About Me

header ads

Вхідні посилання на сайт

 26 способів залучення посилань на сайт


При просуванні сайту дуже важливо, щоб на вас посилалися сайти, особливо тематичні та природні посилання. Я вже багато писав про те, де брати посилання, в даному пості вирішив написати про 26 способів отримати посилання на сайт.


У списку будуть як платні, так і безкоштовні методи залучення посилань на сайт. Які більш ефективні, які менш.


Розглядати починаю з найбільш використовуваних видів посилань і ефективних.


1. Вічні посилання у статтях на платній основі


Можна розмістити крізь біржу Miralinks. Я практикую розміщення статей назавжди дуже активно, це не дешево, але у довгостроковій перспективі дає чудові результати.


2. Вічні контекстні посилання на платній основі


Контекстні посилання відмінні вид посилань з разовою оплатою, відмінний спосіб розмістити посилання і не сильно морочаться в порівнянні з посиланнями в статтях. Найзручніший та найпопулярніший сервіс Gogetlinks


3. Вічні посилання у блогах (постові)


Для пошукових систем працює відмінно в плані швидкої індексації та обліку посилальної ваги. Особливо якщо посилання розміщуються в новому пості, а не вже опублікованому. Найзручніший сервіс Rotapost.


4. Орендовані посилання


Це може бути посилання від першого до 3-5 рівнів. У рази дешевше порівняно з вічними посиланнями, але також дають досить швидкий ефект при грамотному підході до справи. Найпопулярніша біржа посилань Sape.


5. Орендовані посилання у статтях


Посилання, що добре працюють, розміщуються в статтях, тільки з помісячною оплатою, а не разовою.


6. Наскрізні орендовані посилання


Як багато хто не говорив, особливо після введення Google Penguin, що наскрізні посилання це погано, насправді відмінно працюють для просування сайтів з великим обсягом сторінок.


За цим типом посилань була біржа, але затухла, а найпростіший спосіб це знайти нормальні майданчики і домовиться з веб-майстром. Займає час, натомість дає результат. Або пошукати через SEO форуми у розділі купівля продаж посилань.


7. Орендовані посилання у блогах


Таке мало практикую, але знаю ряд веб-майстрів, які це роблять і отримують необхідний їм результат.


8. Посилання у коментарях


В основному це можуть бути блоги або вузько нішеві сайти. Не завжди посилання індексуються, але як нам відомо, що Google враховує такі посилання теж у загальному профілі. І для просування сайту в США важливо, щоб як мінімум 5-10 відсотків були посилання, які закриті від індексації.


Також адекватний і цікавий коментар може вам дати відвідувачів на сайт.


9. Посилання у темі форуму


Посилання з форумів чудово враховуються пошуковими системами, особливо якщо далі розпочинають обговорення. Наприклад, ви можете самі залишити посилання або попросити якогось авторитетного користувача це зробити. Крім ваги посилання можуть переходити відвідувачі.


10. Посилання у профілях форумів


Раніше такі посилання давали непоганий результат, але зараз набагато менше. Все одно якщо поступово залишати такі посилання, а ще й безанкорні, результат від них буде на загальному тлі.


11. Посилання з Google Sites


Можна створити міні-сайт, з тематичним унікальним контентом і з нього поставити посилання на ваш основний сайт. Таке посилання в будь-якому випадку враховується і Google не обділить себе.


12. Посилання з питання та відповіді Google

Вбиваємо у пошук, наприклад: як розкрутити сайт. Дивимося, що запитують користувачі, допомагаємо їм із відповіддю та пропонуємо посилання на свій сайт.


Тут дуже важливо не перебрати, 1-2 відповіді в пару тижнів і нормально, або робити все з різних пошт та різних ip адрес. Я колись так добре пройшовся, за вечір понаставляв посилань, а на ранок усі зняли, і більше я не можу додати з того облікового запису посилання у відповіді.


13. Посилання з форумів щодо продуктів Google


З форумів також можна залишати посилання, головне відписуватися в тему і не спамити.


14. Посилання з Wikipedia


Самі посилання закриті від індексації в nofollow, але вони також враховуються. Я при просуванні сайтів завжди роблю спроби в потрібний розділ додати посилання на сайт, що просувається.


Якщо ніша зовсім порожня, можна допомогти її наповнити і вставити посилання на сайт. У багатьох тематиках посилання видаляють модератори, а в багатьох вони стоять.


15. Посилання у статтях на безоплатній основі


Не розміщення безпосередньо, а обмін статтями, або надання сайту якісної статті, в обмін на посилання на свій сайт. Я колись так робив із низкою проектів, коли не було бюджету на посилання.

Теж добре працює, тільки забирає купу часу.


16. Контекстні посилання на безоплатній основі


Або взаємовигідною. Багато веб-майстрів змінюються контекстними посиланнями заради взаємної вигоди.

Раніше це було скрізь, зараз багато хто не париться і купує у біржах.


17. Наскрізні посилання з разовою оплатою


Часто на форумах пропонують розміщення наскрізних посилань. Якщо грамотно підійти до розбавки анкор листа, такі посилання передають вагу і відмінно впливають на ТОП.


18. Посилання з каталогів


Є багато каталогів, які ще не зіпсувалися і на яких можна як безкоштовно так і з разовою оплатою додати сайт. За великого бажання можна зібрати непогану базу в 100-350 якісних каталогів, у яких проставити безанкорні посилання.


Я при просуванні використовую додавання до платних каталогів, вони зазвичай дуже старі за віком, з нормальними пузомірками, і коштують від 5 до 300 доларів.


19. Посилання з каталогів статей


Вже не так багато залишилося нормальних каталогів статей, але є. Плюс є закриті сітки каталогів, я, наприклад, знаю якісну сітку, яка живе вже 6-й рік, і сайти тільки ростуть. Розміщення у ній природно платне.

20. Посилання картинки


Посилання картинки добре передають вагу сайту і є більш-менш природними. Посилання можна розмістити як безпосередньо, так і через біржі, в gogetlinks є така можливість.


21. Посилання з інформерів


Найпростіший спосіб зробити інформери сайту, якщо ваш сайт несе інтерес користувачам. Наприклад, для фінансового сайту курс валют, для погоди - іфнормерами прогнозу погоди, для авторталу ціни на бензин і так далі.


Інші веб-майстри розміщують інформери на своїх сайтах, надаючи своїм користувачам додаткову інформацію, а на ваш сайт йде посилання. Сильний інструмент залучення посилань.


22. Посилання з YouTube


Всім нам відомо, що YouTube проект Google, а Google свої проекти не обділить. Посилання можна залишити в описі відео або коментарі. Найкраще залишити в описі відео.


23. Посилання із соціальних анонсів


Є ряд сайтів, на яких можна додати анонс, з прямим посиланням на статтю або сторінку сайту, що просувається. Крім посилання це дає ще трафік.


24. Посилання з Twitter


Я багато тестував з Twitter, щодо його впливу на позиції. Так ось посилання можна поставити в описі автора твіттер облікового запису. А також сервіси скорочення як t.co передають ваги.


25. Посилання з рейтингів


Багато рейтингів сайтів або блогів віддають посилання, що індексуються, тому в потрібних нішах варто на це звернути увагу.


26. Посилання з оціночних сайтів


Наприклад, ви зайшли на сервіс cy-pr зробили аналіз сайту, а він автоматично згенерував сторінку, і відмінно віддає вагу, і ранжується за запитом домену у видачі гугла.


Таких веб-сайтів можна зібрати 300-500.


Цей метод безкоштовний + можна написати скриптик, який розміщуватиме на таких сайтах, і до того ж вставлятиме безанкорне посилання. Ось вам і розбавлення посилань.


Є ще безліч методів залучення посилань на сайт як: посилання в іграх, посилання у відео, соціальних закладках.


ВАЖЛИВО: при просуванні сайту використовуючи максимально розведений і не повторюваний посилальний профіль найменше шансів потрапити під фільтр пошукових систем.

Вхідні посилання на сайт


Дописати коментар

0 Коментарі