About Me

header ads

Анкор - що це таке

 Анкор - що це таке і наскільки важливі анкор листи в просуванні сайту


Анкор при всій своїй технічній простоті викликає величезну кількість питань і суперечок у оптимізаторів, бо саме анкори (тексти посилань) є предметом так званого ранкового ранкового посилання (анкорного) в пошукових системах.


Що таке анкор, види анкорів у посиланнях


Анкор в Seo означає дуже банальну річ — текст посилання. Як ви пам'ятаєте, щоб створити гіперпосилання в мові Html використовується спеціальний тег A і атрибут Href, в якому прописується URL адресу сторінки або іншого типу документа, на який буде вести це посилання.


<a href="http://site.red">Текст посилання (анкор)</a>


У наведеному прикладі анкор є фраза «Текст посилання (анкор)». Цей текст (анкор) враховується пошуковими системами при ранжируванні та визначенні релевантності документа вашого сайту тому пошуковому запиту, за яким ви хочете просунутися до Топ пошукової видачі. Такий тип ранжирування ще називають посилальним.


У Seo прийнято називати сайт, що проставляє посилання - донором, а той ресурс, на який вона веде - акцептором. Всі посилання, проставлені на ваш сайт з інших ресурсів, а також внутрішні посилання зі сторінок вашого власного сайту, будуть враховані пошуковими системами. Чим більше посилань (зовнішніх), тим краще. Причому, якщо ви хочете наростити Тиц, то найкраще якщо це будуть посилання з різних сайтів (доменів), але які мають ту саму тематику, що й у вашого ресурсу.


Недооцінювати вплив анкорів та самих посилань на успішність просування сайту не варто, бо це один із трьох найважливіших факторів ранжування, на які спираються пошукові системи (є ще фактор внутрішньої оптимізації сайту та поведінкові фактори, про які зараз так багато говорять).


Всі анкори, проставлені на сторінку вашого сайту посилань, підшиваються пошуковими системами в так званий анкор лист і є своєрідним доповненням до тексту статті. Сторінки вашого сайту можуть брати участь у ранжируванні за запитами, які навіть не згадуються в Title або тексті статті, а тільки присутні в анкор аркуші. У такому разі, у пошуковій видачі буде написано «Знайдено за посиланням».


Але що саме враховується пошуковими системами при аналізі маси посилань проставленої на той чи інший документ у мережі? Враховуються дві речі:


Статична вага, що передається посиланням. На основі статичних ваг розраховуються для всіх сторінок інтернету такі показники як:


I. Зважений індекс цитування (Віц), Pagerank у пошукової системи Google. Причому Pagerank безпосередньо впливає на ранжування сторінок у Google, але саме пейджранк цільової сторінки, а не ПР головної.

2. Динамічна вага посилання (анкорне ранжування), який цілком залежить від наявного в неї анкора. Чим точніше анкор збігається з пошуковим запитом (вища щільність), тим більша динамічна вага зможе передати це посилання. Природно, що для цього беклінк повинен вести саме на сторінку, що приземлює, вашого сайту, яку ви і просуваєте за ключовими словами, зазначеними в анкорі.


Відповідно, можна розділити всі можливі анкори на три групи:


Анкори з точними входженнями - мають найбільший вплив на посилальне ранжування, але ними не можна зловживати, тому що можна потрапити під фільтр за спамність «анкор листа», або втратити на так званій «склейці» анкорів, в результаті чого буде знижена статична вага, що передається посиланнями з однаковими анкорами.


Розведені анкори - до пошукових запитів, за якими ви просуваєтеся, можна додати ще додаткові слова так, щоб анкор був зручним і добре читаємо. У разі розбавлених анкорів динамічна вага, що передається, буде менше, ніж у випадку анкорів з точними входженнями, зате і ймовірність склеювання анкорів і потрапляння під фільтр за спам анкор листа фактично стає рівним нулю.


Безанкорні посилання - цей тип посилань найбільш близький до природних, тому вони практично завжди будуть працювати і по них буде передаватися статична вага (pagerank і віц сторінок акцепторів будуть нарощуватися), але динамічну вагу такі посилання без анкору не передаватимуть, а значить і на посилальне ранжування впливу не будуть.


Але це тільки в теорії, а на практиці все виходить трохи оптимістичніше. Є таке поняття, як навколопосилальний текст, що враховується пошуковими системами.


Отже, якщо ви вкажете праворуч або ліворуч від безанкорного посилання ключові слова, за якими ви просуваєтеся, існує ймовірність того, що саме ці слова будуть враховані пошуковими системами в якості анкору безанкорного посилання.


Ключові слова повинні бути поруч із безанкорним посиланням і бажано не відокремлюватися від неї точками. Так, ще одна дуже важлива річ — безанкорне посилання вважається якщо:


1. Як її анкор використовується Url адресу сторінки акцептора або Url адресу домену сайту акцептора (обов'язково з "http://", ну або хоча б з WWW). Наприклад, цей лінк буде розцінений пошуковими системами, як не містить анкора:

<a href="http://site.red/about">http://site.red</a>


2. Як анкор безанкорного посилання можуть бути використані слова «тут», «тут» і т.п.:


<a href="http://site.red"> тут</a>


Облік анкорів Гуглом у внутрішніх посиланнях


Так, це ми всі говорили про особливості використання анкорів у зворотних посиланнях, які ведуть ваш сайт з інших ресурсів. Ці беклінки та їх анкори дуже важливі при просуванні сайту і без них дуже важко буде обійтися, особливо при розкручуванні за пошуковими запитами, які є конкурентними.


Але існує таке поняття, як внутрішня перелінковка та її вплив на просування сайту також дуже значно. Більше того, для просування за низькоконкурентними пошуковими запитами можна взагалі не закуповувати зворотні посилання, а спробувати обійтися лише внутрішньою перелінковкою, ну і трохи прокачати головну сторінку сайту або деякі цільові сторінки за рахунок отримання безкоштовних зворотних посилань з профілів трастових сайтів.


Взагалі, внутрішня перелінковка з потрібними анкорами може служити відразу для двох речей:


1. Перерозподіл статичної ваги (pagerank, віц) між сторінками вашого сайту таким чином, щоб зосередити його саме на сторінках, що просуваються. Є різні схеми перелінкування, що дозволяють прокачати як головну сторінку сайту, так і сторінки зі статтями. В результаті, чим більше буде статична вага сторінки, тим вище вона буде ранжуватися пошуковими системами за інших рівних умов.


2. Внутрішня перелінковка дозволяє посилатися на сторінки вашого сайту, що просуваються, з потрібними анкорами (наганяти динамічну вагу). Тобто. ви можете поставити з десятка внутрішніх сторінок свого ресурсу посилання на сторінку, що просувається, і використовувати як анкор пряме входження ключа, або розбавлений анкор, що теж буде враховано в позитивний бік пошуковими системами при ранжируванні.


Якщо ви хочете з однієї і тієї ж статті вашого сайту послатися кілька разів на іншу статтю і бажаєте при цьому, щоб Google врахував анкори всіх ваших посилань, просто використовуйте в них знак решітки «#», за допомогою якого створюються так звані хеш посилання ( ця сама грати і називається хеш). Напевно, можна навіть не створювати спеціально для цього якоря на сторінці акцепторі, але я це роблю в обов'язковому порядку.


Як зробити якір в Html (який за дивним збігом обставин також називається анкор - anchor)


Приклад хеш посилання:


<a href="http://site.red/html/html-new/chto-takoe-giperssylka-html-yakor-anchor-kak-sozdat-ssylku-na-sajte-html-teg-a-href-target -blank-kak-sdelat-kartinku-ssylkoj-otkryt-v-novom-okne.html#giperssylka-1" target="_blank">Як зробити якір у Html</a>

Бачите, там на кінці Url адреси додано конструкцію «#giperssylka-1», яка і дозволить домогтися обліку Гуглом усіх анкорів, які були використані в гіперпосиланні.


Раніше я теж активно використовував хешпосилання, але навіть не підозрюючи про користь даного способу для обліку всіх анкорів, а використовував їх просто для зручності читачів - переміщення здійснюється відразу на те місце в тексті, де описано те, що зазначено в анкорі посилання. Щоправда, для цього потрібно було розставити якорі у статтях акцепторах, що займає час у автора статті, зате економить час у читачів.


Анкор листи і які анкори в них мають бути


Якщо купуєте наскрізне посилання або проставляєте його з іншого свого проекту, то краще робити різні анкори цього «протягу» з різних сторінок ресурсу.

Посилання потрібно нарощувати плавно.

Посилальна маса має бути різноманітною - з анкорами, без анкорів, з блогів, з форумів тощо.

Переспам анкор листа може призвести до накладання фільтра пошуковими системами, тобто. закуповувати багато посилань з однаковим анкором буває небезпечними наслідками.

Якщо потрібна швидка розкрутка тут і зараз, то наголошуйте на закупівлі посилань, а якщо хочете забезпечити стабільне існування проекту в найближчому майбутньому, то розвивайте сайт, додавайте тексти, покращуйте поведінкове, ну, і беклінки закуповуйте, але без фанатизму.

Чи враховуються отримані зворотні посилання з атрибутом rel nofollow у тезі гіперпосилання під час ранжування сайту пошуковими системами? Статична вага швидше за все не передається (pagerank і віц не нарощуються), а ось анкорне ранжування, можливо, має місце.


Грамотне складання анкорів посилань.


Часто проскакують питання: Як правильно скласти анкори? Який потрібний окружний текст? Як розбавляти описи та самі посилання? Саме про це сьогодні йтиметься. Мені взагалі блог подобається тим, що тут можна накопичувати питання, що часто задаються, і якщо хтось зі знайомих або клієнтів запитує як зробити щось, просто можна дати посилання на пост в блозі і заощадити час на пояснення.


Для початку трохи того, що я помітив і рекомендую, посилання потрібно розбавляти, щоб пошукові системи ставилися природніше до вашого сайту і без проблем надавали йому трасту.


Давайте поясню на прикладі:


Є інтернет магазин з продажу сумок, навіть якщо ви просуваєтеся за одним запитом (хоча так просуватися не рекомендується) посилання потрібно буде розбавляти так:


сумки

купити сумки

жіночі сумки

чоловічі сумки


І так далі.


Тобто ви купуєте або розміщуєте посилання на вищеперелічені слова, щоб у результаті отримати топ для запиту «сумки». А тепер давайте подивимося, як краще розподіляти:


60% з прямим входженням сумки

35% суміжні запити (купити сумки, жіночі сумки)

5% просто посилання з урл сайту (наприклад, www.site.red)


У такому разі все йтиме як по маслу, і не виникне проблем із виведенням у топ.

Далі як складати описи для бірж посилань і окружний текст:


- намагайтеся включати суміжні ключові слова в описі


- Використовуйте повторення ключових слів в описі


В основному, посилання закуповуються не на тематичних сайтах. Тематичних сайтів не так мало і часто там завищена ціна, якщо зробити нормальний окружний текст, тобто шанси, що він допоможе на якийсь відсоток передати потрібну вам тематику на сайт, що просувається.


Важливо: При просуванні сайту використовувати не один запит, а комплекс, тоді і віддача буде більшою, і в комплексі ви витрачатимете на висновок значно менше для кожного запиту.


Також потрібно не забувати про етапність просування сайту, хоча є різні завдання та різні етапності, але найчастіше краще використовувати стандартний варіант і з виведенням у топ не буде проблем.

Анкор - що це таке


Дописати коментар

0 Коментарі