Поради щодо грамотного складання анкорів
Кожному оптимізатору відомо, що якість просування сайту в пошукових системах залежить від якості його внутрішньої та зовнішньої оптимізації. Якість зовнішньої оптимізації визначається ефективністю розміщених (куплених) посилань, яка залежить від ефективності донора, правильності складання анкору та деяких інших чинників. Нижче представлені основні пункти, які варто враховувати при складанні анкорів, оскільки правильно складений анкор-аркуш дасть більше ефекту просування запитів і заощадить посилальний бюджет.
10 порад щодо складання анкорів.
Складаючи анкори для своїх проектів, деякі оптимізатори використовують найпростіший варіант - пряме входження ключового слова до тексту посилання. Навіть при автогенерації анкорів у сервісах автоматичного просування, максимум використовується просте розведення посилання, іноді анкор розбивається на кілька пропозицій. Дотримуючись простих порад, якщо ви раніше не замислювалися особливо про грамотне складання анкорів і використовували прості варіанти, ви зможете заощадити бюджет бюджету мінімум в 2 рази, а також збільшити тематичний трафік на свій ресурс. Отже…
1. Ключове слово
Ключове слово, за яким ви зібралися просувати сторінку вашого сайту, має входити до тексту посилання при складанні анкорів. Це ключове слово також має бути присутнім у статистиці пошуку, тобто теоретично, це слово або словосполучення люди повинні використовувати при пошуку.
Наприклад, якщо у вашої компанії "ЄвроВікна-Інвест" є сайт з продажу пластикових вікон, то при складанні анкорів ключове слово ЄвроВікна-Інвест може бути корисним лише при брендовому просуванні, в інших випадках необхідно використовувати працюючі запити, оскільки вони дають потрібний трафік .
Приклад (тут із галузі мікробіології):
спіруліна вирощування
спіруліна купити
2. Розведення
Пошукові машини люблять природні посилання, оскільки вони найбільш коректно відбивають популярність ресурсів у мережі. Розведення тексту посилання, як і інші прийоми, надають анкору трохи природності. Також розведення анкорів вносить різноманітність в анкор-лист, показуючи пошукачам, що на вас посилаються не тільки з текстом кондиціонер купити, але з різними варіантами природних текстів, за які було б невірним пошуковику накласти якийсь фільтр.
При розведенні анкорів також необхідно стежити, щоб розведений текст посилання становив словосполучення, яке люди використовують при пошуку, тоді, окрім різноманітності посилань, ви отримуєте вагу для потенційно працюючих ключових запитів, збільшуючи трафік менш частотними запитами.
Приклад:
спіруліна швидке вирощування
спіруліна київ купити
спіруліна оптом купити
3. Морфологія
Не варто зациклюватися лише на прямих входженнях кожного зі слів ключового запиту в анкор, використовуйте різноманітні форми слова - відмінювання, зміни слова за числами та пологами. Наприклад, ПС знає безліч варіантів (форм) слова купити, кожне з використовуваних буде працювати на основний запит.
Наприклад, для запиту спіруліну вирощування додавання таких анкорів, як представлені нижче, було б дуже корисним для розведення всього анкор-листа.
Приклад:
вирощування спіруліни
вирощуємо спіруліну
де купити спіруліну
Як бачимо, при використанні морфологічних змін слова анкори виходять більш природними.
4. Синонімізація
Як і в попередніх двох випадках, синоніми допоможуть урізноманітнити анкори. Перед пошуком за зворотним індексом пошуковики переробляють запит, вставляючи потрібні синоніми або скорочення. Так, якщо ви шукаєте абревіатуру, наприклад кпі або imho, то побачите підсвіченим також текст “київський політехнічний інститут” та “in my humble opinion”, відповідно.
Використовуйте синоніми та абревіатури слів в анкорах, це допоможе не тільки урізноманітнити посилання, але й розвантажити контент сторінки, що просувається, позбавивши його від зайвого тексту при потребі.
Приклад:
вирощування водорості spirulina
де купити spirulina platensis
5. Очеп'ятки
Використання друкарських помилок в анкорах – хороший прийом для залучення додаткового тематичного трафіку на сайт. Якщо друкарську помилку вставити в текст, то читачеві він може здатися безграмотним, до того ж варіантів друкарських помилок може бути багато і, щоб не захаращувати ними контент, виносите очеп'ятки в анкори.
Люди опечатуються у запитах не тільки тому, що вони неписьменні, але часто тому, що низку слів можна правильно написати різними способами. Наприклад, як ви думаєте, як правильно пишеться назва машини фольцваген російською та англійською мовами? :)
Приклад:
де купити spirulinu
недорого агенство нерухомості
нерухомість левів
6. Навколишній текст
Навколишній текст дозволяє зробити посилання більш природним, відокремлюючи його від інших посилань у блоці. Чим довше оточуючий текст, тим краще для посилання, проте багато бірж обмежують довжину до 100 символів. Посилання без навколишнього тексту виглядає і сприймається відокремленим, тоді як навколишній текст може внести елемент тематичного контексту.
Приклад:
Група управління біосинтезом мікроводоростей вивчає технологію вирощування водорості spirulina platensis у своїх таємних лабораторіях.
На нашому сайті ви дізнаєтесь #a#де купити спіруліну#/a# високої якості.
7. Природний анкор
До природних посилань належать посилання виду "тут" та у вигляді URL. Подібні посилання використовуються для безанкорного просування, коли навколишній текст потрапляє в анкор-аркуш та впливає на результати пошуку. До того ж, природні анкори такого виду дозволяють отримати акцептору більше трасту, а на форумах або інших соціальних сервісах посилання може пройти модерування, що дозволить отримати "два зайця" одночасно.
Приклад:
У науковій статті https://site.ibss.org.ua/tech/8/ розказано про вирощування спіруліни у штучних водоймах.
Про те, де купити спіруліну, можна дізнатися за посиланням.
8. Розділові знаки
З експериментів відомо, що за наявності в пропозиції певних символів (крапки, знака оклику або знака питання, двокрапки) і наступного слова з великої літери, ПС ділить цю пропозицію на два складових. За наявності кількох пропозицій в анкорі, враховуватиметься лише перший.
Приклад:
#a#ArchiCAD StarT. Постачання.#/a# Ціна нижче.
У наведеному прикладі в анкор-лист потрапить припущення ArchiCAD StarT, слово "Поставки" вже не враховуватиметься, оскільки знаходиться вже у другому пасажі. Якби автор анкора поміняв місцями слова, то анкор не дав посилальної ваги на ключове слово ArchiCAD, як, наприклад, у цьому випадку:
#a#Увага: Доставка квітів у Дніпро#/a#.
9. Розподіл ваги в анкорі
Кожному слову з тексту посилання присвоюється вага (зазвичай, він обернено пропорційний до зустрічальності слова в загальному індексі документів пошуковика). Не варто вдаватися в подробиці цього процесу, просто при складанні анкорів не вставляйте в текст посилання непотрібні слова, які можуть перетягнути вагу на себе, отримуючи більшу релевантність документу, ніж інші слова з посилання. Але при цьому і не варто вдаватися в крайнощі, прибираючи навіть спілки та прийменники, жертвуючи природністю анкору.
10. Відділення від пасажу
Багато вебмайстрів, розміщуючи у себе на майданчиках посилання, ставлять як роздільники посилань дефіс або вертикальну межу, які не поділяють пасажі, як, наприклад, блокові теги. Тому, при складанні анкор бажано самому виділити пропозицію з посиланням в окремий пасаж. Робиться це за допомогою додавання речень (слів) з роздільниками ліворуч та праворуч від анкору.
Приклад:
Цікавитесь мікроводорістю? Дізнайтеся про вирощування спіруліни від фахівців-мікробіологів. Деталі на сайті.
Подібні анкори будуть найбільш ефективними і при розміщенні на будь-якому з донорів, що працюють, посилання дасть максимальний ефект. При цьому намагайтеся робити анкори так, щоб вони не повторювалися.
Звичайно, є й інші аспекти, що стосуються анкорів, але вони виходять за рамки цієї статті. Цих 10-ти пунктів достатньо, щоб покращити ваш анкор-лист і досягти кращої ефективності за менших витрат.
0 Коментарі