Оптимізуємо контент на блозі по максимуму
Як покращити релевантність сторінок на сайті (блозі) та оптимізувати контент по максимуму? Як писати класний, цікавий, унікальний та корисний текст не тільки для людей, а ще й для пошукових систем, що покращить релевантність сторінки? Ось сьогодні ми цим і займемося, вчитимемося оптимізувати статті в блозі для пошукових систем по максимуму.
Ви запитаєте, — «Для яких пошукачів? Google чи Yandex?». Я не знаю і ніхто ніколи не дізнається як правильно оптимізувати контент для всіх пошукових систем, тому що вони вам цього ніколи і не скажуть, але думаю що ті поради, які я вам дам сьогодні, однозначно допоможуть вам просуватися набагато швидше. ..
Сьогодні я розповім вам про кілька правил оптимізації тексту (кожної статті) на блозі, а також навчитеся доводити релевантність своїх сторінок на блозі до 100%. Почнемо...
Перейдемо до основних правил...
Правило №1.
Не свій текст НЕ ВІДДАЄМО пошуковим роботам. Що це означає? А це означає, що якщо ви берете якусь частину чужого (не унікального) тексту для свого блогу, обов'язково потрібно закривати його від індексації. Як це робиться, ви вже знаєте:
<noindex>тут текст</noindex>
Який текст слід закривати? Ну, наприклад, ви хочете вставити до своєї статті якусь цитату відомого письменника, філософа, шматочок тексту з якоїсь книги, шматочок тексту з якоїсь музики тощо. Всі ці тексти не є унікальними, вони не ваші, тому обов'язково закривайте їх від індексації, не згодовуйте їх пошуковим роботам.
Правило №2.
Уникаємо наскрізних текстів на блозі. Що за наскрізний текст? Ну от я, наприклад, у багатьох хлопців на блогах бачу часом багато тексту в сайдбарах, це можуть бути якісь новини, анонси статей, ще якийсь текст і т.д. Якщо цей текст відображається на всіх сторінках у сайдбарах блогу, це не є гуд.
Робот приходить на вашу головну сторінку, бачить цей текст, індексує його та заносить до бази. Далі він йде на іншу сторінку і бачить знову цей же текст, ось це вже погано, тому що цей текст виходить не унікальним. Запам'ятайте друзі, роботи не індексують блог, вони індексують кожну сторінку на вашому блозі окремо.
Тому робіть так, щоб у вас не було на блозі великого наскрізного тексту. Адреси посилань, картинки тощо. не береться до уваги... за це не переживайте, але ось шматки тексту треба прибирати.
Правило №3.
Пишемо в блог лише унікальний контент. Ну про це я вже не раз писав, тож повторюватися не буду. Ніякого лівого тексту, ні якогось краденого тексту і навіть рерайту. Повірте, ПС просто супер вміє відрізняти рерайт від унікального контенту. Його не обдуриш... Якщо ви думаєте, що зможете вийти в ТОП із неунікальним контентом, то глибоко помиляєтесь.
Ок. Добре! Із цим думаю все зрозуміло! Ідемо далі і приступаємо до оптимізації контенту. Якісь із пунктів повторюватимуться.
1. Оптимізуємо URL сторінки. Я вже писав про це. Якщо, припустимо, у вас стаття називається «Як вирощувати помідори», то в URL вам потрібно не допускати наступної адреси: http://site.ua/?p=3456 або http://site.ua/arhives/3456, правильніше буде так: http://site.ua/kak-vyraschivat-pomidory або http://site.ua/kak-vyraschivat-pomidory.html.
2. Оптимізуємо title сторінки. Якщо ми заточуємо статтю блогу під певний ключовий запит, то він обов'язково має бути прописаний у title. Бажано, щоб він стояв на першому місці. Якщо ви хочете додати до тайтла хвіст (додаткові слова та фрази), то ці слова мають бути з маленьким IDF.
IDF – це зворотна частота вживання слова на сторінці з текстом. Тобто, чим рідше зустрічається якесь слово на сторінці, тим більше у нього IDF. Зараз поясню. Ось ви пишіть пост про помідори, наприклад, і у вас у статті взагалі немає слова огірки, а якщо і є, то воно зустрічається там лише 1 раз. Слово огірки має великий IDF. Якщо ви поставите в title в хвості ще й слово огірки, такий тайтл буде складено не правильно. Він буде звичайно працювати, але не так добре, як хотілося б.
Якщо ви в тайтл у хвіст вставите ще й слова із низьким IDF, то буде дуже добре. Якщо у вас у статті часто згадується слово, припустимо, «теплиця», а у вас title буде таким: «Як вирощувати помідори в теплицях», то цей тайтл буде добрим. А ось тайтл: "Як вирощувати помідори та огірки" - поганим. Думаю, це зрозуміло.
Висновок: якщо ви заточуєте статтю під якийсь запит і додаєте в title хвіст, слова в ньому повинні бути з маленьким IDF.
3. Складаємо правильний сніпет для посту. Що таке сніпет? Сніппет — це якийсь маленький фрагмент тексту з статті, що заточується під потрібний ключовий запит, на вашому сайті (блозі) який бере пошуковий робот і вставляє при видачі посилання пошуковою системою.
Від куди гугл бере його? Як ви вже здогадалися з опису до статті (description). Отже, опис до кожної статті потрібно робити грамотно. А навіщо?
Як показує статистика, чим краще і привабливіше складений сніпет, тим краще кликають за посиланням. Якщо ваша стаття в блозі знаходиться в топі-10 за якимось запитом, то грамотно складений сніпет збільшить клікабельність саме за вашим посиланням і ваш сайт (блог), навіть стоячи на 3-5-7 позиціях топа може отримувати більше кліків.
Як правильно скласти сніпет і куди його вставляти? Ось вам приклад більш-менш правильного складеного сніппета до статті, що заточується під запит — «Як вирощувати помідори»:
Як вирощувати помідори в теплицях, щоб вони виросли стиглими та смачними. Читайте цю статтю до кінця та дізнаєтесь як вирощувати помідори правильно.
Цей сніпет можна вставити на початок посту в блозі. Хіба не добрий початок посту? Навіть не подумаєш що це взагалі сніпет якийсь. А ось цей сніпет можна вставити в кінець посту:
Як вирощувати помідори, тепер знаєте і ви. Упевнений, тепер у вас буде чудовий урожай, тому що не багато хто знає як вирощувати помідори правильно.
Ви ні чого не помітили однакового в цих сніпетах? Ключова фраза "Як вирощувати помідори". Придивіться, у першому сніпеті я поставив її в першому реченні на самому його початку, а в другому реченні немає.
Ось так треба робити і вам... Обидва сніпети підійдуть для обох пошукачів...
Ну і все напевно, решта прибамбас, виділення тексту жирним, підкресленням, курсивом, теги h1, h2, h3, alt до картинок і все інше, головне не переборщуйте, а то ПС можуть дати по вухах.
Ну само собою не забуваємо про додавання ключових слів до поста, оптимізацію картинок і все інше.
Так, звичайно ж при написанні статей у блог ти замучений постійно складати якісь сніпети, теги і т.д., і часом (дуже часто) багато хто забиває на це або навіть забуває. Може це й так, головне, щоб контент для людей був. Але все ж таки якщо ви будете застосовувати ці правила та пункти на практиці, то результат буде ще кращим.
Все що я описав вище однозначно допоможе вам у просуванні, але це далеко ще не все, так як ви ще багато не знаєте щодо оптимізації коду, як і я в принципі. Зараз саме займаюся вивченням цієї теми. Навчаюся оптимізувати код у блозі.
Як покращити релевантність сторінок на блозі?
Йдемо далі. Тепер давайте перейдемо безпосередньо до покращення релевантності наших сторінок у блозі (постів). Для початку, як завжди, для новачків. Що таке релевантність? Релевантність – це ступінь відповідності певних сторінок у блозі, певному пошуковому запиту. Тобто якщо ви пишите статтю в блог на тему «Як вирощувати помідори», то відповідно чим більше відповідає текст статті темі вирощування помідорів, тим вища релевантність сторінки (поста).
Погана релевантність! Чому?
а) мало входження слів із запиту
б) мало морфологічно точних входження запиту
в) мало точних входження запиту
г) мало морфологічних входження запиту у межах пасажу.
д) великий % входження кожного слова у тексті.
Думаю, всі пункти зрозумілі крім пасажу. Пасаж - це нерозривна частина тексту, загалом одна пропозиція спочатку і до кінця, від великої літери до точки. Ось там і вважається кількість морфологічних входження запиту у реченні.
0 Коментарі