у своїй цінності порівняно з прямими, однак Matt Cutts заявив, що різниця між такими посиланнями нульова.


118. Підтримка мікроформату в семантичній розмітці Schema.org: Сторінки, що підтримують мікроформат, можуть мати більшу релевантність порівняно з іншими сайтами. Збільшення релевантності може відбутися безпосередньо або через підвищення рейтингу на сторінці результатів пошуку.


119. Знаходження в каталогах сайтів: Багато хто вірить, Google віддає більшу перевагу, що знаходяться в каталогах сайтів.


120. Знаходження в каталозі Yahoo! Алгоритми Google також можуть брати до уваги знаходження в каталогах Yahoo.


121. Кількість вихідних посилань на сторінці: PageRank Показник обмежений. Це означає, що посилання на сторінці з величезною кількістю вихідних посилань може мати менший PR, ніж таке ж посилання, на сторінці з їх невеликою кількістю.


122. Посилання з форумів: Через величезний показник спаму на форумах, Google може зменшити цінність таких посилань.


123. Розмір контенту сторінки: Посилання зі сторінки з контентом, наприклад: 1000 слів, буде більш цінним, ніж таке саме посилання зі сторінки з мізерним змістом.

124. Якість контенту сторінки: Посилання від сайтів з неякісним, мізерним контентом матимуть значно меншу цінність і навпаки.


125. «Наскрізні» посилання: Matt Cutts підтвердив, що «Наскрізні» посилання вважаються не окремо, а як за одне.


Користувальницькі та поведінкові фактори


126. «Природний» показник клікабельності для ключового слова: Сторінки з вищим показником клікабельності можуть збільшити свої позиції на сторінці результатів пошуку за даним певним ключовим словом.


127. "Природний" показник клікабельності для всіх ключових слів: "Природний" показник клікабельності сторінки (або сайту) для всіх ключових слів, це релевантність, заснована на людському факторі, також це знак взаємодії користувача.


128. Показник відмов: Не кожен, хто працює у сфері SEO, погодиться, що показник відмов якось впливає на релевантність, проте це може бути таким способом Google використовувати як тестерів якості сайту. (Сторінка, з якою користувачі йдуть дуже швидко напевно не торт).


129. Кількість відвідувань: Підтверджено, що Google використовує дані з Google Chrome, щоб визначити, чи люди відвідують сайт чи ні (і як часто). Сайти з великим показником відвідувань, ймовірно, якісніші, ніж сайти з невеликою кількістю.


130. Повторні відвідування: Google також може використовувати цей показник як фактор релевантності того чи іншого сайту. Сайти, на які користувачі заходять повторно, отримують перевагу на сторінці пошукових результатів.


131. Заблоковані сайти: Google прибрав цю функцію у Chrome. Однак, Panda використовує цей показник як показник якості.


132. Закладки Chrome: Ми всі знаємо, що Google зберігає дані Chrome. Сторінки, які знаходяться в закладках у великої кількості людей, також можуть отримати перевагу на сторінці пошукових результатів.


133. Дані з панелі інструментів Google: Search Engine Watch's Danny Goodwin повідомила про те, що Google використовує дані з панелі інструментів як фактор релевантності. Окрім показників швидкості завантаження сторінок та наявності шкідливих програм, тепер зрозуміло, яку інформацію Google збирає з панелей інструментів.


134. Кількість коментарів: Велика кількість коментарів на сторінці показник її якості та гарної взаємодії користувача.


135. Час перебування на сайті: Google Analytics та дані з браузера Chrome можуть допомогти Google визначити середній час знаходження користувачів на вашому сайті. Якщо користувачі проводять багато часу на вашому сайті, це може бути показником його якості.


Спеціальні правила алгоритмів


136. Алгоритм Google QDF*: Google надає перевагу новим веб-сторінкам для певних пошукових запитів.


(QDF – Query Deserves Freshness – (дослівно) запит заслуговує свіжого)


137. Алгоритм Google QDD*: Google може додати трохи різноманітності на сторінці пошукових результатів для таких ключових слів, як “Apple” або “Рубін”.


(QDD – Query Deserves Diversity – (дослівно) запит заслуговує на різноманітність)


138. Користувацька історія відвідуваних сайтів: Сайти, які ви часто відвідуєте, будучи підключеним до Google, будуть мати перевагу на сторінці результатів пошуку відповідно до ваших запитів.


139. Історія історії пошукових запитів: Ланцюжок пошукових результатів залежить від того, що ви шукали раніше. Наприклад, спочатку ви шукали "огляди", а потім "фільми", найімовірніше, що Google насамперед покаже сайти з оглядами фільмів.


140. Націлювання за місцем розташування: Google віддає перевагу сайтам з локальним IP та сайтам з національними доменами.


141. Безпечний пошук: Пошукові результати, що містять матеріали для дорослих, не будуть виведені користувачам у увімкненому параметрі безпечний пошук.


142. DMCA* Скарги: Google знижує релевантність веб-сторінок із DMCA скаргами.


(DMCA – Digital Millennium Copyright Act – Закон про авторські права у цифрову епоху)


143. Різноманітність доменів: Після так званого “Bigfoot апдейта” на кожній сторінці результатів пошуку стало більшою різноманітністю доменів.


144. Запити, пов'язані з угодами: Іноді Google показує різні результати для ключових слів, пов'язаних із угодами (покупки, шопінг), наприклад, запити про рейси.


145. Пошук за місцевими результатами: Google часто ставить місцеві Google+ результати вище за інші, «нормальні».


146. Google Новини: Певні ключові слова можуть вивести результати в блоці Google Новини.


147. Перевага бренду: Після Vince апдейту, Google у певних, вузьких пошукових запитах може віддавати перевагу більш брендовим результатам.


148. Результати пов'язані з шопінгом: Іноді Google показує Google шопінг результати в "природному" пошуковому результаті.


149. Результати пов'язані з картинками: Google надає перевагу «природним» спискам для пошукових результатів пов'язаних з картинками на запити, які зазвичай припадають на пошук у Google Картинки.


150. Результати, пов'язані з брендами та доменами: Ключові слова, пов'язані з конкретними доменами або пов'язані з брендами, можуть піднімати кілька результатів з одного сайту.



Фактори соціальних мереж



151. Кількість твітів: Як і посилання, твіти, що посилаються на сторінку, можуть збільшити її релевантність у Google.

152. Авторитетність твіттер облікових записів: Цілком імовірно, що посилання в твітах від облікових записів з тоннами передплатників (наприклад, обліковий запис Леонардо ДіКапріо) матимуть більшу цінність, ніж посилання від будь-яких нових або маловпливових облікових записів.


153. Кількість лайків на Facebook: Хоча Google і не може стежити за більшістю Facebook акаунтів, цілком можливо, він розглядає кількість лайків на акаунті Facebook з вашим посиланням як слабкий, але все ж таки позитивний фактор релевантності.


154. Кількість тих, хто поділився вашим посиланням на Facebook: Цей показник чимось схожий на зворотні посилання, тому може мати більшу цінність, ніж лайки.


155. Авторитетність Facebook облікових записів користувачів: Також як і у випадку з твіттером, посилання від більш авторитетних Facebook облікових записів можуть мати велику цінність.


156. Кількість «пінів» на Pinterest: Pinterest – це шалено популярна соціальна медіа мережа з великою кількістю публічних даних. Напевно, тому Google розглядає кількість «пінів» на Pinterest як один із факторів соціальних мереж.


157. Кількість голосів на соціальних «обмінниках»: Цілком можливо, що Google використовує кількість поділених посиланням на таких сайтах як Reddit, Stumbleupon і Digg як ще один тип факторів соціальних мереж.


158. Перевірене авторство на інформацію: У лютому 2013 року, Google CEO Eric Schmidt

авторитетно заявив:

Всередині пошукових запитів, інформація від перевіреного облікового запису буде мати більшу релевантність, ніж інформація без подібної перевірки, в результаті, більшість користувачів просто кликатимуть на топові, перевірені результати.

Перевірене авторство на інформацію може також бути запорукою довіри у пошукової машини.


159. Фактори релевантності соціальних мереж: Можливо, Google використовує інформацію про релевантність облікових записів, які діляться посиланнями, а також про текст, що оточує посилання.


160. Вплив факторів релевантності соціальних мереж на рівні сайту: Дані фактори можуть збільшити в цілому авторитетність сайту, що слідство підвищує релевантність кожної окремої сторінки.



Чинники брендів



161. «Якірний» текст назви бренду: Фірмовий «якірний» текст – це просто, але дієво. Є одним із факторів бренду.


162. Пошукові запити та бренди: Проше простого: люди шукають бренди. Якщо люди шукають ваш сайт у Google (наприклад: "Backlinko twitter", Backlinko + "фактори релевантності"), Google візьме це до уваги, коли визначатиме бренд.


163. У сайту є сторінка на Facebook та лайки: Коротко. Бренди мають тенденцію заводити сторінки на Facebook з великою кількістю лайків.


164. У сайту є Twitter обліковий запис та передплатники: Велика кількість передплатників у Twitter акунті є знаком популярності цього бренду.


165. Офіційна сторінка компанії на «Linkedin»: Більшість бізнес-компаній мають сторінки на «Linkedin».


166. Співробітники на Linkedin: Rand Fishkin вважає, що наявність у ваших співробітників акаунтів на Linkedin говорить про те, що вони, власне, працюють у вашій компанії, а це є знаком популярності бренду.


167. Принципи соціальних мереж: Акаунт у соціальній мережі з 10000 передплатниками та 2 повідомленнями на сторінці, матиме куди менше цінності, ніж той же обліковий запис, але безліччю повідомлень (фактор взаємодії користувача).


168. Згадка про бренд на сайтах новин: По-справжньому великі бренди згадуються в розділі новин Google щодня. Більше того, деякі бренди навіть мають їхній власний розділ на першій сторінці новин.


169. Цитування: Про бренди добре згадується без посилань. Ймовірно, Google більше звертає увагу на згадку про бренди, не закріплені в посилання.

170. Кількість RSS передплатників: Враховуючи, що Google є власником популярного сервісу RSS, є сенс те, що кількість ваших передплатників на RSS також є фактором популярності бренду.


171. Сайт, що сплачує податки підприємства: SEOMoz опублікував статтю про те, що Google може звертати увагу на той фактор, чи пов'язаний ваш сайт з підприємством, що сплачує податки, чи ні.



Фактори спаму, що знаходиться на сайті



172. Санкції від алгоритму Panda: Сайти з низькоякісним контентом (як правило «ферми» контенту) мають значно меншу релевантність завдяки санкціям від алгоритму Panda.


173. Наявність посилань на «Поганих сусідів»: Наявність на сайті посилань на «поганих сусідів» — це сайти, які можуть завдати шкоди користувачеві або які використовують брудні способи підвищення своєї релевантності, є негативним фактором для релевантності вашого сайту.


174. Редирект: Наявність хитрих редиректів (перенаправлень) на вашому сайті це дуже і дуже погано. Якщо такий факт виявиться, сайт не просто впаде релевантність - він перестане індексуватися Google.


175. Випливаюча або відволікаюча реклама: У нашій знайомій директиві Google говориться, що наявність подібної реклами на сайті, показник його низької якості.


176. Понад оптимізація сайту: Включає всі чинники на рівні сторінок, таких як: начинка ключовими словами, начинка ключовими словами в тегах «title», «h1» і.т.д, надмірне вживання ключових слів.


177. Понад оптимізація сторінки: Багато хто говорить, що, на відміну від алгоритму Panda, Penguin більше націлюється на окремі сторінки (та й тільки за певними ключовими словами).

 

178. Велика кількість оголошень: "Алгоритм макета сторінки" накладає санкції на сайти з надмірно великою кількістю реклами та невеликою кількістю контенту.


179. Приховані партнерські посилання: Якщо зайти занадто далеко у спробах приховувати партнерські посилання (особливо з клоакінгом), можна отримати певні санкції від Google.


180. Партнерські сайти: Не секрет, що Google не в захваті від партнерських сайтів, тому багато хто думає, що такі сайти можуть бути під додатковим контролем.


181. Комп'ютерно згенерований контент: Google також не фанат комп'ютерно згенерованого контенту. Якщо він виявить, що ваш сайт містить такий контент, це спричинить жорсткі санкції, аж до припинення індексації даного сайту.


182. Надмірне підвищення PageRank: Якщо зайти занадто далеко в спробах підняти PageRank, за допомогою встановлення атрибута «nofollow» на всі вихідні посилання або більшість внутрішніх, може служити сигналом спроби обдурити систему.


183. Позначена за спам IP адреса: Якщо IP вашого сервера було позначено Google за спам, це може зашкодити всім сайтам, що знаходяться на даному сервері.

184. Спаммінг у meta тегах: Перебрати з кількістю ключових слів можна і в meta тегах. Якщо Google вважає, що ви додаєте ключові слова до meta теги, щоб обдурити систему, він може накласти жорсткі санкції.



Фактори спаму у зовнішніх посиланнях



185. Неприродно великий приплив посилань: Раптовий і неприродний наплив посилань на ваш сайт, безумовно, є ознакою фальшивості такого посилання.


186. Санкції алгоритму Penguin: Сайти із санкціями від Google Penguin значно зменшують свою релевантність.


187. Низькоякісні посилання: Велика кількість посилань із ресурсів, які використовуються для чорного SEO просування (такі як коментарі у блогах та на форумах), може бути сигналом спроби обдурити систему.


188. Тематика сайтів, що посилаються на вас: Відомий сайт MicroSiteMasters виявив, що сайти з неприродно великою кількістю посилань від непов'язаних за тематикою сайтів можуть бути підозрілі для алгоритму Penguin.


189. Попередження про низькоякісні посилання: Google надсилає тисячі повідомлень з порадами, як виявити фальшиві посилання. Після цього зазвичай йде падіння релевантності, хоча не в 100% випадків.


190. Посилання з сайтів з однаковим IP class C: Наявність неприродно великої кількості посилань від сайтів з одним і тим же IP сервером може служити знаком блогів мережі побудови посилань.


191. “Яд” у якірному тексті: Наявність слова “отрута” у якірному тексті (особливо ключових слів на медичну тематику), що вказують на ваш сайт, може бути знаком зламаного сайту або спаму. Відповідно, зниження релевантності.


192. Санкції, що видаються в ручну: Як відомо, Google вже приклав руку до вручну санкцій, що видаються, як наприклад, з історією про крах відомого квіткового інтернет магазину Interflora.


193. «Продажні» посилання: Такі посилання, безумовно, можуть вплинути на PageRank і відповідно на релевантність сайту.


194. Google Пісочниця: Нові сайти, які отримують раптовий додаток посилань, іноді поміщаються в Google пісочниця, де тимчасово обмежені в релевантності.


195. Google "Dance": Google "Dance" може тимчасово "струсити" релевантність сайту. Згідно з патентом Google, це може бути спосіб визначити, чи намагається сайт обдурити систему чи ні.


196. Відхилення посилань: Використовуючи цей інструмент, можна зняти наслідки ручних або алгоритмічних санкцій сайтам, які стали жертвами чорного SEO.

Фактори ранжирування


Дописати коментар

0 Коментарі