About Me

header ads

Контекстна реклама

 Контекстна реклама – це коротке текстове оголошення, яке розміщується у пошукових системах. "Контекстною" ця реклама називається тому, що оголошення показується користувачеві за певними запитами, які він вводить у рядок пошуку.


Контекстні оголошення показуються лише тим користувачам, які цікавляться конкретним товаром чи послугою — і контекстна реклама схожа на пошукове просування.


Контекстна реклама може також з'являтися на великих тематичних порталах.


Ефект


1. Ви швидко залучите максимум цільової аудиторії на ваш сайт.

2. Ви отримаєте відвідувачів, найбільш зацікавлених вашим товаром або послугою та готових до здійснення покупки.


Кому і навіщо потрібна контекстна реклама?


›› Всім компаніям для швидкого залучення цільових користувачів на сайт.

›› Компаніям з яскраво вираженою сезонністю товарів та послуг для підтримки продажу.

›› Компаніям, які регулярно проводять рекламні акції, для швидкого оповіщення аудиторії.

›› Новим інтернет-проектам для максимального охоплення аудиторії.


Важливими перевагами контекстної реклами є:


›› Плата за кожен клік за оголошенням — ви оплачуєте тільки тих користувачів, які перейшли на ваш сайт.

›› Можливість швидко скоригувати рекламну кампанію.

Наприклад: власники сайту агентства нерухомості проаналізували статистику та виявили, що оголошення за ключовою фразою «зняти квартиру недорого» наводять більше клієнтів, ніж за фразою «квартири на добу». Після внесення змін до рекламної кампанії відвідуваність сайту збільшилась на 30%.

›› Можливість рекламувати сайт незалежно від того, чи оптимізований він чи ні.

Наприклад: часто сайти робляться з використанням флеш-технологій, щоб показати користувачеві «товар обличчям». Пошукові системи не сприймають флеш, тому пошукове просування такого сайту буде утруднено. А контекстна реклама здатна дати бажаний результат.


Важливо!


Вартість розміщення контекстних оголошень значно вища, ніж вартість пошукового просування сайту, і це суттєвий мінус даного виду інтернет-реклами.


Етапи роботи над контекстною рекламною кампанією


1. Складаємо список ключових фраз


Ключові фрази, за якими будуть показуватись ваші оголошення, підібрані правильно, якщо вони найточніше відображають суть вашого товару чи послуги та досить конкретні.


Наприклад: для сайту агентства нерухомості ключове слово "оренда" не підходить, оскільки люди можуть шукати в інтернеті договір оренди, оренду складу, машини тощо. Більше відповідні фрази — «оренда квартири» або «зняти квартиру».


2. Складаємо текст оголошення


Контекстне оголошення складається окремо під кожну ключову фразу та складається з 2 частин:


>> Заголовок оголошення;

›› текст оголошення.


Важливо!


Сервіси контекстної реклами накладають обмеження на кількість символів у заголовку та тексті оголошення. Саме час згадати приказку «Короткість - сестра таланту».

 

Додайте в оголошення вказівку на регіон, в якому ви працюєте, або ціну на ваш товар, і воно точно потраплятиме у потребу вашого клієнта.


Цей прийом дозволить привести на ваш сайт лише тих користувачів, які хочуть здійснити покупку у вашому регіоні та яких влаштовує ваша ціна, і ви не платитимете за кліки нецільової аудиторії.


Не забудьте також про слова, які привертають увагу користувачів.

Наприклад: купи, замов зараз, розпродаж, у наявності, акція діє до 1 лютого.


ПС виявив 10 слів-стимуляторів, які найсильніше привертають увагу користувачів: даруємо, розпродаж, знижка, подарунок, недорогий, доступний, дешевий, безкоштовно, знижені, поспішайте.


3. Налаштовуємо націлення


Націлювання необхідне, щоб ваші оголошення потрапляли точно в цільову аудиторію.


У контекстній рекламі можна налаштувати такі націлення:


›› географічний — задає користувачам з яких регіонів слід показувати оголошення;

›› тимчасовий - задає час показу оголошення;

›› поведінковий — враховує інтереси аудиторії.

Наприклад: налаштуємо націлення для контекстних оголошень інтернет-магазину одягу.


Виберіть регіон показу об'яви.

Виберемо час показу оголошення.

Інтернет-магазин має на увазі самостійне оформлення покупки користувачем, тому реклама може показуватись цілодобово, 7 днів на тиждень. Навіщо втрачати покупців, яким зручніше оформити замовлення в неділю вночі?

Налаштуємо поведінковий націлення. Якщо в сервісі контекстної реклами при додаванні оголошення включити цей націлення, то наше оголошення показуватиметься на великих порталах усім, хто за минулі 3-5 днів шукав одяг у пошукових системах або інтернет-магазин одягу.


4. Купуємо місця для показів


Ви можете вибирати, де будуть розміщуватись ваші оголошення: вгорі, над природною пошуковою видачею, праворуч від неї або знизу.


Найкращим вважається місце над природною пошуковою видачею — так зване спецрозміщення, оскільки воно знаходиться нагорі сторінки і добре видно користувачам. Однак це місце і найдорожче.


Яке місце ви виберете, залежить від бюджету та стратегії вашої рекламної кампанії.


Важливо!


Вартість кліку в контекстній рекламі формується у реальному часі за принципом аукціону. Сьогодні ваше оголошення може бути в спецрозміщенні, а завтра прийде конкурент і витіснить вас, просто призначивши більшу ціну за клік. Таким чином, контекстна реклама потребує постійного контролю та оптимізації витрат.


5. Коригуємо оголошення або список ключових фраз у процесі рекламної кампанії (за потреби)


Яка ключова фраза приведе найбільше відвідувачів на сайт агентства нерухомості: "оренда квартири", "квартири на добу" або "знайти квартиру"? Ви можете спробувати різні варіанти фраз, різні націлення, після цього проаналізувати статистику та залишити ті фрази, націлення та оголошення, які дають найбільше переходів.


Важливо!


›› Перехід користувача на сайт не гарантує продаж. Чи стане відвідувач сайту покупцем, багато в чому залежить від якості сайту: наскільки він зручний для користувача, чи є там чітка інформація про ціни та унікальну пропозицію. Запускаючи контекстну рекламу, переконайтеся, що ваш сайт корисний та зрозумілий.


›› Часто користувачі приходять до вас на сайт, щоб зробити конкретну дію: «замовити», «купити», «оформити» тощо. Дайте їм цю можливість прямо на тій сторінці, на яку вони прийдуть по контекстному оголошення — додайте на сторінку з вашою пропозицією форму замовлення, зворотний зв'язок або контактний телефон.


›› Користувачі переходять до вас на сайт за контекстними рекламними оголошеннями доти, доки ви оплачуєте рекламну кампанію. Тому важливо вчасно поповнювати рекламний бюджет та грамотно їм розпоряджатися.

Контекстна реклама


Дописати коментар

0 Коментарі