Існує кілька видів цільових сторінок, кожен із яких підходить під специфіку певних типів компаній. Перед тим, як розпочинати створення landing page, вам необхідно вивчити їх класифікацію:
1. Посадкова сторінка самостійного ресурсу. На одному сайті таких сторінок може бути безліч, кожна оптимізована під певний пошуковий запит (або запити) та потреби користувачів.
Серед таких сторінок виділяють такі типи:
• Сторінки, створені для продажу продукції тут і зараз
Наприклад, картки товарів в інтернет-магазині.
• Сторінки, які мають на меті сегментацію користувачів. Наприклад, що розводять сторінки каталогів.
Цей тип посадкових сторінок рекомендується використовувати великим компаніям, які займаються продажем безлічі товарів чи послуг.
2. Мікросайт - це самостійний ресурс з інформацією про конкретний продукт. Він складається з невеликої кількості сторінок (найчастіше з 5–7), які виконані в єдиному стилі та, як правило, доступні з головного меню. Подібний тип цільових сторінок часто використовують великі бренди для реклами окремих проектів.
Такі посадкові сторінки підходять компаніям, які продають послугу або складний високотехнологічний продукт, повні відомості про які неможливо на одній сторінці.
3. Автономна посадкова сторінка є розгорнутою рекламну пропозицію. Потрапляючи на неї, користувач може або натиснути на заповітну кнопку і стати клієнтом компанії, або залишити її, так і не здійснивши цільової дії. Будь-яка інша навігація та переходи зі сторінки недоступні.
Автономні посадкові сторінки поділяються на:
• Short list – короткі посадкові сторінки в 1–2 прокручування екрана;
• Long list – довгі сторінки більш ніж у 2 прокручування екрана.
Ви можете вибрати цей вид цільових сторінок для продажу як дорогих товарів, так і розрахованих на споживчу аудиторію.
Вимоги до створення посадкових сторінок, що продають
Для того щоб посадкова сторінка приносила максимум конверсій, вона повинна відповідати ряду вимог, а саме містити певні конверсійні елементи і мати деякі характеристики. Залежно від її типу їх склад може змінюватись.
Зверніть увагу, що конверсійні елементи на мікросайтах найчастіше розташовуються на різних сторінках.
У випадку, якщо у вас самостійний сайт з великим переліком товарів або послуг, посадковою може бути будь-яка з сторінок (залежно від запитів, під які вони оптимізовані). Найпродаючішими на таких ресурсах є картки товару або сторінки з описом послуги.
Розглянемо докладніше кожну з цих конверсійних складових з прикладу автономних посадкових сторінок.
1. Зображення
На посадочній сторінці має розміщуватися інформативне зображення (фотографія, картинка) рекламованого товару чи послуги. Якщо це неможливо проілюструвати, необхідно підібрати картинку, що максимально асоціюється у ваших потенційних клієнтів із цією продукцією.
Зверніть увагу, що за допомогою такого зображення ви можете продемонструвати:
• переваги послуги чи товару;
• контекст їхнього застосування;
• інформацію щодо тривалості акції.
Правильно підібране зображення – один із найважливіших елементів посадкової сторінки, які сприяють підвищенню конверсії. Воно допоможе привернути та утримати увагу користувача
і дозволить йому наочно оцінити переваги вашої рекламної пропозиції.
Пам'ятайте, що посадкова сторінка, що продає, не повинна бути перенасичена різноманітними елементами дизайну. Зображення не повинно змагатися з текстовим наповненням за увагу користувачів та відволікати їх від головного посилу.
2. Акції
Всі люди люблять подарунки, і ваші потенційні клієнти, зрозуміло, не є винятком. Запропонуйте їм придбати товар та отримати другий продукт безкоштовно або зробіть знижку. Це дозволить не тільки збільшити ймовірність здійснення покупки користувачем, а й підвищить рівень його лояльності до вашої компанії. Можливо, у майбутньому він обиратиме саме ваші послуги.
Щоб зробити подібні спецпропозиції на сторінці ефективнішими, обмежуйте кількість подарунків, бонусів та термін дії акції (від 1 дня до тижня). Вказавши більш тривалий період, ви даєте можливість переглянути пропозиції конкурентів та зробити вибір на їхню користь.
Щоб показати потенційному клієнту, що акція обмежена, ви можете використати такий візуальний елемент, як таймер.
Правильно оформлена спецпропозиція мотивує відвідувачів зробити покупку якнайшвидше, поки термін її дії не минув.
Не забувайте про те, що як тільки акція закінчиться, ви можете запустити її знову. На посадкову сторінку продовжать приходити нові і нові користувачі, які не знали про неї і які, найімовірніше, будуть зацікавлені.
3. Унікальна торгова пропозиція (УТП)
Цей конверсійний елемент цільової сторінки є описом вашого продукту або послуги. Основна мета УТП – пояснити потенційним клієнтам, чому вони повинні вибрати саме ваш товар чи послугу, тому воно має бути представлене у доступній
та зрозумілою формою. Для цього УТП можна поділити на такі:
• Основний заголовок. У ньому міститься основне посилання вашої торгової пропозиції, його суть. Намагайтеся зробити заголовок коротким (не більше 2–3 рядків), чітко сформулюйте його, щоб він наголошував на вашому заклику до дії.
• Додатковий заголовок. У ньому, як правило, розміщується решта важливої інформації про УТП, що пояснює основний заголовок.
Як допоміжні елементи для візуалізації УТП ви можете використовувати інфографіку та зображення.
Від того, чи зможе ваше УТП привернути увагу користувача і зацікавити його, залежить, чи продовжить він далі вивчати вашу рекламну сторінку або залишить її без здійснення цільових дій.
4. Переваги
Після того, як ви змогли завоювати увагу потенційного клієнта за допомогою яскравого та інформативного заголовка, вам необхідно розповісти йому про переваги товару чи послуги, які будуть усувати всі його побоювання та сумніви щодо покупки. Уявіть себе на місці користувача і подумайте, що може турбувати його при виборі даного продукту, а потім постарайтеся відповісти на ці запитання на вашій посадковій сторінці.
Кількість переваг на сторінці визначається на вашу думку. Головне, щоб усі вони були реальними та не містили хибну інформацію.
Переваги можуть бути представлені у вигляді маркованого списку чи інфографіки. Зробити це можна двома способами:
• Описати лише переваги.
• Вказати можливе побоювання клієнта, а потім перевагу, яка його усуває.
5. Заклик до дії
Заклик до дії – це текст та/або кнопка, що спонукає відвідувача здійснити конверсію: «Купити», «Зареєструватися», «Залишити заявку» тощо. Це найважливіший елемент цільової сторінки, що продає. Під час його підготовки слід враховувати дві складові: оформлення та текст. Заклик до дії має бути добре помітним. Для створення кнопки рекомендується використовувати яскраві кольори, контрастні фону, щоб вона могла завоювати увагу відвідувача, при цьому текст повинен безпосередньо вказувати на те, що станеться під час її натискання.
Якщо ви використовуєте автономну посадкову сторінку, враховуйте наступне: на коротких сторінках (short list) розташовуйте заклик до дії тільки на початку та наприкінці. На довгих (long list) додавайте ще один або два у середині. Це необхідно, щоб конверсійна кнопка та текст виклику завжди були в полі зору відвідувача та нагадували йому про те, що потрібно зробити на сторінці.
Кнопка (або посилання) із закликом до дії тісно пов'язана з формою замовлення, яку має заповнити користувач для завершення покупки. Вона може розташовуватись як на сторінці разом з кнопкою, так і з'являтися при натисканні на неї. Як правило, форма замовлення містить такі елементи:
• ім'я;
• телефон та/або email.
Пам'ятайте, що багато зайвих пунктів у формі замовлення найчастіше викликає негатив з боку користувачів. У результаті вони можуть передумати та залишити сторінку, так і не вчинивши цільової дії.
Надалі ця інформація використовуватиметься для обговорення деталей замовлення з клієнтом.
6. Релевантність джерелу трафіку
Як ми вже згадували раніше, джерелом трафіку для посадкових, що продають, можуть бути посилання в результатах видачі ПС, банери, групи та таргетована реклама в соціальних мережах та ін. Важливо, щоб їх текст відповідав вашій унікальній торговій пропозиції. Найкраще, якщо він повністю співпадатиме з основним заголовком на цільовій сторінці. Так ви зможете одразу залучити користувача до процесу продажу товару чи послуги. Якщо відвідувач побачить значні відмінності заголовка від тексту оголошення або посилання, він може залишити сторінку, вирішивши, що це спамна реклама, до якої у нього вже сформовано негативне ставлення.
7. Соціальні докази
Багато користувачів інтернету при виборі певного товару чи послуги орієнтуються на думку інших людей, їхню оцінку. Чим авторитетніша людина, яка підтвердила цінність, тим рівень довіри вищий. Щоб сформувати у потенційного клієнта лояльне ставлення до інформації, представленої на сторінці, та збільшити ймовірність здійснення конверсії, ви можете розмістити на ній такі елементи:
• Блок із відгуками клієнтів. Достатньо додати думку 2–4 людей. Зрозуміло, відгуки мають бути справжніми та позитивними. Вони повинні пояснювати, чому той чи інший клієнт задоволений покупкою. Щоб переконати користувачів у справжності представлених відгуків, окрім імені та прізвища їх авторів ви можете вказати їхні контакти (електронну пошту, сторінку в соціальних мережах, телефон тощо). Навряд чи відвідувачі вашої сторінки зв'язуватимуться з цими людьми, але наявність такої інформації підвищить рівень їхньої довіри.
• Блок із сертифікатами якості, дипломами, нагородами, гарантіями та іншими документами, що підтверджують надійність та професіоналізм вашої компанії.
• Портфоліо. На цей пункт слід звертати увагу переважно тим компаніям, які надають різноманітні послуги. У цьому блоці вам слід перерахувати ваших відомих клієнтів. Їх значущість та авторитет зможуть переконати користувачів у високій якості сервісу. Якщо таких немає, розміщуйте інформацію про інші компанії, які співпрацюють із вами. Так ви зможете показати вашу затребуваність, що також є важливим фактором.
• Блок соціальних послуг. Ви можете додати на посадкову сторінку стрічку твітів, можливість лайкнути або поділитися інформацією тощо. За допомогою лайків користувачі будуть самостійно підвищувати рівень довіри до вашої компанії. А елементи розшарування дозволять одержати додатковий цільовий трафік на сайт.
8. Контекст застосування
Щоб наочно продемонструвати відвідувачам цінність та функціональність вашого продукту, покажіть його у дії. Зробити це можна кількома способами:
• Світлина. Наприклад, на посадочній сторінці ви рекламуєте овочерізку. Ви можете вибрати її зображення як основне, а також показати на декількох фотографіях, як використовувати цей прилад і які страви можна приготувати.
• Відео. Як ви вже могли помітити, у рекламних роликах на телебаченні та в інтернеті часто демонструється товар у контексті застосування. Наприклад, автомобіль, який може легко проїхати бездоріжжям, або щипці, за допомогою яких можна створити красиву зачіску. Ви можете використати цей спосіб для того, щоб показати можливості вашого товару та переконати відвідувачів вибрати саме його.
9. Ясність та доступність
Увага користувача коштує дуже дорого, тому зі змісту вашої посадкової має бути відразу зрозуміло, який товар ви пропонуєте і чому його потрібно купити саме у вас. Тому за оптимізації цільової сторінки рекомендується провести невеликий тест. Попросіть людину, яка раніше не відвідувала вашу цільову сторінку, ознайомитися з нею. Якщо він зможе відразу ж визначити, що ви йому пропонуєте, з вашою сторінкою все гаразд, якщо ні, слід її скоригувати. Насамперед потрібно звернути увагу на заголовок і доопрацювати його відповідно до тих вимог, яким він повинен відповідати.
Ця характеристика поширюється попри всі вищеперелічені елементи. Тому пам'ятайте, який би тип посадкової сторінки ви не обрали, вся інформація на ній має бути ясною та простою для розуміння.
Слідкуйте за тим, щоб ваша landing page відповідала вищезгаданим вимогам, і тоді ви зможете значно збільшити шанси на підвищення конверсії та отримання прибутку від вашого бізнесу.
0 Коментарі