About Me

header ads

Вихідні посилання

 Чому всі так бояться вихідних посилань?


У сео-середовищі є фобія. Називається вона "А-а-а, у мене посилання не закриті, вага витікає". На численних сео-форумах фахівці панічно радять: "Беріть посилання в rel="nofollow". У цьому випадку пошукові роботи не слідуватимуть за посиланням, і посилання не буде передавати вагу".


Немає жодного переконливого доказу, що через посилання на зовнішній сайт з великим ТІЦ витікає вага. ПС про це – жодного слова.


Зате є нехай нечисленні, але все ж таки експерименти, які ставив і я сам особисто. Суть: вказуємо на сайті вихідні посилання, і жодної на нього. Якщо сайт нульовий, ТІЦ все одно незабаром піднімався до 10!


Є дані (не перевіряв особисто, не доручуся), що товариш таким чином підняв ТІЦ до 40. Не довіряти йому причин немає. Але повторюю – не поручуся. Є те, що бачив на власні очі і що робив ручками – піднімав із нуля до десятки.


Так виходить, чи не такий страшний чорт? І всякі ноуіндекси, маніакально налаштовані роботси - це все нісенітниця?


І так і ні. За підсумками узагальненого досвіду можу поділитись рекомендаціями. Вони є обов'язковими! Якщо у вас вже тицевий сайт – не знаю, чи зможете наростити його ще вище. Просто не доводилося куштувати. Але нульовий підніміть.


Отже 10 безкоштовних рекомендацій:


1. Посилайтеся тільки на сайт з ТІЦ вище вашого. ПС це не забороняє – не втече ваш індекс до старшого побратима.


2. Посилайтеся тільки на ті сайти, ТІЦ яких близький до вашого. Велика різниця неприпустима! Нульовий, що посилається на Twitter, залишиться нульовим. Викидайте відразу всі сайти, ТІЦ яких вище 200, а ще краще 100.


З цієї ж причини деякі сайти (з-поміж сотні топових) під цю схему не потрапляють. Так що посилатися на Twitter, google.com, livejournal та інші – марна справа.

Перевіряли окремо. А ось посилання на маленькі сайти дають гарний ефект.


3. Краще анкорні посилання.


4. Перевірено – не можна ставити багато посилань. 30 на сторінці - моторошний перебір. Видно, Яша сприймає це як каталог і ігнорує. Дві, а то й взагалі одне посилання на кожній сторінці – ВИСТАЧИТЬ! Якщо ваш сайт грамотно перелінковано, всі сторінки підтягнуто вагу в один котел.

5. Не підтверджено, але з'явилася у нас така версія, що треба посилатися на сайти з тематикою, близькою вашою.


6. Дивна річ, але в експерименті брав участь і сайт із малим змістом тексту на сторінках – знаків по 200-300. Малюнок не було. І все одно сайт дійшов до десятки за 6,5 місяців.


7. Не підтверджено, але є емпірична думка, що ваш сайт спочатку має бути вилизаний. Тобто код та "прикрути" у вигляді карти не повинні містити помилок, бути зразковим для ПС, тоді спрацює.


8. Щодо "людяності" сайту – думки у нас розійшлися. Один із сайтів, на якому був шурум-бурум із слів, ефекту не дав. Інший же, куди були тупо скопійовані новини за день з якогось сайту новин, за півроку набрав десятку. Здається все ж таки, що важливіше не зміст, а щоб технічно не було помилок.


9. Частина сайтів була розміщена на безкоштовному (але перевіреному та дуже непоганому) хостингу. Ефекту немає. Мабуть, одразу треба розміщувати на платнику. Але це не рекомендація – перша індексація там теж проходить дуже повільно, але потім сайт індексується як завжди. Також грішимо на їхній аптайм. Але все одно – не пошкодуйте гроші на платник. Чи не збіднієте.


10. Поки не зрозуміли, чи варто посилатися на безкоштовні сайти на кшталт юкозовських. Спеціально експеримент не проводили.


Багато разів на форумі говорили, що шкоди від природних вихідних посилань немає і бути не може. А ось шкода від їх відсутності цілком можлива. З цієї причини і міф про витікання чогось там (трасту, ПР і т.д.) з сайту є всього лише міфом, а не реальністю. Ставляючи посилання на інший ресурс, ви голосуєте за нього, але від вас нічого не зменшиться.

Посилання це кровоносна система мережі, і якщо у вас немає вихідних посилань, значить ваш сайт тупикова гілка, з усіма витікаючими.


Так, бувають лінкопомийки та інші погані сайти, з великою кількістю вихідних посилань.


Пошуковики їх чудово детектують та зафільтровують.

Якщо ж у вас СДЛ, то бояться вихідних посилань просто нема рації.


Все ж таки зазначу, що до молодих сайтів у пошукових систем підвищена увага, т.к. вони за багатьма параметрами (через молодість і нерозкрученість) можуть злегка бути схожими на ГС. Тому якщо сайт не розкручений, краще не зловживати зовнішніми посиланнями і уважно стежити, щоб всі вихідні посилання були природними (напр. на форумах).


Якщо ж ресурс вже добре розкручений і відвідуємо, то шкоди від них не може бути взагалі.


Причому, якщо навіть на сторінці кілька сотень вихідних посилань, то і така сторінка може виглядати в очах пошукових систем цілком пристойно.

ПСи добре визначають відвідуваність кожної сторінки, і якщо вона популярна, то велика кількість вихідних посилань є позитивною інформацією. Відповідно йде у плюс, а не в мінус.

Вихідні посилання


Дописати коментар

0 Коментарі