Більшість компаній розуміють необхідність бути в мережі та мати свій сайт. Для деяких, створення сайту та його наповнення – це разова подія. Бюджети урізані та такі компанії не бажають витрачати гроші.
Для більшості компаній оновлення сайту та контенту дуже рідкісні: випуск нового продукту тощо. буд. Власники сайту задоволені сайтом, а керуючі тим, що не доводиться регулярно стежити за ним. IT персонал робить мінімум підтримки сайту (що зазвичай означає шаблонизацію сайту). По суті такі типи сайтів "мертві", коли справа доходить до пошукового просування.
Коли справа доходить до того, що потрібен новий контент, більшість власників сайтів негативно дивляться на ці ідеї, тому що в це потрібно вкладати кошти. Або вони іноді звертаються до дешевих сервісів, які не приносять жодного ефекту.
Для багатьох компаній дуже важко перейти від "мертвого" сайту до постійно оновлюваного, але це змушують виконувати вимоги покупців та дії конкурентів.
Коли маркетолог компанії каже, що ми не маємо нічого нового для додавання — це смертельний вирок для сайту.
Бізнес, який безпосередньо пов'язаний із тісною роботою з потребами клієнтів, потребує часу для поняття проблем та їх вирішення, тому він потребує постійного оновлення контенту – свіжої інформації для клієнтів.
Якщо людина, відповідальна за успіх корпоративного сайту не має бажання чи умінь перейти до активного розвитку контенту, то є кілька варіантів: найняти людину, яка цим займеться або навчить когось із існуючого персоналу. Або залишити все як є. Трафік буде скорочуватися, втрата позицій ключових слів та кінець.
Вступаючи в суперечки, в результаті більшість власників бізнес сайтів погоджуються, що створення та просування контенту варте того. Чим корисніші вже опубліковані сторінки, тим більше шансів, що вони принесуть беклінки та покращать позиції в пошукових системах. На додаток, збільшення пошукового трафіку означає збільшення обсягів аналізу та створення нового контенту, який більше відповідає запитам користувачів у зв'язку з даними аналізу.
Ефекту від такої роботи ви не побачите наступного ранку. Потрібен час на складання плану, навчання та трохи везіння.
Наскільки поганими мають бути справи компанії для змін?
Активні компанії, які бачать занепад природного пошукового трафіку, одразу ж переглядають їхню поточну стратегію просування в інтернеті. Поставте собі кілька запитань:
Коли створення та просування контенту доцільно?
Ви впевнені, що контент, який ви створюєте, принесе максимальний результат?
Які обсяги контенту потрібні?
Як ви керуєте контентом?
Як просуватимете?
Яким буде форматування контенту, щоб зробити його якомога дієвішим і продуктивнішим?
Чи визначаєте ви взаємодії покупців з контентом на та за межами сайту?
Як дізнатися, який контент дає бажаний результат, а який не працює зовсім?
Як кілька відділів можуть створити якісний робочий контент?
Як ви визначаєте стратегію розвитку контенту ваших конкурентів?
Які стратегії створення та просування контенту найбільш ефективні та конкурентоспроможні?
• також закликаю компанії, які запускають нові сайти, по-новому поглянути на веб-маркетинг контенту. Не рекомендується повністю робити сайт на Flash – це може стати каменем спотикання з погляду SEO.
Вивчіть вашу нішу та визначте найбільш популярну структуру контенту, теми та склад аудиторії.
Що позбавить вас конкуренції?
Які вкладення ви можете зробити для просування контенту, щоб ваші витрати легко окупилися?
Які технології допоможуть вам у створенні контенту, управлінні та його просуванні для досягнення максимального результату?
Звичайно, варто відповісти і на головні питання:
Як ваша компанія та сайт реалізують поставлені завдання?
Сайт вашої компанії "мертвий"?
З яких причин ви уникаєте змін?
Так, багато хто напевно скаже, для інгернета це не застосовується. Неможливо писати контент для багатьох тематик. Наприклад продаж будь-якого обладнання, адже це звичайні технічні параметри, що там можна написати?
Можна і навіть треба! Ви продаєте мобільні телефони - робіть огляди!
Контент - це не лише текстовий зміст сайту, а й фотографії та відео. Стільник - яскравий приклад, коли до багатьох моделей телефонів робиться якісний огляд, який приносить не тільки беклінки, але і тематичний трафік, який можна конвертувати у продажу. З одного боку, досить простий, з іншого боку - трудомісткий шлях від простого магазину до тематичного порталу.
Бо такий підхід до роботи, коли генеральний директор цікавиться всіма тонкощами, можна побажати кожній фірмі, яка справді планує розвиток бізнесу. На сайтах компанії не лише опис послуги, а й аналітика, яку пишуть не рерайтери чи копірайтери, а професіонали, часом навіть директори!
Дійсно, дуже просто замовити роботу копірайтеру, а не зробити її самому, але в деяких видах бізнесу якісний матеріал можуть написати лише власники або люди, які повністю в нього занурені.
• у мене кілька клієнтів у медичній тематиці - мене до контенту навіть не підпускають, навіть на "незначні" зміни, оскільки тематика вимагає саме професійних текстів, а моє завдання лише адаптувати кінцевий матеріал і "наситити" його правильними запитами, у тому числі купою низькочастотної складової.
• у вас невеликий бізнес з продажу автомобілів? Про що можна писати? Який контент потрібний користувачам? - Користувачам потрібні реальні фотографії, реальні дані про стан вузлів автомобіля, детальні фотографії про пошкодження та експертна оцінка. тобто. потрібно лише взяти цифровик і витратити 10-20 хвилин на те, щоб у кожного автомобіля з'явилися свої фотографії.
Деякі компанії, нарешті, взяли принцип роботи американських і японських аукціонів, де кожна б/у машина має детальний паспорт.
Аукціонний лист - це детальна інформація про автомобіль. Частина компаній додумалися не лише скан листа викладати, а й фототи ці ушкодження. Якщо в аркуші вказаний скол на капоті авто - його фотографують та викладають, адже це зовсім не складно!
Усі слова на кшталт "нашому бізнесу це не підходить" – це відмазки. Або ви робите якісний сайт із якісним контентом, або сайт помирає.
Судіть самі – кому в ТОПі потрібен сайт-візитка? Яка корисна інформація там може бути? Сотні та тисячі фірм викладають аналогічні сайти у мережу, по суті з "рерайтом" послуг. Так спробуйте відрізнятися від них у вигідну сторону!
На даний момент я намагаюся не брати в просування сайти, власники яких не готові вкладатись у контент. Без розвитку сайту – цьому бізнесу робити в інтернеті нема чого.
0 Коментарі