About Me

header ads

landing page

 Посадкова сторінка (цільова сторінка, landing page) – це рекламна веб-сторінка, що містить інформацію про товар або послугу, створена для досягнення конкретної мети. Виділяють два типи таких цілей:


• Підтримка інтересу користувачів до компанії для продажу у майбутньому. Наприклад, сторінки з пропозицією безкоштовно скачати презентацію, переглянути відеоурок, де користувач повинен заповнити реєстраційну форму та ввести свої контактні дані. Після цього представник компанії буде використовувати їх, щоб зв'язатися з потенційним клієнтом та запропонувати йому певний продукт.


• Безпосередня конвертація відвідувачів у клієнтів. У разі маються на увазі сторінки, створені задля прямий продаж товару чи послуги.


Якісна посадкова сторінка, як правило, має високу конверсію, тому до її підготовки слід ставитись дуже уважно.


Вам необхідно задуматися про створення продаючої посадкової, якщо ви використовуєте такі види інтернет-реклами для просування вашої продукції:


1. Пошукове просування. Користувачі переходитимуть із результатів органічної видачі на сторінки, зміст яких повністю відповідає зазначеним запитам.


2. Контекстну рекламу. Трафік надходитиме з рекламних оголошень на посадкові сторінки, також оптимізовані під відповідні пошукові фрази.


3. Банерну рекламу. Джерелом переходу користувачів на сторінки можуть бути банери, які розміщені на тематичних сайтах.


4. Email-розсилки. Потенційні клієнти потраплятимуть на цільову сторінку, натискаючи на відповідне посилання у листі.


5. Social Media Marketing (SMM). Перехід на потрібну сторінку відбувається з таргетованого оголошення або з брендових груп та спільнот (посилання на ресурс може перебувати в описі групи або постах, які розміщуються в ній).


Головне завдання сторінки, що продає, - здійснення відвідувачем цільової дії. Тому перед її підготовкою вам необхідно визначити, яким воно буде (купівля товару, замовлення послуги тощо). Потім за допомогою певного візуального елемента (кнопки або посилання із закликом до дії) сфокусувати на ньому всю увагу користувача. Таким чином, ви зможете збільшити ймовірність підвищення конверсії на сторінці.

landing page


Дописати коментар

0 Коментарі