About Me

header ads

Оптимізуємо сторінку під ключ

 Під скільки ключових слів можна оптимізувати сторінку?


Часто доводиться чути це питання, найчастіше його задають заповзятливі інтернет маркетологи, це зрозуміло - створення та оптимізація сторінок робота не з дешевих, тому вони хочуть скоротити свої витрати шляхом збільшення ключових слів для однієї сторінки, тобто щоб одна сторінка просувалася за великою кількістю запитів.


Якщо мені запитують, моя відповідь: "Ні! Я рекомендую оптимізувати сторінку тільки під одне ключове слово або фразу".


Здивовані? І не тільки ви одні, це питання є одним із найактуальніших при оптимізації сайту, тому й варіантів відповіді багато.


Але на мою думку, оптимізувати сторінку потрібно тільки під один запит або фразу, хоча під кінець оптимізації ви, можливо, захочете додати ще один або два ключові слова, але починати просувати сторінку потрібно тільки з одного ключовика.


Не можна оптимізувати сторінку під один запит, не маючи на ній інших близьких за тематикою слів.


Це нормально, але треба розуміти, що тільки одне слово може бути головним, навколо нього все "обертається".


Ця концепція допоможе вам найефективніше просунути свій сайт у пошукових системах.


Природно, іноді ви маєте кілька ключових слів, які мають одне й те саме значення. Я не бачу нічого поганого в тому, якщо на сторінці є ключовик "HДС" і "податок на додану вартість".


Аналогічно зі словами "диван" та "софа". Немає жодної різниці між аудиторією, яка прийшла за тим чи іншим словом. Більше того – використання синонімів на сторінці допоможе вам заощадити час.


Але якщо подивитися на це інакше, скажімо так, люди, які в рядку пошуку набирають "винда" - це переважно молоді люди, тоді як пошуковий запит "операційна система windows" більш популярний серед старших людей.


Виходить, що є дві різні групи пошукової аудиторії під той самий запит.


Тоді напевно є сенс створити дві різні сторінки, щоб вони відповідали "своєї" аудиторії і зі "своїм" ключовим словом.

Це дуже важливий момент у оптимізації комерційного сайту, на ньому слід звернути увагу. Є офіційна мова, є жаргонна мова, їх потрібно розділяти. Можна офіційною мовою продавати, а жаргонним збирати трафік, дві ці сторінки матимуть різну аудиторію за цілями, відповідно один запит буде продавцем, а другий трафікогенеруючим (на прикладі вінди та ОС, якщо говорити, хоча жоден запитання реально не продають, але на їх прикладі можна розповісти про що мова).


Знаю що є деякі оптимізатори які просто перетворюють сторінки на звалище різних ключових слів, наприклад "віндоуз" і "вінда", і "операційна windows", і "операційна система windows", і ще багато інших, на що тільки здатна фантазія.


Навіть якщо взяти до уваги, що всі ці запити означають те саме, така сторінка не буде високо ранжуватися в пошукових системах по жодному з них.


Запам'ятайте, ваша сторінка це не географічна карта де шукають багато назв, ваша сторінка - це карта на якій має бути позначене лише одне місто, образно кажучи.


Концепція використання кількох ключових слів на сторінці підходить для просування за низькоконкурентними запитами, тоді у вас є всі шанси, що ваша сторінка за цими запитами потрапить у топ.


Але за висококонкурентними запитами це буде дуже складно. Ви можете використовувати інші ключові слова як другорядні для цієї сторінки, вибрати один який буде головним і всі зусилля по просуванню цієї сторінки будуть навколо нього, і кілька інших для посилення головного пошукового запиту.


Якщо пошуковик бачить, що вашу сторінку оптимізовано (тобто в очах пошуковика це буде як тематична спрямованість сторінки) під кілька запитів, що не відповідають один одному за змістом, тоді це може викликати у нього протиріччя щодо того, про що ваша сторінка, відповідно вона погано ранжуватиметься за всіма цими запитами, особливо якщо вони висококонкурентні.


Напевно, прочитавши це, ви сидите собі і думаєте:


"Невже це означає, що мені доведеться тепер створити багато сторінок?".


Бінґо! Так, саме так.


Так, я чудово розумію, що це займе багато зусиль і часу. Тому, почніть з тих сторінок, які найважливіші для вашого сайту.


І щотижня робіть по кілька нових сторінок, тим самим персоналізуючи кожну сторінку під її ключовик.


Поступово ви зможете зробити велике охоплення пошукової аудиторії через велику кількість сторінок персоніфікованих під окремі пошукові запити.


Я знаю, що багато SEO-фахівців не поділяють мою точку зору на це питання. Більше того, деякі з моїх знайомих сео-фахівців, яких можна назвати професіоналами, висловили подив і сказали, що сторінку можна легко оптимізувати під кілька ключових слів.


Все ж таки я вірю що, краще мати кілька сторінок під окремі запити ніж одну під кілька запитів.


Хоча б з тієї точки зору, що якщо ваша сторінка з якихось причин випаде з індексу, або щось із нею трапиться, тоді шкода для пошукової видимості вашого сайту буде в кілька разів нижчою.

Оптимізуємо сторінку під ключ


Дописати коментар

0 Коментарі