Пошукове просування – це комплекс заходів, спрямованих на виведення сайту на перші позиції результатів видачі ПС за певними запитами. Знаходження ресурсу в ТОПі за правильно підібраними галузевими запитами забезпечує йому постійний приплив цільових відвідувачів, а також значно впливає на впізнаваність компанії, якій він належить.
Справа в тому, що органічна видача не сприймається користувачами як нав'язлива реклама. Вони вводять запит, очікують отримати відповідь саме в тому списку сайтів, який сформує для них ПС. Якщо ваш ресурс опиниться в ТОП 10, ймовірність того, що ЦА дізнається про вашу компанію, перейде на сайт і запам'ятає бренд, набагато вищий, ніж якщо він перебуватиме на 2, 3, 4 сторінках видачі.
Щоб ресурс високо ранжувався в ПС і максимальна кількість користувачів переходила на нього та знайомилася з компанією, вам необхідно працювати над 4 основними складовими:
• Проводити аудит ресурсу та аналіз його позицій у видачі в даний момент, при цьому не забуваючи звертати увагу на те, які місця займають ваші конкуренти.
• Складати грамотне семантичне ядро і включати запити, за якими він і просуватиметься в ТОП.
• Проводити ефективну технічну оптимізацію сайту, а також працювати над контентом та зображеннями. Необхідно займатися постійним розвитком ресурсу та робити його привабливим як для користувачів, так і для пошукових систем.
• Працювати над масою посилань: поступово збільшувати кількість зовнішніх посилань, що ведуть на сайт, і оптимізувати внутрішні, за допомогою яких користувачі можуть переміщатися сторінками ресурсу.
Проте вплинути на впізнаваність вашого бренду можна безпосередньо з результатів видачі. Розглянемо цей процес докладніше. Зі сформованого пошуковою системою списку сайтів не завжди зрозуміло, який саме бренд пропонує свої послуги. Наприклад, користувач знаходиться у пошуку фільтра для води та вводить відповідний запит до ПС.
Якщо користувач перейде на ресурс, він ознайомиться з інформацією про бренд, сформує до нього певне ставлення та запам'ятає його. А якщо цього не станеться, наступного разу при виникненні потреби в покупці аналогічного товару він навряд чи згадає, до якої компанії звернутись. Щоб такої ситуації не відбулося, ви можете зробити так, щоб назва бренду згадувалась у СНІПЕТі у видачі ПС.
Сніппет – це блок інформації про знайдений документ, що відображається в результатах пошуку, що складається з заголовка та опису або анотації. Найчастіше він може містити додаткову інформацію про сайт.
Це буде корисно як компаніям, які тільки-но починають завойовувати популярність на ринку, так і тим, хто вже має широку популярність. Якщо користувач побачить у результатах видачі бренд, який йому добре знайомий, він вибере саме це посилання серед інших та перейде на ресурс.
Назва бренду може згадуватися в заголовку Сніппет і в описі до нього.
Обидва елементи формуються пошуковою системою автоматично: заголовок – за допомогою тега title, а опис, як правило, на основі метатегу <meta name="Description" content="..."/>. Щоб вони коректно сприймалися ПС під час підготовки сніпету, їх потрібно грамотно прописувати в коді сторінки.
Якщо елементи title і <meta name="Description" content="..."/> відсутні або недостатньо інформативні, сніпет формується на основі заголовка та опису, що містяться в тексті сторінки і найбільш повно характеризують її. Щоб назва бренду згадувалася в описовій частині сніпету, можна використовувати ще одну маленьку, але корисну хитрість – розміщувати його поряд з найефективнішим запитом у тексті, бажано якомога ближче до початку.
Переваги:
• Наявність сайту на високих (бажано перших) позиціях у результатах видачі на певні запити забезпечує ефект присутності бренду всюди.
• У потенційних споживачів формується довірче ставлення до якості пропонованого товару/послуг. Користувачі можуть вважати так: «Якщо сайт є у видачі і йому довіряє ПС, значить, і я можу йому довіряти».
• Пошукове просування не має рекламного ефекту, на відміну від контекстної реклами.
• Ціна використання даного інструменту відносно невисока порівняно з КР та офлайн-рекламою.
Недоліки та обмеження:
• Виведення ресурсу на перші позиції у видачі займає не менше 4–6 місяців, тому віддача від цього інструменту не буде швидкою, як у контексті.
• На процес просування можуть впливати треті особи, наприклад пошукові системи, що періодично оновлюють алгоритми.
• Існують обмеження щодо просування інноваційних продуктів. Якщо в семантичному ядрі будуть присутні запити на кшталт «нитки для особи», є ризик витратити бюджет марно, оскільки користувачі навряд чи часто їх вводитимуть. У цьому випадку краще використовувати запит "підтяжка обличчя".
0 Коментарі