About Me

header ads

Створення контенту під СЯ

 Тонкощі створення контенту під семантичне ядро


Тиждень тому було розібрано безкоштовні методи складання семантичного ядра, нещодавно – платні. Припустимо, що завдяки ним було зібрано певний список ключових слів, що підходить під діяльність сайту. Що тепер робити? Як його рознести сторінками? У цьому пості я розповім про свій спосіб створення контенту під семантичне ядро, а точніше про його заготівлю.


Але на початку хочу відзначити 2 моменти, які допоможуть розширити семантичне ядро ​​та заощадити бюджет на неефективні ключові слова.


Як відомо, існують різні типи пошукових запитів: транзакційні, інформаційні, навігаційні, невизначені. Якщо саме наявність на сайті сторінок під інформаційні запити тільки позитивно позначиться на пошукових системах до сайту, то просувати їх у більшості випадків не варто. У плані конверсії вони є неефективними. Навіть такий запит, як “товар + ціна”, має дуже низьку конверсію, але найчастіше високу конкуренцію. Це я говорю про комерційні сайти. Загалом, перш ніж зайнятися просуванням того чи іншого пошукового запиту, подумайте, а чи буде від нього користь.


Щоб охопити всю тематику чи нішу, необхідно використовувати асоціативні ключові слова, синоніми тощо. Одне лише "просування сайтів" має: "розкрутка сайтів", "SEO", "оптимізація сайтів", "пошукова оптимізація". Або "створення сайтів" - "замовлення сайту", "розробка сайту", "виготовлення сайту", "зробити сайт" і таке інше. Потрібно брати це до уваги та намагатися створювати семантичне ядро ​​по всьому спектру ключових слів.


Розподіл ключових слів


Тепер переходжу безпосередньо до планування контенту та розподілу ключових слів. Мені часто запитують: “Чи можна на 1-ій сторінці використовувати 10 ключових слів?”, “Скільки пошукових запитів використовувати на документ?”. Ще часто читаю та чую, що “Ідеальна формула: 1 запит – 1 сторінка”. Але я так не вважаю. Насправді жодної формули немає.


Пояснення:


Запит – це ключове слово для документа.


Додаткові – це додаткові ключові слова, які потрібно використати на сторінці. Ось тут і руйнується формула "1 запит - 1 сторінка". Навіщо створювати додаткові сторінки, коли кілька запитів сходяться за змістом і мають бути логічно в одному документі? Також при зовнішньому просуванні необхідно буде купувати посилання на одну сторінку, а не на кілька, тим самим заощаджуючи бюджет. Як правило, при просуванні суміжні запити підтягують один одного. Також у цьому випадку буде набагато менше проблем із визначенням релевантної сторінки в пошуковій системі (цільові сторінки в пошукових системах не змінюватимуться від апо до апу). Часто запити з додаткових ключових слів можна використовувати як підзаголовки для сторінки.


Розбавлювальні – це розбавлювальні ключові слова, які також бажано використовувати у документі. Пошукові системи зараз аналізують сторінки з багатьох чинників. Не зайвим буде наявність близьких за значенням слів із головним запитом чи додатковими ключами. У цей же стовпець можна включати різного роду входження основних ключових слів, щоб поставити посилання на сторінку, що просувається (внутрішня перелінковка).


Звідки брати розбавлювальні слова?


Підказки у результатах видачі пошукових систем.


Keyword Tool від Google Adwords.


Розбавлювальні ключові слова не обов'язково вживати в певній кількості.


Можливо, вони будуть використовуватися за текстом.


Якщо говорити про кількість вживання основних запитів і додаткових ключових слів, їх включити до документа необхідно щонайменше 1 раз, крім входів у заголовки (h1-h4). Наразі переоптимізовані тексти пошукові системи не надто люблять, тому писати їх варто для людей, а не для пошукових систем.


Якщо у головного запиту 7-10 додаткових ключових слів, то, як правило, достатньо використати їх усі по 1 разу, тому що запити дублюють входження основного ключа. Якщо їх немає, то 2-3 разу на 1000 символів буде достатньо. Хоча, швидше за все, таке включення станеться само собою.


Класифікація входження ключових слів


При написанні контенту (наприклад статті) автор відштовхується від якоїсь теми, присвячує статтю певній тематиці. В області SEO (пошукової оптимізації) тематика контенту задається ключовими словами, щоб надалі люди могли знаходити цю статтю, використовуючи пошукові системи, коли вводять у них ці ключові фрази. Контентом можуть бути не лише статті, а й будь-яка, в даному випадку, текстова складова документа, яка відображається в ньому читачеві.

Класифікація входжень, з одного боку, допоможе уникнути плутанини при використанні термінів і, з іншого боку, дозволить у подальшому визначити для кожного виду входження свої властивості та роль оптимізації.


Види входження ключових слів у контент


Нижче виділено 10 видів входжень, багато з яких вам повинні бути знайомі.


Точне входження


Ключова фраза зустрічається у тексті у незмінному (заданому) вигляді. Наприклад, для фрази "шлюбне агентство" точне входження матиме вигляд:


шлюбне агенство


Чисте входження


Те саме, що й точне. Має на увазі таке входження ключових фраз, при якому не зустрічаються різні розділові знаки між ними. Наприклад, у наступному тексті, ключова фраза “nokia купити” має одне чисте входження.


У офіційних представників Nokia купити телефон надійніший, ніж у інших продавців.


Точні входження завжди чисті.


Пряме входження


Майже те саме, що і точне, за винятком того, що воно не чисте, тобто між ключовими фразами можуть зустрічатися деякі розділові знаки. Як приклад, у наступному тексті ключова фраза "nokia купити" має пряме входження, але при цьому не точне, оскільки використана не в заданому вигляді.


Телефони Nokia, купити які можна у нас, мають великий попит.


Часто прямі входження для “неприродних ключових запитів” виглядають природніше у тексті, ніж точні.


Розведене входження


Фраза розбавлена ​​додатковими словами. При цьому однослівник (однослівний запит) розбавити у контенті не можна. Розглянемо цей вид входження з прикладу ключового слова “пакети оптом”.


Купуйте наші пакети поліетиленові оптом та в роздріб.


Щомісяця ми купуємо пакети для сміття, гуртом брати не хочемо.


Для однослівних запитів розбавлене, пряме, чисте та точне входження збігаються.


Морфологічне входження


Одне або кілька слів з ключової фрази змінені формою за допомогою відмінювання або відмінювання.


Нижче наведено приклад морфологічного входження до тексту ключової фрази “доставка вантажів”.


Як доставити вантаж до пункту призначення якнайшвидше?


Термінова доставка вантажу дозволяє зберегти якість продукції, що швидко псується.


Чим більше слів у ключовій фразі, тим більше є варіантів можливих їх морфологічних змін.


Морфологічне розведене входження


Говорить саме за себе. Означає зміна форми слів (відмінювання, відмінювання) з їх подальшим розведенням додатковими словами. Для ключової фрази "доставка вантажів" можна навести приклад:


Кур'єрська служба забезпечить доставку документів та видачу вантажів.

Синонімічне входження


Одне або кілька слів із ключової фрази замінюються синонімами, жаргонами, скороченнями чи абревіатурами. Наприклад, для ключової фрази "стільниковий телефон" синонімічним буде входження "мобільний телефон" або просто "мобілка", "стільник".


Входження з друкарською помилкою


Наприклад, ключова фраза "шлюбна агенція" увійде в наступний текст із очепяткою.


Найкраща шлюбна агенція в місті.


Зворотне входження


Слова у ключовій фразі змінюються місцями. Наприклад, для запиту Nokia купити зворотним буде входження купити Nokia. Те саме для багатослівних ключових фраз, наприклад, "шлюбні агентства кривий ріг":


Місто красивих жінок – це Кривий Ріг. Шлюбні агенції тут допомагають жінкам позбутися самотності.


Складне входження


Сукупність кількох із перерахованих вище перетворень. Наприклад, для ключової фрази "пакети оптом" складним входженням буде:


Оптові замовлення пакетів приймаються лише під час заповнення бланка-заявки!


У разі використані такі перетворення, як: розведення, перестановка, зміна форми. Тобто в тексті прикладу є розведене, зворотне морфологічне входження.

Створення контенту під СЯ


Дописати коментар

0 Коментарі