Медійно-контекстний банер (МКБ) – це статичний або анімований банер, який розміщується у результатах пошукової видачі за конкретним запитом.
Медійно-контекстний банер показується лише тим, хто шукає конкретні товари та послуги. По суті це різновид контекстної реклами.
Використовуйте МКБ, якщо вам потрібно:
›› збільшити впізнаваність бренду чи компанії;
›› вивести на ринок новий продукт чи послугу;
›› провести рекламну акцію для однієї з цільових груп;
›› показати користувачам «товар обличчям».
Ефект
Ви зможете швидко охопити максимум цільової аудиторії та створити яскравий образ бренду чи товару.
Переваги МКБ
1. На відміну від контекстної реклами банер дозволять візуально подати переваги вашої пропозиції. Він помітний у пошуковій видачі та дає можливість виділитися серед конкурентів.
2. Зазвичай, розміщувати МКБ вигідніше, ніж звичайну банерну рекламу, т.к. його бачать лише зацікавлені користувачі.
Щоб банер показувався цільовій аудиторії, ви так само, як і в контекстній рекламі, можете налаштувати націлення:
›› Географічний націлювання — дозволяє показувати банер лише у вибраному регіоні.
›› Обмеження частоти показу одному користувачеві — дозволяє показувати банер таким чином, щоб він запам'ятався користувачеві, але не набрид йому.
›› Показ банера на сайтах, що відповідають тематиці банера - дозволяє охопити максимум цільової аудиторії за рахунок підключення сайтів, що входять до рекламної мережі ПС.
0 Коментарі