About Me

header ads

Email маркетинг

 Email маркетинг — це доставка інформації про ваші продукти та послуги до цільової аудиторії через електронну пошту. Листи з рекламою можуть доставлятися поточним клієнтам компанії та потенційним клієнтам.


Найбільший результат email маркетинг дає, коли є частиною кампанії просування бізнесу поряд з іншими видами інтернет-реклами.


Email маркетинг слід відрізняти від спаму. В рамках email маркетингу інформаційні листи надсилаються на базі електронних адрес користувачів, які дали добровільну згоду отримувати такі листи. Таким чином, ваші повідомлення по email одержують зацікавлені в них споживачі.


Email маркетинг допомагає:


›› зміцнити відносини з поточними клієнтами та залучити нових;

›› простимулювати інтерес покупця до повторної угоди;

›› підвищити обізнаність споживачів про товари та послуги бренду;

›› формувати та підтримувати потрібний образ бренду.


Ефект


1. Зростання лояльності ваших клієнтів та, як наслідок, збільшення терміну співпраці з клієнтом.

2. Прискорення укладання угоди за рахунок того, що користувач може одразу вчинити цільову дію (замовити, купити, завантажити), перейшовши за посиланням із листа.


Види email розсилок


1. Оповіщення – це лист, за допомогою якого ви даєте клієнтам знати про нові товари та послуги та запрошуєте скористатися ними. Ця розсилка розрахована збільшення продажів. Вона містить короткий опис вашої пропозиції та посилання на сторінку сайту, де можна оформити замовлення.


2. Електронна газета — це листи, що регулярно доставляють, які оформлені однаково і містять багато навчальної інформації, професійних порад, майстер-класів, новин ринку тощо. Ця розсилка дозволяє зміцнити лояльність клієнтів і підвищити їхню поінформованість про бренд, його продукти та послуги.


Важливо!


Поєднуйте обидва види інформаційних листів, щоб досягти максимального ефекту. Навіть сама «СУПЕР-УНІКАЛЬНА РОЗПРОДАЖ» втрачає цінність, якщо проводиться щотижня. На кожні 3-4 випуски електронної газети має припадати трохи більше 1 оповіщення. Дайте клієнтам більше корисної інформації, і вони будуть вам вдячні.


Етапи email маркетингу


1. Визначаємо мету та задаємо структуру інформаційного листа


Виберіть одну із запропонованих вище цілей або сформулюйте свою. Визначте рубрики, які висвітлюватимуться в електронних листах.


Наприклад: ціль електронної газети від інтернет-магазину одягу — збільшити кількість повторних покупок. У розсилці будуть наступні рубрики:


>> Вступ,

›› «Гарячі пропозиції» (анонси акцій та розпродажів),

›› «Одягайся як зірка!» (У кожному випуску розбираємо зовнішній вигляд різних знаменитостей),

›› «Запропонуй краще поєднання!» (щомісячний конкурс з використанням деталей гардеробу із сайту),

›› «Модні тренди» (новини з модних показів),

›› Анонс наступного номера.


2. Визначаємо, як часто надсилатимемо листи


Свіжий випуск електронної газети рекомендується відправляти не частіше 1 разу на 2 тижні, а оповіщення не частіше 1 разу на місяць. Особливості вашого бізнесу можуть диктувати іншу частоту надсилання листів, але важливо не перестаратися, т.к. можна отримати зворотний ефект як відтоку аудиторії.


3. Готуємо контент випуску


Зміст інформаційних листів має бути новим, цікавим, пізнавальним, унікальним – це життєво важлива умова для успішного електронного маркетингу. Включаючи у випуск занадто багато рубрик та довгі тексти, ви ризикуєте втратити читачів. Натомість краще залишити кілька яскравих анонсів і дати користувачеві можливість прочитати повний матеріал на вашому сайті.

4. Тестуємо відправку


Як відображатиметься лист у пошті? Чи відкриватимуться всі посилання та фотографії? Чи приверне увагу тема листа? Використовуйте функціонал спеціальних систем email маркетингу, щоб розіслати тестову версію вашого листа по обмеженій кількості адресатів і зібрати інформацію про помилки.


5. Надсилаємо лист


Щоб вашого листа гарантовано було доставлено адресату, використовуйте спеціалізовані сервіси email маркетингу.


Сьогодні практично будь-який подібний сервіс дозволяє масово надсилати електронні листи на тисячі адрес, створювати та редагувати шаблони листів, отримувати детальну статистику щодо кожного випуску.


6. Аналізуємо результати


Щоб розсилання було ефективним, необхідно працювати у двох напрямках:


›› Регулярно фільтрувати базу, видаляючи неіснуючі адреси.

›› Постійно покращувати контент. Виділяйте найактуальніші теми, переглядаючи статистику з випусків та збираючи думку аудиторії.


Важливо!


Щоб ваші листи не викликали у користувачів негативу стосовно бренду, необхідно надати можливість відписатися від розсилки. Якщо це знехтувати, клієнти самостійно занесуть ваші листи в спам-лист. Це не просто знизить їх лояльність, а й повністю відріже вам канал зв'язку по email з даним клієнтом.

Email маркетинг


Дописати коментар

0 Коментарі