Оптимізувати контент? Обов'язково!
Уявимо ситуацію: користувач у пошуках якогось товару чи послуги зайшов на незнайомий йому комерційний сайт. Що утримає його на сторінці, чи допоможе здійснити покупку? Насамперед – контент (тексти, зображення), на основі якого відвідувач вирішує оформити замовлення, зателефонувати до компанії або передплатити інформаційні матеріали.
Але навіть найгеніальніші тексти будуть марними, якщо пошукові системи вважатимуть їх неякісними. В цьому випадку сайт навряд чи може розраховувати на високі позиції у видачі і користувачі просто не побачать його.
Тому наповнення веб-сторінок контентом, що оптимізується під вимоги пошукових систем, є найважливішим завданням для власника ресурсу. І тут на допомогу прийде SEO-копірайтинг.
SEO-копірайтинг (search engine optimization copywriting) – техніка створення та редагування тексту за певними правилами, щоб:
• користувач міг легко прочитати та зрозуміти його,
• стаття відповідала вимогам пошукових систем.
Формула успіху
Щоб тексти на ресурсі відповідали вимогам пошукових систем і сайт мав усі шанси зайняти місце в ТОПі видачі, необхідно дотримуватись кількох основних правил оптимізації. Формула успіху не складна:
• унікальний контент, змістовний та зручний для читання,
• ключові слова, органічно та в оптимальних пропорціях внесені до тексту,
• оптимізований тег title,
• релевантні заголовки h1-h2,
• коректно складений метатег description,
• оптимізовані інтерактивні елементи та/або тематичні зображення.
Унікальність: як цього досягти?
Домогтися високого ранжирування сайту пошуковою системою можна, розмістивши на ресурсі змістовні, легкочитані, структуровані, а головне – унікальні тексти.
Унікальність контенту передбачає, що текст мінімум на 80–90% має бути авторським, який не має збігів на інших сайтах.
Шляхи до унікального контенту
Копірайт передбачає написання авторських текстів із нуля. Однак і в цьому випадку не можна сказати, що відсоток унікальності завжди буде однаково високим. По ряду тематик (медицина, юриспруденція, складні технічні теми) тексти будуть апріорі певною мірою неунікальні: терміни, кліше, назви документів, чисельні показники, статті із законів та указів замінити не можна. Пошукові системи навчилися певною мірою враховувати такі нюанси, і подібний «вимушений плагіат» може не вплинути на ранжування.
Рерайт полягає у викладі вже існуючого тексту своїми словами без додавання нової інформації та зміни змісту. Умовно виділяють:
• поверхневий рерайт – перифраз окремих смислових елементів, заміна слів синонімами з урахуванням стилістики, але зміни структури тексту;
• глибокий рерайт – досить складний процес: змінюються не лише слова, а цілі пропозиції, абзаци і навіть структура тексту, пояснюються неочевидні речі, забирається «вода».
Переклад може бути хорошим джерелом унікальних текстів, але цей шлях підходить для тих, хто володіє іноземними мовами. Інакше доведеться платити гроші перекладачеві (що можна порівняти з покупкою статті) або користуватися програмами, а потім редагувати кострубатий «машинний» переклад.
Рекомендація
Навіть для сторінок, які ви не маєте наміру просувати, варто уникати такого прийому, як технічний рерайт, або синонімізація - механічна (ще гірше - автоматична) заміна на синоніми кожного 3 або 4 слова в тексті без урахування їх стилістики. Як правило, результат виглядає неприродно, важко читається, що негативно позначається на поведінкових факторах і конверсії сайту. Пошукові системи швидко обчислюють такі тексти та негайно застосовують санкції.
0 Коментарі