6 типових помилок при доборі ключових слів
Дослідження ключових слів у SEO – це дуже недооцінений аспект. Я вже писав кілька постів щодо дослідження ключових слів і вірю, що це основа успішної SEO кампанії в цілому.
Нижче я хочу поділитися з найпоширенішими помилками, які роблять люди під час дослідження семантичного ядра.
Від вивчення ключових слів залежить вся подальша кампанія. Ви "заряджаєте" ключі в інструмент для перевірки їх обсягів і вибираєте ті, які мають найбільшу кількість трафіку.
Типові помилки:
1. Під час дослідження слід реалістично дивитися світ і підбирати ключові слова, враховуючи вік сайту, авторитет і гнучкість подальшої оптимізації.
Якщо ви націлені на запит, що складається з одного слова, то, швидше за все, досягти результату по ньому буде нереально і невигідно. Той, хто шукає "ноутбук Toshiba l670", купить його з більшою ймовірністю, ніж той, хто шукає просто "ноутбук". Подумайте, хто з даних користувачів швидше дістане кредитну картку та сплатить товар?
Транзакційні запити дуже важливі при просуванні також, не забувайте про це, вони рухаються легше!
Я не кажу, що такі запити з одного слова погані, подумайте про витрати на просування, конкуренцію і т.д. Якщо ви налаштовані на отримання трафіку в короткі терміни, зверніть увагу на менш трафічні і менш конкурентні ключові слова, які називаються низькочастотниками.
Ви можете просуватися як за ТОПовими для ніші запитами, так і НЧ, але не забувайте, що вся сума низькочастотки в раз 10+ переважує трафік за потрібними ТОПовими словами!
Звичайно, є тематики, в яких продають лише високочастотники, але їх не так багато.
Менший трафік, але менша конкуренція можуть виглядати не так привабливо, але якщо ваш сайт зможе домінувати за цілою пачкою таких ключів, то він отримуватиме набагато більше трафіку, ніж за одним високочастотним запитом.
2. Ви дивитеся на широкі відповідності замість того, щоб дивитися на точні.
Ще одна дуже поширена та явна помилка…
Пошукові обсяги - це неодмінно дуже важлива метрика, але люди, звертаючись до такого інструменту як Google Keyword Tool, часто дивляться на широкі відповідності, а не на точні. Різниця між цими відповідностями може була колосальною.
Якщо подивитися на широку та точну відповідність, що дозволяє зробити наш софт, то ми можемо побачити, що частотність запиту "самоскиди" в широкій і точній варіації відрізняється в 83 рази! Потрібно чітко розуміти, що просунувши цей запит, ви отримуватимете не те, на що сподівалися.
Прийнято вважати, що статистика пошукових систем є дуже точним інструментом у підрахунку обсягів пошукового трафіку, проте дані за точними відповідностями дають вам найкраще уявлення про те, наскільки цінним є ключове слово.
3. Ви вибрали множину ключа замість єдиного.
Дуже часто можна побачити сайти, оптимізовані під множину ключового слова, проте люди шукають його однину. Такі випадки нерідкі на комерційних сайтах, де власники оптимізують сторінки категорій, де продається більше одного продукту. Так, наприклад запит "tablet PCs" (кишенькові ПК) має на 91% запитів менше, ніж "tablet PC" (кишеньковий ПК).
Можна промахнутися зовсім і не отримати трафіку, а можна просто отримувати його в 3 рази менше, якщо вибрати не число.
Хоча Google іноді і набуває множинної форми і форми однини за одне слово, але в більшості випадків різниця в пошукових обсягах досить суттєва. У ПС, у свою чергу, пошукова видача за множинним і одниною може значно відрізнятися.
Неправильна форма ключового слова може призвести до поганого ранжування, що визначає те, чи зробите ви продаж чи ні.
4. Ви ігноруєте конверсію.
Можливо це буде звучати некоректно з мого боку, але багато моїх клієнтів хочуть просуватися по [сюди введіть безглуздий ключ], у той час, як свої гроші вони повинні були направляти на зовсім інший ключ або їхній набір.
Ключове слово, що несе тонни трафіку, який не конвертується – це марна трата часу та сил. Адже ви не наймаєте мою компанію для того, щоб ми приносили вам цей чортовий трафік, ви наймаєте нас для того, щоб ми допомогли вам з продажами.
Конкуренція в онлайн світі висока і вона буде ще вищою, тому важливо вичавити все з кожного інвестованого гроша.
Саме це робить конверсію та аналітику важливими частинами дослідження ключів. Людський розум – це єдиний софт, здатний провести якісний аудит конверсії ключових слів, оскільки жодна програма не замінить SEO знань та досвіду.
Такі базові префікси як "купити" є індикаторами того, що ключовий запит швидше за все буде конвертуватися. Якщо в системі аналітики у вас вказані цілі, ви легко можете визначити ключові слова з найвищою конверсією на вашому сайті. Намагайтеся відстежити причину їх високої конвертації та застосуйте ці знання в аналізі ключових слів.
5. Ви вибираєте ключові слова, які мають нічого спільного з контентом.
Розумне пояснення цьому може бути наступним – деякі інструменти роботи з ключовими словами (на відміну від людини) схильні плутати значення слів у людському світі, а відповідно і тематики. Це можуть бути загальні значення, на рівні "зберігання" - людина, яка вводить у пошуку "зберігання", може шукати спеціальний склад, де б він залишив свої речі, ящики або інші предмети меблів для дому або офісу.
Також, користувач, який вводить у пошуку "гравання" може шукати методи лікування від даного психологічного захворювання, а трафік на запит йде той, який шукає популярний журнал для геймерів, з аналогічною назвою.
Тому шанси того, що націлення буде неточним, дуже великі. Вам слід переконатися в тому, що всі ваші ключові слова є максимально релевантними контенту (або навпаки).
Було б непогано, якби ви вручну перевірили пошукову видачу за вашими ключами та подивилися.
Напевно, ви побачите, чи підходить ключове слово для вашого сервісу чи продукту чи ні.
6. Ви не переглядаєте усі свої ключові слова.
Прийнято вважати, що SEO - це безперервний процес, проте мало хто проводить регулярний огляд і аудит ключів, що просуваються. Якщо ваш ринок не стоїть на місці і регулярно розвивається, значить, що пошукова поведінка користувачів також розвивається. Саме тому важливо регулярно переглядати свої ключові слова.
У деяких нішах, як показує мій досвід, доцільно перевіряти ключі раз на рік – елементарно можна втратити багато цільових відвідувачів, не додавши до запитів РІК. Якщо цей період коротший, або ви регулярно починаєте просування нових ключів, ще не досягнувши результатів по старих, то у вас є всі шанси перетворити процес просування на хаос. Хоча деякі динамічні ринки можуть вимагати і частішого дослідження ключів.
Мета повторного дослідження ключових слів:
позбутися "слабких" ключів
виявити можливості та методи розширення
скоригувати курс просування майбутнє.
Частина ваших ключових слів - ця категорія слів, що мають перспективу до зростання, але не приносять вам бажаного результату. Найчастіше потенціал таких ключових слів ще не відкритий і тому вам потрібно подумати над тим, як покращити їхнє поточне положення.
Також є пустушки - ключові слова, які не приносять нічого і не мають шансів на подальше зростання. Відмовтеся від таких ключів, підберіть заміну та перенаправте ресурси в інше місце.
Трафікогенератори – ключові слова з відмінними результатами, але мають трохи шансів на подальше зростання – спробуйте пошукати способи підтримки їхнього поточного становища. Виявіть причини чому далі вони не зростатимуть і врахуйте це на майбутнє.
0 Коментарі